našel jsem na netu motorku s původem ze zahraničí,ale je v ČR bazaru a chtěl jsem se zeptat jak je to z přepisem na ČR papíry,či se něco platí...abych nedal za nějaký přepis 20000litrů nebo tak něco.Stímto nemám zkušenost...poraďte prosím.
1 reakcí na tento příspěvek Moto z bazaru-původ DE
Pokud budeš mít německý doklady tak musíš absolvovat vstupní STK (1.000 - 1.500), pak na magistrát pro čistopis (cca 2.000), ještě ten den uzavřít povinný a znovu na magistrát nechat se zapsat do čistopisu (opět 500,-) za vydání SPZ. Pokud se nestihneš zapsat do čistopisu ten den kdy ti ho vystaví tak musíš znovu na STK na kontrolu čísel rámu a motoru (cca 150,-).
Největší problém je s povinným, protože při uzavření je většinou potřeba číslo TP nebo SPZ, což při koupi s cizíma dokladama nemáš ani jedno - alespoň tak mi to bylo řečeno. Já sem u nás dal borcům pár stovek, plnou moc a všechno mi vyběhali, záleží na domluvě
panTerek>Někdy v bazaru nabízejí vystavení čistopisu českého TP, pak si jen zajedeš na STK na kontrolu (cca 150,-), povinný a pro SPZ (myslím že 500,-).
Pokud budeš mít německý doklady tak musíš absolvovat vstupní STK (1.000 - 1.500), pak na magistrát pro čistopis (cca 2.000), ještě ten den uzavřít povinný a znovu na magistrát nechat se zapsat do čistopisu (opět 500,-) za vydání SPZ. Pokud se nestihneš zapsat do čistopisu ten den kdy ti ho vystaví tak musíš znovu na STK na kontrolu čísel rámu a motoru (cca 150,-).
Největší problém je s povinným, protože při uzavření je většinou potřeba číslo TP nebo SPZ, což při koupi s cizíma dokladama nemáš ani jedno - alespoň tak mi to bylo řečeno. Já sem u nás dal borcům pár stovek, plnou moc a všechno mi vyběhali, záleží na domluvě
pojistit se vetsinou da i na VIN, a novou ceskou SPZ potom dodatecne nahlasis