1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pražáci po práci
FiZzeR píše: Jen tak lehce, asi 2 l/1000
ty musis mit vzdycky neco extra no na druhou stranu u nejoblibenejsiho teenagepower auta se nedivim ze je nerealny koupit auto bez problemu1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pražáci po práci
Daart píše: ty musis mit vzdycky neco extra no na druhou stranu u nejoblibenejsiho teenagepower auta se nedivim ze je nerealny koupit auto bez problemu
Todle je auto po starý bábě 1 l/2 kkm není závada ale vlastnost, má to z výroby dost velký vůle. tady bude ale asi jinčí problém, když jsem měnil spojku, měnil jsem i gufero na klice... Něco mi našeptává, že jsem se do něj asi srát neměl. Navíc slintá ventildekl i po výměně těsnění (toho adolfa co vymyslel, že by bylo děsně kůl mít ventildekl z plastu, bych rád dostal na čtvrt hoďky do ruky) a asi zařvalo těsnění pod domkem oil filtru, ale je mi divný, že by to chcalo tolik, to by musely bejt pod autem louže. Což nejsou, motor je sice klasicky bmw-mastnej, dekly jsou taky oslintaný, ale nic z toho nekape. A že by to šlo do válců se mi taky nezdá, nepřijde mi, že by to nějak extrémně hulilo nebo smrdělo. Ale je fakt, že za jízdy dozadu moc necivim, tak nevim