I po přečtení vybrané kapitoly z knihy Dokonalá jízda na motocyklu a následném zkoušení mám dotaz:
Jedu do zatáčky - předem mám zařazený vhodný rychlostní stupeň, ohřáté pryže a správný tlak v nich, v zatáčce není štěrk. Najíždím z vnější strany a v průběhu zatáčení se držím u vnitřní. Jenže zhruba v 1/2 zatáčky s hrůzou zjistím, že se vracím je středové čáře na silnici a vynáší mě to do protisměru ..a co teď?
Takže buď zvětšit náklon nebo snížit rychlost. Jenže při snižování rychlosti..(brzdím teda oběma brzdama zároveň)..se mi motorka narovná a je to ještě horší. Je to asi celé o tom, že sem nepřizpůsobil rychlost průjezdu dostatečně už před zatáčkou.
Co se spojkou a plynem? Spojku vymáčknout nebo ne? Plyn nechávám zavřený.
Do téhle situace sem se dostal párkrát s batůžkem, což je ještě horší..protože motorka se chová jinak že..a vždycky se mi (ale už v zatáčce) podařilo zabrzdit tak abych se přes středovou čáru nedostal.
Tak poraďte prosím, co v téhle situaci dělat a opravte případné chyby v teorii, co jsem napsal. Díky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Věta do pranice - nezvládnutá zatáčka
NoFear4>No podle me to je motorka ktera nejede,ale pravda je ze na me udelala dojem kdyz jsme s ni sveho casu dali Brno-Praha asi za 52minut
aha...tak tomu se dá věřit no..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Věta do pranice - nezvládnutá zatáčka
Sefo>aha...tak tomu se dá věřit no..
neveris? to je videt ze jsi nikdy nechvatal po celodennim jezdeni na okruhu pak vecer domu Abych ti to jeste pribarvil,tak jsem jel bez predni brzdy,ale to jako fakt nekecam