![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
I po přečtení vybrané kapitoly z knihy Dokonalá jízda na motocyklu a následném zkoušení mám dotaz:
Jedu do zatáčky - předem mám zařazený vhodný rychlostní stupeň, ohřáté pryže a správný tlak v nich, v zatáčce není štěrk. Najíždím z vnější strany a v průběhu zatáčení se držím u vnitřní. Jenže zhruba v 1/2 zatáčky s hrůzou zjistím, že se vracím je středové čáře na silnici a vynáší mě to do protisměru
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/2.gif)
Takže buď zvětšit náklon nebo snížit rychlost. Jenže při snižování rychlosti..(brzdím teda oběma brzdama zároveň)..se mi motorka narovná a je to ještě horší. Je to asi celé o tom, že sem nepřizpůsobil rychlost průjezdu dostatečně už před zatáčkou.
Co se spojkou a plynem? Spojku vymáčknout nebo ne? Plyn nechávám zavřený.
Do téhle situace sem se dostal párkrát s batůžkem, což je ještě horší..protože motorka se chová jinak že..a vždycky se mi (ale už v zatáčce) podařilo zabrzdit tak abych se přes středovou čáru nedostal.
Tak poraďte prosím, co v téhle situaci dělat a opravte případné chyby v teorii, co jsem napsal. Díky
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Věta do pranice - nezvládnutá zatáčka
-HAD->Cooker>Nejde o žádné ego, pohybovat se z bodu A do bodu B co největší rychlostí je možná adrealín pro jedny, ale druhým nejde o rychlost a rádi si prohlédnou krajinu. Co vidíš, když jedeš 200km/hod.? Musíš se hlavně věnovat silnici. Zkusil jsi někdy vést kolonu 60 motorek za sebou. Taky to má něco do sebe
.....no,nevím co to má do sebe,.....mimo nervů a zmatků!