2 reakcí na tento příspěvek TM EN 300 rady a zkušenosti
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TM EN 300 rady a zkušenosti
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TM EN 300 rady a zkušenosti
maras>zitan> Fakt se mi nezdá že bych měl na Gasovi malé kotouče a vyloženě špatnej podvozek...
A kde píše, že má malé kotouče a špatnej podvozek? Z toho co napsal vyplívá jen to, že ta TMka bude o něco lepší...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TM EN 300 rady a zkušenosti
Fanda29>A kde píše, že má malé kotouče a špatnej podvozek? Z toho co napsal vyplívá jen to, že ta TMka bude o něco lepší...
Ale z jeho textu to téměř vyplYvá... Aha čím větší kotouč, tím lepší motorka jo Tak jo hoši
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TM EN 300 rady a zkušenosti
maras>Ale z jeho textu to téměř vyplYvá... Aha čím větší kotouč, tím lepší motorka jo Tak jo hoši
čím větší kotouč, tíl lepší brzdný učinek řekl bych Nesmíš bejt tak háklivej
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TM EN 300 rady a zkušenosti
Fanda29>čím větší kotouč, tíl lepší brzdný učinek řekl bych Nesmíš bejt tak háklivej
Tak si tam cpěte kotouče z motárdu ať vám to pořádně brzdí a zatěžuje přední kolo
Já si teda nemůžu stěžovat, ty Nissiny brzdí parádně
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TM EN 300 rady a zkušenosti
maras>Tak si tam cpěte kotouče z motárdu ať vám to pořádně brzdí a zatěžuje přední kolo
Já si teda nemůžu stěžovat, ty Nissiny brzdí parádně
Přiznej že ta TMka je prostě lepší
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TM EN 300 rady a zkušenosti
maras>Fanda29> Já nemusím nic přiznávat...Já TM nikdy neměl ani na ni nejel, stejně jako polovina dalších odborníku co tady budou psát, tak nevidím důvod tady přiznávat, že TM je lepší... Kromě Kopce, a dalších majitelů...
Neber to tak vážně, jen si z tebe trošku dělám prdel
1 reakcí na tento příspěvek TM EN 300 rady a zkušenosti
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TM EN 300 rady a zkušenosti
Stáňa>dík moc za odpovědi jen tak dál pište všichni kdo máte jaký zkušenosti ať se servisem nebo s jizdnima vlastnostma zajimají me taky servisni intervali
no intervaly mas u hobbika tak 15 mth prevodovej olej, pist cca. 100 mth (zavodnici samozrejme min), jednou za rok vymenit naplne a udelat tlumice, dat novy loziska kouknout na prepacko. ojka, klika, prevodovka netusim, zatim jsem to delat nemusel1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TM EN 300 rady a zkušenosti
1 reakcí na tento příspěvek TM EN 300 rady a zkušenosti
K motoru: Gas má dva kroužky na pístu a větší setrvačné hmoty na klice. Proto s ním jde jezdit v daleko nižších otáčkách a proto má menší ochotu jít rychle do otáček.
Oboje má svoje výhody i nevýhody.
K podvozku: Paioli mi přijdou "na enduro" lepší než Marzocchi. Ty mě na TM celkem zklamaly,zbytečně krosové.
Na TM je vcelku problém si zvyknout (pro slabšího hobbíka),vyžaduje ostřejší styl jízdy,častější řazení. Rychleji vyčerpá síly jezdce.
Má hodně výkonu kdykoliv si člověk vzpomene-to se občas hodně hodí.
Hodnocení ,ve výše uvedeném testu 2T 300, zvláště od závodníků odpovídá skutečnosti.
Skvělý podvozek,výborně drží stopu a "dostatečně" jede.
Ceny ND jsou většinou o něco vyšší,ale někdy příjemně překvapí velmi nízké ceny některých orig. dílů.
ND jsou nejlépe dostupné u p.Petříčka (dealer TM),přístup dovozce je dost laxní a skladová zásoba ubohá.
Na ojce jsem najel 5,5 tis km,na pístu 4 tis. Olej v převodovce po cca 800 km,lamely mají najeto 5,5 tis km a jsou ještě dobré.
Špatně je vyřešené uložení páky zadní brzdy,brzy se vychodí a je nutné dělat nová pouzdra.Při roztržení řetězu většinou zařve ovládání spojky (cca 1.100 Kč).
Drahé jsou plasty,levný potah na sedlo,levné orig.řidítka.
TM bych měnit nechtěl,budu muset víc jezdit abych měl na ni sílu i na dvouhodinových CC.
1 reakcí na tento příspěvek TM EN 300 rady a zkušenosti
1 reakcí na tento příspěvek TM EN 300 rady a zkušenosti
2 reakcí na tento příspěvek TM EN 300 rady a zkušenosti
TM z testu měla najeto cca 400km. Navíc měla sériově nastavený plyn (po 5-ti mm skoro plný kotel). Měla jet původně moje, ale ta nemá přepínání map, tak se narychlo "zajela" funglovka. Při zajíždění jsem jel souvisle až v cca 1.500km, jinak to byl očistec.
Pár tipů:
Pokud vybíráš moto i srdcem neváhej a jdi to vyzkoušet. Nejlépe obě motorky vedle sebe, nebo v krátkém intervalu po sobě.
Pokud nevíš jak na to, zavolej jako prvnímu hlavnímu importérovi a až potom řeš co říkal soused v hospodě a co se píše na fórech.
Nikde se moc nezmiňuje geometrie, přitom to o tom dost je - to je potřeba si vyzkoušet při jízdě.
Lidi co se svezli na TM EN 300 lze rozdělit dost radikálně do dvou skupin:
1. Nechci to ani zadarmo.
2. Lítáš za ním po trati a nechce ti ji vrátit. Přijede zmordovaný, ale vysmátý jak lečo...
Jak už bylo velmi správně napsáno: Je to motorka plná emocí, ale nesedne každému. Ale koho osloví, těžko se mu hledá cokoliv jiného.
PK
PavelTM>TM EN 300 je v sérii vyráběna jako závodní nářadí, které lze za min. finančních nákladů naladit pro hobby jezdce. GG v základní sérii je bezvadná motorka pro hobby jezdce, který pokud chce soutěžit si asi něco poladí, nebo rovnou koupí Racing verzi. Ale hlavní rozdíl vidím v tom, jak se ti na nich jede. Je to dost obtížné popsat, proto vznikl výše uvedený test, který měl zachytit názory různých skupin jezdců.
TM z testu měla najeto cca 400km. Navíc měla sériově nastavený plyn (po 5-ti mm skoro plný kotel). Měla jet původně moje, ale ta nemá přepínání map, tak se narychlo "zajela" funglovka. Při zajíždění jsem jel souvisle až v cca 1.500km, jinak to byl očistec.
Pár tipů:
Pokud vybíráš moto i srdcem neváhej a jdi to vyzkoušet. Nejlépe obě motorky vedle sebe, nebo v krátkém intervalu po sobě.
Pokud nevíš jak na to, zavolej jako prvnímu hlavnímu importérovi a až potom řeš co říkal soused v hospodě a co se píše na fórech.
Nikde se moc nezmiňuje geometrie, přitom to o tom dost je - to je potřeba si vyzkoušet při jízdě.
Lidi co se svezli na TM EN 300 lze rozdělit dost radikálně do dvou skupin:
1. Nechci to ani zadarmo.
2. Lítáš za ním po trati a nechce ti ji vrátit. Přijede zmordovaný, ale vysmátý jak lečo...
Jak už bylo velmi správně napsáno: Je to motorka plná emocí, ale nesedne každému. Ale koho osloví, těžko se mu hledá cokoliv jiného.
PK
Co máš konkrétně na mysli tím laděním pro hobíka? Trochu po ní pošilhávám tak sbírám jakékoliv informace.
Pokud vím dává se těsnění pod válec, tím se snižuje komprese i výkon ve špici a při té příležitosti pomocí nastavení pružiny na přívěře (podložení) se poladí okamžik kdy a jak ostře nabíhá, má to ještě nějakou souvislost se sáním a podle toho se to celé chová. Motorka je hodnější, křivka vyrovnanější, ale 4takt to fakt není.
Zdar Kopec, upřesni to technicky ať sem nepíšu blbosti...
Nevím jestli to není moc reklama a jestli to nesmažou, třeba ne.
Servis a ladění TM:
Petr Čech, mob.: 731 116 875
Miroslav Závrbský, mob.: 607 510 220
a samozřejmě ten nejlepší...BLÁBOL...Kopec pozdravuj...
Mimochodem po roce jsem podložení vyndal a vrátil plný výkon... Má to něco do sebe...
Před nákupem TM mi pan Čech řekl, že jako dlouholetý jezdec, příznivec 2T a servisman dokáže TM vyladit i pro hobíka, byť z obchodu tak není ani vyrobena, ani nastavena (proto možná někdy lidé neznalí věcí zbytečně nadávají na průběh motoru, chodu tlumičů, apod.).
Mj. i na základě tohoto slibu jsem do TM šel a v žádném případě nelituji. Zároveň testem i tímto kontaktem plním svůj slib, že pokud je to pravda (nebo taky ne) tak se to pár lidí dozví.
Hodně štěstí při výběru.
PK