globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: rada pro začinajici motorkaře
 
24.3.2010 v 16:01
rada pro začinajici motorkaře, někde tady bylo téma jakou motorku enduro pro začátek, tady poukazuju na názornej příklad jak si pořídit problemovou vránu za nekřesťanské peníze http://www.motoinze...388886-xr-600-r.html
http://www.motoinzer...66131-xr-600-r.html, v prvnim případě kouknu a vidím, že je to lepeňák, na první pohled zvláštní typ zadní brzdy u modelu 93 byl kotouč, v druhém případě podezřelá cena, go motoru jak uvádí pan prodávajíci je asi jeho sen, pochybuju, že by udělal go motoru za cca 35 000,- a pak prodaval motorku za dvacku , model 92 měl taky kotoučovou brzdu, je to sice blbě vidět, ale mě se zda že tam vidim opět buben , možna by nebylo na škodu ji vyfotit z druhe strany panové prodávajíci mě asi nebudou mit rádi, ale na to seru, já je považuju za podfukáře, nabídl sem jim zajimavou cenu 5 000,- což považuju za charitu, pač by měli zaplatit oni za likvidaci vraku

rada pro začinajici motorkaře

24.3.2010 v 16:15 | Nahoru | #2
taky jsem nad nima blil a kroutil hlavou nad tou lzi

rada pro začinajici motorkaře

24.3.2010 v 16:15 | Nahoru | #3
nj je to svínárna co už někteří sou prostě svině. Ale u té druhé k tomu vraku dává zánovní drapák

1 reakcí na tento příspěvek rada pro začinajici motorkaře

24.3.2010 v 16:18 | Nahoru | #4
Ale když to daji za pade, tak to nikdo nekoupí, že je to předražený

1 reakcí na tento příspěvek rada pro začinajici motorkaře

24.3.2010 v 16:29 | Nahoru | #5
No co sem se díval tak jiný se pohybují tak 2x dráž tak to už musí případného kupce trknout jinak na té motce klidně mohl proběnout go motoru ale třeba před 15 lety tam nepíše kdy ho dělal nebo jestli ho dělal vůbec on ale asi sem snílek a hrozný optimista btw ten drapák je tam asi to nejcenější když je tam 2x

rada pro začinajici motorkaře

24.3.2010 v 16:58 | Nahoru | #6
Ta GO to je asi ta nálepka jak je na foto.Jinak ten motor navypada na zakladni udržbu a ne na GO nehledě že GO prijde tak na 25 000kč.Na 2 snimku.

1 reakcí na tento příspěvek rada pro začinajici motorkaře

24.3.2010 v 19:36 | Nahoru | #7
no, go motoru asi pravda nebude, ale jinak bych se to koupit nebál....já mám hodně podobnou mašinu a je naprosto spolehlivá a jediný co jsem na ní za rok a půl udělal byla výměna oleje, řetězové sady a gum, což jsou běžný spotřební věci

(reakce na) rada pro začinajici motorkaře

24.3.2010 v 21:26 | Nahoru | #8
noend> jo, nejde o stroj ten je dobrej, jde o poměr cena - stav, i když v mem případě bych asi rok 90 a méně nebral, i když dyby chlapci byly normalni tak bych to za tu pětku vzal s tim, že do toho nejmené 30 vrazim a udělam s toho motorku , jenže než bych to udělal tak ukecam někoho kdo jezdi ven a do 600 eček dovezeš slušnou voňafku

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rada pro začinajici motorkaře

24.3.2010 v 21:33 | Nahoru | #9
kadeloid> no ja jim přeju aby to nikdo nekoupil ani za deset, jinak těm kdo to koupi za ty prachy nezavidim, pak tady na foru budou zhanět levný díly jak urvaný. vem si že za takovej vrak daš 20, když z ni chceš udělat mazla na papirech bude tě stat nejméně 50, a za sedumdesat máš zase uplně jiné motorky na papirech na keré sedneš a jedeš a o problemech neviš, tady budeš trávit pul roku na netu a pul roku f garaži než vyjedeš, myslim že pro začinajiciho motorkaře slušnej opruz, navic když vime kolik stoji díly na xr f česku že jo, to je těch pade pak malo

(reakce na) rada pro začinajici motorkaře

24.3.2010 v 21:34 | Nahoru | #10
gondra> jo, dvakrat dráž, ale voňafky na papirech r.v.95 a vejš

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rada pro začinajici motorkaře

24.3.2010 v 22:09 | Nahoru | #11
pedal> Když to tak čtu, tak ti normálně závidim tvuj přesnej odhad. Já bych se na to asi dojel podívat a kdyby mě to uspokojilo, tak bych si to za dvacet koupil... A jestli bych tě mohl jenom poprosit. Kolik myslíš, že bych mohl chtít za svojí kawu ? Docela by mě to zajímalo. Před třema rokama sem jí prodával za pade, ale nikdo se neozval a mě se to rozleželo a nechal sem si jí. Počítám, že bych dneska za ní moch chtít tak 30?? Sice je pravda, že sem do ní nasypal hromadu peněz, ale pochybuju, že by se za 50 někdo ozval.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rada pro začinajici motorkaře

25.3.2010 v 11:35 | Nahoru | #12
kadeloid> pokud je tvá kafka f cajku jak praviš, nevidim duvod proč by si ji prodával, dobře si udělal že jsi si ji nechal, tyhle erkový kafky jsou super stroje, co by si chtěl jinýho, novější nabroušenější modely ? to je teorie relativity, tedka zrovna koukam na novou husku, šestsetřicitku, heeeeeeeeská motorka, ale proč mam tahat sebou o dvacet kilo navic a zaplatit za ni (cena u nas neni stanovena) 200 000 a vic ? když mužu mit motorku třeba jako je tvá kafka tedy za pade ? s cenou takový motorky u nas je to problem, tady se myslim ani neprodávala, a v evropě no sem tam ji někdo má, kdo ji poznal neprodá, pokud není vrak a kdo ji nezna nekoupí, v emerice je to společně s xr vod hondy jedna z nejoblíbenějších a nejprodávanějších motorek endur. je to držák, a má dost síly, proto taky nevěřim slovum tvojim : (Neni to nějakej extra drakouš), má velmy slušnej krouťák a výkonu tolik, že by komukoliv z nas hobičků potahal packy , pokud získáš dlouhodobým treninkem ruce pepka namořníka pojezdiš s nim kohokoli, po lese. výkon není šecko v terénu, hodně záleží na umění jezdce a už sem hodněkrát viděl jak chlapeček na polorozpadlým tt 350 r a podobných vranach pojezdil v teplakach a kanadach zazobaný šamponky na betach wr-kach ktm-kach a crf-kach , pokud sceš tvou vranu prodat spraf tu převodofku a dej mi nabidku, ja totiš pasu po nejaký slušný kafce už dost dlouho , vedle mýho xrka by se vyjímala pěkně podmě spatky k diskusi, nesrovnávej nesrovnatelné, dle fotek tvůj stoj je stavem, rokem výroby, vzhledem někde jinde, nesrovnávej xr z roku 89 a méně z klx rv 93 , to že ti orel napíše rok 93 a koukneš na zadek kde ma buben je divne ne ? pač bubny se dělali do 89. jak říkáš že kdyby si byl spokojen koupiš za tu cenu co orli nabízejí ? tak to by si byl spokojený trouba akorát, nic víc a spokojený by si byl do prvního problému a těch se chce myslim každý vyvarovat, začni počítat penizky a porovnávej s tvoji motorkou : koupíš xr co pánové nabízejí, povídačkam o go nevěřim pač to by cena byla jinde a jinak by ty motorky vypadali(určitě si neudělam go motoru a pak si vyfotim motorku z nemocným předním blatnikem a maskou a td) , daš dvacet, budeš muset do nich nasypat, aby vypadali jako tvoje klx, kere ty si ceniš na pade. Mysliš že ti bude 30 stačit ?
ložiska řízení, 1000,- ,zadni kolo komplet 10 000,- ,barva a kvalitní polepy 5000,- , přední blatnik zadni blatnik 2000,- , řiditka 2500,- , maska 2000,- , řetězofka 3500,- , ložisko zadniho kola 500,- ,gumky 3500,- , barva na vejfuk 400,- , dohromady sež na 30 400,- pokud sem se nesek a to sem nepočítal z dalšíma možnejma problemama motor a podvozek, pouze vzhled a funkčnost, takže jsme zhruba na tvejch padesáti, takže proč by si to dělal a trapil se když je tu x dalších možnosti např : http://www.motoinze...390226-xr-600-r.html a maš to i s ladakem a st.kačkem což je asi tak dokupy desitka, co ti tedy připadá lepší, dat dvacku za vrak a pak sypat prachy a ležet f garaži, nebo dat o dvacet navic a spokojeně jezdit na hezky motorce

(reakce na) rada pro začinajici motorkaře

25.3.2010 v 16:06 | Nahoru | #13
pedal> Což to já jí už prodávat nebudu. Tenkrát sem byl už po druhý operaci s ramenem a to sem sim zničil právě na ní a uvažoval sem o tom, že toho nechám a kawu prodám. Jelikož se ale nikdo neozval, tak sem si jí nechal a už si jí asi nechám než doslouží. Jednak pro mě má už větší hodnotu jak materiálně, tak duševně. Mám jí rád a už sem s jí dost vošahal a tak nějak sem se na ní naučil. Mám na ní dost vzpomínek a bylo to moje první velký vostrý enduro. Zhruba v tom roce 93 sem si nalepil samolepku týhle kawy na šuplík u stolu a už tenkrát mě uhranula. Dneska by mi bylo líto jí prodat. Jednak jich ani tolik nejezdí, takže to neni až tak tuctová mašina a ten motor mi přijde ještě takovej dost poctivej. Spíš sem uvažoval, že bych koupil další eRko. Ale na to už nemám peníze. Jinak tu převodovku jak si psal už mám zpravenou. To mám v profilu taky. Asi si nečet tak pozorně. Dá se říct, že sem už konečně opravil všechno problémy co sem měl. Jen ještě volnoběh neni uplně dokonalej, ale to se taky ještě doladí v průběhu sezóny. Jinak by se mi líbila nějaká nadupaná 250 2T, ale těm dnešnim motorum už tolik nevěřim. Jednak už je to trošku složitější motor než dřív a asi bych se taky nedostal na ty servisní intervali co bych chtěl. Mám doma čopra a krosku co sem vždycky chtěl a už nemám potřebu to měnit. Když budu bohatej, tak to možná zvětšim. Každopádně kawu už si nechám a jestli budu kupovat někdy jetou krosku, tak stejně počítám, že do ní budu muset něo vrazit.

1 reakcí na tento příspěvek rada pro začinajici motorkaře

25.3.2010 v 20:56 | Nahoru | #14
já sem zvědavej kdo koupí tohle - jestli dobře počítám, už ji tam nabízej čtyři roky - začínal na 95tis tuším, teď už je za 49

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rada pro začinajici motorkaře

26.3.2010 v 09:39 | Nahoru | #15
Němec> no neškodilo by dyby si se na ni zajel podivat jako potencionalní kupec, prověřil ji a zjistil jaka je, pak by si věděl proč ji nikdo nesce, pak by si nam vo ni moch něco povykladat býk je nedoceněnej stroj vim že sou levný, z německa leštěnku přitáhneš za cca 1000 - 1500 eček, ale mluvim o leštěnce, aj s kuframa třema a padakama a janevim s čim eště polovrak ti tam prodaj 500 e tady ho orli davaj pak za 40 - 50 litru na stara kolena planuju do terenu čtyřkolku a na cesty býka, je dobře že se levně prodava, ja měl byka tři roky, myslim krom oleje, filtru a dopínání řetízku sem na to nešahl, jen jezdil, nikdy mě nikde nenechal, byl dvakrat f chorvacku a ne že sme se valeli na jednom mistě u moře, projeli sme to celý včetně šech vostrovu až po dubrovnik, taky dostal vobčas drápáky a hura do lesa, přežil bez problemu a dojel i tam kam se kamoši nedostali na šestpadach , vim že sou ruzne dobre motorky na cestování ale býk mi vyhovuje nejvic, nemusim jezdit 200 na enduru, na to si mužu pořídit cesťáka, a rychlosti kolem 170 pro byka nejsou problem, kdo ale vydrží ject 170, 600km f kuse ? malo rajdrů, pohodlnější motorku sem nepoznal a f případě že se něco poděla je to porad jednobuch, takže opravy dvouvalců sou finančně někde jinde. pokud ma někdo zbytečných dvěstě litru tak asi se nam tady bude smat ale ja bych třeba za zbytečných dvěstě litrů pořídil dvě starší motorky a myslim si že bych si užil líp než na jedný nový. mám kamoše co ma novou 800 gs, pořizovačka z blbinama byla blíže ke třistum tisicum, určitě super stroj, kdyby neodhalil náhodou prasklej článek řetězu čz kerej se tam montuje ve výrobě, mohlo to dopadnout všelijak, přední kolo šlo do kytek pač sou tam měkký ráfky takže další asi 12 000,- navrch, zadni nedopadne jinak a čekam co se mu poděla dál, ja osobně bych za ty prachy to výrobci omlatil vo hlavu a to tvrdím že bmw je moje modla jako značka spíš u aut ale , asi mi nikdo nevymluví že pro mě sou nejlepčí cestovní endura býk a afrika, podle mě je nikdo eště nepřekonal co se týká ceny, životnosti a jízdních vlastností

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rada pro začinajici motorkaře

26.3.2010 v 15:29 | Nahoru | #16
pedal> já tam jezdit nemusím, tu motorku nechci - jen tady konstatuju, že tuhle motorku vidím na tipmotu už 4roky (okukuju furt bigy jestli tam někdo nebude někdy prodávat tu mou ukradenou), tak by mě docela zajímalo, jestli ví někdo ještě o větším ležáku, protože 4roky je docela dlouhá doba

můj názor na biga je ovlivněnej koupí DR 750 od samotnýho aldyho z verměřovic, kterej se během 2500km třikrát vysral (dvakrát vydřený ložisko na přítlačáku - nakonec jsme zjistili, že původní majitel dal blbě rozstřikovací plechy a otočil mazací trysku a jednou prasklej svod, protože majitel to chtěl mít hezký tak zbrousil všechny sváry do hladka (musím teda říct, že aldy motorku koupil na podzim a na jaře prodal - těžko říct, jestli věděl "proč") . navíc to byla stará vylítaná herka - ale co, chybama se člověk učí - nakonec jsem byl toho trápení zbaven a motorku mi ukradli

ale na svezení je to dobrej stroj, o tom žádná..

1 reakcí na tento příspěvek rada pro začinajici motorkaře

26.3.2010 v 15:32 | Nahoru | #17
No já bych od někoho s tímto písemným projevem:

"Motor po GO a nově převinutý zapalování noví ojl a filtr nev řetězovka, centrál je přetěsněnej přední vydle nejsou přetěsněny ale zato krásně tluměj a netečou vše ostatní je ok k motu přidám zadní zánovní drapák motorka má suprovej víkon k motu přidám zadní a přední zánovní drapák moto je spolehlivé!!!"

Nekoupil ani rohlik.

(reakce na) rada pro začinajici motorkaře

27.3.2010 v 07:48 | Nahoru | #18
Němec> ve většině případu za šecky poruchy jakehokoli stroje stoji na vině člověk, od jiste doby věřim že výrobce je ten nejchytřejší z nas monteru

(reakce na) rada pro začinajici motorkaře

27.3.2010 v 07:53 | Nahoru | #19
Repulsion> sakra ja to nechtě skryl omlouvam se, pač mžouram eště po ranu, je fak že dyš něco chci prodat asi bych se měl pokusit vystupovat serjoooooooooozně , jenže ja bych byl vopatrnej i dyby tam neměl hrupky pač fotky hodně vypovidaj o stavu stroje, nedej bože se tam ject kouknout
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist