1) na volnobeh za tepla i za studena nepravidleně chrastí něco z právý starny motoru (spíše řetšz něž ventili nebo oboje), neni to až zas tak výrazný ale volnoběh je rozhozenej, ale drží bez problémů a motrká má zátah od nízkejch až do konce bez cukání, prostě plynulý zrychlení. Je třeba seřídit ventily nebo vyměnit rozvoďák nebo jen napínák seštelovat ? Kolik to tak běžně stojí v servisu (ne v Hondě) , rozvody a seřízení vůlí ventilů ?
jde o to že jsme hledel ve starších příspěvcích a občas je to třeba jen blbej napínák. Tak mam obavy aby mě nenaúčtovali komplet rozvody s napínákem a přitom tam jen něco seřídili.....
2) neukazuje teplota vody na budíku, kontakty jsem zkotroloval jsou ok, majitel co mi to prodával tvrdil, že čidlo teloty vody na levý starně chladiče odešlo. Na kolik příjde takový nový čidlo, nebo stačí jetý ?
3) Olej - jasny že se ptaj furt všichni dokola taky jsem si to pročítal, ale někdo chválí Castrol, někdo zas Motul,u něčeho klouže spojka atd.... tak co teda vlastně? a polosynetiku nebo plnou synt. dávat ? to sem se taky nedočetl nikde na foru, vždy jsou na výběr obě varianty. Jediný na čem jste se shodli že náplň je 3,8 litru :)
kecy o tom co klouze nebo neklouze vynech... Ja tam treba leju motul co sem koupil loni v akci se sudu za 160,- a poskojenost poslednich 15000km no problemo. Racing ani mrazika nepotrebujes tak ti staci klasika 10W40 pro 4T
1) pokud to přestane chrastit po vymáčknutí spojky, neřeš to. Běžná vlastnost téměř všech motorek, se kterými jsem se setkal. Pokud to bude chrastit dál, musíš do servisu, jestli se v mašinách dobře nevyznáš.
2) kup klidně starší čidlo, nevím, že by se nějak tyhle díly sraly.. akorát si teda nejsem jistý, jestli to čidlo teploty vody je na chladiči. Vím, že tam je spínací čidlo na větrák, ale teplotní jsem třeba na cbr neměl. Hornet to má třeba jinak, nevim
3) olej...neřeš. dej tam polosyntetiku, rozdíl nepoznáš. Castrol měl problémy co já vím akorát v kombinaci R4 / Yamaha R1
bahnak2V : nejak sem to nepochopil s tim plynem že se nesmí vracet, myslim to jak píšeš jak zjitït jestli je napinak v pr...
Naposledy editováno 24.03.2010 19:45:14
1 reakcí na tento příspěvek Hornet 600 servis
mám Horneta 6ku teprve chvíli, kontroloval jsem napínák a ten je bez vůle, tak jsem jej dal zpět.
Chci se zeptat, jestli Vám po startu cca 30sec max 1minutu je slyšet rozvodový řetež? Jde to slyšet jen chvíli po startu max tu minutu a pak už sametové ticho :) mám to nějak řešit? Nevíte o někom opravdu psolehlivém na synchro karbeců a ventily v MS kraji?
Díky mnohokrát.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Alternativní tacho Honda CB 600S Hornet, Honda CB 600F Hornet | stevenn | 0 | Včera v 21:55 stevenn |
Vůle na spojkovém koši Honda CB 600F Hornet | SisaFree | 6 | 14.9.2024 v 01:18 Shullin |
Karburátory Honda CB 600F Hornet | Pavel0112 | 20 | 12.8.2024 v 10:51 hycomat |
repas vidlic v Českých Budějovicích Honda CB 600F Hornet | kolls | 9 | 12.8.2024 v 07:25 FJRPEPA |
Hornet 600 2005 omezený výkon Honda CB 600F Hornet | MISTRSVĚTA | 21 | 30.7.2024 v 13:18 MISTRSVĚTA |