globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: ČZ 175/477
 
23.3.2010 v 20:38
Dobrý den, Chci se zeptat jestli s papírama na 125ccm (max 11kW) můžu jezdit na ČZ 175ccm (9kW). Mojeho známého v takové situaci zastavily a nic mu neřekli prý. Jen si chci ověřit jestli je to pravda a můžu jezdit s papírama na 125 s čztou 175.. Děkuju za odpovědi

ČZ 175/477

23.3.2010 v 20:55 | Nahoru | #1
čz 476 je řešení

ČZ 175/477

23.3.2010 v 20:55 | Nahoru | #2
Ne nemůžeš.

ČZ 175/477

23.3.2010 v 22:18 | Nahoru | #3
Kámoš jezdí na 180ccm čz taky mu policajti nic neřekli ale v případě nehody je to sakra průser..!! neriskoval bych to..

ČZ 175/477

24.3.2010 v 00:08 | Nahoru | #4
Nekoupoval si nahodou papiry na 476 ode me ??? Mozna to byl nekdo, ale nejakymu mladasovi z tech koncin sem je posilal.

ČZ 175/477

24.3.2010 v 08:26 | Nahoru | #5
Nemůžeš. Ale existuje maskovací cesta - koupíš 476, do motoru dáš kliku, válec s pístem, hlavu a karburaci ze 477 a máš papírově 125ccm s obsahem 175 . Ale kdyby se v tom někdo začal šťourat (třeba v případě váznější nehody) můžeš mít problém. Motory 476 a 477 jsou rozeznatelný na první pohled (když pominu číslo na karteru) - 125 má 7 žeber na válci, 175 jich má 8.

1 reakcí na tento příspěvek ČZ 175/477

24.3.2010 v 08:46 | Nahoru | #6
Tomsth> To je divný, já tam těch žeber mám 9.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ČZ 175/477

24.3.2010 v 11:11 | Nahoru | #7
Sojky> tak to sis tam asi dovařil jedno žebro navíc, jsi mě tak zblbnul, že jsem to teď přepočítával podle fotky, a na 175/477 je jich fakt 8. 476 má o 7mm menší zdvih, což zvenku na válci dělá právě o to jedno žebro míň.

ČZ 175/477

24.3.2010 v 16:21 | Nahoru | #8
Otázka je, jak do toho započítáváte žebra na karteru.

1 reakcí na tento příspěvek ČZ 175/477

28.3.2010 v 10:24 | Nahoru | #9
A to si jako myslíte, že policajti si pamatujou kolik ma jaka číza žeber??? hmmm.... a na tk bych to udelal tak že bych tam poslal tatu kterej ma papiry na velkou ne?

ČZ 175/477

28.3.2010 v 10:54 | Nahoru | #10
Řidičské oprávnění skupiny "A1"

Řidičské oprávnění skupiny A1 opravňuje k řízení motocyklu do objemu 125 ccm a do výkonu 11 kW.



Zákony a předpisy se dodržují, a když ne, tak se o tom všude nekafrá, paco...

Naposledy editováno 28.03.2010 11:01:46

(reakce na) ČZ 175/477

28.3.2010 v 14:54 | Nahoru | #11

xman7>A to si jako myslíte, že policajti si pamatujou kolik ma jaka číza žeber??? hmmm.... a na tk bych to udelal tak že bych tam poslal tatu kterej ma papiry na velkou ne?



Policajti nejsou všichni blbý. Ten trik s klikou a válcem 175 v karterech 125 je tak všeobecně známej, že už ho znaj i ti méně tupý policajti a ti bystřejší vědí kolik žeber mají napočítat.
Jeden člověk z Jawamánie byl svědkem toho, jak jednoho takového vysmátého puberťáka lapli policajti při silniční kontrole. Zastavaili ho policajti při silniční kontrole, hned před ním týpka na ČZ125. Kontrolovali doklady, pak se jeden z těch policajtů sehnul k té číze, spočítal žebra a pronesl "Máme důvodné podezření ze spáchání přestupku ... nepovolené úpravy čísla motoru nebo nepovolené úpravy motoru ... a trestného činu řízení vozidla bez patřičné skupiny řidičského oprávnění. Váš motocykl pošleme na znaleckou prohlídku." nebo tak nějak. Puberťák těžce protáhl hubu a byl v prdeli. Co se s ním dělo pak, už ten člověk neví, protože jeho silniční kontrola proběhla v pořádku, tak jel dál.
Předpokládám, že ten kluk je teď bez řidičáku a o spoustu peněz chudší.

2 reakcí na tento příspěvek ČZ 175/477

28.3.2010 v 20:00 | Nahoru | #12
lidi a co MZ 150 s tou to vidite jak=)?

(reakce na) ČZ 175/477

28.3.2010 v 20:05 | Nahoru | #13
XxX.MUsiC.mAN> Řidičské oprávnění skupiny "A1"

Řidičské oprávnění skupiny A1 opravňuje k řízení motocyklu do objemu 125 ccm a do výkonu 11 kW.
Neumíš číst nebo si děláš p*del?!

ČZ 175/477

28.3.2010 v 20:52 | Nahoru | #14
Jen nabizim, me se kartery ze 476 valej doma. Je na nich vyrazene cislo z vyroby, nejde o zadnou prebouchaninu, kdybych se podival jeste dukladneji, tak urcite najdu i valec a pist a asi by se tady z toho poskladal i celej motor co se mi tu vali veci.

Naposledy editováno 28.03.2010 20:59:22

(reakce na) ČZ 175/477

28.3.2010 v 20:56 | Nahoru | #15

XxX.MUsiC.mAN>lidi a co MZ 150 s tou to vidite jak=)?



S tou to bude jeste slozitejsi, jak s tou cizou. ja sam mel 476tku mel sem tam motor ze 477, neresil sem to policie me na tom zastavili a nikdy se v tom nestourali.

(reakce na) ČZ 175/477

29.3.2010 v 17:07 | Nahoru | #16

tomsth>Sojky> tak to sis tam asi dovařil jedno žebro navíc, jsi mě tak zblbnul, že jsem to teď přepočítával podle fotky, a na 175/477 je jich fakt 8. 476 má o 7mm menší zdvih, což zvenku na válci dělá právě o to jedno žebro míň.



Já vim že jsem tě zblbnul, já tam mám totiž jedno žebro přidaný kvůli 215 ccm.

1 reakcí na tento příspěvek ČZ 175/477

30.3.2010 v 00:16 | Nahoru | #17
V minulosti mi nekdo radil taky figl prevrtat, 125 na prumer jako ma 175, cimz vznikne 150ccm, nicmene by mela mit stejny vrtani jako zdvih "ctverec" coz by melo mit prinos, ze to bude vic tocit a pujde to lepe do otacek. Zkousel sem to a jelo to celkem dobre.

(reakce na) ČZ 175/477

30.3.2010 v 05:53 | Nahoru | #18

MaraXJ>V minulosti mi nekdo radil taky figl prevrtat, 125 na prumer jako ma 175, cimz vznikne 150ccm, nicmene by mela mit stejny vrtani jako zdvih "ctverec" coz by melo mit prinos, ze to bude vic tocit a pujde to lepe do otacek. Zkousel sem to a jelo to celkem dobre.



No já měl převrtanou 125 ccm na 165 ccm ale píst nebyl ze stopětasedmy, měl jsem tam nějakej co jsem našel doma, tušim že byl z nějaký elektrocentrály. Ještě mám doma ten přebroušenej válec s pístem kdyby měl někdo zájem. Po tejhle úpravě to točilo skoro 10000 ot/min, jediná nevýhoda byla že se to při velkej palbě přidíralo.

ČZ 175/477

31.3.2010 v 13:02 | Nahoru | #19
Rancher> kdybys nebyl hloupy tak si prectes co sem psal predtim (nahore) a pochopis muj cil;)

ČZ 175/477

31.3.2010 v 13:24 | Nahoru | #20
Už to, že někdo získal řidičák skupiny A1, by mělo znamenat že ví, jaká vozidla s tímto řidičákem smí řídit. Pro A1 jsou do motocykly o objemu do 125ccm a ZÁROVEŃ o výkonu do 11kW.
Tyto 2 podmínky musí splnit zároveň, né jen jednu.

"do 125ccm" znamená zdvihový objem maximálně 125,000000 kubických centimetrů, tedy mililitrů, nikoliv přibližně 125ccm. ČZ175 má základní zdvihový objem 171,7ccm, MZ 150 má okolo 150.
171,7ccm není skoro 125ccm ani 150 není téměř 125. Ani na jednu z těchto motorek se řidičák A1 nevztahuje, ty spadaj až do skupiny A do 25kW.

Je to tak těžké pochopit? Prostě 125ccm a přes to nejede vlak!

Pokud nad někým s A1 na ČZ175 nebo MZ150 některý policajt přihmouří oko, je to jeho svévole. Podle předpisů mu má zabránit v další jízdě a poslat to do správního řízení za přestupek/trestný čin řízení motorového vozidla bez patřičné skupiny řidičského oprávnění, což je to samé jako řízení bez řidičáku. A za to je pálka jak svině a zákaz řízení čehokoliv a oko tam nikdo nepřihmouří.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist