nechal jsem kohout na PRI asi dva tydny. No teď jsem k tomu přišel začal se sytičem startovat a jednou to chytlo, ale pak to chcíplo a už ti jen střílí z výfuku rány jak z děla, jak běhěm startování tak chvíli po tom co NEstartuju. Hádám, že jsem to asi fest uchlastal :-/ Dá se s tím něco dělat? Vyndávat a sušit svíčky se mě fakt nechce. Je možné že to třeba za dvě hodinky vyschne samo? Jedná se o motku co mám v profilu. Svíčky jsou tam NGK
Takže vyndal jsem svíce, vyčistil je, vysušil, dal zpět a výsledek 0.
Kdyby se dnes večer někdo nudil a chtěl se na to podívat rozhodně bych nebyl proti
Jako odměnu pro nabízím večeři v nedalékém restarurantu U chcípáka
Naposledy editováno 19.03.2010 17:08:00
Ale mam spis opacny problem, jsem vecne uchlastany ja , motorka ta by jezdila porad. Co s tim ?
jinak ty NGK meli pry spatnou serii, ale jen co jsem vycetl, osobne bych to nechal hodku spocnout a zkusil
Naposledy editováno 18.03.2010 14:26:24
2 reakcí na tento příspěvek Nechce nastartovat
BTW, nevytekl ti benzin za tu dobu na zem, nevyparil se a ty ted startujes spis moto bez benzinu?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nechce nastartovat
assassin>uchlastanej motor se obvykle startuje tak ze zavres ten sytic, otevres plyn a startujes s otevrenym plynem..
BTW, nevytekl ti benzin za tu dobu na zem, nevyparil se a ty ted startujes spis moto bez benzinu?
Děkuju za smysluplnou odpověď. Kdepak benzínu je tam půl nádrže. A navíc důvod proč to střílí, bych řekl, že je ten že se ve výfuku spaluje neshořelá směs a navíc tam všude ten benzín smrdí, hlavně z výfuku.
Jinak to startování s tím otevřeným plynem a zavřeným sytičem mám zkusit teď a nebo to mám třeba hodinku nechat ?
firecracker>Děkuju za smysluplnou odpověď. Kdepak benzínu je tam půl nádrže. A navíc důvod proč to střílí, bych řekl, že je ten že se ve výfuku spaluje neshořelá směs a navíc tam všude ten benzín smrdí, hlavně z výfuku.
Jinak to startování s tím otevřeným plynem a zavřeným sytičem mám zkusit teď a nebo to mám třeba hodinku nechat ?
ted, vicemene jde o to ze tam jde "chuda" smes a s tim ze co uz ve valci je by se to melo po chvili dostat na nakou "akorat" smes, chvili to pobezi, zdechne a pak uz to natocis na sytic jako obvykle...
otazka je jestli nebude delat bordel ze uz si v benzinu "vymachal" svicky, ale j po chvili vzdy natocil i ulitej motor...
podminka je ok a nabita aku..
BTW ten kohout na PRI by nemel mit na to uchlastani vliv..
1 reakcí na tento příspěvek Nechce nastartovat
to ze strili z vyfuku a nechyti mi ale stejne prijde ze je tam toho benzinu jeste malo - ta motorka nedavno jela? jestli je to po zimne, vypustil bych a znova napustil plovakovky a zkontroloval jestli ten sytic nekde nevisi-zatuhly tahlo apod
Naposledy editováno 19.03.2010 10:41:04
1 reakcí na tento příspěvek Nechce nastartovat
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nechce nastartovat
1 reakcí na tento příspěvek Nechce nastartovat
1 reakcí na tento příspěvek Nechce nastartovat
Zegga>Řešila jsem něco podobného, došlo na vyndání svíček. Byly tam nové dvě sezony, tedy měly být, denzo. Nebyly, tři nějaké, jedna NGK. Divné že? Nové jsem tam dávala osobně. Motorka byla stále pod mým zadkem, u nikoho cizího. Jen jednou byla tři dny v servisu. Před rokem, ted půl roku před tím než jsem zjistila záměnu svíček. Neudělám už nic. Nedokážu nikomu nic.
Tak to je hnus velebnosti
1 reakcí na tento příspěvek Nechce nastartovat
Co si pamatuji, tak staré GSX600F byly proslulé špatným startováním kvůli často praskajícím membránám v karburátorech. Možná by stály za prohlídku.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nechce nastartovat
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nechce nastartovat
firecracker>Deadman> no jenže popravdě řečeno já nevím, co to plováky jsou, kde jsou a jak se vypouštějí :-/
na karbcich zespodu takove jakoby vanicky nekde zespod bejva sroub na vypousteni, pripadne s hadickou ktera to rovnou odvadi na zem nekde za motorem..
firecracker>Deadman> no jenže popravdě řečeno já nevím, co to plováky jsou, kde jsou a jak se vypouštějí :-/
Tyvoe, takový základ!.... Na dnech karburátorů máš v nálitcích z boku vypouštěcí (odkalovací) červíky. Bývaj vidět z levého boku motorky. Zavřeš benzínový kohoutek, červíky na všech karburátorech povolíš. Ze špuntu pod červíkem začne chcát benzín, pokud je na něm nasazená hadička vedoucí pod motorku, tak začne chcát z té hadičky. Počkáš až vyteče všechnen benzín (asi tak panák benzínu z každýho karburátoru), pak všechny červíky utáhneš. Přepneš kohoutek do polohy PRI a počkáš až z nádrže nateče do karburátorů benzín. Pokud začne chcát z hadičky benzín, tak buďto nemáš zavřenej některej červík, nebo ti nezavírá některý plovákový ventil a teče ti to vnitřním přepadem. Ale to by ti to teklo už předtím.
Jediné co na tuto operaci potřebuješ, je dlouhej plochej šroubovák.
1 reakcí na tento příspěvek Nechce nastartovat
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nechce nastartovat
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nechce nastartovat
firecracker>Deadman> a nechceš se stavit za mnou na Karlín ?
Ne Sotva jsem tomuhle dal dohromady karburátory a ložisko v zadním kole, už mi podstrčil dalšího člověka se starým bávem, co chce vyměnit pístní kroužky a gumičky na ventilech, možná i zabrousit ventily. Nějak se ze mě stává socka servis. Příště už servisuji zadarmo jen holkám, po ostatních budu chtít aspoň 1 pivo na hodinu, jinak mi nezbyde už žádný volný čas