Téma: Anketa racing destiček
 
11.3.2010 v 09:19
U jakých silničních racingových destiček považujete poměr výkon / životnost / cena za nejlepší?
Anketa: Výrobce / typ
Nissin ST
8%
7
Nissin RS
0%
0
Carbonne Lorraine SBK
6%
5
Galfer Carbon Graphite
0%
0
Galfer Carbon Graphite
0%
0
Newfren B4R
0%
0
Bendix MCR
7%
6
Bendix MRR
5%
4
Bendix MSR
0%
0
Brembo RC
14%
12
Brembo SC
0%
0
Lucas SRQ
0%
0
Lucas CRQ
6%
5
AP Racing SRR
6%
5
EBC HH
8%
7
Goldfren GP5
4%
3
Goldfren GP6
2%
2
SBS RS
0%
0
SBS DC
19%
16
Ferodo XRAC
1%
1
Ferodo CP
2%
2
Vesrah SRJL
8%
7
Vesrah RJL
1%
1

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Anketa racing destiček

6.4.2012 v 08:57 | Nahoru | #1

XJelen píše: omlouvám se za reinkarnaci tématu. Perňo musí se ty CRQ nějak "zajíždět na nový kotouče? Jsem se dočet u němců, že SBS DC se musí zajet na kotouče, aby se na nich jakoby upravil povrch pro ten karbon. U těch CRQ jsem nic nenašel, mám nový desky a sehnal jsem druhou sadu kol, kde jsou originál kotouče, ale nestihli toho moc nalítat, v podstatě jsou jako nový.



My jsme vždycky ty kotouče před výměnou desek pořádn očistili (Libor Milota dokonce i hodně jemným šmirglem), odmastili sprejem a žádný zajíždění netřeba. Stejně ty CRQ začnou brzdit až po zahřátí a pak je to super.. Tedy na R1 čtyřpístech určitě gut

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Anketa racing destiček

6.4.2012 v 09:17 | Nahoru | #2

Perňa_81 píše: My jsme vždycky ty kotouče před výměnou desek pořádn očistili (Libor Milota dokonce i hodně jemným šmirglem), odmastili sprejem a žádný zajíždění netřeba. Stejně ty CRQ začnou brzdit až po zahřátí a pak je to super.. Tedy na R1 čtyřpístech určitě gut


díky, hodim to za hlavu právě že třeba sebimoto píše u těch SBS Dual Carbon zajíždění na nový kotouče z důvodu vytvoření přenosové vrstvy na novém kotouči. Ale to už bude asi nějaká vyšší alchymie
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist