2 reakcí na tento příspěvek Anketa racing destiček
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/rodna.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
Pak jsem je zkoušel ty stejné na R1 2007 na jejich nových šestipístech a oproti originálům jsem už takové zlepšení nepozoroval. Spíš jsem byl z těch brzd trochu rozpačitý - nebyly horší, než na starší R1, ale prostě "jiné". Na konci sezóny to dokonce odnesly kotouče, z ničeho nic začaly "házet", tedy se pravděpodobně "vyhřály".. Za včasu se nechají srovnat a ještě používat.
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
Proto jsem se v r.2009 vrátil na originály a na R1 2008 jsem byl spokojený
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tongue.png)
V tomto duchu pokračuji i dál s KTM - jezdím ty jejich základní desky na monoblockách BREMBO. Brzdí to super, ale cítím, že s jinýma deskama je potenciál této soustavy někde jinde. Občas mám pocit takového "mdlého" dobržďování, hlavně po cílovce v Mostě. V katalogu KTM POWERPARTS mají ještě závodní specifikaci na RC8R, ale ty stojej strašnou raketu. Nejsem si jistý, jestli jsou to Z04 nebo ne
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/hmm.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
...čeká nás Těrlicko a to je u nás, v HU a na Slovensku, ten nejbrutálnější okruh, co se týká brzd! Z maximálky (která je ještě o chlup vyšší, než na SK-ringu) se dobržďuje do vinglu až na 1.rychlostní stupeň!!!
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/yikes.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
Naposledy editováno 12.08.2011 10:42:17
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Anketa racing destiček
Perňa_81 píše: Ono jsou ty vlastnosti destiček také různé - motorka od motorky. V r.2007 jsem na R1 2005 jezdil na jejich originál čtyřpístech LUCAS CRQ a oproti originálu to byl skutečný posun vpřed! Účinnost, nástup a dávkování byly super. Co bylo horší - menší účinnost za studena a také změna vlastností při sjetí pod 40%. Výdrž cca 600-800km okruhových (ale já nejsem moc tvrdý "brzdař"
). Výborná byla cena
omlouvám se za reinkarnaci tématu. Perňo musí se ty CRQ nějak "zajíždět na nový kotouče? Jsem se dočet u němců, že SBS DC se musí zajet na kotouče, aby se na nich jakoby upravil povrch pro ten karbon. U těch CRQ jsem nic nenašel, mám nový desky a sehnal jsem druhou sadu kol, kde jsou originál kotouče, ale nestihli toho moc nalítat, v podstatě jsou jako nový.