Téma: Anketa racing destiček
 
11.3.2010 v 09:19
U jakých silničních racingových destiček považujete poměr výkon / životnost / cena za nejlepší?
Anketa: Výrobce / typ
Nissin ST
8%
7
Nissin RS
0%
0
Carbonne Lorraine SBK
6%
5
Galfer Carbon Graphite
0%
0
Galfer Carbon Graphite
0%
0
Newfren B4R
0%
0
Bendix MCR
7%
6
Bendix MRR
5%
4
Bendix MSR
0%
0
Brembo RC
14%
12
Brembo SC
0%
0
Lucas SRQ
0%
0
Lucas CRQ
6%
5
AP Racing SRR
6%
5
EBC HH
8%
7
Goldfren GP5
4%
3
Goldfren GP6
2%
2
SBS RS
0%
0
SBS DC
19%
16
Ferodo XRAC
1%
1
Ferodo CP
2%
2
Vesrah SRJL
8%
7
Vesrah RJL
1%
1

2 reakcí na tento příspěvek Anketa racing destiček

12.8.2011 v 10:41 | Nahoru | #1
Ono jsou ty vlastnosti destiček také různé - motorka od motorky. V r.2007 jsem na R1 2005 jezdil na jejich originál čtyřpístech LUCAS CRQ a oproti originálu to byl skutečný posun vpřed! Účinnost, nástup a dávkování byly super. Co bylo horší - menší účinnost za studena a také změna vlastností při sjetí pod 40%. Výdrž cca 600-800km okruhových (ale já nejsem moc tvrdý "brzdař" ). Výborná byla cena

Pak jsem je zkoušel ty stejné na R1 2007 na jejich nových šestipístech a oproti originálům jsem už takové zlepšení nepozoroval. Spíš jsem byl z těch brzd trochu rozpačitý - nebyly horší, než na starší R1, ale prostě "jiné". Na konci sezóny to dokonce odnesly kotouče, z ničeho nic začaly "házet", tedy se pravděpodobně "vyhřály".. Za včasu se nechají srovnat a ještě používat.
Proto jsem se v r.2009 vrátil na originály a na R1 2008 jsem byl spokojený Raději jsem nic "lepšího" nehledal, navíc darovanému koni na zuby nekoukej (zdravím a klaním se firmě PartsDEPOT ).

V tomto duchu pokračuji i dál s KTM - jezdím ty jejich základní desky na monoblockách BREMBO. Brzdí to super, ale cítím, že s jinýma deskama je potenciál této soustavy někde jinde. Občas mám pocit takového "mdlého" dobržďování, hlavně po cílovce v Mostě. V katalogu KTM POWERPARTS mají ještě závodní specifikaci na RC8R, ale ty stojej strašnou raketu. Nejsem si jistý, jestli jsou to Z04 nebo ne Ale fakt hodně přemýšlím o změně za závodní...hlavně potom, co ke mně v Mostě na Alpe přišel jeden závodník-cizinec a sháněl destičky na BMW (na Brembo, nejspíš monobloky nebo nevím, tvarově byly stejné jako moje)...když jsem na něj vytasil originál silniční Bremba, tak s vyděšenou tváří utíkal dál do bohatší části depa No a tím mně dal brouka do hlavy

...čeká nás Těrlicko a to je u nás, v HU a na Slovensku, ten nejbrutálnější okruh, co se týká brzd! Z maximálky (která je ještě o chlup vyšší, než na SK-ringu) se dobržďuje do vinglu až na 1.rychlostní stupeň!!!

Naposledy editováno 12.08.2011 10:42:17

(reakce na) Anketa racing destiček

13.8.2011 v 03:14 | Nahoru | #2
Perňa_81> To, co popisuješ je pravda a známá věc. U starý R1 se závodní desky projeví víc než u nový s šestipísty. Větší plocha + stejná pumpa = menší tlak = menší teplota (zjednodušeně řečeno).....

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Anketa racing destiček

4.4.2012 v 20:43 | Nahoru | #3

Perňa_81 píše: Ono jsou ty vlastnosti destiček také různé - motorka od motorky. V r.2007 jsem na R1 2005 jezdil na jejich originál čtyřpístech LUCAS CRQ a oproti originálu to byl skutečný posun vpřed! Účinnost, nástup a dávkování byly super. Co bylo horší - menší účinnost za studena a také změna vlastností při sjetí pod 40%. Výdrž cca 600-800km okruhových (ale já nejsem moc tvrdý "brzdař" ). Výborná byla cena


omlouvám se za reinkarnaci tématu. Perňo musí se ty CRQ nějak "zajíždět na nový kotouče? Jsem se dočet u němců, že SBS DC se musí zajet na kotouče, aby se na nich jakoby upravil povrch pro ten karbon. U těch CRQ jsem nic nenašel, mám nový desky a sehnal jsem druhou sadu kol, kde jsou originál kotouče, ale nestihli toho moc nalítat, v podstatě jsou jako nový.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist