globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Vyhřívané rukojeti
 
10.3.2010 v 09:01
Ahoj tak jsem se po dlouhym přemejšlení dostal k prototypu vyhřívaných rukojetí, sestrojil ho a výsledek perfektní... hřeje a hřeje...

a cena ? den v dílně a 60kč za integráče

edit: 22.3. : úprava na 5 stupnovou regulaci topného výkonu

Naposledy editováno 22.03.2010 16:54:37

2 reakcí na tento příspěvek Vyhřívané rukojeti

10.3.2010 v 11:08 | Nahoru | #1
TO VeFeRák > Hm tak tyhle co jsou řízený procákem se právě přes relé zapojovat nemaj pak...Nvim proč bych je mě ldát přes relátko když maj ochranu proti vybití baterky...Takže pokud mi je někdo zapne na parkovišti tak mi to je fuk protože vim že ráno nastartuju...A vim že jeden borec se na to ptal že mu to zlobí když to měl přes relátko... Maximálně tak někam schovat ještě vypínač...

TO Němec > No na 1900 nevyjdou daj se sehnat mnohem levnějc...A hřeje to pěkně na celý ploše. Jinak hlavně prostě nemusim hrabat do elektriky, fakt jen na baterku a je to... Ale jako tim neříkam že to je blbost...Když si to tak udělal tak fajn je určitě spokojenej a já mu to neberu byl to prostě jen můj názor...

(reakce na) Vyhřívané rukojeti

10.3.2010 v 11:15 | Nahoru | #2
[quote]br1kos>TO VeFeRák > Hm tak tyhle co jsou řízený procákem se právě přes relé zapojovat nemaj pak...Nvim proč bych je mě ldát přes relátko když maj ochranu proti vybití baterky...Takže pokud mi je někdo zapne na parkovišti tak mi to je fuk protože vim že ráno nastartuju...A vim že jeden borec se na to ptal že mu to zlobí když to měl přes relátko... Maximálně tak někam schovat ještě vypínač...quote]

o té ochraně proti vybití baterky by ti mohl vyprávět někdo z fora, jak mu vybila baterku do té úrovně, že mu pak umřela....
nemyslím si, že by vypínač poznal, že do něho jde šťáva přes relátko a že by v tomhle byl problém....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyhřívané rukojeti

12.3.2010 v 09:18 | Nahoru | #3
br1kos> zdar,já měl stejný názor jak ty-nač relátko,.........atdatd.Ale,zkoušel jsem je opravdu nechat zapnutý při vypnutým klíčku,napojil měřák a čekal.Dle návodu by měli odpojit při tuším 11,6 V,já měl po 15 minutách "zbytečnýho"topení stále 11,8 V.Nechtělo se mě čekat,tak jsem s odběrem trošku pomohl světlama.Zapnul jsem hl.světla a po dalších asi 20 minutách,kdy spadla hodnota na 11,2 V teprve oxforďáky vypnuly.To znamená,že by si při zapomenutí vypnutí zbytečně pár hodin topily -nicméně (i snad díky dobrý baterce)další startování bez problémů. To bych ještě rozchodil,ale loni v létě v Alpách-po celodenní jízdě v dešti,kdy samozřejmě topily jak o život,jsem je večer VYPNUL.Ráno po příchodu k motorce svítila kontrolka nejnižší topné teploty a rukojeti studený.Přepínání-chytrá krabička nekomunikuje.Během cesty jsem občas přemlouval ovl.skříňku (po ránu byla docela kosa),a zrazu TO začalo topit.OK špica-páníček bude mít tlapky v teple!Jenže houno velebnosti-topilo to na plný kule a stále,takže po nějakých 15km jse vyhodil pojistku a na topení hodil bobek.Po návratu domů jsem elektronic.ovl.krabičku vyreklamoval.hodil zpět a tu práci si s relátkem dal.Můj osobní názor-lepší zapojit přes relé-při vypnutým klíčku tam prostě není "šalina",která si tam může eventuálně"volačo urobit"-navíc vypnutí na 11,2 Vmůže být pro některý starší baterie smrtelný.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist