EDIT: Spíše se to týká silničářů (asfaltomrdalů). U endura (či cross) se s pády tak nějak počítá .
Naposledy editováno 07.03.2010 16:08:07
1 reakcí na tento příspěvek Proč jsem boural ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč jsem boural ?
esvéčko>Mně se povedl pád v Mostě, pravá zatáčka "Pod depem". Důvod - vysoká nájezdová rychlost, vyneslo mě to k obrubníkům a jak byly pogumovaný, tak jsem se lekl, sklapl plyn, Aprilku postavil a krosil po trávě bez brzd, ale pořád to bylo moc rychle tak jsem se odhodlal zabrzdil zadní, šel jsem na bok, motorka se pak štorcla a byly škody, jinak díky vybavení - kombi, dobré rukavice jsem to přestál. A poučení? Četl jsem někde, že v takovémto případě bylo potřeba přemoct leknutí a přidat. Ale u sebe jsem shledal chybu v příliš vysoké nájezdové rychlosti.
Možná na té trávě bylo lepší to pustit, vymáčknout spojku, nebrzdit a nechat to dojet. Ale nevím, zda tam na to bylo dost místa. Ono i naučit se zajet do únikové zóny chce cvik (nejemom na okruhu) .