globalmoto_kveten





Téma: Proč jsem boural ?
 
7.3.2010 v 15:47
Nechci začínat pateticky, ale skutečně se začátek hlavní sezóny kvapem blíží (pro mnohé už začal) a tak mě napadlo založit toto téma, zejména pro méně zkušené motorkáře, kteří by se z těchto zážitků mohli poučit. Často se tady vyskytovaly témata o tom "kolikrát jsem boural" apod., ale mě by zajímalo Proč jste bourali ? Jedná se mi o situace, kdy jste se vybourali nebo "sklouzli" vlastní vinou , ať už např. kvůli nepozornosti, přecenění vlastních dovedností nebo kvůli špatnému stavu vozovky či motorky. Nemám na mysli, kdy vás někdo nabral nebo nedal přednost, závada, defekt apod., zkrátka, kdy jste za to tak říkajíc nemohli. Chtělo by to krátkou analýzu a zhodnocení, co byste udělali dnes jinak, aby se to už nestalo. Nejde o anketu, ale o to, podělit se se zážitky a hlavně poradit jiným. Kdyby to mělo pomoci jen jednomu jezdci, tak se to IMHO vyplatí. Sám nejsem začátečník, ale zdaleka se nepovažuji za zkušeného jezdce. Pád jsem zatím naštěstí neabsolvoval. Abych začal u sebe , já jsem si přes zimu důkladně (2x) pročetl knihu "Dokonalá jízda na motocyklu" . A jak jste na tom s pády a následným poučením vy?

EDIT: Spíše se to týká silničářů (asfaltomrdalů). U endura (či cross) se s pády tak nějak počítá .

Naposledy editováno 07.03.2010 16:08:07

1 reakcí na tento příspěvek Proč jsem boural ?

7.3.2010 v 16:45 | Nahoru | #1
mno mel jsem to "stesti" nekolikrat od spadnuti na miste,to bylo je vedro..je to kousek vemu botasky,mno a pri prehazovani nohy sem zahacil tkanickou o nosic kufru,no neprehodil a jednoduse prepadla na druhou stranu,pak v obci snad jedine kousek kde se da predjet,celou dobu jedu za traktorem nalozenym drevem,mno sem v puli vlecky a on zacal tocit do leva,tak jen brzda nastavil jsem ruku abych nesel moto pod vlek a lup na zem,mno a nakonec nedostani prednostitam zauradovala,ale vyssi moc a proste sem mel tuseni,ze vyjede a zacal zpomalovat,mno a stalo se skoro bych ho objel kdyby si me nevsiml a nezastavil nastorc muj pruh tak sem mu proletel jen svetlem a teda vzal jsem to trocha i po plechu,byl to renaul kango,to mi rozhodilo riditka a uz sme sel nenavratne smer prikopa,po najezdu do protisvahu nasledovala katapultaz a kotrmelce,Big se prevratil a nastesti a diky sve vaze zustal na miste,nastesti vse dopadlo slusne a borec mi jeste po tom co se vyresilo vse prez PCR sehnal odvoz hodil me i moto k domovu,a nescetnekrat se omlouval-alespon ze tak

ps omluvam se za pravopis :D :D

(reakce na) Proč jsem boural ?

7.3.2010 v 16:50 | Nahoru | #2
Crucio> Jo podbny pripad mam i ja s dodavkou, ne teda situaci nehody, ale to ze to byl slusnej clovek a odvezl me i s motorkou domu.

No myslim ze kazdy zacatecnik si stejne musi projit, nejakym padem, skoda jen, ze dnes tolik lidi zacina ne velkejch a pak se pada ve vyssi rychlosti. To nejde cloveku popsat jak se ma chovat, dokud mu to predni kolo proste parkrat neustreli, nebo se mu par krat neblokne zadni kolo ci uskoci, tak se to nenauci. Pro takovyho cloveka je pak uskoceni kola sok, spanikari a neco posere, jakmile ,to ale zazije vickrat, tak pozna jak se pak masina chova a co je potreba udelat, nebo jak tomu vubec predchazet.

Naposledy editováno 07.03.2010 16:54:33
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist