globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Běžné servisy H6? co se často mění a v kolika km?
5.3.2010 v 21:00
Zdravím, Koupil jsem Sršně 600 r.v. 2002 najeto 19 000km... od člověka který údajně jen cestoval jednou za rok na dovolenou... na první pohled supr! ale po vydrhnutí a odstrojení sem přišel na pár oděrků (i podvozku) a náznacích po ,,zamaskování,, malého pádu, vidle a podvozek skroucené (podle jízdy) snad nejsou, ale po ještě důkladnějším vomrknutí sem našel i stopy po zásahu klíčů na šroubech motor x rám... tak mě zajímá co se v kolika km zhruba mění a podle čeho by se daly poznat pravdivé kilometry? Dík moc (a nemějte mě prosim za vola, jen prosím o radu)
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Běžné servisy H6? co se často mění a v kolika km?

5.3.2010 v 21:02 | Nahoru | #1
se zeptám ročník 02 a 19t km? nezdá se Ti to divný

1 reakcí na tento příspěvek Běžné servisy H6? co se často mění a v kolika km?

5.3.2010 v 21:09 | Nahoru | #2
těžko odhadnout, třeba řetězovka by měla bejt původní, ale je otázka jak to poznáš, a taky se klidně mohla vyměnit i opotřebením při špatný údržbě. Jestli všechno funguje jak má, nechal bych zkontrolovat rozvoďák, ventily, podtlaky, vyměnil všechny kapaliny, filtry, olej ve vidlích, svíčky, přip. ložisko v krku řízení a jezdil. Ale to stejně platí pro každou koupenou motorku. Stejně to prodáš dřív než aby tě to mělo zajímat. Pokud je tam vážnější závada jako načnutej motor nebo rovnanej rám, stejně to nevyřešíš.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Běžné servisy H6? co se často mění a v kolika km?

5.3.2010 v 21:24 | Nahoru | #3
taky mám známého, koupil H6 rv. 04 doprovozu 05!!! nikoho si sebou nevzal "tomu přeci nic nebude" hmmmmm pak se mu zdálo divný že do jedný strany zatáčí líp do druhý se s tím pere

no a co??? má dvoustopé vozidlo, ale auto to není

sundej nádrž a podívej se na rám, to je první místo kde se zkroutí a udělá faldy, pokud si nebudeš jistý a budeš chtít 100% jistotu dej to na stolici, za 1500 ti to změří

drobný oděrky jsou ale na našich silnicích běžný

Naposledy editováno 05.03.2010 21:25:42

(reakce na) Běžné servisy H6? co se často mění a v kolika km?

5.3.2010 v 21:33 | Nahoru | #4
ZdenekH6> to snad nebude jeho případ

1 reakcí na tento příspěvek Běžné servisy H6? co se často mění a v kolika km?

5.3.2010 v 21:34 | Nahoru | #5
jako já byl unešenej!!! koupil.. v srpnu byl dělanej servis za 12 tisíc.. má i doklad.. ale ne co mu dělali.. ale stejně.. 12tisíc?? prej náplně,, ložisko v krku řízení,, prej destičky.. ta to sem mu řek že sou na výměnu a ne po výměně... řetězovka je nová... sundal sem nádrž a na rámu nic.. ale byla položená na leverj bok... vše je na motorce originál.. ale je dodělávaná aby to nebylo vidět... vypadá jen lehce stkáblá.. ale podsedlák a banda sou supr.. ale proč je odřenej stojan? a okolo noc? a spodní levej růžek na kyvce..

1 reakcí na tento příspěvek Běžné servisy H6? co se často mění a v kolika km?

5.3.2010 v 21:39 | Nahoru | #6
a rozjel sem ji v sobotu na 150 a pustil řidítka, nechal spadnout ažý na 60 a nic.. jelka furt rovně a každym pohybem ďála co sem chtěl.. zdá se mě trošičku hlučnějsí spojka ale po vymáčknutí ok.. tak je to asi normální... ale ty (odřený) šrouby na chladiči a motoru.. jako kdyby byl motor dole.. a na válcích ne zezadu ňákym šroubovákem vyrytý ňáký slovo.. je to schovaný tak sem to nerozlučtil.. ale proč by sundávali motor? a eště sem si všim že hornety kolem tohodle romu maj ,,ošoupaný.. levý víko motoru.. todlke je jako nový.. a svítěj na tom zelený těsnění... sem z toho furt přepadlej.. jako kup byl za 60tis.. talkže asi se z toho nepos*ru.. padlá je asi každá 2. motorka.. ale stejně.. proč to neřek.. byl sem blbej a ležel pod ní málo.. ale ani skušení motorkáři si skoro nevšimli..

(reakce na) Běžné servisy H6? co se často mění a v kolika km?

5.3.2010 v 21:46 | Nahoru | #7
příbor> levej růžek na kyvce, levý víko motoru ..., vypadá to že se svezla a víko je buď zavařený nebo nový. Pokud není hnutej rám a je tam jenom tohle neřešil bych to, vracet to budeš těžko. Otázka je proč někdo vyndaval motor, ale nejlepší bude hodit to někam na prohlídku.

A jinak že je dodělávaná aby to nebylo vidět. Tomu se snad říká oprava po bouračce, taky sem tu svou nenechal rozštípanou.

1 reakcí na tento příspěvek Běžné servisy H6? co se často mění a v kolika km?

5.3.2010 v 21:53 | Nahoru | #8
to je jasný.. každej sme někdy upadly.. ale po koupi to sere víc než po vlastním pádu.. když nevim co stim může bejt.. ale při vytočení až do červenýho.. (na hranici teda!) nic... po puštění řidítek nic... eště se zeptám v servise až tam pojedu na jaře... ať se chlapy svezou a vočíhnou to.. ňáko se to poznat musí ne? už třeba podle rozvoďáku nebo ventilů... ale motor dole byl určitě.. a buď nový plasty a nádrž.. nebo z toho dělám jen konec světa já.. ale zase dobře odvedená práce v servisu je lepší než špatně zajetá motorka ne?? a co ventily? v 20tis km (na tachometru) slyšet po ohřátí a pořádnyp protažení jsou ne? malinko..

(reakce na) Běžné servisy H6? co se často mění a v kolika km?

5.3.2010 v 22:18 | Nahoru | #9

příbor>jako já byl unešenej!!! koupil.. v srpnu byl dělanej servis za 12 tisíc.. má i doklad.. ale ne co mu dělali.. ale stejně.. 12tisíc?? prej náplně,, ložisko v krku řízení,, prej destičky.. ta to sem mu řek že sou na výměnu a ne po výměně... řetězovka je nová... sundal sem nádrž a na rámu nic.. ale byla položená na leverj bok... vše je na motorce originál.. ale je dodělávaná aby to nebylo vidět... vypadá jen lehce stkáblá.. ale podsedlák a banda sou supr.. ale proč je odřenej stojan? a okolo noc? a spodní levej růžek na kyvce..



Ložiska v krku řízení? To já na banditovi měním až teď a to mám najeto 60000... Mimochodem mám taky rok 2002...

(reakce na) Běžné servisy H6? co se často mění a v kolika km?

5.3.2010 v 22:21 | Nahoru | #10

příbor>to je jasný.. každej sme někdy upadly.. ale po koupi to sere víc než po vlastním pádu.. když nevim co stim může bejt.. ale při vytočení až do červenýho.. (na hranici teda!) nic... po puštění řidítek nic... eště se zeptám v servise až tam pojedu na jaře... ať se chlapy svezou a vočíhnou to.. ňáko se to poznat musí ne? už třeba podle rozvoďáku nebo ventilů... ale motor dole byl určitě.. a buď nový plasty a nádrž.. nebo z toho dělám jen konec světa já.. ale zase dobře odvedená práce v servisu je lepší než špatně zajetá motorka ne?? a co ventily? v 20tis km (na tachometru) slyšet po ohřátí a pořádnyp protažení jsou ne? malinko..



Jestli to nezatáčí, motor běží v pohodě tak bych v tom stejně nic nehledal. I kdyby to bylo třeba dřív zbořený...

Běžné servisy H6? co se často mění a v kolika km?

5.3.2010 v 22:22 | Nahoru | #11
pokud měnil ložiska v krku,tak zapomeň na 19kkm.
A pokud někdo lezl do motoru,co má údajně 19000,tak bud boural,nebo to má 4x tolik. Kolik jsi za to dal?

Jestli to nezatáčí, motor běží v pohodě tak bych v tom stejně nic nehledal. I kdyby to bylo třeba dřív zbořený...

přesně tak.

Naposledy editováno 05.03.2010 22:22:44

Běžné servisy H6? co se často mění a v kolika km?

5.3.2010 v 22:41 | Nahoru | #12
no leh sem maličko na malym cebru kdysi... a taky začalo mít problemy... toho ložiska bych se asi tolik nebál..položená byla, to je jistý... ale jak moc? ale proc byl motor dole?? to netusim.. uvidime co na to reknou v servisu... ale jináč všechno maká dobře... takže jezdit a zkrášlovat... ale třeba se to trochu pozná i na kotoučích ne? jestli maj žlábek nebo schůdek... atd.. ???

(reakce na) Běžné servisy H6? co se často mění a v kolika km?

5.3.2010 v 23:19 | Nahoru | #13

Dominik-Duka>se zeptám ročník 02 a 19t km? nezdá se Ti to divný



km se tu řešilo tolikráte... ja mám H9 2002 kupovanou ve 22tis se serviskou

Běžné servisy H6? co se často mění a v kolika km?

6.3.2010 v 09:41 | Nahoru | #14
jak psali kluci, jestli to jede rovně a všechno funguje, tak to neřeš. najeté to má asi o dost víc. ale ať to má za sebou co chce, tak máš tak 100 tis ještě před sebou.

jinak 6tis km olej + filtr, 10 - 15 tis vzducháč, 20 - 30tis svíčky, okolo 20tis venitily, řetězovka, brzdové desky, baterka až umřou.

někde si sosni manuál a tam máš přesné čísla, ale orientačně to stačí. a asi to udělej všechno teď a budeš vědět, co máš.

Běžné servisy H6? co se často mění a v kolika km?

6.3.2010 v 09:46 | Nahoru | #15
Já bych vyměnil ty desky. A nic neřešil a jezdil. To je můj názor na věc.

1 reakcí na tento příspěvek Běžné servisy H6? co se často mění a v kolika km?

6.3.2010 v 10:00 | Nahoru | #16
lockus> to nejsem já abych jen lil benoš a jezdil ale asi to tak dopadne

(reakce na) Běžné servisy H6? co se často mění a v kolika km?

6.3.2010 v 10:03 | Nahoru | #17

příbor>lockus> to nejsem já abych jen lil benoš a jezdil ale asi to tak dopadne



možná ti to někdo neřekl, ale motorka je na ježdění!!! a když to budeš moc leštit, proleštíš lak a budeš to muset za drahé prachy opravovat

Běžné servisy H6? co se často mění a v kolika km?

6.3.2010 v 10:05 | Nahoru | #18
dolík...> náplně byly měněný v srpnu, vzducháč taky... myslim že i volejovej filtr, svíčky a ventily nevim.. to se zeptam v servisu, řetězovka je nová a desky by chtěly no (máte ňáký doporučení na desky? ) a eště sem slyšel že v 45 000 rozvoďák... a podle toho se asi taky pozná kolik má najeto... ale proč do toho líst dyž je třeba eště dobrej... to sou kurňa problémy dneska s koupí ojetý motorky...

Běžné servisy H6? co se často mění a v kolika km?

6.3.2010 v 10:07 | Nahoru | #19
dolík.... > jestli bude motka v cajku tak lak je v plánu na další zimu ,,, v servisech mě řikaj že sem postiženej... ale malý cebro bylo taky vdycky jak sklenička z myčky

Běžné servisy H6? co se často mění a v kolika km?

6.3.2010 v 10:10 | Nahoru | #20
jo jináč k těm kilometrům... majitel předemnou ji koupil v roce 2005 s cca 10 000km a jezdil na ní jen na dovolené jednou ročně... a předtím ji dal vždycky do servisu... i gumy sjížděl jen na prostředku a snažil se mě namluvit že byly v srpnu měněný ozubený kolečka a řetěz... tak sem ho seznámil s pojmem ,,řetězová sada,, ale přednim to měl nějakej reklamační technik z prahy... jakože reklamační přez motorky... a ten si myslim že se to snažil takle maskovat.. ale proč mu sundávali motor..?? napadlo mě mu zavolat a zeptat se ho 1188 snad funguje ne?

Běžné servisy H6? co se často mění a v kolika km?

6.3.2010 v 10:12 | Nahoru | #21
takle ňáko včera vypadala

[img]

Běžné servisy H6? co se často mění a v kolika km?

6.3.2010 v 10:25 | Nahoru | #22
no, víš všechno, ale ptáš se na moc věcí, takže o té motorce na jistotu nevíš nic... takže má třeba 80, 90 tis km... a v tom motoru už někdo byl. tak je to fuk. v servisu ti poradí a třeba si na tobě hezky namáznou kapsu ale budeš mít klid.

Běžné servisy H6? co se často mění a v kolika km?

6.3.2010 v 10:35 | Nahoru | #23
Dolík....> nenamáznou.. jezdíme celá rodina do jednoho servisu se všema motorkama.. a děda má mašinu odtamtud.. sou tam moc seriózní lidi... ale pojedu tam až to pude no.. do tý doby sem chtěl zjistit něco od Vás na fóru zatim dík... du do garáže dávat ji do cajku aspoň vzhledově...

Běžné servisy H6? co se často mění a v kolika km?

6.3.2010 v 10:39 | Nahoru | #24
A musel být motor dole, nebo jen někdo poctivě jako třebá já, přetáhne šrouby motory jestli se vibracema nepovolují ? Teda pokud je nemá na lepidle.

Usuzuješ dle omačkanejch hlav šroubů, nebo máš víc ukazatelů na sundanej motor ?

Běžné servisy H6? co se často mění a v kolika km?

6.3.2010 v 11:04 | Nahoru | #25
NEŘEŠ PROČ TO JEDE !!!

Já ho kupoval měsíc starýho s namotnejma 6tis. km.Dnes má 36tis. km. kromě oleje, svíček a filtrů jsem na motor nešáhl..Rozvody, ventily = šepot květin..1x jsem vyměnil řetěz. sadu, 1x dotáhl ložisko v krku, 1x přední desky a 1x baterka..jinak benzín a pneu

Naposledy editováno 06.03.2010 11:11:17

1 reakcí na tento příspěvek Běžné servisy H6? co se často mění a v kolika km?

6.3.2010 v 12:36 | Nahoru | #26
HOrnetek je držaček měl sem ho dva roky mužu jen doporučit

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Běžné servisy H6? co se často mění a v kolika km?

6.3.2010 v 12:37 | Nahoru | #27

Mischel.m>HOrnetek je držaček měl sem ho dva roky mužu jen doporučit



a kolik jsi na tom za ty 2 roky najel, že víš, že to je držák?

Běžné servisy H6? co se často mění a v kolika km?

6.3.2010 v 12:54 | Nahoru | #28
Raisidlo77 > usuzuju podle těch šroubů, a hlavně si myslim že pád by tomu taky napomoh... motor je skoro nejvýchozejší bod a na chladiči sou ty šrouby taky ,,použitý,, a hlavně neska znova sundám nádrž abych přišel na to slovo co tam je vyrytý jináč si myslim že dyž desky najedou eště tak 3tisíce (vypadaj na to) a budou to nissiny origoše... že by taky třeba nemuse mít víc... nevim.. v servise mě asi řeknou nejvíc takže zatim čekat a zkrášlovat... a i kdyby měla najeto 60 000 a byl po sedmí měněnej rozvoďák a udělanej 3. výbrus... tak si ta motorka taky zaslouží nejvěčí péči a teplou garáž ne? dyť je to honda ne?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Běžné servisy H6? co se často mění a v kolika km?

6.3.2010 v 12:58 | Nahoru | #29
Dolík....> 23 tic, a mělo to už dost najeto když jsem to kupoval tak si di rejpat do někoho jiyho

Naposledy editováno 06.03.2010 12:58:57

(reakce na) Běžné servisy H6? co se často mění a v kolika km?

6.3.2010 v 13:10 | Nahoru | #30

Mischel.m>Dolík....> 23 tic, a mělo to už dost najeto když jsem to kupoval tak si di rejpat do někoho jiyho



cíťo
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... Peters_ 35 28.4.2024 v 11:57 mariano
Hornet vs Zephyr vs Bandit Honda CB 600F Hornet Radysek79 8 27.4.2024 v 15:23 lenkochal
Benzín v oleji Honda CB 600F Hornet Paťas96 5 23.4.2024 v 20:43 holl75
nehází jiskru Honda CB 600F Hornet vodnikw 6 17.4.2024 v 19:08 Anti
CB Seven fifty / Hornet 2002 - blinkry Honda CB 750, Honda CB 600F Hornet Vaclav_74 3 2.4.2024 v 09:58 MartinXL650V


TOPlist