globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Řadící páka na Z1000
4.3.2010 v 22:09
Ahoj všem. Chtěl bych se zeptat. Zakoupil jsem u firmy Yacomi řadící páku na ZX9r, která pasuje i na Z1000, ale nastal problém. Na páce, která mi přišla, je kloubek s navařeným šteftem ,kdežto na motorce je šteft se závitem zevnitř, ale zajímá, mě, jestli jde kloubek nějakým způsobem sundat. Je zajištěn pérkem, které nejde za normálních okolností vyndat. Máte na to někdo nějakej fígl??Předem děkuji za informace..

Řadící páka na Z1000

4.3.2010 v 22:13 | Nahoru | #1
jenom rychlej dotaz proč si nekoupil páčku rovnou na zeda? a možná by bylo lepší dát sem ještě foto

Řadící páka na Z1000

4.3.2010 v 22:26 | Nahoru | #2
No jednak jsem ji nenašel, ale tahle je na zx9r a na zetku je ten samej motor, tak jsem si naivně myslel, že to bude stejný a na fotkách vypadala stejně jako na zetku, tedy že měla závit uvnitř kloubu..přikládám foto, jak to vypadá..

[img]

Řadící páka na Z1000

4.3.2010 v 22:30 | Nahoru | #3
tady jí maj ,a co to nějak uříznou a udělat novej závit

1 reakcí na tento příspěvek Řadící páka na Z1000

4.3.2010 v 22:34 | Nahoru | #4
tak mě třeba napadlo zda by nestálo za to udělat si táhlo z jedné strany s vnitřním zitem a na druhé straně normal jak to má být.nebo ještě jiná prasárna....uříznout ten vnější závit na nové páčce....vyvrtat díru a vyříznout vnitřní závit.Jinak ten kloubek by snad taky měl nějak jít sundat když je to phyblivá součíst.snad to nějak nelisujou

Řadící páka na Z1000

4.3.2010 v 22:40 | Nahoru | #5
Když já jsem chtěl nějakou sportovní a tahle se mi docela zamlouvala, ale jak říkám, na fotce vypadala jako ta moje, ale realita je trochu jinde..Na to udělání závitu jsem taky myslel, ale chtěl jsem to nejdřív zkusit přehodit, ale právě že nevím, jak dostat ven to pérko, kterým je to zajištěný a jestli jde vůbec ven..

(reakce na) Řadící páka na Z1000

4.3.2010 v 22:42 | Nahoru | #6
honza511> Na tu tyčku jsem taky myslel, ale jak říkáš ty, připadá mi to jako prasárna a k tomu závitu zase nevím, jak je to udělaný v tom šteftu, ale pokud to nepůjde sundat, nic jiného mi nezbude..

Řadící páka na Z1000

4.3.2010 v 22:54 | Nahoru | #7
tak třeba na tu tyčku použiješ o něco větší průměr kulatiny aby se do toho ten závit vešel a na druhé straně budeš mít normal vnější zívit.sežeň si nějakého dobrého soustružníka a je to otázka půl hodinky.já bych to asi takhle řešil.lepší než někde na tyčku navářet matky atd....siustružník ti na jedné straně udělá větší průměr tyčky s vnitřním např.M8....od osazení cca 3cm bych pokračoval v původním průměru origo tyčky a nakonci udělal vnější M8..bo jaký tam je

Naposledy editováno 04.03.2010 22:54:55

Řadící páka na Z1000

4.3.2010 v 23:44 | Nahoru | #8
vymen ten kloubek nebo soustružník a plus freza udalat plosku a napis na tycce a customizer jak cyp

Řadící páka na Z1000

5.3.2010 v 00:01 | Nahoru | #9
co jí donést vencovi zpátky a koupit na partsdepot tu druhou?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Oprava převodovky [1, 2] Kawasaki Z 1000 CHOSE123 38 16.6.2024 v 09:33 FiZzeR
Výměna oleje po roce Kawasaki Z 1000 Boban37 30 29.1.2024 v 11:22 puffybodie
Pozor neferovy prodejce Kawasaki Z 1000 VladiZ 14 1.12.2023 v 09:40 neznamyScooterD
neutrál Kawasaki Z 1000 marfajz 14 23.4.2023 v 21:40 JobboSK
Naked co jede pro 2m člověka [1 ... 14, 15] Yamaha FZ6 N, Kawasaki Z 1000, Yamaha FZ1 Fazer, Yam... KubaLC8 441 18.9.2022 v 13:23 maca44


TOPlist