globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Napínání rozvodového řetězu
4.3.2010 v 06:32
Zdravím přítomné, mohl by mi, prosím, někdo poradit postup jak napnout rozvodový řetěz na Kawasaki ZX7R a GPX750R (dle rozstřelu se zdá, že to tam vypadá stejně). Kouká tam na mně šroub, ale co s ním? Vím, pro mnoho z vás zkušených banalita nehodná vaší pozornosti, ale všichni jste to taky jednou dělali prvně a tak by mi pár řádek v tuhle chvíli dost pomohlo. Dík

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Napínání rozvodového řetězu

5.3.2010 v 07:18 | Nahoru | #1
Camča_v> Jo tak by to šlo Jen jestli je tam ještě origo rozvoďák z výroby tak nevím jestli půjde roznýtovat. Origo rozvoďáky jsou pokud vím vcelku, prostě se nenýtují jak neoriginály, které koupíš rozpojené a pak je s nýtuješ. Když sem skládal motor na mojí ZXR, tak blbec sem myslel, že tam dám rozvoďák ikdyž sem měl už bloky motoru u sebe, ale kvůli malinkatému nálitku sotva půl cm tam rozvaďák už nešel protáhnout. Tak sem ho zkoušel roznýtovat, to bych ho tam totiž v pohodě provlekl, ale ani hovno! Ty originály maj tak tvrdé nýty, že by spíš praskla nýtovačka než by se roznýtoval řetěz. Fakt sem to zkoušel a prostě to nešlo Tak sem kvůli tomu musel zas rozpůlit motor, ale měl sem ho venku na stole, ještě tam nebyly ani válce, takže ani ne hoďka práce a bylo hotovo Nevím, třeba řetěz u GPX bude mít měkší nýty
Ejs>Jo v pohodě, pak dej vedět jak to dopadlo. Jinak se klidně ozvy jestli budeš cokoliv potřebovat

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Napínání rozvodového řetězu

5.3.2010 v 07:26 | Nahoru | #2
mischa638> Já už pár výměn za sebou mám,takže popisuju svý vlastní zkušenosti.Originál řetěz je taky spojenej nýtováním,ne žádnou mimozemskou technologií.Záleží ovšem na vercajku,jak píšeš - moje nýtovačka roznýtovala a snýtovala zatím každej rozvoďák i sekundár

(reakce na) Napínání rozvodového řetězu

5.3.2010 v 08:07 | Nahoru | #3

mischa638>Camča_v> Jo tak by to šlo Jen jestli je tam ještě origo rozvoďák z výroby tak nevím jestli půjde roznýtovat. Origo rozvoďáky jsou pokud vím vcelku, prostě se nenýtují jak neoriginály, které koupíš rozpojené a pak je s nýtuješ. Když sem skládal motor na mojí ZXR, tak blbec sem myslel, že tam dám rozvoďák ikdyž sem měl už bloky motoru u sebe, ale kvůli malinkatému nálitku sotva půl cm tam rozvaďák už nešel protáhnout. Tak sem ho zkoušel roznýtovat, to bych ho tam totiž v pohodě provlekl, ale ani hovno! Ty originály maj tak tvrdé nýty, že by spíš praskla nýtovačka než by se roznýtoval řetěz. Fakt sem to zkoušel a prostě to nešlo Tak sem kvůli tomu musel zas rozpůlit motor, ale měl sem ho venku na stole, ještě tam nebyly ani válce, takže ani ne hoďka práce a bylo hotovo Nevím, třeba řetěz u GPX bude mít měkší nýty
Ejs>Jo v pohodě, pak dej vedět jak to dopadlo. Jinak se klidně ozvy jestli budeš cokoliv potřebovat



Zatím jsem se setkal jen s tím, že se vezme flexa a líznou se 2čepy na článku... a myslím že problém nebyl
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Kawa ZXR750 a ZX7R(R) [1 ... 8, 9] Kawasaki ZX7R WARP 255 19.10.2022 v 21:30 godofwar
Sitko palivoveho kohoutu Kawasaki ZX7R sancho66 2 5.10.2022 v 15:21 Bigulin
kůže nebo koženka? [1, 2] Kawasaki ZX7R Thunder 35 28.6.2021 v 11:09 AlešT
VTX 1800 Kawasaki ZX7R, Honda VTX 1800 Cuba_GSXR 16 9.5.2020 v 15:30 Kave666
Kawasaki ZX7R bez sytice nejede Kawasaki ZX7R sancho66 11 27.11.2019 v 09:43 mischa638


TOPlist