globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Správné zajetí motoru po GO
 
3.3.2010 v 18:03
Ahoj. Bylo to tu už víckrát, ale strach mi prostě nedovolí se nezeptat.

Jak správně zajet motor? (komplet GO)...

Přecejen sem ještě nezajížděl a nerad bych něco po.... Kolik cca KM a jak?

Díky, Tafi
Anketa: Napadne ještě sníh?
Jo
32%
12
Ne
14%
5
FUJ!
54%
20

1 reakcí na tento příspěvek Správné zajetí motoru po GO

3.3.2010 v 18:06 | Nahoru | #1

1 reakcí na tento příspěvek Správné zajetí motoru po GO

3.3.2010 v 18:10 | Nahoru | #2

(reakce na) Správné zajetí motoru po GO

3.3.2010 v 18:13 | Nahoru | #3

maras>



Kšic ... ono když do toho nasypeš 12tis. tak se radši 10x zeptáš

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Správné zajetí motoru po GO

3.3.2010 v 18:13 | Nahoru | #4

Profi.>



Nevim co Ty tu ještě chceš "motorkáři"

1 reakcí na tento příspěvek Správné zajetí motoru po GO

3.3.2010 v 18:16 | Nahoru | #5
neučíš se automechanika? na praxi ti třeba mistr neřekne?

Správné zajetí motoru po GO

3.3.2010 v 18:21 | Nahoru | #6
pořádně ji nakrm a ona se zajede ...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Správné zajetí motoru po GO

3.3.2010 v 18:43 | Nahoru | #7

rich.puzzle>neučíš se automechanika? na praxi ti třeba mistr neřekne?



Tak já mám praxi až příští týden, a navíc mistři sou zažraný do aut, takže to radši budu mít od někoho, kdo už zajížděl

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Správné zajetí motoru po GO

3.3.2010 v 18:57 | Nahoru | #8

Tafi.>Nevim co Ty tu ještě chceš "motorkáři"


od tebe to sedí

(reakce na) Správné zajetí motoru po GO

3.3.2010 v 19:03 | Nahoru | #9
Tafi.> Vykašli se na to, zajed' to na sprintech na Přívěrách

Správné zajetí motoru po GO

3.3.2010 v 19:06 | Nahoru | #10
už to tu bylo , pořádně vytáčet až je motor nažhavený a pak ho vypnout a počkat až se ochladí a je to zajeté , všechno si sedne a je 12tis v haj...

Správné zajetí motoru po GO

3.3.2010 v 19:10 | Nahoru | #11
jinak to prvni 2000km moc netoč , střídej otáčky , po 1000km postupně to sem tam protáhni do maxima a pak bych asi vyměnil olej a olej.filtr

Správné zajetí motoru po GO

3.3.2010 v 19:12 | Nahoru | #12
kámoš kdysy zajíždel Aprilliu Pegaso 125 2-stroke po GO tím způsobem že:
1- jezdíl sám
2- nechal motorku pořádně zahřát na provozní teplotu
3- prvních 500km nejezdíl přes 6000 ot/min max ot/min byly někde kolem 11000
4- po ujetých 500km když byla motorka na provozní teplotě tak už ji dal plný na chvíli a potom zase pianko tak do nějakých 1000km a potom už jezdil normálně hlavně u těch dvoutaktu když mu chceš dávat po plným musíš ho nechát zahřát
5- určitě prvních 200km bych přidal i trochu oleje do benzinu i když tam máš čerpadlo které ti maže

Naposledy editováno 03.03.2010 19:23:07

Správné zajetí motoru po GO

3.3.2010 v 19:53 | Nahoru | #13
Jaryn82> Díky, takhle je to krásně napsáno

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Správné zajetí motoru po GO

3.3.2010 v 19:54 | Nahoru | #14

Profi.>od tebe to sedí



Já aspon nejsem pod pantoflem a nezatajuju zkurvený věci při koupi ... a už sem nepiš, stejně tě smažu

1 reakcí na tento příspěvek Správné zajetí motoru po GO

3.3.2010 v 19:56 | Nahoru | #15
0-800 ne víc než půl plynu, měnit otáčky, nevytáčet
800-1500 ne víc než třičtvrtě plynu, chvilkově vyšší otáčky,nepřetáčet, měnit otáčky
1500 novej olej
1500- plnej a točit dle libosti

(reakce na) Správné zajetí motoru po GO

3.3.2010 v 21:29 | Nahoru | #16

PRETORIAN88>0-800 ne víc než půl plynu, měnit otáčky, nevytáčet
800-1500 ne víc než třičtvrtě plynu, chvilkově vyšší otáčky,nepřetáčet, měnit otáčky
1500 novej olej
1500- plnej a točit dle libosti



no škoda že tohle je 2T

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Správné zajetí motoru po GO

3.3.2010 v 21:30 | Nahoru | #17
Tafi.> Jako kdybych ti to nepopsal tak jak Jaryn

(reakce na) Správné zajetí motoru po GO

3.3.2010 v 21:54 | Nahoru | #18

maras>Tafi.> Jako kdybych ti to nepopsal tak jak Jaryn



Jo, dyť neříkám, ale prostě chci mít jistotu, to se mi nesmíš divit

2 reakcí na tento příspěvek Správné zajetí motoru po GO

3.3.2010 v 21:57 | Nahoru | #19
mrdal jsi už???

(reakce na) Správné zajetí motoru po GO

3.3.2010 v 21:58 | Nahoru | #20

Mirek12>mrdal jsi už???


1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Správné zajetí motoru po GO

3.3.2010 v 22:03 | Nahoru | #21

Mirek12>mrdal jsi už???



Jo... chceš to přirovnat k tomu "poprvý" ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Správné zajetí motoru po GO

3.3.2010 v 22:08 | Nahoru | #22

Tafi.> Jo... chceš to přirovnat k tomu "poprvý" ?



no ně ,že zezačátku musíš pomale a potom můžeš přidávat a nic se tomu nestane

(reakce na) Správné zajetí motoru po GO

3.3.2010 v 22:37 | Nahoru | #23

Mirek12>no ně ,že zezačátku musíš pomale a potom můžeš přidávat a nic se tomu nestane



No jo, ale mladou nezajíždim 1000km

1 reakcí na tento příspěvek Správné zajetí motoru po GO

4.3.2010 v 08:05 | Nahoru | #24
Zkrátka tomu moc nedávej, střídej otáčky, zajížděj tak cca 2,5- 3 tis. V první půlce lehká ruka. A po zajetí nezapomeň na výměnu oleje a filtru ( dřív podle mě zbytečně vyhozený prachy - filtr máš novej, v nádrži beztak magnetickej šroub ) a po zajetí to případně zavez k mechošovi kterej to dělal, ať mrkne jak si to sednulo a dotáhne matky a šrouby. Nedělej z toho vědu, nic na to není.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Správné zajetí motoru po GO

4.3.2010 v 11:29 | Nahoru | #25
_Polda_> A jaký filtr a olej by jsi chtěl u 2T měnit a zajíždět 3000km 2T je blbost

(reakce na) Správné zajetí motoru po GO

4.3.2010 v 12:29 | Nahoru | #26
maras> sorry, já si tak v hlavě promítal co bych dělal u toho svýho autobusu. a nějak mě to nedocvaklo, no co už teď, že ??

Správné zajetí motoru po GO

4.3.2010 v 12:40 | Nahoru | #27
Hlavně se vyvaruj jízdě zavřenej plyn+zařazená rychlost (třeba z kopce), po nastartování lehce prohřát, na provozní teplotu zahřát spíš KLIDNOU jízdou, střídat otáčky (prvních cca 1500 km využívat max. do 2/3 otáčkovýho spektra, pak klidně víc, ale nedržet dlouho. Po 2000 km bude zajetá)

Správné zajetí motoru po GO

4.3.2010 v 17:53 | Nahoru | #28
kámoš zajížděl jawku první den 50sát druhej den 70sát ,třetí 90sát a potom už jenom plnej a motor jak vííno!
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist