myslím siže v tom není problém, ale nejsem "expert" - je tu někdo, kdo BEZPEČNĚ ví, že místo předepsané NGK CR9E (či ekvivalent jiné značky) můžu dát NGK CR9EIX - iridiovou?
Přijde mi to jako dobrá volba do okruhovky, zvlášť když se dají pořídit jen o pár korun dráž (z ebay dokonce levněji) než CR9E a životnost je min. 2násobná.
http://www.svickyngk...i-svicky/ngk-cr9eix/
2 reakcí na tento příspěvek Zaměnitelnost svíček normální vs. iridiové
1 reakcí na tento příspěvek Zaměnitelnost svíček normální vs. iridiové
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zaměnitelnost svíček normální vs. iridiové
Řekl bych, že ty statisíce pilotů motorek s iridiovkama v sérii si nestěžují...
vldouš>Já bych zase na iridiové nesázel při horších startech, daleko jednodušejc je uleješ.
Přesně jak píšeš,když motorka nechytá jak z partesu,tak ty iridický svíčky jsou spíš mínus...Nehledě na to,že když NGK vyzkratuješ,můžeš kupovat nový...
Já měl iridický svíce v Ninje,ale nakonec jsem se vrátil k obyč...
Ale v novějších motorkách ty iridický svíce jsou asi plus kvůli životnosti...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zaměnitelnost svíček normální vs. iridiové
Já nepsal nic o tom, že bych očekával zvýšený výkon - jestli se otíráš o tento pochybný aspekt pro náctileté.
Mně jde více o tu spolehlivost - větší výdež při provozu na okruhu. Prostě spíše "jistotu" (jakkoli zmetek se může objevit všude), že mi některá ze svíček neodejde dřív než bych čekal.
Třeba Brisk u svých iridiovek udává výměnu co 45.000km v běžném provozu a 50 motohodin při race užití.
Což si osobně můžu přeložit tak, že tma teď namontuju iridiovky a protože plánuju letos nejméně cca 20 motohodin na okruhu, tak by mi tam teoreticky měly vydržet v pohodě "dva roky".
A o TO mi jde.
To neznamená, že sebou nebudu mít rezervní.