Taky může mít křivou kapotáž - na to stačí pád ze stojánku do trávy, aniž by byl škrábanec na kapotě - sundejte plasty a změřte prvky, které plasty drží. Kdyby to nebylo tím, tak už máš plasty sundaný a můžeš kouknout na brejle.
No, a když srovnáš brejle, můžeš zjistit, že motorka přestala jet rovně. ;o)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Natoceni kola a riditek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Natoceni kola a riditek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Natoceni kola a riditek
Robert VFR> je to imho tak 2°, kdyz si pretahoval brejle, nedalo se s tim hnout vubec o nic? co se tyce optickeho srovnani, spis nez na riditkach mi to vadi na cele hornich brejli, tam je videt ze to nelicuje se zbytkem predku. Pokud by to neslo pretazenim savli ma cenu zkouset rovnat ty dolni brejle? vi nekdo kdo by to umel?
jevle píše: krivyma kapotama to neni urcite, to me samozrejme napadlo, takze sem pak meril orientacne i jiny vzdalenosti (riditka - nadrz apod.) a vychazi to stejne...
Robert VFR> je to imho tak 2°, kdyz si pretahoval brejle, nedalo se s tim hnout vubec o nic? co se tyce optickeho srovnani, spis nez na riditkach mi to vadi na cele hornich brejli, tam je videt ze to nelicuje se zbytkem predku. Pokud by to neslo pretazenim savli ma cenu zkouset rovnat ty dolni brejle? vi nekdo kdo by to umel?
Spodní brejle jsou většinou (neviděl jsem VFR rozebranou do atomu) zároveň i vnitřkem krku. Mohli by to srovnat tam, kde rovnají rámy. Každopádně si nech dát protokol o měření.
Měl jsem něco podobnýho s předchozím hornetem. Na pojistku opravili a pak jsem zjistil řidítka lehce šejdrem. Tak ještě vyměnili spodní brejle a ložiska v krku
Edit: A pokud to bude hnutý tak, že to vidíš pouhým okem, nech proměřit krk řízení