paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Moto po okruhovým majiteli
21.2.2010 v 22:46
Zdravím všechny,

myslíte si, že je riziko kupovat mašinu (když jsme u toho, samo GSXo), která má vesměs málo nalítáno (9-10k), ale prvním majitel ji podle všeho tak dobrou pětitisícovku dával na okruhu? Teď se nebavíme o tom, že může být položená, ale spíš o tom, co na to motor.

Mám v merku kus, kterej má na sobě i kryt komplet rámu a kyvky, takže se mrknout případně pod něj na sváry?

Díky všem :)

Naposledy editováno 21.02.2010 22:48:24

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto po okruhovým majiteli

26.2.2010 v 10:53 | Nahoru | #1
Dawe02> Samozřejmě. že lze provést celou řadu měření, provést nespočet analýz a testů, sestavit matematické modely, svolat vědecké rady a pak bychom dostali "relativně" přesné hodnocení stavu toho jednoho konkrétního motocyklu. Promrhané prostředky by ale mnohonásobně převýšily jeho cenu a reálně bychom se k žádnému závěru nedostali. Proto se reálném životě snažíme některé situace zjednodušovat, protože jenom tak se lze dobrat ekonomicky obhajitelných výsledků. Že je to ČÁSTEČNĚ na úkor přesnosti je jasné.(On také nikdo neřekl že životnost je 4,5 +-0,23 krát delší, ale uváděli jsme hrubý odhad). Rozhodně ale platí ta úvaha, kterou napsal Frenky (a zopakoval i já) a sice že:
1) motocykly, které jezdí na okruhu, pracují většinu času v maximálním zatížení (ten kdo najezdí na okruzích 10000km, asi žádný hlemýžď nebude)
2) větší zatížení znamená větší opotřebení
3) větší opotřebení znamená větší pravděpodobnost poruchy

To je podle mého jediný závěr, který můžeme udělat, protože jakékoliv jiné závěry jsou pouze hypotetické, jelikož k nim nemáme žádná data.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto po okruhovým majiteli

26.2.2010 v 12:39 | Nahoru | #2
mynonaj>

1) motocykly, které jezdí na okruhu, pracují většinu času v maximálním zatížení (ten kdo najezdí na okruzích 10000km, asi žádný hlemýžď nebude)



Tohle v zadnem pripade nemusi platit. Znam mnoho lidi co jezdi mnoho okruhovych km pro poteseni a zatezny cyklus jejich motocyklu bude podobny jako na silnici, ci zkratka velmi odlisny od toho ktery si predstavujeme jako typicky okruhovy.


2) větší zatížení znamená větší opotřebení
3) větší opotřebení znamená větší pravděpodobnost poruchy



To je podle mého jediný závěr, který můžeme udělat, protože jakékoliv jiné závěry jsou pouze hypotetické, jelikož k nim nemáme žádná data.



Plne souhlasim.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Poděkování Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 RTSbike 25 2.5.2024 v 19:18 Krovak
Gipro z Hayabusa Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 RTSbike 5 5.1.2024 v 23:47 RTSbike
kde shánět ND Suzuki GSX-R 600 Zajda2004 5 7.11.2023 v 13:42 Kubák
suzuki gsxr 600 sytic Suzuki GSX-R 600 malbbs 8 15.9.2023 v 19:32 yurcko
kontrolka rezervy Suzuki GSX-R 600 Motomaniak 16 24.5.2023 v 05:56 Maly1


TOPlist