Zkoušel jsem i jízdu bez Powercommanderu,jestli to neni tim,ale je to stejný.
Může to znamenat nějakej problém?-Mám to řešit,nebo je to normální?Má s tim někdo nějaký zkušenosti?
1 reakcí na tento příspěvek 2 laufy na mašině-každej jinak topí...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2 laufy na mašině-každej jinak topí...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2 laufy na mašině-každej jinak topí...
Svody mám origo nepoškozený.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2 laufy na mašině-každej jinak topí...
jestli tam mas tyhle svody tak v tom x je to urcite propojeny...
Takhle to fakt vypadá,že to propojený bude,ale mám tušáka,že jsem se na to tenkrát zaměřil a že to propojený nebylo.
Určitý řešení by bylo ověřit zahřátí svodů ještě před tim spojenim "X"(pokud je to v tom "X" opravdu propojený)-jestli k tomu dochází za,nebo před.
Pokud je to za,neřešil bych to,ale pokud to bude před spojem X,je to nějaký divný...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2 laufy na mašině-každej jinak topí...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2 laufy na mašině-každej jinak topí...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2 laufy na mašině-každej jinak topí...
snažil jsem se to podchytit na vícero místech,protože jsem věděl,že "Assassin" chodí rád a často na "opravy a údržba moto" a že ho to bude určitě zajímat i bez tý Buzny... :lol: a tak si zvýšil pravděpodobnost fundovaných odpovědí a názorů :P *yes*
S tim jinym spalovánim u jednoho válce se mi to nezdá.Byl jsem letos na dolazení v DK-motu a tam by na to asi přišli,kord když jsem si nechal vyjet i palivovou mapu a ta je dle nich víc než ukázková(můžu sem hodit fotky těch grafů,pokud tě to zajímá).
Taky by mi asi nenaměřili 196PS a 160 NM,kdyby bylo něco v nepořádku...
Nemůže to bejt tim,že jeden píst spaluje víc než ostatní?-takovej malej Workoholik... :lol: ,možná nakazil i bráchu,co má vedle sebe...??? :rolleyes: