globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Padáky CBR 600 F4i
 
14.2.2010 v 19:14
Zdar chlapi chtěl bych se zeptat kam připevnit padáky na teto moto ?Pročítal jsem něco malo a s dírou do kapoty lze počítat.Potom mě napadlo udelat novy distanci sroub ktery drzi kapoty ale z hlediska toho ze by byl moc dlouhy tak by se mohlo pri padu udelat nejaka deformace ramu.A ještě z jakeho materialu je to lepsi? Kov? Silon?

Padáky CBR 600 F4i

14.2.2010 v 19:17 | Nahoru | #1
Bukvaj> Rutan na Cebro dělá padáky, napiš jemu.

Padáky CBR 600 F4i

14.2.2010 v 19:32 | Nahoru | #2
já mam kovový, vrtal sjem kapoty a drží to šroub skrz rám do motoru.. Montáž je jednoduchá..

Padáky CBR 600 F4i

14.2.2010 v 19:32 | Nahoru | #3
místo je jasný, přední držák motoru, vyměníš šrouby za delší a materiál podle vkusu, silon proti hliníku absorbuje část nárazu

Padáky CBR 600 F4i

14.2.2010 v 19:51 | Nahoru | #4
podivej se na muj do profilu ...

Padáky CBR 600 F4i

14.2.2010 v 20:12 | Nahoru | #5
padaky.malyweb.cz/index.php
tady je mas

Naposledy editováno 14.02.2010 20:19:18

Padáky CBR 600 F4i

14.2.2010 v 20:16 | Nahoru | #6
Taky mě to čeká, tak bych rád věděl co a jak.

1 reakcí na tento příspěvek Padáky CBR 600 F4i

14.2.2010 v 20:38 | Nahoru | #7
No právě, vrtat jsme nechtěli, tak jsem prolezl web a našel řešení. http://www.rdmoto.cz/eshop/detaily/214 Budeme ty padáčky montovat na naši cebrušku jak se oteplí.

Padáky CBR 600 F4i

14.2.2010 v 21:12 | Nahoru | #8
Charlie: hmm to vypaada taky na dalsi reseni

Padáky CBR 600 F4i

14.2.2010 v 21:30 | Nahoru | #9
napiš Rutanovi, já si objednal a spokojenost

1 reakcí na tento příspěvek Padáky CBR 600 F4i

14.2.2010 v 21:43 | Nahoru | #10
Riddick: kdyby byly money neni problem ale jak na to koukam tak zase v tom nic tezkeho neni silon mam zrucnost ma kamos a nakresli si to dokazu jenom obcihnu idealni prumer dosedaci plochy na ram a bude to

(reakce na) Padáky CBR 600 F4i

14.2.2010 v 22:02 | Nahoru | #11
bukaj> to kurva dopadne jo ale kdyz trefis patnik tak ten padak se ma z ohnout a neposkodit uchyt a vis jak to chodi na valssku ze to vsechno musi byt silou tak at si neudelas vic skody nez uzitku

1 reakcí na tento příspěvek Padáky CBR 600 F4i

14.2.2010 v 22:08 | Nahoru | #12
Pavel:no nwm proc by to melo dopadnou?jako reknu ti ze mam za sebou uz postavenych paru samochodu taakze vim s tim se pocita deformacni zona.prece si nemyslis ze tam dam silonovu trubku se srooubem?

(reakce na) Padáky CBR 600 F4i

14.2.2010 v 22:09 | Nahoru | #13
bukaj> no u vas v brankach je mozne vsechno

1 reakcí na tento příspěvek Padáky CBR 600 F4i

14.2.2010 v 22:10 | Nahoru | #14
Pavel:my nejsme zadni gramlaci

(reakce na) Padáky CBR 600 F4i

14.2.2010 v 22:12 | Nahoru | #15
bukaj> bych si ani nedovolil tvrdit

Padáky CBR 600 F4i

15.2.2010 v 09:46 | Nahoru | #16
Jedině RDmoto - padáky se NEmusejí vrtat do kapot a při pádu nejde rána do rámu, ale ohne se nástavec držící padák!

Mě to přijde jako nejlepší řešení - odzkoušeno na podzim při lehkém pádu Padák jsem měl z hliníku a úplně v pohodě, ubrousila se jen třetina a při letu po asfaltu krásně jiskřil

viz fotky u mě v deníku...

Naposledy editováno 15.02.2010 09:47:46

1 reakcí na tento příspěvek Padáky CBR 600 F4i

15.2.2010 v 13:45 | Nahoru | #17
padáky RDmoto jsou fajn při lehkém a "správně" vedeném nárazu na padák při pádu. Při větším nárazu je riziko deformace výztuhy rámu. Jiné umístění padáku, proti variantě uchycení na šroubu držáku motoru, se u RDmoto prodloužil padák a tím i páka přes kterou náraz působí. Ale nechci RDmoto nikomu moc rozmlouvat, nevrtat kapoty je taky argument

Naposledy editováno 15.02.2010 13:49:33

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Padáky CBR 600 F4i

15.2.2010 v 14:56 | Nahoru | #18

joone>....Při větším nárazu je riziko deformace výztuhy rámu....



Při větším nárazu je riziko rozsekání motorky na maděru!!

Padáky chrání plasty při malých pádech a delších skluzech - větší ránu nepoberou žádný.
A nevím co je myšleno "deformace výztuhy rámu" - já žádné výztuhy na rámu nemám...je to prostě rám

Naposledy editováno 15.02.2010 14:57:07

(reakce na) Padáky CBR 600 F4i

15.2.2010 v 15:28 | Nahoru | #19

Charlie_KM>No právě, vrtat jsme nechtěli, tak jsem prolezl web a našel řešení. http://www.rdmoto.cz/eshop/detaily/214 Budeme ty padáčky montovat na naši cebrušku jak se oteplí.



Radeji s tím nepadej. Osmička duralový plech udrží kulové a při pádu to okamžitě ohneš nebo urveš. Já tuhle koncepci taky řešil na cbr a raději jsem zůstal u vyzkoušené díry v kapotě a přímo na šroub za cenu menších prodejů než prodávat něco co nefunguje.
V crashtestech normálně ohýbám desítky i dvanáctky duralové desky, takže 8mm co je tady je tak akorát na ozdobu.

pár příkladů...





Naposledy editováno 15.02.2010 15:28:54

1 reakcí na tento příspěvek Padáky CBR 600 F4i

15.2.2010 v 15:36 | Nahoru | #20
rutan hele to ze se to ohlo nevadi ne? to je ucel? to co je na fotkach? nebo jak myslis ten crash test? zs jen pad ze stojanku to takhle neohne..

Padáky CBR 600 F4i

15.2.2010 v 16:48 | Nahoru | #21
Já mám taky ty nástavce z dural plechu a po pádu se lehce ohnul jakoby kolem rámu, ale tak max. 1-2 cm dovnitř, což mi přijde v cajku a stačí zpět narovnat. Navíc se tím všechny síly nepřenesou hned do rámu. Pád byl na okruhu na přední kolo se skluzem cca 30 metrů zakončeným v kačeru, takže to klouzalo i přes malý "obrubník". Plasty naprosto ok - kdyby nešla motorka až do kačeru, tak to odnesl jen padák a vejfuck Já jsem s tím systémem spokojený, ale samozřejmě ty ostatní uchycení můžou být pevnější - je to něco za něco.

Bohužel fotku po pádu nemám, ale vcelku by byl stejně vidět jen ubroušený padák..

Padáky CBR 600 F4i

15.2.2010 v 17:09 | Nahoru | #22
Tak jsem našel fotku "po skluzu" - padák a výfuk obroušen, ale plasty v pořádku..

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Padáky CBR 600 F4i

15.2.2010 v 17:26 | Nahoru | #23

Hondza>Při větším nárazu je riziko rozsekání motorky na maděru!!

Padáky chrání plasty při malých pádech a delších skluzech - větší ránu nepoberou žádný.
A nevím co je myšleno "deformace výztuhy rámu" - já žádné výztuhy na rámu nemám...je to prostě rám



správně umístěný padák pobere násobek toho co padák typu RDmoto
i tvůj rám má výztuhu rámu a jestli nevíš o které části rámu píšu, jak chceš diskutovat o následcích pádu?

Padáky CBR 600 F4i

15.2.2010 v 19:46 | Nahoru | #24
no ty padaky z RDmoto koukam kdyby to byl trosku vetsi naraz tak je mozne ze by se to ohnulo az do bloku motoru?protoze ten je papirovy a nerad bych to vymenoval nebo varil.Jinak ty primo na sroub motoru pres kapotu bude asi nejmene pracna varianta aa taky overena

(reakce na) Padáky CBR 600 F4i

15.2.2010 v 19:51 | Nahoru | #25

joone>správně umístěný padák pobere násobek toho co padák typu RDmoto
i tvůj rám má výztuhu rámu a jestli nevíš o které části rámu píšu, jak chceš diskutovat o následcích pádu?



..pouze jsem konkrétně ukázal svoje zkušenosti s padáky RD, netvrdím, že jsou nejlepší.

@Rám: >nejsem odborník ani automechanik, ale pokud je rám někde zesílen, neříkám tomu výztuha, ale prostě vlastnost rámu - když to v tom místě praskne, tak prostě praske rám. Co vím, tak výztuhy se montovaly na K5-6...

(reakce na) Padáky CBR 600 F4i

15.2.2010 v 21:31 | Nahoru | #26

assassin>rutan hele to ze se to ohlo nevadi ne? to je ucel? to co je na fotkach? nebo jak myslis ten crash test? zs jen pad ze stojanku to takhle neohne..



ano, je to účel, pohltí to neskutečné energie tím ohybem. Moje pointa je, že prostě osmička duralová deska se ohne okamžitě a to i při pádu ze stojanu...při větším zatížení se ohne totálně a padák je na houby, protože je pod kapotou, nebo v případě F4i zamáčknutý na boku válců.

(reakce na) Padáky CBR 600 F4i

15.2.2010 v 21:33 | Nahoru | #27

joone>správně umístěný padák pobere násobek toho co padák typu RDmoto
i tvůj rám má výztuhu rámu a jestli nevíš o které části rámu píšu, jak chceš diskutovat o následcích pádu?



no hele..ta výztuha je docela pevná. Vím to, měl jsem tuhle mašinu skoro pět let a mlátil jsem s ní o zem deno denně:)))
největší průšvih jsou ty padáky co jsou chycené jako objímka na té výztuje. to je jistá smrt:))
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist