Spousta lidí tam zajížděla stylem plyn/brzda, jako důkaz na můj argument že ve všech příručkách je postup:1-nehonit do červenho
2- střídat otáčky
3- méně plynu dle km (prvních 100, 500, 1000)... však to znáte....
4- vyměnit olej
Tak jako argument mě bylo předloženo tohle:
skoda.panda.cz/clanek.php3
Co si o tom myslíte, mělo by se to hned po zahřátí honit do červenýho?
Abych řekl svůj názor tak na mě ten článek působí usměvně, něco ve stylu jak vyčistit sání- vemte pytlík písku přidejte max plynu a sypte do sání....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) moderní zajíždění motoru
Martic>Přidávám do oblíbených .
Můj názor je všeho přiměřeně. Ze začátku (300km) klídek, pak už třeba občas trochu víc vytočit, ale nikdy né dlouhodobě a s plynem s rozumem. Alespoň v době záběhu nepodtáčet a u slabších motorů to nepřehánět se zatížením a kopcema. No prostě jak tu bylo řečeno, snažit se střídat otáčky a vždycky radši o kvalt vejš než níž .
a další teorie pravý, o kvalt níže než výše (aby jsi to netrápil a hlavně nepodtáčel, protože podtočení je horší jak mírně zvýšené otáčky)
Naposledy editováno 09.02.2010 22:15:35
alexij>a další teorie pravý, o kvalt níže než výše (aby jsi to netrápil a hlavně nepodtáčel, protože podtočení je horší jak mírně zvýšené otáčky)
Jéje , teď koukám, proč je tu ta citace a z hrůzou objevuju, že jsem to napsal obráceně. Takže opravuji: vždycky radši o kvalt níž než vejš. Stydím se, a to už je druhá věc tenhle týden, co jsem tu v diskuzi otočil . To co jsem napsal je na 100% hovadina .