globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: jawa 350/634 rok 1974
7.2.2010 v 20:24
caw mam par dotazu tykajici se 634 z roku 1974 (s rychlomerem v masce): 1) videl jsem na par fotkach, ze mel demontovany ty chromovany boky nadrze jde to u vsech, nebo to mely jenom nektery treba vyvozni kousky ? 2) jakej je odstin cerveny na tyhle JAWE je to RAL 3004 ? 3) kdo ste renovoval tenhle stroj - kolik stalo lakovani a kolik chromovani zajima me to spis pro orientaci, kde se ty ceny pohybujou. dik vsem
Předchozí
1 2
Následující

jawa 350/634 rok 1974

7.2.2010 v 21:18 | Nahoru | #1
Spíš bych hledal odpověď tady

jawa 350/634 rok 1974

7.2.2010 v 21:22 | Nahoru | #2
Známej si dělal 634 kompletně, ale předposlední typ. Renovace ho stála cca 25 000 jenom za materiál. Komplet motor, spojka, lak, nový chromy, elektrika, ložiska, pneu, duše, blinkry a bezkontakt

1 reakcí na tento příspěvek jawa 350/634 rok 1974

7.2.2010 v 22:31 | Nahoru | #3
Tak za mě takový orientační nástřel, nebrat doslovně, taky záleží na rozsahu/kvalitě pož. prací.

Lak - 8 tisíc
Chromy - 3 tisíce
Laufy - 5 tisíc (nové)
Vape - 3 tisíce
GO motoru - 8 tisíc

...není to žádná sranda

jawa 350/634 rok 1974

8.2.2010 v 10:28 | Nahoru | #4
Renovace jawy-když jí vemeš z gruntu, není žádná levná záležitost. V půměru tak 30000kč.Jawa už dávno není levná motorka.

jawa 350/634 rok 1974

8.2.2010 v 15:05 | Nahoru | #5
dik no s tim, ze bych ji zrenovoval za 10 000 taky ani nepocitam myslel sem tak kolem 20 000

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jawa 350/634 rok 1974

8.2.2010 v 18:30 | Nahoru | #6

JyrkaFM>Tak za mě takový orientační nástřel, nebrat doslovně, taky záleží na rozsahu/kvalitě pož. prací.

Lak - 8 tisíc
Chromy - 3 tisíce
Laufy - 5 tisíc (nové)
Vape - 3 tisíce
GO motoru - 8 tisíc

...není to žádná sranda


Jen malá připomínka. Za 3 000 koupíš v chromu leda tak nový vejfuky. Komplet nový chromy budou min. za 12 000.

jawa 350/634 rok 1974

8.2.2010 v 19:06 | Nahoru | #7
A to VAPE je něco přes 4 tisice...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jawa 350/634 rok 1974

8.2.2010 v 19:13 | Nahoru | #8
Poggy> Strašně záleží, kdo ty chromy dělá, já se třeba komplet kromě výfuků na ty 3000 Kč dostal, ale někdo si klidně řekne 4500 jen za nádrž.

Krajda> VAPE SZ13/SZ14 se dá nové třeba i za 3 400 Kč 6V a 3 600 Kč 12V :). Ale oficiální ceny jsou na webu VAPE.

Jinak pro zajímavost rozpočet má renovace mám v profilu u ČZ 455. Reálněji bych viděl spíš těch 30 000, možná bych se nedivil, kdyby to vylezlo na 40 000 Kč. Ono mezi náma třeba stačí jen blbé malování linek. Je to sice blbost, ale blbost, která musí dobře vypadat. Když to dělá profík, tak si klidně 1500 Kč vezme jak nic, naštěstí ale 634 linky nemá, že ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jawa 350/634 rok 1974

8.2.2010 v 19:31 | Nahoru | #9

jirin.sv>Poggy> Strašně záleží, kdo ty chromy dělá, já se třeba komplet kromě výfuků na ty 3000 Kč dostal, ale někdo si klidně řekne 4500 jen za nádrž.


Já vím. U vetránů se taky trochu pohybuju. cena taky bude záležet jestli bude chtít v chromu i třeba blatníky. 634 má jen plechové kryty po stranách a to by se mohlo vejít do 2 500. Ale jak píšeš, kvalita chromu se hodně liší podle prodejce a hlavně výrobce. Když jsem renovoval 150 C a měly se dávat komplet nový chromy, tak by to přibližně vyšlo na 25 000. Takže se zvolila úspornější varianta.

(reakce na) jawa 350/634 rok 1974

8.2.2010 v 19:56 | Nahoru | #10
Poggy> Přesně tak, a taky hodně záleží na stavu dílů. Pokud nejsou moc orezlé a nepotřebují velké broušení a leštění, tak se nechá pěkně odleptat vrstva chromu, niklu a mědi, trochu přeleští a znova se nachromuje. Tak ta cena pak vypadá taky trochu jinak – nejdražší je na tom ta příprava.
Bohužel je z dílů na veterány a souvisejících činností docela dobrý a hodně žádaný business a tak tomu ceny odpovídají ...

1 reakcí na tento příspěvek jawa 350/634 rok 1974

8.2.2010 v 19:57 | Nahoru | #11
tak dik hosi moc no predchozi majitel prej motor delal me bude cekat spis vzhledove dodelat. na chromovani me budou cekat urcite rafky a vejfuky riditka 100% nepujdou na chrom a bocnice nejspis asi taky ne. pak novej lak a elektrika. VAPE mozna spis az casem

(reakce na) jawa 350/634 rok 1974

8.2.2010 v 20:52 | Nahoru | #12
karlos.>
Tomu že je ten motor udělanej bych po svých zkušenostech nevěřil. Nebo bude maximálně výbrus a písty, ale na kliku nebo ložiska asi nesáhl. Spojka nebo převodovka na tom bude podobně. Rozebr to a všechno zkontrloluj. Motor, ložiska, elektrika a lak je základ, zbytek se nechá dodělat dodatečně. Chromovanou součástku vyměníš kdykoliv.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jawa 350/634 rok 1974

8.2.2010 v 21:05 | Nahoru | #13
jirin.sv> Fakt se dá VAPE pořídit i levněji, než jsou oficiální ceny? Kde to lze pls sehnat? Docela by mě to zajímalo, kámoš to teď řeší, ty oficiální ceny jsou přece jen o něco vyšší, i pětistovka přijde k dobru Dík za odpověď

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jawa 350/634 rok 1974

8.2.2010 v 21:14 | Nahoru | #14
Krajda> Odpověď máš v PM

(reakce na) jawa 350/634 rok 1974

8.2.2010 v 21:23 | Nahoru | #15
jirin.sv>

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jawa 350/634 rok 1974

8.2.2010 v 21:41 | Nahoru | #16

Poggy>Jen malá připomínka. Za 3 000 koupíš v chromu leda tak nový vejfuky. Komplet nový chromy budou min. za 12 000.



Laufy tam mám v seznamu zvlášť, jinak na 634ce těch chromů moc není, akorát řídítka, chromované bočnice nádrže, madla a pár doplňků- obroučka světlometu, tachometru.

Ráfky předpokládám nové, ty se snad ani nevyplatí chromovat.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jawa 350/634 rok 1974

8.2.2010 v 21:52 | Nahoru | #17
JyrkaFM>
Já vím, ale ty drobnosti jsou docela drahý. Třeba takový blinkry, madlo pro spolujezdce. Ale přesný ceny neznám.

(reakce na) jawa 350/634 rok 1974

8.2.2010 v 21:57 | Nahoru | #18

Poggy>JyrkaFM>
Já vím, ale ty drobnosti jsou docela drahý. Třeba takový blinkry, madlo pro spolujezdce. Ale přesný ceny neznám.



Novější typy čtverky mají tu výhodu, že většinu dílů ještě seženeš po mototechnách, přecijenom sposta dílů je shodných s osmičkou. Ale na první verzi čtyřky, to přiznávám, že sehnat některé věci nebude tak jednoduché

jawa 350/634 rok 1974

8.2.2010 v 23:33 | Nahoru | #19
Já vape objednal přímo od výrobce.. stálo 4500,-

jawa 350/634 rok 1974

9.2.2010 v 15:24 | Nahoru | #20
no on tvrdi, ze vybrusy nedelal, ze nechal delat ojnici a vymenil loziska, ale zatim co mi rikal, tak mam podezreni, ze podfukuje gufero pod zapalkem tudis mozna ani loziska nedelal, nebo se mu nepovedlo nandat gufero
JyrkaFM: a tyhle starsi maj tu vyhodu, ze je nanich minimum chromovanejch dilu ale nejspis mas pravdu, ze naktery dily nebude uplne jednoduchy sehnat

jawa 350/634 rok 1974

10.2.2010 v 10:36 | Nahoru | #21
ještě k té barvě - nejvěrnější vyjde, když přes plnič foukneš cihlovou červeň, a pak až lak ral 3004 - když to dáš na plnič, vyjde to zářivejší...

Naposledy editováno 10.02.2010 11:34:02

1 reakcí na tento příspěvek jawa 350/634 rok 1974

11.2.2010 v 08:10 | Nahoru | #22
a este otazecka kdyz uz sme u toho: ma Californian stejny zapojeni elektriky jako tyhle 634 ? kdyz teda vynecham dobijeni. protoze sem nasel schema jenom na 634 se 4 kontrolkama

Naposledy editováno 11.02.2010 08:25:33

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jawa 350/634 rok 1974

11.2.2010 v 09:46 | Nahoru | #23
karlos.> Tak ono mezi náma všechny Jawy / ČZ mají víceméně stejné zapojení. Jediné od čeho se musíš odpíchnout je spínačka a pak si pohrát s věcma jako jsou světla, blinkry, kontrolky atd.

(reakce na) jawa 350/634 rok 1974

11.2.2010 v 10:39 | Nahoru | #24
jirin.sv> tak dik nejak to tam udelam snad mi pomuze stara elektroinstalace

jawa 350/634 rok 1974

11.2.2010 v 13:08 | Nahoru | #25
jestli jen sklíčka blinkrů, tak seženeš na burzách ještě - mně je táta dva roky zpět sehnal po třiceti korunách jedno sklíčko.

(reakce na) jawa 350/634 rok 1974

12.2.2010 v 23:47 | Nahoru | #26

jirin.sv>Krajda> Odpověď máš v PM



mohl by jsi mi to prosim taky napsat,.... taky mam 634 :D

1 reakcí na tento příspěvek jawa 350/634 rok 1974

14.2.2010 v 22:13 | Nahoru | #27
Celkově je 634 dost levná na renovaci já mám 634 74 a má chromové blatníky a právě na fotech jsou červené a takové kulaté bez těch ostřejších lemů jako mám já ty chromové .Jde třeba o tohle že sehnat původní světlo stéjné jak califa je drahá věc.No a koupíš kolena laufy a už je celkem málo chromu a lak se dá zvládnout taky jsem samouk

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jawa 350/634 rok 1974

15.2.2010 v 13:59 | Nahoru | #28

wolakus>Celkově je 634 dost levná na renovaci já mám 634 74 a má chromové blatníky a právě na fotech jsou červené a takové kulaté bez těch ostřejších lemů jako mám já ty chromové .Jde třeba o tohle že sehnat původní světlo stéjné jak califa je drahá věc.No a koupíš kolena laufy a už je celkem málo chromu a lak se dá zvládnout taky jsem samouk

Kde si přišel k tomu,že 634 je celkově dost levná na renovaci???? Dovol abych se zasmál. Když buděš dělat pořádnou sto procentní renovaci ( z gruntu), tak uvidíš cop do toho nasypeš peněž. Jawa již dávno není levná motorka.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jawa 350/634 rok 1974

15.2.2010 v 14:04 | Nahoru | #29

bimbo750>Kde si přišel k tomu,že 634 je celkově dost levná na renovaci???? Dovol abych se zasmál. Když buděš dělat pořádnou sto procentní renovaci ( z gruntu), tak uvidíš cop do toho nasypeš peněž. Jawa již dávno není levná motorka.

No když to srovnáš třeba s renovací 500 OHC nebo předválečných typů, tak je renovace 634 opravdu relativně „levná“. Díly se dají sehnat a jsou za ještě přijatelné ceny.

(reakce na) jawa 350/634 rok 1974

19.2.2010 v 00:25 | Nahoru | #30

jirin.sv>No když to srovnáš třeba s renovací 500 OHC nebo předválečných typů, tak je renovace 634 opravdu relativně „levná“. Díly se dají sehnat a jsou za ještě přijatelné ceny.

přesně tak je tam málo chromu třeba kdo sám nelakuje tak je tam celkově méně plechu atd.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Sidecar Velorex [1, 2] Jawa 350/634, Velorex 562, Velorex 563, Velorex 565,... Krautkopf 46 21.3.2024 v 13:26 TomasNBK
Jawa 350/634-7 a karburátor Z 640 Jawa 350/634 panelák 8 14.3.2024 v 19:26 Pabol
pretočenie valcov na jawa 350 /632 ... Jawa 350/634, Jawa 350/632 sadimil 12 24.10.2023 v 11:03 kokoška.
Kterým směrem se otáčí náhon tachom... Jawa 350/634 YettiBob 18 7.8.2023 v 10:23 kokoška.
Kryt řetězu Jawa 350/634, ČZ 350/472 honzaza 3 2.8.2023 v 12:08 Zdenalbenal


TOPlist