1 reakcí na tento příspěvek jawa 350/634 rok 1974
Lak - 8 tisíc
Chromy - 3 tisíce
Laufy - 5 tisíc (nové)
Vape - 3 tisíce
GO motoru - 8 tisíc
...není to žádná sranda
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jawa 350/634 rok 1974
JyrkaFM>Tak za mě takový orientační nástřel, nebrat doslovně, taky záleží na rozsahu/kvalitě pož. prací.
Lak - 8 tisíc
Chromy - 3 tisíce
Laufy - 5 tisíc (nové)
Vape - 3 tisíce
GO motoru - 8 tisíc
...není to žádná sranda
Jen malá připomínka. Za 3 000 koupíš v chromu leda tak nový vejfuky. Komplet nový chromy budou min. za 12 000.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jawa 350/634 rok 1974
Krajda> VAPE SZ13/SZ14 se dá nové třeba i za 3 400 Kč 6V a 3 600 Kč 12V :). Ale oficiální ceny jsou na webu VAPE.
Jinak pro zajímavost rozpočet má renovace mám v profilu u ČZ 455. Reálněji bych viděl spíš těch 30 000, možná bych se nedivil, kdyby to vylezlo na 40 000 Kč. Ono mezi náma třeba stačí jen blbé malování linek. Je to sice blbost, ale blbost, která musí dobře vypadat. Když to dělá profík, tak si klidně 1500 Kč vezme jak nic, naštěstí ale 634 linky nemá, že ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jawa 350/634 rok 1974
jirin.sv>Poggy> Strašně záleží, kdo ty chromy dělá, já se třeba komplet kromě výfuků na ty 3000 Kč dostal, ale někdo si klidně řekne 4500 jen za nádrž.
Já vím. U vetránů se taky trochu pohybuju. cena taky bude záležet jestli bude chtít v chromu i třeba blatníky. 634 má jen plechové kryty po stranách a to by se mohlo vejít do 2 500. Ale jak píšeš, kvalita chromu se hodně liší podle prodejce a hlavně výrobce. Když jsem renovoval 150 C a měly se dávat komplet nový chromy, tak by to přibližně vyšlo na 25 000. Takže se zvolila úspornější varianta.
Bohužel je z dílů na veterány a souvisejících činností docela dobrý a hodně žádaný business a tak tomu ceny odpovídají ...
1 reakcí na tento příspěvek jawa 350/634 rok 1974
Tomu že je ten motor udělanej bych po svých zkušenostech nevěřil. Nebo bude maximálně výbrus a písty, ale na kliku nebo ložiska asi nesáhl. Spojka nebo převodovka na tom bude podobně. Rozebr to a všechno zkontrloluj. Motor, ložiska, elektrika a lak je základ, zbytek se nechá dodělat dodatečně. Chromovanou součástku vyměníš kdykoliv.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jawa 350/634 rok 1974
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jawa 350/634 rok 1974
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jawa 350/634 rok 1974
Poggy>Jen malá připomínka. Za 3 000 koupíš v chromu leda tak nový vejfuky. Komplet nový chromy budou min. za 12 000.
Laufy tam mám v seznamu zvlášť, jinak na 634ce těch chromů moc není, akorát řídítka, chromované bočnice nádrže, madla a pár doplňků- obroučka světlometu, tachometru.
Ráfky předpokládám nové, ty se snad ani nevyplatí chromovat.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jawa 350/634 rok 1974
Já vím, ale ty drobnosti jsou docela drahý. Třeba takový blinkry, madlo pro spolujezdce. Ale přesný ceny neznám.
Poggy>JyrkaFM>
Já vím, ale ty drobnosti jsou docela drahý. Třeba takový blinkry, madlo pro spolujezdce. Ale přesný ceny neznám.
Novější typy čtverky mají tu výhodu, že většinu dílů ještě seženeš po mototechnách, přecijenom sposta dílů je shodných s osmičkou. Ale na první verzi čtyřky, to přiznávám, že sehnat některé věci nebude tak jednoduché
JyrkaFM: a tyhle starsi maj tu vyhodu, ze je nanich minimum chromovanejch dilu ale nejspis mas pravdu, ze naktery dily nebude uplne jednoduchy sehnat
1 reakcí na tento příspěvek jawa 350/634 rok 1974
Naposledy editováno 11.02.2010 08:25:33
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jawa 350/634 rok 1974
1 reakcí na tento příspěvek jawa 350/634 rok 1974
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jawa 350/634 rok 1974
wolakus>Celkově je 634 dost levná na renovaci já mám 634 74 a má chromové blatníky a právě na fotech jsou červené a takové kulaté bez těch ostřejších lemů jako mám já ty chromové .Jde třeba o tohle že sehnat původní světlo stéjné jak califa je drahá věc.No a koupíš kolena laufy a už je celkem málo chromu a lak se dá zvládnout taky jsem samouk
Kde si přišel k tomu,že 634 je celkově dost levná na renovaci???? Dovol abych se zasmál. Když buděš dělat pořádnou sto procentní renovaci ( z gruntu), tak uvidíš cop do toho nasypeš peněž. Jawa již dávno není levná motorka.1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jawa 350/634 rok 1974
bimbo750>Kde si přišel k tomu,že 634 je celkově dost levná na renovaci???? Dovol abych se zasmál. Když buděš dělat pořádnou sto procentní renovaci ( z gruntu), tak uvidíš cop do toho nasypeš peněž. Jawa již dávno není levná motorka.
No když to srovnáš třeba s renovací 500 OHC nebo předválečných typů, tak je renovace 634 opravdu relativně „levná“. Díly se dají sehnat a jsou za ještě přijatelné ceny.Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Sidecar Velorex [1, 2] Jawa 350/634, Velorex 562, Velorex 563, Velorex 565,... | Krautkopf | 46 | 21.3.2024 v 13:26 TomasNBK |
Jawa 350/634-7 a karburátor Z 640 Jawa 350/634 | panelák | 8 | 14.3.2024 v 19:26 Pabol |
pretočenie valcov na jawa 350 /632 ... Jawa 350/634, Jawa 350/632 | sadimil | 12 | 24.10.2023 v 11:03 kokoška. |
Kterým směrem se otáčí náhon tachom... Jawa 350/634 | YettiBob | 18 | 7.8.2023 v 10:23 kokoška. |
Kryt řetězu Jawa 350/634, ČZ 350/472 | honzaza | 3 | 2.8.2023 v 12:08 Zdenalbenal |