globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: CBR 1000 RR přívěra vs. laďák
5.2.2010 v 08:05
Zdravím , řeším koupit laďák na cbr1000rr r.v.2005 , problém je že přívěra je přímo na výfuku , když ho sundám tak přídu o přívěru. Do jakých otáček funguje přívěza u 1000RR? ,pak mě napadlo uříznou výfuk a trubku s přívěrou tam nechat a navařit na to laďák , má stím někdo zkušenost díky za info .

1 reakcí na tento příspěvek CBR 1000 RR přívěra vs. laďák

5.2.2010 v 08:12 | Nahoru | #1
Ahoj, přívěra funguje do cca. 3 000 otáček. Včera tu někdo řešil, že u CBR 1000 snad do 6 000 dle manuálu k motce, ale těžko říci.

Je otázka, co od té koncovky chceš. Inspiraci najdeš i ZDE Navařit se to dá taky, to není problém. Ale budeš kupovat homologovanou koncovku nebo je ti to jedno?

1 reakcí na tento příspěvek CBR 1000 RR přívěra vs. laďák

5.2.2010 v 08:46 | Nahoru | #2
Podle informace servisáka z Hondy v ČB, funguje přívěra do 6000-6500 tis otáček, pak je již naplno otevřená. Tuto informaci, ale nemohu osobně potvrdit, protože jsem to nezkoušel. Mám na CBR1000RR r.v. 2004 výfuk od Scorpionu, bez přívěry a žádnou změnu výkonosti jsem nezpozoroval.

(reakce na) CBR 1000 RR přívěra vs. laďák

5.2.2010 v 08:48 | Nahoru | #3

Aliante>Podle informace servisáka z Hondy v ČB, funguje přívěra do 6000-6500 tis otáček, pak je již naplno otevřená. Tuto informaci, ale nemohu osobně potvrdit, protože jsem to nezkoušel. Mám na CBR1000RR r.v. 2004 výfuk od Scorpionu, bez přívěry a žádnou změnu výkonosti jsem nezpozoroval.



Jo, bude to proavda, protože to tu padlo už mockrát...ono je pak otázka, kdo jak jezdí. Když nejezdíš v nízkých otáčkách, tak tě to nemusí trápit tak jako tak

(reakce na) CBR 1000 RR přívěra vs. laďák

5.2.2010 v 09:00 | Nahoru | #4
plně otevřená klapka je od 6000 u výše uvedeného modelu, mezi 5000-6000 je otevřena v úhlu 75 st., nenuť mě abych to hledal,( 90 st. je plně otevřen)

CBR 1000 RR přívěra vs. laďák

5.2.2010 v 09:03 | Nahoru | #5
Jo tak přesně jak jsem říkal, bavil jsem se o tom s RIKORRem

CBR 1000 RR přívěra vs. laďák

5.2.2010 v 09:13 | Nahoru | #6
jako ideální řešení bych viděl dát laďák, ale zachovat přívěru

1 reakcí na tento příspěvek CBR 1000 RR přívěra vs. laďák

5.2.2010 v 09:59 | Nahoru | #7
písni sem, tenhle ělověk to už řešil prakticky
http://www.motorkari.cz/uzivatel/?uid=93087

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 1000 RR přívěra vs. laďák

5.2.2010 v 10:25 | Nahoru | #8
RIKORR> díky za informace , taky bych rači zachoval i přívěru

1 reakcí na tento příspěvek CBR 1000 RR přívěra vs. laďák

5.2.2010 v 11:05 | Nahoru | #9
Vyser se na přívěru, sice přijdeš malinko o spodek, ale vy vyšších to pak jede líp . Je to brzda.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 1000 RR přívěra vs. laďák

5.2.2010 v 11:09 | Nahoru | #10
Orgovany> cože, přívěra je plně otevřena od 6000 a je to brzda, to co navrhuješ je možná dobrý pro traktorisku, ale při jízdě městem bys to dost trápil, podívej se na jiný vlákna jak naříkaj nad mizernejma spodka a ten přechod je šílenej třeba u kavy je to prej taková kopačka že to asi nebude ani nic dobrýho pro stroj

1 reakcí na tento příspěvek CBR 1000 RR přívěra vs. laďák

5.2.2010 v 11:44 | Nahoru | #11
Kamoš ma na 04 vyfuk bez privery a neni to zadna hruza, rozhodne to neni tak ze bys nemohl jezdit po meste. Bohuzel jsem na tom nejel s tou priverou, takze nemam porovnani.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 1000 RR přívěra vs. laďák

5.2.2010 v 11:49 | Nahoru | #12

RIKORR>Orgovany> cože, přívěra je plně otevřena od 6000 a je to brzda, to co navrhuješ je možná dobrý pro traktorisku, ale při jízdě městem bys to dost trápil, podívej se na jiný vlákna jak naříkaj nad mizernejma spodka a ten přechod je šílenej třeba u kavy je to prej taková kopačka že to asi nebude ani nic dobrýho pro stroj



Kámoš co jezdí sprinty odstranil u K6 přívěru a normálně jezdí a na nic si nestěžuje, zítra se s nim asi setkám, tak se zeptám víc do hloubky.

(reakce na) CBR 1000 RR přívěra vs. laďák

5.2.2010 v 12:37 | Nahoru | #13
Orgovany> to je mi jasný že na sprinty to vůbec nevadí, ale bude to asi horší pro laiky, kteří užívaj otáčky do 6000 a pak prudce zrychlej, ale nebude to něco co tě rozhodí budeš si muset dát záležet abys to poznal, rozhodně motorka pojede bez problémů možná dojde k mírnému zvýšení spotřeby, ale to bych jen odhdoval

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 1000 RR přívěra vs. laďák

5.2.2010 v 12:38 | Nahoru | #14

racek>Kamoš ma na 04 vyfuk bez privery a neni to zadna hruza, rozhodne to neni tak ze bys nemohl jezdit po meste. Bohuzel jsem na tom nejel s tou priverou, takze nemam porovnani.



jj to určiotě souhlasím, ale nebude to vyladěný na 100 procen jen by mě zajímalo co udělá spotřeba a křivka na mapě

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 1000 RR přívěra vs. laďák

5.2.2010 v 12:56 | Nahoru | #15
Martin1000rr> Na Tvém místě bych to udělal takto.

1. Odstranit výfuk i s přívěrou. Lanka zachovat (prozatím).
2. Namontovat nový výfuk, bez přívěry. Stejně asi žádný jiný s přívěrou nekoupíš, ale možná se pletu.
3. Zkusit jak ti to jezdí (jestli ti to tak vyhovuje).
4. Pokud ti to bude vyhovovat, tak odstraň lanka.
Pokud ne, vymontuj nový výfuk a dej na něj přívěru ze starého.

Jasný jako facka.

(reakce na) CBR 1000 RR přívěra vs. laďák

5.2.2010 v 12:59 | Nahoru | #16

RIKORR>jj to určiotě souhlasím, ale nebude to vyladěný na 100 procen jen by mě zajímalo co udělá spotřeba a křivka na mapě



Výkon jsem na brzdě neměřil, ale spotřebu ano a ta se nijak nezměnila. Pořád jezdím od 7,5-9, podle stylu jízdy.

(reakce na) CBR 1000 RR přívěra vs. laďák

5.2.2010 v 14:49 | Nahoru | #17

Aliante>Martin1000rr> Na Tvém místě bych to udělal takto.

1. Odstranit výfuk i s přívěrou. Lanka zachovat (prozatím).
2. Namontovat nový výfuk, bez přívěry. Stejně asi žádný jiný s přívěrou nekoupíš, ale možná se pletu.
3. Zkusit jak ti to jezdí (jestli ti to tak vyhovuje).
4. Pokud ti to bude vyhovovat, tak odstraň lanka.
Pokud ne, vymontuj nový výfuk a dej na něj přívěru ze starého.

Jasný jako facka.



Myslím,ideální postup,jezdím rok 07,s laďákem a bez přívěry,nestěžuji si....

CBR 1000 RR přívěra vs. laďák

5.2.2010 v 15:19 | Nahoru | #18
Za měsíc a něco to zjistím na Fárošovi rok 08, jaký to je sundat origo s přívěrou a dát laďák.

Ale myslím, že si nebudu stěžovat stejně jako zofi

(reakce na) CBR 1000 RR přívěra vs. laďák

5.2.2010 v 15:44 | Nahoru | #19
Orgovany> Tak konkrétně u K6 přívěra rozhodně vliv má jako u všech jiných,kamoš co jezdí z K6 jen drom amaterský závody má ladák i se svody Yošimura a přívěru tam ponechal kvůli rychlému se zbírání z niších otáček při výjezdech,jede to v pohodě i bez ní ale né tak dobře a zbytečně ti při nišších ot.valí palivo pryč ale taky to není nic hrozného 0,50 lit.plně otevřená je jak už bylo psaný 6 - 6,5 tis ot.každopádně přívěra je + ,zbytečně by to tam kolíciz Japonska jistě necpaly

1 reakcí na tento příspěvek CBR 1000 RR přívěra vs. laďák

5.2.2010 v 21:01 | Nahoru | #20
Loni jsem tam z jara namontoval Yoshimuru rs5 pochopitelně bez přívěry abych řek pravdu tak jsem tu přívěru nějak moc neřešil a znatelnej rozdíl ve spodním spektru otáček jsem vůbec nezaznamenal a to nejsem střelec kterej to pořád honí mezi 8000 a 12000ot.Je jasný že jsem tam hned nechal namontovat KN filtr jinak ten vejfuk nemá smysl.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 1000 RR přívěra vs. laďák

5.2.2010 v 21:15 | Nahoru | #21

pany>Loni jsem tam z jara namontoval Yoshimuru rs5 pochopitelně bez přívěry abych řek pravdu tak jsem tu přívěru nějak moc neřešil a znatelnej rozdíl ve spodním spektru otáček jsem vůbec nezaznamenal a to nejsem střelec kterej to pořád honí mezi 8000 a 12000ot.Je jasný že jsem tam hned nechal namontovat KN filtr jinak ten vejfuk nemá smysl.



Prokrista pana,co je tohle zase za blabol,ze vejfuck bez KNka nema smysl

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 1000 RR přívěra vs. laďák

5.2.2010 v 21:56 | Nahoru | #22
Murkin> Každej ti řekne že jakmile montuješ otevřenej lauf tak bys měl namontovat taky sport filtr aby ten motor mohl líp dejchat tak nevím proč blábol? a nemusí to bejt hned KN to jsem uvedl jako příklad je spoustu jinejch výrobců sportovních filtrů

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 1000 RR přívěra vs. laďák

6.2.2010 v 07:55 | Nahoru | #23

pany>Murkin> Každej ti řekne že jakmile montuješ otevřenej lauf tak bys měl namontovat taky sport filtr aby ten motor mohl líp dejchat tak nevím proč blábol? a nemusí to bejt hned KN to jsem uvedl jako příklad je spoustu jinejch výrobců sportovních filtrů



To Ti někde poradili,aby Ti mohla líp dejchat peněženka Pevně doufám,že tohla každej neřekne.

(reakce na) CBR 1000 RR přívěra vs. laďák

6.2.2010 v 09:38 | Nahoru | #24
Murkin> Ohledně KN filtrů sice nic moc nevím ale když ho použiješ v autě tak to šíleně hučí a spotřeba jde kurevsky nahoru,holt líp se mu dejchá, můj názor na KN jsou dobrý že je vypereš a nemusíš řešit koupi nových,což je dost dobrý,pak záleží jak se o něj staráš a jak dobře ho znova nainpregnuješ a čím, při ladáku není vůbec podmínkou KNko,pokud nehoníš nesmyslně koníky ,a to pak bez dalších úprav je stejně o ničem

1 reakcí na tento příspěvek CBR 1000 RR přívěra vs. laďák

6.2.2010 v 10:46 | Nahoru | #25
pany > pokud otevres sani ( kn, bmc ad. kuryakyn .. ) + k otevrene koncovce, smes pujde pochopitelne vic do chuda .. optimalne je treba obohacovat!, jinak ztratis razanci na spodku-stredu ( vykon. propady ), minim. nechat "ladeny" vyfuk s orig. filtrem. kazda uprava, at je to uprava na sani nebo na vyfuku si vyzaduje pretryskovani nebo premapovani ke konkretni tvoji uprave ..

(reakce na) CBR 1000 RR přívěra vs. laďák

6.2.2010 v 15:26 | Nahoru | #26
Jyanek_GSXR> Máš pravdu chystal jsem se loni na brzdu aby mi to kluci u nás zkoukli jestli to chce poladit nebo jestli je to ok.ale už jsem to nestihl letos to necham přeměřit
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 599 24.4.2024 v 23:12 Ariete
Dynojet Honda CBR 1000RR Fireblade Chmelda1 6 19.4.2024 v 18:54 Chmelda1
Zvýšené volnoběžné otáčky Honda CBR 1000RR Fireblade AlbiAlbi 24 8.4.2024 v 11:28 AlbiAlbi
Cbr nebo big bang Honda CBR 1000RR Fireblade karloss200 1 4.1.2024 v 18:55 RTSbike
Quickshifter SC59 Honda CBR 1000RR Fireblade kain80 3 13.12.2023 v 20:11 kain80


TOPlist