1 reakcí na tento příspěvek Jak využit supersport v zimě!!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak využit supersport v zimě!!!
dewwil>Dělá díry do ledu, aby rybičky mohly dejchat a to se cení
je to pytlak!!!! na večir přijde k diře s prutem2 reakcí na tento příspěvek Jak využit supersport v zimě!!!
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak využit supersport v zimě!!!
adamosr1>Přijde mě jak totálni kokot. Ničí motorku jak svin. Dit se nemůže motor v té zimě zahřát.
To je videt, ze ses uplne mimo.
1 reakcí na tento příspěvek Jak využit supersport v zimě!!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak využit supersport v zimě!!!
3 reakcí na tento příspěvek Jak využit supersport v zimě!!!
1 reakcí na tento příspěvek Jak využit supersport v zimě!!!
[img]
1 reakcí na tento příspěvek Jak využit supersport v zimě!!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak využit supersport v zimě!!!
Bubrak ZX10R>To je videt, ze ses uplne mimo.
Bych řekl že ne! Jednou jsem musel jet na R1 v -1 stupních a teplota motoru za jízdy nepřelezla 60 stupnů. Takže asi ták.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak využit supersport v zimě!!!
adamosr1>Bych řekl že ne! Jednou jsem musel jet na R1 v -1 stupních a teplota motoru za jízdy nepřelezla 60 stupnů. Takže asi ták.
tak si zjisti, v kolika se ti otevira termostat, a pak tu neco pis. navic takovyhle blbnuti na jednicku ti vytahne teplotu na 100st. skoro hned
lesti si motorku v obyvaku
špilas>adamosr1> Tak motor si treba predtim zahral..to zas neni problem. Je to jak normalni gumovani na asfaltu..kurví se ti spojka..motor dostava celkem zahul...to cukání na jedničku...řetěz a uplne vsecko..ja to osobne teda nevyhledavam pac mam svoji masinku rad:) je ale fakt ze kdyz je poradna kosa a jedu s fabkou(1.4 16V) na pětku presne 90km/h treba dlouho tak motor vychladá a rafika teploty se nedrží v půlce teploměru jako obvykle ale klesá. při dlouhým volnoběhu to samé a to nemusi byt ani poradna zima..ale tak jako motor zase vubec neni v záběru
Spojka pri gumovani nic nedela, motor je taky v klidu, je to normalni. A srovnavat jizdu na 5ku v 90kmh s timhle je taky mimo. Navic pracovni teplotu zajistuje termostat, motor se ohreje sam v malem okruhu vzdycky (mozna az na extremy jako treba -60st).
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1188, 1189] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 35669 | Dnes v 00:36 psenap |
Yamaha R1 2005 cvakání Yamaha YZF-R1 | Blacky94 | 7 | 13.5.2024 v 10:40 Krautkopf |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 599 | 24.4.2024 v 23:12 Ariete |
Ventilové vůle Yamaha R1 2005 Yamaha YZF-R1 | Richard65 | 3 | 13.4.2024 v 20:57 Richard65 |
Příliš vysoký tlak v pneu [1, 2] Yamaha YZF-R1 | tomassek.32 | 45 | 19.3.2024 v 23:35 tomasNJ |