globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: koně nebo Nm
 
1.2.2010 v 08:48
Zdar tak mě napadla myšlenka, která mi nedala celý víkend spát.... co je vlastně využitelnější v běžným provozu velký výkon v koních nebo točivý moment...měl jsem Z1000 s 130k, mám s2r s cca 80k a zajímám se o Mt-01 cca 90k a 150Nm
Předchozí
1... 5 6 7 8
Následující

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) koně nebo Nm

5.2.2010 v 06:24 | Nahoru | #211

Anti>Při dnešních výkonech je to úplně jedno.Jenže lidi jsou čím dál rozežranější.Já to neřeším.Pro mě je důležitý záběr odspoda,a nahoře si to může vadnout jak chce.Přes šest tisíc nechodím.

Co ti taky u jednoválce zbývá

(reakce na) koně nebo Nm

5.2.2010 v 06:45 | Nahoru | #212

maxx10>Co ti taky u jednoválce zbývá



jo na okruhu to hraje roli, ale ja se nejvic smeju kdyz poulicni zavodnik co ma plnou hubu kecu o konich a ctyrvalcich dostane na prdel od jednovalcoveho endura...

1 reakcí na tento příspěvek koně nebo Nm

5.2.2010 v 08:51 | Nahoru | #213
no a co mu taky zbejva, kdyz ma enduro kratko prevodovku s maximalkou 140, ze....
(nebo ze by to podle tvrzeni odborniku na prevodovce nezalezelo...? )
jinak jak psal jindra:
srovnani ZR550 a cb500
u cb mam pocit, jak to "strasne" taha za ruce, ale ten tachiometr lezl zoufale pomalu
proti tomu zephyr "vubec netahne" ale rychlost lezla o dost lip!

(reakce na) koně nebo Nm

5.2.2010 v 11:38 | Nahoru | #214
Dargas> A proto my co jezdime pro pocit z jizdy si koupime zase nas oblibenej dvouvalec kterej jede poradne vocpoda a taha za ruce jako krava a vy co nahanite vterinky na ceste z bodu A do bodu B si zase kupte vase oblibeny ctyrvalce ktery jsou sice sterilni a tahaj hovno ale pritom maj raketovy zrychleni.

koně nebo Nm

5.2.2010 v 11:41 | Nahoru | #215
pylot: jo pro me je taky dulezitej ten pocit.. pokud mam stejnej zazitek z V2 v kilu jako s V4 ve dvou kilech je mi celkem jedno ze nemuzu mchrovat dvakrat takovejma cislama.. ono az s tim plcnu budu rad ze ty cisl byly polovicni...

koně nebo Nm

5.2.2010 v 12:10 | Nahoru | #216
vsak v poho, ja to nikomu neberu.
me zas vadej ty vibrace...

Naposledy editováno 05.02.2010 12:11:16

3 reakcí na tento příspěvek koně nebo Nm

5.2.2010 v 13:33 | Nahoru | #217
Nahanet vteriny nepotreba na to aby si clovek uzil kvality 4v az dvouvalec bude moct jet na nejvyssi kvalt na 2tis od bez cukani, tak koupim 2v, zatim pokazdy kdyz jsem na 2v jel, tak pokud jsem nedrzel ve meste skoro 4tis, tak jsem si malem vycinkal zuby ...s tim umrenim kroutaku jsem to asi precenil, ale vyuzitelny otacky jsou u menevalcu logicky mensi

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) koně nebo Nm

5.2.2010 v 14:13 | Nahoru | #218
Jindra650> A na kterympak dvouvalci jsi to jel? Kdyz si sednes na nejakyho velkoobemovyho choppera nebo MT01 tak muzes klidne na 2000 jezdit. Na R6 a podobnejch ctyrvalcich taky nemuzes jezdit na 4000 protoze je to tam mrtvy a ten motor trpi... Mujsis brat ohled taky na kategorie.

(reakce na) koně nebo Nm

5.2.2010 v 15:36 | Nahoru | #219
Jindra650> to byl vždycky můj sen, nikdy jsem nechtěl nic jinýho než jezdit 50 po městě s podtočeným motorem

(reakce na) koně nebo Nm

5.2.2010 v 15:44 | Nahoru | #220

maxx10>Co ti taky u jednoválce zbývá


Mám tam ještě dva tisíce do červeného pole.Nejde o to,jaký mám k dispozici rozsah otáček,ale jaký je můj styl jízdy.V autě se taky nehnu nad tři,i když mohu do pěti a půl.Někoho prostě baví točit do omezovače,někdo má rád málo otáček.Patřím k těm druhým.

(reakce na) koně nebo Nm

5.2.2010 v 18:08 | Nahoru | #221

Jindra650>Nahanet vteriny nepotreba na to aby si clovek uzil kvality 4v az dvouvalec bude moct jet na nejvyssi kvalt na 2tis od bez cukani, tak koupim 2v, zatim pokazdy kdyz jsem na 2v jel, tak pokud jsem nedrzel ve meste skoro 4tis, tak jsem si malem vycinkal zuby ...s tim umrenim kroutaku jsem to asi precenil, ale vyuzitelny otacky jsou u menevalcu logicky mensi

(reakce na) koně nebo Nm

5.2.2010 v 19:05 | Nahoru | #222

pylot>Jindra650> A na kterympak dvouvalci jsi to jel? Kdyz si sednes na nejakyho velkoobemovyho choppera nebo MT01 tak muzes klidne na 2000 jezdit. Na R6 a podobnejch ctyrvalcich taky nemuzes jezdit na 4000 protoze je to tam mrtvy a ten motor trpi... Mujsis brat ohled taky na kategorie.



Srovnavejme srovnatelne - podobny objem tyhle velkoobjemovy motory maj cely otackovy spektrum uplne jinde a velky setrvacniky, dneska i vyvazovaky jen proto aby to lidem nevycinkalo zuby, lodni naftak se taky netoci vic jak 100ot/min a kriticky otacky ma treba na 150ot/min a pak uz to lita ven. Kdyz budes podtocenymu motoru davat plnej tak ti brzo zaklepe, to snad poznas, kdy je a kdy neni podtocenej motor a kolik ho zatezovat aby mu to nevadilo Autem taky jezdis na 4tis ot treba v tom meste, kdyz jde o to jen tak popojizdet? Jinak co je na R6 tak mrtvyho pod 4tis? Na 3tis to ma mam dojem kolem 35Nm mam dojem, to je malo(trinda ma 36Nm max nekde ve 4tis ot)? Neni to nejvic, ale ten motor ma vyuzitelny pasmo otacek pres 11tis, kdy proste nejak tahne aniz by to s nim rumplovalo, coz se o 2v at uz pullitry nebo treba vecko z transalpa moc rict neda

Naposledy editováno 05.02.2010 19:08:15

koně nebo Nm

5.2.2010 v 20:17 | Nahoru | #223
Třeba Ducati motory se obejdou bez vyvažováků,a umějí od těch cca dvou a půl.
Velký setrvačníky to mělo dřív,a díky nim záběr od volnoběhu...

koně nebo Nm

5.2.2010 v 21:18 | Nahoru | #224
ducati používá rozevření 90st. což je z hlediska vyvážení asi nej.

2 reakcí na tento příspěvek koně nebo Nm

5.2.2010 v 22:13 | Nahoru | #225
tak panove konecne vyzivnej clanek prechroupal jsem ho celej a koukam ze tu na masinach litaj celkem intoši, kdyz sem videl to počítáni s abecedou(FCE) ale i tak to pro me nic nemeni ,ze v2 byt jen pocitove jede, mi je sympatyctejsi a prijemnejsi nez r4 ,

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) koně nebo Nm

6.2.2010 v 00:46 | Nahoru | #226
Milosek.m> nikdo ti to nebere, jak rikam, ten pocit tam je ....ja osobne bych bral do motorky sestivalec ale uz se dlouho takovy normalni nedelaj ...treba obdoba VR6 motoru do motorky, by bylo docela interesantni, sirkou by se rovnala 4v, panecku to by bylo

Naposledy editováno 06.02.2010 00:47:27

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) koně nebo Nm

6.2.2010 v 08:32 | Nahoru | #227

Jindra650>Milosek.m> nikdo ti to nebere, jak rikam, ten pocit tam je ....ja osobne bych bral do motorky sestivalec ale uz se dlouho takovy normalni nedelaj ...treba obdoba VR6 motoru do motorky, by bylo docela interesantni, sirkou by se rovnala 4v, panecku to by bylo


Si se vrátil zrovna z hospody ne,že tak fantazíruješ

(reakce na) koně nebo Nm

6.2.2010 v 08:35 | Nahoru | #228

Milosek.m>tak panove konecne vyzivnej clanek prechroupal jsem ho celej a koukam ze tu na masinach litaj celkem intoši, kdyz sem videl to počítáni s abecedou(FCE) ale i tak to pro me nic nemeni ,ze v2 byt jen pocitove jede, mi je sympatyctejsi a prijemnejsi nez r4 ,


Tak tak Milošku,pravdu máš

koně nebo Nm

6.2.2010 v 08:37 | Nahoru | #229
Kucí,zaplať pámbu že máme každý trochu odlišný vkus!

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) koně nebo Nm

6.2.2010 v 10:34 | Nahoru | #230

kury72>Si se vrátil zrovna z hospody ne,že tak fantazíruješ


ani ne ja bych debatu uzavrel konstatovanim, ze ani 2v ani 4v, ale jedine 6v!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) koně nebo Nm

6.2.2010 v 10:58 | Nahoru | #231

Jindra650>ani ne ja bych debatu uzavrel konstatovanim, ze ani 2v ani 4v, ale jedine 6v!


Když už šestiválec,tak HONDA CBX1000

(reakce na) koně nebo Nm

6.2.2010 v 11:48 | Nahoru | #232
Jindra650> složíme se woe na FGR?

koně nebo Nm

6.2.2010 v 12:58 | Nahoru | #233
Luxusní Káwa

(reakce na) koně nebo Nm

6.2.2010 v 13:17 | Nahoru | #234

kury72>Když už šestiválec,tak HONDA CBX1000



CBX je spis pro potechu oka se svym extremne sirokym vzduchacem, kawa je takova dokonalejsi mi prijde, kompaktnejsi motor, tuzsi vidlice i ram(CBX ma otevreny s nosnym motorem).

Dargas> Na FGR se vyserem, 2,5L V6 nechci meli udelat treba 13ku nebo 15ku, byl by to daleko mensi motor ktery by vic zaujal ....viz tedka uverejneny koncept BMW 1600

1 reakcí na tento příspěvek koně nebo Nm

6.2.2010 v 14:28 | Nahoru | #235
tak to pak uz jedine gold wing

(reakce na) koně nebo Nm

6.2.2010 v 19:08 | Nahoru | #236
Dargas> Nestras

2 reakcí na tento příspěvek koně nebo Nm

6.2.2010 v 22:26 | Nahoru | #237
Taky musím něco béknout!
Jediné co uznávám jsou KW. A při kolika otáčkách je dosáhnu.
Koně byli zavedeny proto, aby zákazníka ,,mystifikovaly,,
že má silnější stroj než je skutečnost.
Koně najdete na všech nákladních automobilech
např. MAN 430 -) (koní ne KW)
Ale to jsem nepatří TIR

Toť vše.

(reakce na) koně nebo Nm

7.2.2010 v 09:46 | Nahoru | #238

AlePozor>Taky musím něco béknout!
Jediné co uznávám jsou KW. A při kolika otáčkách je dosáhnu.
Koně byli zavedeny proto, aby zákazníka ,,mystifikovaly,,
že má silnější stroj než je skutečnost.
Koně najdete na všech nákladních automobilech
např. MAN 430 -) (koní ne KW)
Ale to jsem nepatří TIR

Toť vše.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) koně nebo Nm

7.2.2010 v 09:56 | Nahoru | #239

AlePozor>Taky musím něco béknout!
Jediné co uznávám jsou KW. A při kolika otáčkách je dosáhnu.
Koně byli zavedeny proto, aby zákazníka ,,mystifikovaly,,
že má silnější stroj než je skutečnost.
Koně najdete na všech nákladních automobilech
např. MAN 430 -) (koní ne KW)
Ale to jsem nepatří TIR

Toť vše.



je zajímavý, že krouticí moment ti neva. a přitom se to správně jmenuje točivý moment.
ale koně a krouťák jsou koně a krouťák

(reakce na) koně nebo Nm

7.2.2010 v 10:44 | Nahoru | #240

Dargas>je zajímavý, že krouticí moment ti neva. a přitom se to správně jmenuje točivý moment.
ale koně a krouťák jsou koně a krouťák



jj, kroutak akorat krouti traverzu (podle spravny terminologie) vlastne jedinej duvod, proc se i u "kroutaku" nepouziva jednotka lb.ft podobne jako k u vykonu je to, ze 1lb.ft=1,356Nm a tak to neni tak pritazlivy jako vyjadrovat vykon v konich
Předchozí
1... 5 6 7 8
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist