chtěl bych se zeptat, jestli nemáte někdo zkušenost se zapojením a oživením tohoto ukazatele na GSX-R 1000 K3-K4. Myslím si, že to mám zapojený dobře, podle přiloženýho návodu, není tam moc co pos*at, zapojí se 4 dráty, 2 pro napájení, 1 na signál RPM a druhej na signál tachecu. Nemůžu to to naprogramovat, nechová se to absolutně jak by mělo.
Nastavení by mělo probíhat tak, že nastartuju machnu, spojím programovací (5tej) drát se zemí, měla by se rozblikat 1, tak se také stane a tím končím. Dále se má zařadit za 1 a přidat na 2 tis. ot. a čekat než blikne 2 a zařadit za 2 a tak dále pro všechny kvalty. To už se ale neděje, bliká mně tam pořád jednička a hotovka
Ani shift light mně nejde nastavit...
Nemáte s tímto někdo pls zkušenost?
Díky
1 reakcí na tento příspěvek Ukazatel kvaltu GPT 3001
Jj RPM je na žluto-modrým a tachál je na růžovým....
Engear se nastavoval tak, že si ten drát musel prvně držet 10 s (na displayi se zobrazilo F) abys nastavil shift light a pak 20 s (na displayi bylo P), abys nastavil kvalty. Jinak to nastavování probíhalo, jak popisuješ
1 reakcí na tento příspěvek Ukazatel kvaltu GPT 3001
[img]
Je to víceméně stejné, ale určitě bych šel cestou zkusit podržet drát pořádně dlouho (klidně i tu 1/2 minutu) :)
Jinak nastavení je trochu jiné, u engeara se muselo ještě i určovat kolik máš kvaltů.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ukazatel kvaltu GPT 3001
[img] možná to je tím že mám půlku válců, ale ve 2000 RPM se to se mnou nechtělo bavit, shiftlight (pro zadání dalšího kvaltu) se rozblikal až cca při pěti tisících? Docela prdel, točit takhle mašinu na stojánku...čekal jsem kdy seskočí a proběhne zdí
FiZzeR>no, možná to je tím že mám půlku válců, ale ve 2000 RPM se to se mnou nechtělo bavit, shiftlight (pro zadání dalšího kvaltu) se rozblikal až cca při pěti tisících? Docela prdel, točit takhle mašinu na stojánku...čekal jsem kdy seskočí a proběhne zdí
mam biketronix a tam píšou že to nemáš dělat nacestě, ale že to máš dělat naokruhu, tlačítko si máš dát na grip a tukat. no nevim.. když máš držet třeba 5000ot tak to už vcelku frčíč. taky sem nastavoval na stojánku a neměl sem moc dobré pocit.
-- jinak zkus ať ti nědko lehce břibrzdujě zadní kolo občas to pomuže, změna otáček je přesnější, tedy ten skok, než když kolo setrvačností lítá, a taky nekope to tolik do řetězu....
Jiřine jak to myslíš stím podržet dýl drát? kdyť s tím je to spojený po celou dobu nastavování ? nechtěl si napsat plyn ?
A ještě dotaz, shift light musí fungovat i při neutrálu když přidám na nastavený otáčky ne?
1 reakcí na tento příspěvek Ukazatel kvaltu GPT 3001
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1189, 1190] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 35678 | Dnes v 20:28 psenap |
Výroba karbonových dílů [1, 2] Suzuki GSX-R 1000 | BlackSabbath | 47 | 10.5.2024 v 14:53 BlackSabbath |
Kotouče na okruh gsxr1000 K9 Suzuki GSX-R 1000 | koda5 | 10 | 26.4.2024 v 12:34 psenap |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 599 | 24.4.2024 v 23:12 Ariete |
Katalyzátor + homologované výfuky Suzuki GSX-R 1000 | Baca13 | 2 | 25.3.2024 v 11:45 Gahan37 |