bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Kdo ví at napise
27.1.2010 v 19:50
Čus motorkari mam asi pekne jebnuteho kamose ktery si mysli ze na 125 se jednička radi dolu!!!!! prosim aby ste tady napsali pro myho kamose jak se na motorce řadi rychlostni stupne díky
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Kdo ví at napise

27.1.2010 v 21:00 | Nahoru | #31
to jsou ti jawaři co si pořídí něco jinýho mimo jiné já měl na 250 taky jedničku dolů koupil jsme ten řadící segment udělal jsme to proto že jsme si nemohl zviknout na pitbike

Naposledy editováno 27.01.2010 21:01:15

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo ví at napise

27.1.2010 v 21:09 | Nahoru | #32
TomeKX2>
musel jsem si zvyknout docela rychle když sem přesednul z Jawy na Gsf. Jednou takhle jedu na Gsf a roztáčím tu 3ku už tak přes 120km/h ááá spojka (klap 4ka ) a vono za dva puk wrong křach švung ..........................byl jsem jak TEN CO TANČÍ NA MOTORCE

Kdo ví at napise

27.1.2010 v 21:31 | Nahoru | #33
jo a v rusku radi 1 2 3 4 5 r raketaaaa sojuz

Kdo ví at napise

27.1.2010 v 21:40 | Nahoru | #34
jako já řadím jedničku k sobě a dva tři do sebe a nekecám ono to na té nádrži moc řadit nohou nejde

k těm fikum... 550+555 - jednička dolu.. zbytek fíků ma jedničku nesmyslně nahoru.. kdyžý někomu opravuju fíka s tím opačným řazením tak mám co dělat abych si to při odzkoušení uvědomil a párkrát sem si už podřadil

1 reakcí na tento příspěvek Kdo ví at napise

27.1.2010 v 21:43 | Nahoru | #35
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeee to už je moc ty vole za chvili se tady bude řešit barva stolice kdo má jakou barvu .............

Kdo ví at napise

27.1.2010 v 21:55 | Nahoru | #36
Myslím že jste oba blbí kámoši...

Kdo ví at napise

27.1.2010 v 21:58 | Nahoru | #37
pánové, já jsem se při středečním večeru pěkně pobavila Tohle je tak nesmyslný, až to stojí za to!

(reakce na) Kdo ví at napise

27.1.2010 v 22:16 | Nahoru | #38

JARYN82>neeeeeeeeeeeeeeeeeeeee to už je moc ty vole za chvili se tady bude řešit barva stolice kdo má jakou barvu .............


já byl před chvílí a mám hnědou...ale beztak jsem se posr... z tady toho vlákna

Kdo ví at napise

27.1.2010 v 22:48 | Nahoru | #39
kua chlapi rozesmáli ste mě..... poprvé dneska jedinička se samozřejmě řadí pod pravým řidítkem. a vyšší po levým

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo ví at napise

27.1.2010 v 23:46 | Nahoru | #40

Mandela>TomeKX2>
musel jsem si zvyknout docela rychle když sem přesednul z Jawy na Gsf. Jednou takhle jedu na Gsf a roztáčím tu 3ku už tak přes 120km/h ááá spojka (klap 4ka ) a vono za dva puk wrong křach švung ..........................byl jsem jak TEN CO TANČÍ NA MOTORCE



Já sem díky tomu málem usmrtil sebe i motor. Ve 250 v Mostě na cílovce jsem to kopnul dolů místo nahoru. (revers řazení)Málem jsem helmou rozbil plégo.

Kdo ví at napise

28.1.2010 v 00:20 | Nahoru | #41
125ccm vůbec jedničku nemá, mýlíte se oba.

(reakce na) Kdo ví at napise

28.1.2010 v 06:43 | Nahoru | #42
Mandela> jo to znám nezvyk jak prase na pitu to byla motorová brzda

1 reakcí na tento příspěvek Kdo ví at napise

28.1.2010 v 08:46 | Nahoru | #43
... a kam se řadí zpátečka?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo ví at napise

28.1.2010 v 15:28 | Nahoru | #44
vobluda> nedělej si srandu strý BMW maj zpátečku ty nový nevím

Kdo ví at napise

28.1.2010 v 15:58 | Nahoru | #45
Kudell: Jak tě napadlo rozlišovat způsob řazení jednotlivých motorek podle ccm?? Proč zrovna stopětaklacky by to měly naopak?

Když už bych dával blbej dotaz, tak bych se ptal na motorky podle věku, nebo podle značek, podle zemí původu... ale když jedna fabrika dělá 10 kubatur, proč by zrovna u 125 otočila řazení, a dohodla se na tom se všema ostatníma fabrikama, to mi nejde do kedlubny.

Miluju zimní témata na m.cz

Naposledy editováno 28.01.2010 16:00:06

Kdo ví at napise

28.1.2010 v 16:18 | Nahoru | #46
Každá stopětadváca má pět kvaltů.
Edin (jedna)
Dva (dva)
Tri (tři)
Četýre (čtyři)
Rakéta (ze čtyřky zařadit jedničku)

(reakce na) Kdo ví at napise

28.1.2010 v 16:27 | Nahoru | #47


Naposledy editováno 28.01.2010 16:28:58

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo ví at napise

28.1.2010 v 20:12 | Nahoru | #48

TomeKX2>vobluda> nedělej si srandu strý BMW maj zpátečku ty nový nevím



No jasný, ty velký kravky maj, ale stopětadváca? promiň...

(reakce na) Kdo ví at napise

28.1.2010 v 22:32 | Nahoru | #49
vobluda> co víš čína má nekonečno nápadů

Kdo ví at napise

29.1.2010 v 17:36 | Nahoru | #50

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo ví at napise

29.1.2010 v 17:39 | Nahoru | #51

matrixbiker>Já sem díky tomu málem usmrtil sebe i motor. Ve 250 v Mostě na cílovce jsem to kopnul dolů místo nahoru. (revers řazení)Málem jsem helmou rozbil plégo.


to já si takhle na gixxeru po otočení řazení v provozu na úzké okresce chtěl po předjížděcím manévru na "lehce" vytočenou 2ku hodit 3ku a ... no co jsem tam asi dal, že?
kurňa jak se mi to roztančilo... ,ale ustál jsem to a jel dál.. a pak si pár stovek kilometrů zvykal, než mi to přešlo do krve (cesta do chorvatska).
Na okruhu už jsem na to myslet nemusel. Zato jsem potom sednul na GS 500 a chvilinku mi trvalo, než jsem si zase zvyknul na klasické řazení.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo ví at napise

29.1.2010 v 17:43 | Nahoru | #52
Dalos76> Já už jsem si na to zvyknul, ale tehdá jsem měl dobře staženej kaďák.

(reakce na) Kdo ví at napise

29.1.2010 v 17:45 | Nahoru | #53

matrixbiker>Dalos76> Já už jsem si na to zvyknul, ale tehdá jsem měl dobře staženej kaďák.


to chápu, mně to částečně pobral antihop (i když ne zrovna perfektně, uvažuju že jej vyměním za speciál), na CBRu žádný nemáš

(reakce na) Kdo ví at napise

29.1.2010 v 17:47 | Nahoru | #54

TomeKX2>vobluda> nedělej si srandu strý BMW maj zpátečku ty nový nevím



Nemaj a je to škoda. Ale to byly stroje z druhý světový.
Dněpry a některý Uraly mají zpátečku i na sólo motorkách. Luxusní věc! Žádné tlačení motorky dozadu dokopce od obrubníku.

Jinak Jawy maj jedničku nahoru od péráka až po první 634 s motorem 633 (rok 74 +- pár let), většina 634 až do dnes vyráběných Jaw má jedničku dolů.
Čízy maj jedničku nahoru kulatý modely a hranatá 477 do podobného roku jako Jawy. Novější 477 a další mají jedničku dolů.
Před válkou to měla každá motorka jak chtěla, buďto ruční řazení nebo nožní páka na kterékoliv straně motorky.

edit: U BMW myslím zpátečku v převodovce, ne ten elektromotůrek v největším LT

Naposledy editováno 29.01.2010 17:49:00

Kdo ví at napise

29.1.2010 v 21:12 | Nahoru | #55
No,hlavně v zájmu plynulýho přeřazení z jedna na dva,je potřeba vytočit jedničku,zmáčknout spojku,zastavit,dát tam dvojku a jet dál...

Jako,tohle si fakt jeden kamarád myslel......

Kdo ví at napise

29.1.2010 v 21:46 | Nahoru | #56
Clovece jedna moje motorka radi sama, na druhe musim radit tim ze kroutim heftem se spojkou, jedna dolu, dvojka nahoru, na dalsi mam 1 nahoru 2 -3 dolu, na dalsi 1 nahoru, 2-2-4 dolu a na dalsi 1 dolu, 2-3-4-5-6 nahoru .... tak si vyber. No a kamos ma motorku, kde se radi na nadrzi, uz si to presne nepamatuju, ale 1 dopredu a 2-3 dozadu....

Kdo ví at napise

30.1.2010 v 19:18 | Nahoru | #57
jestli je to BMW tak k sobe a dopredu

Kdo ví at napise

30.1.2010 v 19:31 | Nahoru | #58
bohužel mam na všem automat tak že nepomužu

Kdo ví at napise

14.3.2014 v 02:24 | Nahoru | #59
Nu, sice je to trochu se zpožděním, ale když jsem tady narazil na tohle "úsměvné" téma a ještě "úsměvnější" odpovědi, rozhodl jsem se, že to tady uvedu tak trochu na pravou míru. Takže, také jsem byl před mnoha lety šťastným majitelem motocyklu ČZ 125 sport typ 476, také jsem jezdil Jawu 250 (panelku), Jawu 350 kývačku a mnoho dalších podobných kousků. Pokud se tady bavíme na téma moto 125, je potřeba trochu více specifikovat. Ale mezi poměrně rozšířené patřil právě ČZ 125 a ČZ 175 obě sport oilmaster, typ 476(125) a 477(175). Tehdejší produkce všech těchto motorek byla vybavena jen jedním typem řadící kulisy - 1 nahoru, 2;3;4 dolů. Velký neutrál mezi jedničkou a dvojkou a takzvaný malý neutrál byl mezi trojkou a čtyřkou. Až mnohem později začala Jawa dodávat na trh i kulisu obrácenou (jedna dolů, dva, tři, čtyři nahoru). Ještě starší typy motorek měli jen tři kvalty, o těch se tady ale nebudu zmiňovat. Jen málokdo ale ví, že převodovky byly naprosto stejné, dokonce natolik stejné, že je bylo možno kombinovat mezi ČZ a Jawou. bylo zcela jedno, jakou mají kubatůru. A pokud se někdo rozhodl udělat na své motorce (třeba právě na ČZ 125 sport) generálku a vyměnit ložiska včetně řadících vidliček, žádný problém, bylo ale dobré raději vyměnit i kulisu řazení, pokud už vykazovala známky opotřebení. Jaký div však nastal, když jste šli do tehdejší mototechny koupit řadící kulisu a tam vám zcela vyjímečně dali vybrat, zda si ji přejete s jedničkou nahoru, nebo dolů! Bylo to totiž jen o té řadící kulise, jinak to bylo úplně jedno! Proto může mít tvůj "kámoš" klidně pravdu, ano, mohl jezdit na motorce, která měla opravdu (oproti původní výrobní zvyklosti) jedničku dolů! A to proto, že už na ní někdo dělal nějakou opravu a kulisu musel vyměnit (chtěl být moderní a koupil s jedničkou dolů). Co se mne týče, zápolím s tím dodnes. Dodnes, pokud se dostanu do krizovější situace a začne pracovat "mozkový automat", řadím "postaru". Ve svém věku už se to jen těžko přeučuju, byl jsem dlouhá léta zvyklý řadit "patičkou" za jedna a pak to tam ze shora "ládovat" dva, tři, čtyři... To vše by ještě nějak šlo, ale to, že se z motorek vytratil jeden naprosto geniální patent, tedy poloautomat, který při řazení rychlostí odstavoval spojku ať už to bylo při řazení směrem nahoru nebo dolů, tak to nikdy nepochopím. Na dnešních motorkách musíte jako blbci stále mačkat páčku spojky, nebo mít dobré ucho a významný cit v ruce při dávkování plynu, aby se při řazení nahoru nerozběhly zuby do pole Tenhle poloautomat byl český patent a byl vynikající. Stejně tak by se někdy hodil i ten malý neutrál. Taková kochačka při jízdě z kopce, kdy dvacet kilometrů není potřeba kvalt, ale volnoběh stačí s tím, že vám v lesíku při cestě jen lehce blafe motor, to mělo svoje kouzlo. Stačilo přidat plyn a cvak - za tři nebo čtyři - nahoru, nebo dolů, podle situace, jak to vyžadovala. Spojky netřeba, tu odstavila "šajtrpáka"! pak stačilo jen pomalu pouštět a spojka se pomalu a bez násilí sepla. Kdo z nás tohle pamatuje, ví, o čem tady píšu .

Naposledy editováno 14.03.2014 02:29:54
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Lyžařská helma [1, 2] Simson 125 Skodovkar210 46 7.6.2021 v 16:15 kerut
xxx Simson 125 KlemaQuannon 8 6.7.2017 v 12:22 KlemaQuannon
nechce startovat Simson 125 Filutawí 8 6.2.2016 v 20:01 hrochino
Barva ráfku Simson 125 Radek14 2 2.10.2015 v 21:10 SojkinXR6R


TOPlist