globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Tlumič řízení pro sportovní litrový moto - který?
 
26.1.2010 v 21:37

Zdravim Vas,

stale se nemohu rozhodnout, ktery tlumic rizeni nainstalovat na GSXR 1000 K6. Rozhoduji se mezi BiTubem ( dodava Jan Halbich ) nebo nemeckym LSL. Secetl jsem na forku i odkazy na Trible a Toby ci Hyper Pro. BiTubo je plyno-kapalinovy tlumic s regulaci 18 poloh. Umisteni Bituba na misto original tlumice je cenove za 7.150,- nicmene uchyceni s horni montazni sadou mezi nadrzi a hornimi brylemi je uz za 12.500,- a to je znatelnej rozdil! :(

Zajimalo by me ktery tlumic jste pro svoji moto zvolili, jak jste s nim spokojeni, v jake pozici mate uchyceny tlumic ( bokem, mezi brylemi a nadrzi, misto origo .. ), cena? a zda jste meli tlumic s kompletni montazkou nebo jste ji resili oddelene ..

Diky za info! Odpovedi by pomohly i dalsim co vahaji s koupi tlumice.

Ahoj,

Honza
Předchozí
1 2
Následující

Tlumič řízení pro sportovní litrový moto - který?

26.1.2010 v 21:54 | Nahoru | #1
Ja měl na TeLeti Hyperpro: nádrž- brejle s montážní sadou a naprostá zpokojenost... 22 poloh... cena 13000 bejvalých slovenských... To by mělo bejt tam u vás tak možná za jedenáct... Ale jak říkám, naprostej luxus...

Tlumič řízení pro sportovní litrový moto - který?

26.1.2010 v 21:59 | Nahoru | #2
Na Fku jsem měl toby mezi brejlema a nádrží. Na RR mám elektronickej.

1 reakcí na tento příspěvek Tlumič řízení pro sportovní litrový moto - který?

26.1.2010 v 22:20 | Nahoru | #3
No já tohle nikdy neřešil na CBR 05 i teď 08 mám elekronickej a nemám pocit, že by byl špatnej, i když jsem viděl, jak to někteří měněj za "klasiku"... Parťáci z týmu používaj Ohlins...

1 reakcí na tento příspěvek Tlumič řízení pro sportovní litrový moto - který?

27.1.2010 v 06:44 | Nahoru | #4
Jyanek_GSXR - Bitubo mam a od novoty na zx10ce pricnej s montažkou a vse paslo na 1cku
Rozdil s a bez velikanskej a ma more tuhosti a rozdil je citit v kazdem kliknuti 1cka skoro nic az max kdy mas co delat pohnout riditkama.

Dela je halbich tedy servis na ne bude coz u jinych budes mit problem.

Jeste tlumice dela tady ten trible ten je zase za dobrou cenu a servis treba ti take udela...
Ale me delal montazku asi 6mesicu a nedockal jsem se tedy Bitubo jasna volba

1 reakcí na tento příspěvek Tlumič řízení pro sportovní litrový moto - který?

27.1.2010 v 07:41 | Nahoru | #5

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tlumič řízení pro sportovní litrový moto - který?

27.1.2010 v 07:46 | Nahoru | #6

z-x-r>Jyanek_GSXR - Bitubo mam a od novoty na zx10ce pricnej s montažkou a vse paslo na 1cku
Rozdil s a bez velikanskej a ma more tuhosti a rozdil je citit v kazdem kliknuti 1cka skoro nic az max kdy mas co delat pohnout riditkama.

Dela je halbich tedy servis na ne bude coz u jinych budes mit problem.

Jeste tlumice dela tady ten trible ten je zase za dobrou cenu a servis treba ti take udela...
Ale me delal montazku asi 6mesicu a nedockal jsem se tedy Bitubo jasna volba



no bohuzel jsme nesehnali ZX10 na namereni.. nespokojeny zakaznik,nase blbost

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tlumič řízení pro sportovní litrový moto - který?

27.1.2010 v 07:49 | Nahoru | #7

prasouš>No já tohle nikdy neřešil na CBR 05 i teď 08 mám elekronickej a nemám pocit, že by byl špatnej, i když jsem viděl, jak to někteří měněj za "klasiku"... Parťáci z týmu používaj Ohlins...



u toho elektronickyho je problem v tom ze si pridava tlumeni s rychlosti.. a max utlum je tam tusim az nekde kolem 80-100kmh .. na okruhu se ale stane ze potrebujes naplno zrychlovat z vinglu treba ze 60kmh a tam to netlumi a muze se ti to prave v tehle chvili rozkmitat... s HRC elektronikou si u toho elektronickyho muzes nastavit kde a kolik bude tlumit

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tlumič řízení pro sportovní litrový moto - který?

27.1.2010 v 08:51 | Nahoru | #8

illMedvědGuzzin>ehm...

Trible Performance

Brďo...paradni cenovky! maš zkušenost? Vim, že je zmiňovali v MH, jakože jsou to kucí naši...

(reakce na) Tlumič řízení pro sportovní litrový moto - který?

27.1.2010 v 08:55 | Nahoru | #9

MirecekRSV>Brďo...paradni cenovky! maš zkušenost? Vim, že je zmiňovali v MH, jakože jsou to kucí naši...



assassin ti řekne víc ;)

1 reakcí na tento příspěvek Tlumič řízení pro sportovní litrový moto - který?

27.1.2010 v 09:00 | Nahoru | #10
kdyz to prevedu opet na BiTubo ( vseobecne to ale plati i pro tlumice ostatnich vyrobcu ) .. cenovy rozdil mezi spodni montazi ( na misto orig. tlumice ) a horni montazi je pomerne znatelny, konkretne u BiTuba cca +5.500 kc. Tlumic at je uchyceny nahore nebo dole je stejny, jasne je, ze cenove vydani je za montazni sadu u horni varianty. Vzhledem k pozici umisteni tlumice bude ale paka na obouch mistech odlisna, z toho musi vyplynout lepsi / horsi ucinek ( efektivita ) a ruzna doba opotrebeni tlumice. Jde mi o to, zda volit at je to BiTubo, nebo Trible ci LSL kazdopadne horni montaz tlumice ( brano s ohledem na GSXR1000 K6 , kde bude efektivita ucinku tlumice lepsi, nebo bude cca shodna s tlumenim na pozici puvodniho orig. tlumice?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tlumič řízení pro sportovní litrový moto - který?

27.1.2010 v 09:02 | Nahoru | #11

MirecekRSV>Brďo...paradni cenovky! maš zkušenost? Vim, že je zmiňovali v MH, jakože jsou to kucí naši...



hele od nas zkusenost bude asi malo objektivni kdyz na vyrobe pracujem nebo se kamosime s vyrobcem:) tlumice dela Lobo tady z fora, ja mu semtam s necim pomham, prevazne s montazkama.. par lidi odsud uz ty tlumice vozi a nestezuji si, ja sem tlumic pridelalaval par lidem na okruhovky co jezdi CEC. u motorek kde je nestavitelny tlumic v serii je to bez problemu u tech kde je slozitejsi montazni sada se to obcas zdrzi u me, protoze vyrabim jen o vikendu, pripadne kdyz danej model nemame namerenej tak omereni/vyroba prototypu/upravy .. taky nakou dobu zbere.

1 reakcí na tento příspěvek Tlumič řízení pro sportovní litrový moto - který?

27.1.2010 v 09:02 | Nahoru | #12
Jyanek_GSXR - umisteni nech stejne jak mas je fuk zda to mas pod krkem nebo nad.
A pak bych si vzal Bitubo zda mas prachy..Kdyz usetrit tak Trible.
LSL bych nebral ten neni nic extra + ma malo nastaveni.

(reakce na) Tlumič řízení pro sportovní litrový moto - který?

27.1.2010 v 09:11 | Nahoru | #13

Jyanek_GSXR>kdyz to prevedu opet na BiTubo ( vseobecne to ale plati i pro tlumice ostatnich vyrobcu ) .. cenovy rozdil mezi spodni montazi ( na misto orig. tlumice ) a horni montazi je pomerne znatelny, konkretne u BiTuba cca +5.500 kc. Tlumic at je uchyceny nahore nebo dole je stejny, jasne je, ze cenove vydani je za montazni sadu u horni varianty. Vzhledem k pozici umisteni tlumice bude ale paka na obouch mistech odlisna, z toho musi vyplynout lepsi / horsi ucinek ( efektivita ) a ruzna doba opotrebeni tlumice. Jde mi o to, zda volit at je to BiTubo, nebo Trible ci LSL kazdopadne horni montaz tlumice ( brano s ohledem na GSXR1000 K6 , kde bude efektivita ucinku tlumice lepsi, nebo bude cca shodna s tlumenim na pozici puvodniho orig. tlumice?



na te pozici vetsinou nesejde, v obou pripadech je ucel pokud mozno vyuzit zdvih tlumice... pokud se vyuziva +- stejnej zdvih u obou montazi je to co se tyka funkce uplne stejne.

u GSXR konkretne ta montaz nahore ma vyhodu v tom ze mas stelovani "po ruce" u toho origo umisteni s tim z jizdy neotocis, musis zastavit-pridat/povolit a zase jet... ale vetsina lidi si stejne najde "svoji polohu" a uz s tim nehejbaj.. nevyhoda te montaze nahore je v prvni rade cena, pripadne se pak obtizneji odklapi nadrz - ze se musi nejdrive schodit tlumic...

u trible mame v nabidce na gsxr jen tlumic na puvodni misto, ale je mozne se domluvit ze bych ti montazku vyrobil na prani i tu horni, samotna montazka vychazi cca 1500-2000 podle slozitosti, s tlumicem je to min...

u tech montazek je ale jedna dulezita vec podle ktere se treba rozhodnes ze trible ne - montazky delam na klasicke frezce, tzn vsechny obrobene plochy jsou rovne, pusobi to "hranate" ... montazky ktere konkurence vyrabi na CNC frezkach maji vsechny mozne odlehceni, designove detaily, radiusy... takze pk zbyva rozhodnout jestli penize navic mi stoji za lepsi vzhled...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tlumič řízení pro sportovní litrový moto - který?

27.1.2010 v 09:15 | Nahoru | #14

z-x-r>Jyanek_GSXR - umisteni nech stejne jak mas je fuk zda to mas pod krkem nebo nad.
A pak bych si vzal Bitubo zda mas prachy..Kdyz usetrit tak Trible.
LSL bych nebral ten neni nic extra + ma malo nastaveni.



prijde ti pocet "kliknuti" tak dulezity? uvnitr je vlastne tryska kterou proudi olej a tu privira jehla... kolik nasekam "aretovanejch" poloh mezi plne otevrenou a plne zavrenou trysku je vice mene konstrukcni detail a treba u 20ti polohoveho tlumice clovek nepozna rozdil mezi dvema sousednimi kliknutimi (kdyz je tlumic na moto, v ruce to poznat jde)

kdybych vedel ze na tomhle zalezi udelam ty retacni dulky pro "kulicku" jeden vedle druheho a poloh udelam treba 50:) nejlepsi tlumic na trhu:)

ad bitubo, jejich GAS rada je zase konstrukcne slozitejsi tlumic nez je nas, ma expanzni komoru naplnenou stlacenym plynem pro korekci teplotni roztaznosti oleje/soucasti ... vetsinou tohle maji tlumice urcene pro zavody kde dostava tlumic zabrat, pro bezne jezdeni je tohle spis vec ktera cloveku dava dobrej pocit z racing veci, ale rozdil nepozna. dalsi vec je ze je to zase "slozitost" navic ktera se muze pokazit... ale jak bylo receno prodava to u nas halbich, kterej to i servisuje, takze no problem... to bych rekl ze je celkem dulezita vec, vybrat mezi tlumicema u kterych je moznost servisu (pokud neplanuju motorku i s tlumicem po jedne sezone prodat) kdyz zacne treba slzet olej tak u nekterych tlumicu se bude spatne schanet kdo to opravi...

Naposledy editováno 27.01.2010 09:19:56

1 reakcí na tento příspěvek Tlumič řízení pro sportovní litrový moto - který?

27.1.2010 v 09:18 | Nahoru | #15
Na K6 staci seriovy tlumic nadivany M2T a prevodakem...kor jestli to mas na okruh.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tlumič řízení pro sportovní litrový moto - který?

27.1.2010 v 09:18 | Nahoru | #16
assassin> Ano prijde mi to dulezite kdyz lidi co maj lsl musi jezdit na max utezeny aby vubec nejak tlumil a to stejny pise nemec v testech.

Tlumic mam o tlumeni a ne o tom aby sel na prazdno nemyslis?

A jinak mas pravdu u sracky tlumice nepoznam 1 a druhe kliknuti rozdill...U MEHO To POZNAM.

Naposledy editováno 27.01.2010 09:20:10

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tlumič řízení pro sportovní litrový moto - který?

27.1.2010 v 09:23 | Nahoru | #17

z-x-r>assassin> Ano prijde mi to dulezite kdyz lidi co maj lsl musi jezdit na max utezeny aby vubec nejak tlumil a to stejny pise nemec v testech.

Tlumic mam o tlumeni a ne o tom aby sel na prazdno nemyslis?

A jinak mas pravdu u sracky tlumice nepoznam 1 a druhe kliknuti rozdill...U MEHO To POZNAM.



no jak tlumic reaguje na budici silu jde snadno zmerit, na bezne pouziti se delaj tlumice ktery zacinaj na malym utlumu, ne kazdymu vzdy vyhovuje brutalne utazenej... jestli ms ten bitubo gas tak to je v podstate tlumic na okruhovku, tam muze byt ucinek vetsi.. ono by tomu LSL taky treba pomohl hustejsi olej...

(reakce na) Tlumič řízení pro sportovní litrový moto - který?

27.1.2010 v 09:25 | Nahoru | #18
assassin> ano na pixle je pisle bitubo gas a tlumi fest jak si kliknu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tlumič řízení pro sportovní litrový moto - který?

27.1.2010 v 09:25 | Nahoru | #19

Dawe02>Na K6 staci seriovy tlumic nadivany M2T a prevodakem...kor jestli to mas na okruh.



K6 uz ma elektronickej? ale jinak jasny, na okruh staci seriovej suzuci s hustejsim olejem + pripadne budit na max hned po zapnuti klicku:)

lidi si ale casto tyhle hracky kupuji nejen kvuli funkci:) treba u titax apod pacek je funkce casto diskutabilni:)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tlumič řízení pro sportovní litrový moto - který?

27.1.2010 v 09:28 | Nahoru | #20

assassin>hele od nas zkusenost bude asi malo objektivni kdyz na vyrobe pracujem nebo se kamosime s vyrobcem:) tlumice dela Lobo tady z fora, ja mu semtam s necim pomham, prevazne s montazkama.. par lidi odsud uz ty tlumice vozi a nestezuji si, ja sem tlumic pridelalaval par lidem na okruhovky co jezdi CEC. u motorek kde je nestavitelny tlumic v serii je to bez problemu u tech kde je slozitejsi montazni sada se to obcas zdrzi u me, protoze vyrabim jen o vikendu, pripadne kdyz danej model nemame namerenej tak omereni/vyroba prototypu/upravy .. taky nakou dobu zbere.



Čauves, hele nepomůžeš mu taky s montážkou na FZS1000? Čekám kdy se objeví v nabídce a pořád nic :( Pokud s ní počítate, tak si na ní počkám.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tlumič řízení pro sportovní litrový moto - který?

27.1.2010 v 09:29 | Nahoru | #21
assassin> nema, ma stejny jako predchozi litry, na 90% shodny se SRADackym. Kdyz je v poradku a najeles ho necim vizkoznejsim, tak nema chybu (no mozna jeste malinko stocit plast by se mohl ) .
Prave to ze si to lidi kupuji aby mohli neco nastavovat je asi blizke pravde

Naposledy editováno 27.01.2010 09:30:36

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tlumič řízení pro sportovní litrový moto - který?

27.1.2010 v 09:30 | Nahoru | #22

Dawe02>assassin> nema, ma stejny jako predchozi litry, na 90% shodny se SRADackym. Kdyz je v poradky a najeles ho necim vizkoznejsim, tak nema chybu (no mozna jeste malinko stocit plast by se mohl ) .



jasny:) no ja mam nalitej jinym olejem a stocenej plast:) muj trible tlumic ma totiz neustale nekdo pujcenej:) kovarova kobyla no:)



Naposledy editováno 27.01.2010 09:37:36

(reakce na) Tlumič řízení pro sportovní litrový moto - který?

27.1.2010 v 09:35 | Nahoru | #23

Dave81>Čauves, hele nepomůžeš mu taky s montážkou na FZS1000? Čekám kdy se objeví v nabídce a pořád nic :( Pokud s ní počítate, tak si na ní počkám.



no me to nezivi, takze nemam cas objizdet kde ktery typy a omerovat to, takze vetsinou je to tak ze nekdo kdo ma zajem a muze prijet ze se to omeri na jeho motorce, vyrobi, vyzkousi, upravi prototyp ... s fzs1000 jeste nikdo neprijel:) mel sem delat tlumic kratovi na FZ1 .. nevim jestli je FZS1000 stejne, ale na tu FZ1 to bude docela slozite a musi aspon cca na vikend motorka ke me do dilny, to "na ulici" nenamerim... kdybys mel zajem motorku poskytnout na namereni tak no problem, jinak musis pockat nez se najde jinej dobrovolnik:)

Tlumič řízení pro sportovní litrový moto - který?

27.1.2010 v 09:42 | Nahoru | #24
Hlavně bacha na parkování na ulici s nastavitelným tlumičem, měl jsem na týden půjčenou kámošovu motku a ňáká kurva, když jsem byl na kafi mi ho utáhla na max. a lidi se pak mohli potrhat, když jsem odjížděl...no moje chyba, teď už vždycky radši zakvedlám řidítkama...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tlumič řízení pro sportovní litrový moto - který?

27.1.2010 v 09:45 | Nahoru | #25

assassin>no bohuzel jsme nesehnali ZX10 na namereni.. nespokojeny zakaznik,nase blbost



Tak jestli máte dlouhý zimní večery,tak bych se stal spokojeným zákazníkem s FZ1.Lobo už mi dříve říkal,že se na tom bude pracovat,tak to popožeňte,i když chápu,že vzhledem k počtu to asi nebude priorita. :\

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tlumič řízení pro sportovní litrový moto - který?

27.1.2010 v 10:04 | Nahoru | #26

verybusy>Tak jestli máte dlouhý zimní večery,tak bych se stal spokojeným zákazníkem s FZ1.Lobo už mi dříve říkal,že se na tom bude pracovat,tak to popožeňte,i když chápu,že vzhledem k počtu to asi nebude priorita. :\



no myslim ze ani prioritu prodanejch co nejvic kusu nemame.. u te FZ1 je problem ze fakt to bude orisek to tam dostat, zkousel jsem to namerit u krati ale to se neda, tak bylo domluvene ze priveze motorku a prototyp vyrobim primo na ni.. ale zatim se neozval, jestli si to rozmyslel, nebo se mu nechce s moto a vozejkem v tomhle necase.. kdybys to chtel "vzit za nej" tak staci rict:)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tlumič řízení pro sportovní litrový moto - který?

27.1.2010 v 10:24 | Nahoru | #27
assassin> o kolik jsi to vzal? Asi to taky liznu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tlumič řízení pro sportovní litrový moto - který?

27.1.2010 v 10:36 | Nahoru | #28
assassin> tak dej vědět jak budeš moct, vím o zx 04 i 07 ale ted by sme k ní museli doject my

(reakce na) Tlumič řízení pro sportovní litrový moto - který?

27.1.2010 v 10:42 | Nahoru | #29

assassin>no myslim ze ani prioritu prodanejch co nejvic kusu nemame.. u te FZ1 je problem ze fakt to bude orisek to tam dostat, zkousel jsem to namerit u krati ale to se neda, tak bylo domluvene ze priveze motorku a prototyp vyrobim primo na ni.. ale zatim se neozval, jestli si to rozmyslel, nebo se mu nechce s moto a vozejkem v tomhle necase.. kdybys to chtel "vzit za nej" tak staci rict:)



Teď ji mám oholenou a navíc nemám vozejk,ale pokud byste to do března nesehnali,tak ji nastrojím a přivezu.Chtěl bych to mít na jaro komplet a tohle je to poslední,co mám v plánu.

1 reakcí na tento příspěvek Tlumič řízení pro sportovní litrový moto - který?

27.1.2010 v 10:55 | Nahoru | #30
má někdo zkušenost s Matrisem M2?tu
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist