Americkej>Hamlet-no ona nebyla dvousměsová, ale jednosměs, která měla při vulkanizaci jinak ohřátej prostředek a jinak boky. Tak se to mělo chovat podobně jako 2CT, ale bez ostrého přechodu mezi směsemi-prostě z měkkýho do tvrdšího plynule.
edit:
ty kiláky jsou také hodně o motorce a o stylu-já jezdím silově, prostě blbě. Furt brzda, furt plyn takže u mě destičky a gumy jdou rychle...kámoš na stejný motorce a na stejnejch gumách dává o skorotisíc víc, ale jezdí je do mrtva úplně. Taky každá guma se chová jinak podle motorky-váha a výkon. S kontrolou trakce bych zase byl o třetinu jinde. U velkých těžkých (plus já jsem přes metrák) překoňovaných werků drží tvrdší guma lépe, než superměkká.
Podle toho,co píšeš by ti fakt mohly vyhovovat ty Bridge.Ta kombinace 003+016 je perfektní a kolem +- 5000 na ní najedeš.Navíc to sedí jako přibitý.
1 reakcí na tento příspěvek Michelin x Continental
verybusy>Bridgestone BT-016,nebo 003.Pokud nelítáš jen okruh,tak dopředu 003 a dozadu 016 a budeš nadšenej.
presne tak Verybusy, za sebe taltez musím potvrdit - akorat na predku mam rovnez 016. Rok jsem jezdil BT-014ky (interval vymeny pokazde stejny: zadni 6.000km, predni 10-12.000 km). Loni jsem obul BT-016ky a naprosta, naprosta spokojenost. Drzi na suchu i na vode, lepi pomerne brzy po zahrati, jsou stabilni, perfektni odezva (v ramci toho jak jezdim a co jsem schopen poznat). Samozrejme - zalezi na stylu jizdy, nstaveni podvozku, apod - ale Bridgestone 016ky jsou dle meho (a pro vykonove/hmotnostne podobne stroje jako ZZR 1400 velice, velice dobre a pomer cena/vykon je v mem pripade u volby Bridgestone Battlax 016 vysoce efektivni.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Michelin x Continental
HAMLET>verybusy> Muzu se kouknout zda by nesla sleva bez dane to nejde stejne fakturu musim vystavit. Navic ja bych urcite dal obe stejne zadny pokusy kazda pneu ma jiny polomer plaste jinou smes.Vyrobci uz vyrabi pneu tak aby to sedelo a tim padem je to nejlepsi vetsinou jsou uz predky mekci.Takove veci mi pis na meil.
Já na týhle kombinaci jezdím a je to pohádkový (mimochodem se sjíždějí naprosto stejně,tudíž se vyměmí celá sada najednou).Jenom ta cena.Na jaře budu přezouvat,tak ti písnu.
2 reakcí na tento příspěvek Michelin x Continental
Předky na GSR, vzhledem k převážné většině ujetých kiláků ve dvojím vydrží bez problémů 12000km.
Ale obecně, jestli nejseš převážně střelec na okruzích, je to v rámci tady probíraných gum celkem jedno. Na čistém povrchu a s dobře zahřátou gumou tahle motka umí víc, než většina jezdců. Přeju ti pohodovou sezónu 2010
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Michelin x Continental
skyair>Ahoj Dejve, moje zkušenosti s GSR byly pouze v rámci Bridgestonek. Originál BT 014, slušný gumy pro svižnější jízdu, ale zadek přežil ve dvojím 5000km, BT 016, velice dobrý lepivky i pro ostrou jízdu - přežily max. 6000 a konečně BT 021 - na tuhle motku dost dobrá guma s kompromisem cestování a možností si zablbnout. Při prodeji motky měly 8000 km a vzorku tam zbývalo min. na 2000 km.
Předky na GSR, vzhledem k převážné většině ujetých kiláků ve dvojím vydrží bez problémů 12000km.
Ale obecně, jestli nejseš převážně střelec na okruzích, je to v rámci tady probíraných gum celkem jedno. Na čistém povrchu a s dobře zahřátou gumou tahle motka umí víc, než většina jezdců. Přeju ti pohodovou sezónu 2010
Tohle je sice hezká idea,ale všichni nejezdí pokaždé na čistém,krásném a zahřátém povrchu,občas je to i na studeném,mokrém a nerovném.A tady tě ta guma buď podrží,nebo ne bez ohledu na schopnosti podvozku,nebo jezdce.Přeber si to jak chceš,ale guma je to jediný,co tě drží na silnici a kupovat betonový gumy s dlouhou výdrží považuju za pošetilost. :\
Pominu-li okruhy, tak na cestách je největším nebezpečím mastnota, písek,rolovaný asfalt v zatáčce, počátek deště, náledí a další zrady. A tam nás mimo mozku nic nezachrání. Před čtyřiceti lety jsem jezdil na gumách, které ve srovnání s dnešními nemá cenu ani hodnotit.
Tohle vlákno je přínosné v tom, že si můžeme vyměnit zkušenosti při výběru. A souhlasím že rozhodování jakou gumu na tu či onu motku nazout není jen otázkou "ekonomičnosti" ale především účelnosti.