1 reakcí na tento příspěvek Stará herka - olej
Pokud ano, tak je taky otázka jak jsou "vymlácený" drážky kroužků v pístech, jak jsou vyběhaný válce a pod.
Takže: zjistit kde to žere, rozbrat, zkontrolovat, přeměřit a pak se rozhodovat.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stará herka - olej
jo je to gsx600f 91'
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stará herka - olej
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stará herka - olej
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stará herka - olej
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stará herka - olej
A neda se to nejak poznat kudy to zere?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stará herka - olej
BluePrint píše: :lol: asi si pletes krouzky a pisty z krouzkama pistni sada - pist+kruhy+cep stoji kolem 15tisc.... kruhy budou mozna stejne jako ty gufera ;)
....
Neřekl bych. Jen tak pro hrubou orientaci ceny z Royanersu:
gufero ventilu 3,14$ - potřebuješ jich 16, takže nějakejch jednapadesát dolarů celkem
sada pístních kroužků na jeden píst 26,13$ - takže to seš tam za stopět doláčů bez pár drobnejch. Navíc pokud měníš jenom gufera, tak shazuješ akorát hlavu a dokonce so to někdy dá udělat i bez toho. Jakmile budeš měnit kroužky tak to znamená dolu palici i hrnce, takže Ti tam naběhnou i nějaký těsnění.
Ceny v čechách jsou samozřejmě jiný, ale ty cenový poměry vyjdou nastejno plus-mínus halíř. Akorát bych asi na rozdíl od Lady.S tipoval poněkud níž ty ceny gufer: já jsem platil u KAWy jedno gufero 88,- Kč. Ale je pravda, že se v konkrétních cenách Suzuki neorientuju, takže nevylučuju ani to, že i v tom má Lada.S pravdu, protože u Royanersu to na tu mojí háže asi 2,36$ za gufero.
Zjištuje se to všelijak a těch náznaků co to může být je celá řada:
změřit kompresi - jestli je motor opravdu vyběhanej. Pak samozřjemě přijde na řadu i otázka jestli skutečně pomůžou jenom kroužky.
kouknout na to jestli motor kouří a pokud hulí tak jak. Pokud Ti zahulí jen při startu a pak jde čistě, tak to spíš vypadá na gufera: v klidu přes ně nateče olej nad ventily, popř. do válce a po startu se spálí.
zkouknout i jestli olej nechčije nebo neprosakuje někde jinde, kartery, gufírka a pod.
atd., atd.
Já jsem dolejval taky jak vzteklej, a nakonec to bylo v podstatě všechno dohromady: něco gufera, něco gufírka řadičky, vyvažováku, kartery a další hovadiny. Nakonec jsem zjistil, že přes kroužky toho jde opravdu minimum. Je ale zas pravda, že šestikila bejvaj přeci jen vyběhaný víc jak jedenáctky.