Bubrak ZX10R>Tak. Proto me osobne zajima dycky jen vykon. Ale je jasny, ze si taky lip uziju zatacky se ZX10 nez ZX9, nebo s R6 nez ZX10. Ale protoze v zatackach nejsem sam, tak v globalu hlavne ten vykon, ktery mi da akceleraci, ktera me hlavne bavi a je bezpecnejsi (na rovine, kde nikdo neni).
Jj presne tak, k tomu neni co dodat
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fároš
..Roko..>http://www.youtube.com/watch?v=wpTX8FqPwkY&feature=related (nevím jakým příkazem se vkládaj odkazy). Jsem ten druhej a klidně si stopni 9tou sekundu..Je vidět tak 60% zatáčky a vesměs ta část ,když už to bylo v pohodě, kdybych jel tak o 20km/h víc tak asi bum.
Sedíš na tom jak knedlík - klátíš se v zatáčce a rychlost tam taky moc není... Na tom videu moc "kudlařů" není - to neni zrovna dobrej příklad
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fároš
Hondza>Sedíš na tom jak knedlík - klátíš se v zatáčce a rychlost tam taky moc není... Na tom videu moc "kudlařů" není - to neni zrovna dobrej příklad
A to hodnotis podle ceho? ze nikdo nedal koleno?
90% tech kluku tam jelo poprve a kdyz to byl sraz VTR tak jim o nejakou kudlu asi neslo
me fascinuje,jak nekdo dokaze poznat jizdni styl podle 3 sekund zaberu na youtubu
Kovi>A to hodnotis podle ceho? ze nikdo nedal koleno?
90% tech kluku tam jelo poprve a kdyz to byl sraz VTR tak jim o nejakou kudlu asi neslo
me fascinuje,jak nekdo dokaze poznat jizdni styl podle 3 sekund zaberu na youtubu
Vzhledem k tomu, že málem skončil ve svodidlech a jen tak tak tu zatáčku ustál, tak asi kudlu jel - evidentně nad jeho síly. Mě to přijde jako dostatečná ukázka jízdního stylu.. :\
samo dukaz naklonu ci rychlosti to neni, taky na to maj vliv telesny proporce ridice, posez apod.
me bavi davat nohu na zem pred zatackou jak to dela Rossi (no ted uz vic jezdcu)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fároš
GRASSEL>Mimochodem, David Jefferies taky v provozu nedával koleno a nikdy ho nikdo nepředjel. Koleno je v provozu naprosto k ničemu.
Tak se to zas rict neda. Zalezi na spouste okolnosti, nekomu muze koleno proste pomahat jet lip, nekomu na tom nezalezi, pac ma prednosti jinde a je zvyklej bez kolena apod.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fároš
Bubrak ZX10R>Tak se to zas rict neda. Zalezi na spouste okolnosti, nekomu muze koleno proste pomahat jet lip, nekomu na tom nezalezi, pac ma prednosti jinde a je zvyklej bez kolena apod.
ano správně, proto říkám že nejde o koleno.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fároš
GRASSEL>ano správně, proto říkám že nejde o koleno.
nejde, ale naprosto k nicemu taky neni, tak bych to nejak shrnul
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fároš
Bubrak ZX10R>nejde, ale naprosto k nicemu taky neni, tak bych to nejak shrnul
je to naprosto k hovnu a o ničem to nevypovídá (mluvím o provozu), přenášená váhy a celkový pohyb na motorce je věc jiná. O koleno nejde, koleno má význam na okruhu aby sis kontroloval kolik máš ještě místa.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fároš
GRASSEL>je to naprosto k hovnu a o ničem to nevypovídá (mluvím o provozu), přenášená váhy a celkový pohyb na motorce je věc jiná. O koleno nejde, koleno má význam na okruhu aby sis kontroloval kolik máš ještě místa.
....coz si muzes kontrolovat i na okresce.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fároš
Bubrak ZX10R>....coz si muzes kontrolovat i na okresce.
pokud máš třeba přepáčko tak ano, jinak máš hlásiče náklonu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fároš
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fároš
GRASSEL>Bubrak ZX10R> když jsem nazul ty kr 108 tak jsem stupačky měnit nemusel protože se mi celkově o 1,5cm zvedla prdel tudíš větší rezervy v náklonu. A gsxr 1000 k1 má dost vysoko stupny už v základu, vejš než třeba K6ka kapoty nebudeš brousit. To byl problém 1000rr a něco jsem zaslech o 954rr a výku motoru
Ok, nakonec se shodnem, o viku na 954RR sem taky neco zaslech.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fároš
Hondza>Já koleno nezmiňoval - netvrdím, že je to nějaký měřítko rychlosti. Spíš je to o přenášení těžiště, kontrole náklonu, citu ve stupačkách atd. - to vše dle mě ztrácím, pokud jen sedím a klopím..
pleteš se, mám kámoše co se na R6 02 ani nehne a to nemyslím nohy ale vůbec a jezdí dost svižně a spoustě "střelcům" ukázal záda. Je to jen o tom co ti vyhovuje
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fároš
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fároš
GRASSEL>Hondza> stejně tak by mohlo spousta lidí namítat že nemáš nohu na špičce v náklonu jako koukám na tvoje fotky ale jezdí tak spousta lidí.
Mám ji tam nějak divně - ale většinou jezdím "na špičkách", jenže v Sosnový překlápíš co pět sekund, tak si to uvědomíš, až když s ní brousíš asfalt... Ale já nejsem moc expert na styl :\
Hondza>Mám ji tam nějak divně - ale většinou jezdím "na špičkách", jenže v Sosnový překlápíš co pět sekund, tak si to uvědomíš, až když s ní brousíš asfalt... Ale já nejsem moc expert na styl :\
no tak pokud to překlápíš pořád tak je máš mít pořád na špičkách já jezdím třeba furt na špičkách a v zatáčkách neškrtám botou dokud se neozve stupačka ale jak říkám, co člověk to styl
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fároš
GRASSEL>pleteš se, mám kámoše co se na R6 02 ani nehne a to nemyslím nohy ale vůbec a jezdí dost svižně a spoustě "střelcům" ukázal záda. Je to jen o tom co ti vyhovuje
Já si vůbec nedovedu představit jak může člověk porychlit aniž by se na motorce pohnul. Když se snažím jet rychle, tak je to celkem tělocvik, a dvakrát tolik na vodě, to doslova lítám kolem motorky, jen aby se nemusela chudinka moc naklánět..
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Hesd tlumič řízení cbr 1000rr Honda CBR 1000RR Fireblade | octy | 0 | 19.5.2024 v 20:20 octy |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 599 | 24.4.2024 v 23:12 Ariete |
Dynojet Honda CBR 1000RR Fireblade | Chmelda1 | 6 | 19.4.2024 v 18:54 Chmelda1 |
Zvýšené volnoběžné otáčky Honda CBR 1000RR Fireblade | AlbiAlbi | 24 | 8.4.2024 v 11:28 AlbiAlbi |
Cbr nebo big bang Honda CBR 1000RR Fireblade | karloss200 | 1 | 4.1.2024 v 18:55 RTSbike |