globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Fároš
19.1.2010 v 19:38
je nějaký zásadní rozdíl mezi r.v. 04 - 05 - 06 - 07 ??

1 reakcí na tento příspěvek Fároš

22.1.2010 v 11:26 | Nahoru | #181
GRASSEL: hnupiku

(reakce na) Fároš

22.1.2010 v 11:27 | Nahoru | #182
Bubrak ZX10R> děkuju

(reakce na) Fároš

22.1.2010 v 11:30 | Nahoru | #183

Bubrak ZX10R>Tak. Proto me osobne zajima dycky jen vykon. Ale je jasny, ze si taky lip uziju zatacky se ZX10 nez ZX9, nebo s R6 nez ZX10. Ale protoze v zatackach nejsem sam, tak v globalu hlavne ten vykon, ktery mi da akceleraci, ktera me hlavne bavi a je bezpecnejsi (na rovine, kde nikdo neni).



Jj presne tak, k tomu neni co dodat

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fároš

22.1.2010 v 11:32 | Nahoru | #184

..Roko..>http://www.youtube.com/watch?v=wpTX8FqPwkY&feature=related (nevím jakým příkazem se vkládaj odkazy). Jsem ten druhej a klidně si stopni 9tou sekundu..Je vidět tak 60% zatáčky a vesměs ta část ,když už to bylo v pohodě, kdybych jel tak o 20km/h víc tak asi bum.



Sedíš na tom jak knedlík - klátíš se v zatáčce a rychlost tam taky moc není... Na tom videu moc "kudlařů" není - to neni zrovna dobrej příklad

(reakce na) Fároš

22.1.2010 v 11:32 | Nahoru | #185
..Roko..> jo tak to jseš ty,podívej se ale na Sobiho náklon,ten je opravdu asi na hraně hlavne v prni tretine zaberu

Fároš

22.1.2010 v 11:32 | Nahoru | #186
Né ,v pohodě,nevím jak jedeš,každopádně ti přeji opravdu moc štěstí,ať se pokaždý v pořádku vrátíš,nic a nikdo ať ti neskříží cestu,teď píšu vážně,asi budeš dobrý rider,jen aby to stačilo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fároš

22.1.2010 v 11:36 | Nahoru | #187

Hondza>Sedíš na tom jak knedlík - klátíš se v zatáčce a rychlost tam taky moc není... Na tom videu moc "kudlařů" není - to neni zrovna dobrej příklad


A to hodnotis podle ceho? ze nikdo nedal koleno?
90% tech kluku tam jelo poprve a kdyz to byl sraz VTR tak jim o nejakou kudlu asi neslo
me fascinuje,jak nekdo dokaze poznat jizdni styl podle 3 sekund zaberu na youtubu

(reakce na) Fároš

22.1.2010 v 11:43 | Nahoru | #188

Kovi>A to hodnotis podle ceho? ze nikdo nedal koleno?
90% tech kluku tam jelo poprve a kdyz to byl sraz VTR tak jim o nejakou kudlu asi neslo
me fascinuje,jak nekdo dokaze poznat jizdni styl podle 3 sekund zaberu na youtubu



Vzhledem k tomu, že málem skončil ve svodidlech a jen tak tak tu zatáčku ustál, tak asi kudlu jel - evidentně nad jeho síly. Mě to přijde jako dostatečná ukázka jízdního stylu.. :\

Fároš

22.1.2010 v 12:35 | Nahoru | #189
koleno není žádnej důkaz náklonu nebo rychlosti a souhlasím že z toho záznamu nejde soudit naprosto nikoho! Koleno dám i s téměř nulovým náklonem

1 reakcí na tento příspěvek Fároš

22.1.2010 v 12:37 | Nahoru | #190
Mimochodem, David Jefferies taky v provozu nedával koleno a nikdy ho nikdo nepředjel. Koleno je v provozu naprosto k ničemu.

Fároš

22.1.2010 v 12:40 | Nahoru | #191
koleno je zazitek, neco jako dat treba ruku kloubkama na zem, ale jeste koleno umozni odlehcit trochu motorce a vratit motorku na obe kola (kdyz se to dobre sejde), nutny samo neni, ale ma drobne vyhody, proto se taky pouziva

samo dukaz naklonu ci rychlosti to neni, taky na to maj vliv telesny proporce ridice, posez apod.

me bavi davat nohu na zem pred zatackou jak to dela Rossi (no ted uz vic jezdcu)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fároš

22.1.2010 v 12:45 | Nahoru | #192

GRASSEL>Mimochodem, David Jefferies taky v provozu nedával koleno a nikdy ho nikdo nepředjel. Koleno je v provozu naprosto k ničemu.



Tak se to zas rict neda. Zalezi na spouste okolnosti, nekomu muze koleno proste pomahat jet lip, nekomu na tom nezalezi, pac ma prednosti jinde a je zvyklej bez kolena apod.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fároš

22.1.2010 v 12:52 | Nahoru | #193

Bubrak ZX10R>Tak se to zas rict neda. Zalezi na spouste okolnosti, nekomu muze koleno proste pomahat jet lip, nekomu na tom nezalezi, pac ma prednosti jinde a je zvyklej bez kolena apod.



ano správně, proto říkám že nejde o koleno.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fároš

22.1.2010 v 13:14 | Nahoru | #194

GRASSEL>ano správně, proto říkám že nejde o koleno.



nejde, ale naprosto k nicemu taky neni, tak bych to nejak shrnul

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fároš

22.1.2010 v 13:20 | Nahoru | #195

Bubrak ZX10R>nejde, ale naprosto k nicemu taky neni, tak bych to nejak shrnul



je to naprosto k hovnu a o ničem to nevypovídá (mluvím o provozu), přenášená váhy a celkový pohyb na motorce je věc jiná. O koleno nejde, koleno má význam na okruhu aby sis kontroloval kolik máš ještě místa.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fároš

22.1.2010 v 13:23 | Nahoru | #196

GRASSEL>je to naprosto k hovnu a o ničem to nevypovídá (mluvím o provozu), přenášená váhy a celkový pohyb na motorce je věc jiná. O koleno nejde, koleno má význam na okruhu aby sis kontroloval kolik máš ještě místa.



....coz si muzes kontrolovat i na okresce.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fároš

22.1.2010 v 13:27 | Nahoru | #197

Bubrak ZX10R>....coz si muzes kontrolovat i na okresce.



pokud máš třeba přepáčko tak ano, jinak máš hlásiče náklonu

(reakce na) Fároš

22.1.2010 v 13:28 | Nahoru | #198

GRASSEL>pokud máš třeba přepáčko tak ano, jinak máš hlásiče náklonu



Na Honde to sou treba kapoty jo?

1 reakcí na tento příspěvek Fároš

22.1.2010 v 13:30 | Nahoru | #199
Jo a dotaz, kdyz si nazul ty Dunlop KR, tak sis vymenil stupacky abys to moh vic naklapet? Nebo dal uzsi kapoty?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fároš

22.1.2010 v 13:35 | Nahoru | #200
Bubrak ZX10R> když jsem nazul ty kr 108 tak jsem stupačky měnit nemusel protože se mi celkově o 1,5cm zvedla prdel tudíš větší rezervy v náklonu. A gsxr 1000 k1 má dost vysoko stupny už v základu, vejš než třeba K6ka kapoty nebudeš brousit. To byl problém 1000rr a něco jsem zaslech o 954rr a výku motoru

Fároš

22.1.2010 v 13:37 | Nahoru | #201
Testy SSP - 1. testování

01- Joan Lascorz - Kawasaki Provec Motocard.com - Kawasaki ZX-6R - 1′46.630 (26 kol)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fároš

22.1.2010 v 13:38 | Nahoru | #202

GRASSEL>Bubrak ZX10R> když jsem nazul ty kr 108 tak jsem stupačky měnit nemusel protože se mi celkově o 1,5cm zvedla prdel tudíš větší rezervy v náklonu. A gsxr 1000 k1 má dost vysoko stupny už v základu, vejš než třeba K6ka kapoty nebudeš brousit. To byl problém 1000rr a něco jsem zaslech o 954rr a výku motoru



Ok, nakonec se shodnem, o viku na 954RR sem taky neco zaslech.

(reakce na) Fároš

22.1.2010 v 13:44 | Nahoru | #203

Bubrak ZX10R>Ok, nakonec se shodnem, o viku na 954RR sem taky neco zaslech.



3 reakcí na tento příspěvek Fároš

22.1.2010 v 13:48 | Nahoru | #204
Já koleno nezmiňoval - netvrdím, že je to nějaký měřítko rychlosti. Spíš je to o přenášení těžiště, kontrole náklonu, citu ve stupačkách atd. - to vše dle mě ztrácím, pokud jen sedím a klopím..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fároš

22.1.2010 v 13:51 | Nahoru | #205

Hondza>Já koleno nezmiňoval - netvrdím, že je to nějaký měřítko rychlosti. Spíš je to o přenášení těžiště, kontrole náklonu, citu ve stupačkách atd. - to vše dle mě ztrácím, pokud jen sedím a klopím..



pleteš se, mám kámoše co se na R6 02 ani nehne a to nemyslím nohy ale vůbec a jezdí dost svižně a spoustě "střelcům" ukázal záda. Je to jen o tom co ti vyhovuje

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fároš

22.1.2010 v 13:53 | Nahoru | #206
Hondza> stejně tak by mohlo spousta lidí namítat že nemáš nohu na špičce v náklonu jako koukám na tvoje fotky ale jezdí tak spousta lidí.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fároš

22.1.2010 v 13:59 | Nahoru | #207

GRASSEL>Hondza> stejně tak by mohlo spousta lidí namítat že nemáš nohu na špičce v náklonu jako koukám na tvoje fotky ale jezdí tak spousta lidí.



Mám ji tam nějak divně - ale většinou jezdím "na špičkách", jenže v Sosnový překlápíš co pět sekund, tak si to uvědomíš, až když s ní brousíš asfalt... Ale já nejsem moc expert na styl :\

(reakce na) Fároš

22.1.2010 v 14:04 | Nahoru | #208

Hondza>Mám ji tam nějak divně - ale většinou jezdím "na špičkách", jenže v Sosnový překlápíš co pět sekund, tak si to uvědomíš, až když s ní brousíš asfalt... Ale já nejsem moc expert na styl :\



no tak pokud to překlápíš pořád tak je máš mít pořád na špičkách já jezdím třeba furt na špičkách a v zatáčkách neškrtám botou dokud se neozve stupačka ale jak říkám, co člověk to styl

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fároš

22.1.2010 v 14:12 | Nahoru | #209

GRASSEL>pleteš se, mám kámoše co se na R6 02 ani nehne a to nemyslím nohy ale vůbec a jezdí dost svižně a spoustě "střelcům" ukázal záda. Je to jen o tom co ti vyhovuje



Já si vůbec nedovedu představit jak může člověk porychlit aniž by se na motorce pohnul. Když se snažím jet rychle, tak je to celkem tělocvik, a dvakrát tolik na vodě, to doslova lítám kolem motorky, jen aby se nemusela chudinka moc naklánět..

(reakce na) Fároš

22.1.2010 v 14:17 | Nahoru | #210
Hondza> no nevím jak je to o tom porychlit ale jde o to že 90% dnešních "střelců" se tak zabývá tím kolenem a vysedáním a já nevím čím ještě a díky tomu strašně zpomalej a mezitím co já budu v zatáčkách práskat s mašinou sem tam sem tam a budu v hajzlu tak oni tam budou šaškovat aby to bylo hustý tak to prostě je a já třeba vůbec nemyslím na to co dělat, prostě to tam pošlu a hejbu se podle toho jak mašina potřebuje
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Hesd tlumič řízení cbr 1000rr Honda CBR 1000RR Fireblade octy 0 19.5.2024 v 20:20 octy
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 599 24.4.2024 v 23:12 Ariete
Dynojet Honda CBR 1000RR Fireblade Chmelda1 6 19.4.2024 v 18:54 Chmelda1
Zvýšené volnoběžné otáčky Honda CBR 1000RR Fireblade AlbiAlbi 24 8.4.2024 v 11:28 AlbiAlbi
Cbr nebo big bang Honda CBR 1000RR Fireblade karloss200 1 4.1.2024 v 18:55 RTSbike


TOPlist