globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Fároš
19.1.2010 v 19:38
je nějaký zásadní rozdíl mezi r.v. 04 - 05 - 06 - 07 ??

Fároš

21.1.2010 v 21:33 | Nahoru | #151
ale jako okruhovka je pěknej, to teda jo ale to tenhle rok každý motorka, a třeba okruhová ZX10

Fároš

21.1.2010 v 22:27 | Nahoru | #152
Z poslední řady fároše jsem byl nejdřív na mrtvici a jak se mi dřív nelíbil o to víc se líbí nyní.Nádherná motorka a věřím ,že je bezchybná.
K tomu co zde "zaznělo" :Znám také faroše co nechal kámoše 2x v reichu (pochopil jsem tady,že je to o zkušenosti-nemuselo se stát) a druhá věc-mě nepříde moje R1 drastická na motor.Ale možná se v tom mýlím

Fároš

22.1.2010 v 00:19 | Nahoru | #153
Fároš 08 že nejni pěknej Grasele!!! [img]

Naposledy editováno 22.01.2010 00:20:43

Fároš

22.1.2010 v 03:44 | Nahoru | #154
Neni, je e e.

Fároš

22.1.2010 v 08:04 | Nahoru | #155
ale jo, je fakt že tomu trochu přicházím na chuť
jinak co se týče toho že je bezchybná tak podle testů (bohužel nemluvím ze zkušenosti)
ty motorky fungujou už naprosto všechny a jsou vyrovnaný tak jako nikdy. Jediný dvě motorky maj něco navíc

RSV4 - naprosto bezchybná motorka, excelentní podvozek co se ani nehne a jede to jako kráva (Matesovi Smržovi se jako jediná se zx10 zvedala na zadní na jednom jeho úseku) nejlepší podvozek co kdy vylez na seriovce a kdybyste chtěli takhle nabušit třeba fároše nebo ostatní japončíky tak do nich dáte víc než vás vyjde nová RSV4 kdyby náhodou někdo něco namítal proti ceně

a ZX10R - výkon, výkon a zase jen výkon!!! Jede jak kráva a jako bonus má i super brzdy a podvozek B-) B-)

2 reakcí na tento příspěvek Fároš

22.1.2010 v 08:34 | Nahoru | #156
Fároš nemá koule. Prostě nemá ten správnej DRIVE

Fároš

22.1.2010 v 09:16 | Nahoru | #157
ve vcerejsich CMN je zajimavy test CBR a GSXR novych litru,honda prohrala o vterinu v Brne coz je nic nerikajici,Holan nadaval hlavne na to Hondí ABS ktere je k ničemu a docela ho brzdilo svou zvlastni funkci.

Fároš

22.1.2010 v 09:17 | Nahoru | #158
RSV4 to bude jiný kafe-to jo.
A abych odpověděl na dotaz zakladateli vlákna.Na jeho místě bych neřešil ročník ,ale
konkrétní stav té či oné motorky (až bude jezdit na kukandu).A to bude teprve adrenalin-na to bych se soustředil ze všeho nejvíc.

1 reakcí na tento příspěvek Fároš

22.1.2010 v 09:23 | Nahoru | #159
Ten výkon u těch novějších motek,krom Motodromu nemáš šanci využít,dokážeš K2 točit do plnejch,krom dálnice,těžko,pro ne okruháře apsolutně nepobratelnej výkon kterej tě spíš brzdí,u Cebra to je předek v oblacích pouze na 1 stupeň a 2ječku pak můžeš motat bez tohoto zpomalujícího efektu což je supr a hlavně dost rychlí,mega výkon není nutně plus,K2 pro mě byla max.přijatelná raketa,po bouračce sem chtěl K6,po svezení,sem z hrůzou zjistil že by to byla ta nejrychlejší cesta do pekel,přiznám že má mý velký uznaní,nej rakety Hondu sem zvolil kvuli míru milovnýmu chování a že my prostě padla do ruky,navíc se my i moc zamlouvá,tak že tak

(reakce na) Fároš

22.1.2010 v 09:34 | Nahoru | #160
Redbois> ano, K2 držím i v zatáčkách nad 8tisícema točím do 12500ot. mám vyndanou přívěru a právě proto že se pohybuju v těhle otáčkách jsem jí tam nedal. Protože je teď živější ve vrchu, spodek trochu slabší ale vršek mazec

s tím že ten litr nejde využít nesouhlasím. Dálnice nejezdím, jen když někam jedu. Miluju okresky

Fároš

22.1.2010 v 09:41 | Nahoru | #161
jen když jedu někam daleko na vejlet jedu na pohodu a spotřebu a jen občas za to zatáhnu

(reakce na) Fároš

22.1.2010 v 09:58 | Nahoru | #162

Kawasakiman>Fároš nemá koule. Prostě nemá ten správnej DRIVE



no právě že jedinej má a kór když vidím toho tvýho mastodonta

1 reakcí na tento příspěvek Fároš

22.1.2010 v 10:00 | Nahoru | #163
Redbois : výkon krátkodobě využiješ, ale potenciál motorky jako takové, bez šance..Kdo si myslí ,že dokáže na 100% (třeba i na 90-80%) využít potenciál litrové motorky na silnici, by se měl podívat na pár videí z Isle of Man TT potom pochopí ,že se pohybuje někde kolem 50-70%..Já už díky bohu tohle neřeším a jízdou se bavím..

(reakce na) Fároš

22.1.2010 v 10:01 | Nahoru | #164

Kawasakiman>Fároš nemá koule. Prostě nemá ten správnej DRIVE



Ještě je zajímavý video na youtube, letmej start ZZ1400 a CBR1000 on board a Kawa něak nestíhá, Blejda šnečím tempem bere někde kolem 280ti..

1 reakcí na tento příspěvek Fároš

22.1.2010 v 10:02 | Nahoru | #165
Kawasakiman - bys viděl jak by tvýmu mastodontovi fároš ukázal koule - a nejen na rovině

(reakce na) Fároš

22.1.2010 v 10:02 | Nahoru | #166
Ghost.33> Ty woe co porad mluvis o me kdyz je rec o Hondach

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fároš

22.1.2010 v 10:04 | Nahoru | #167
RIKORR> Nevim ale revolucni bylo CB-750 ja nevim 70leta?nechci kecat... A nejprodavanejsi motoyckl sveta byl od Hondy New Dreams... nebo jak se to jemnovalo...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fároš

22.1.2010 v 10:09 | Nahoru | #168
SensationBlaack> co bylo revolučního a jak to vypoadalo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fároš

22.1.2010 v 10:11 | Nahoru | #169

..Roko..>Redbois : výkon krátkodobě využiješ, ale potenciál motorky jako takové, bez šance..Kdo si myslí ,že dokáže na 100% (třeba i na 90-80%) využít potenciál litrové motorky na silnici, by se měl podívat na pár videí z Isle of Man TT potom pochopí ,že se pohybuje někde kolem 50-70%..Já už díky bohu tohle neřeším a jízdou se bavím..



TT je úplně jinde stejně jako každej příroďák. Ty lidi věděj že jsou na trati jediný když nepočítám ostatní závodníky. Můžou využít celou silnici a když mi dáš úsek kde nebudou auta, traktory, cyklisti tak se o tom můžem bavit. TT je masakr ale pořád je to závod.

(reakce na) Fároš

22.1.2010 v 10:19 | Nahoru | #170
RIKORR> CB-750 bylo revolucni tim co umelo a jak to odrovnalo 750od BSA

1 reakcí na tento příspěvek Fároš

22.1.2010 v 10:21 | Nahoru | #171
mimochodem, takový ty keci že motorku někdo využívá na 100% je dětinskej nesmysl

výkon - ano, využívám maximální výkon svého motocyklu
brzdy - ???? Co to znamená využít je na 100%
podvozek-????? co to znamená využít ho na 100%

nikdo nevyužije motorku na 100%

ale pokud to dobře chápu tak nejvíc využije podvozek někdo kdo jezdí přes rozbouranej asfalt tam se podvozek namaká nejvíc

Naposledy editováno 22.01.2010 10:25:07

(reakce na) Fároš

22.1.2010 v 10:22 | Nahoru | #172
RIKORR> Si to najdi na netu ja ti to hledat nebudu...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fároš

22.1.2010 v 10:28 | Nahoru | #173

GRASSEL>mimochodem, takový ty keci že motorku někdo využívá na 100% je dětinskej nesmysl

výkon - ano, využívám maximální výkon svého motocyklu
brzdy - ???? Co to znamená využít je na 100%
podvozek-????? co to znamená využít ho na 100%

nikdo nevyužije motorku na 100%

ale pokud to dobře chápu tak nejvíc využije podvozek někdo kdo jezdí přes rozbouranej asfalt tam se podvozek namaká nejvíc



Tak. Proto me osobne zajima dycky jen vykon. Ale je jasny, ze si taky lip uziju zatacky se ZX10 nez ZX9, nebo s R6 nez ZX10. Ale protoze v zatackach nejsem sam, tak v globalu hlavne ten vykon, ktery mi da akceleraci, ktera me hlavne bavi a je bezpecnejsi (na rovine, kde nikdo neni).

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fároš

22.1.2010 v 10:32 | Nahoru | #174

GRASSEL>TT je úplně jinde stejně jako každej příroďák. Ty lidi věděj že jsou na trati jediný když nepočítám ostatní závodníky. Můžou využít celou silnici a když mi dáš úsek kde nebudou auta, traktory, cyklisti tak se o tom můžem bavit. TT je masakr ale pořád je to závod.



Já vím, stím naprosto souhlasím..Ale právě proto ,že ikdyby jsi na to měl, tak stejně totálně bezhlavě a co to jde pálit nemůžeš, teda můžeš otázka jak dlouho..Takže věřím, že jsou úseky ,který má člověk najetý, ví kdy jezdit aby tam potkal co nejméně překážek, může valit jak démon ,ale stejně neveřím ,že dokáže vymačkat z litra absolutní maximum..Ale ,jak jsem psal já už se spíš kochám, od toho dva hrnky jsou, stím ,že mi to od cruiserů a chopperů zatáčí, brzdí a trocha jede

(reakce na) Fároš

22.1.2010 v 10:45 | Nahoru | #175
..Roko..> no čéče já jezdím palici všude kde jsou okresky s dobrým asfaltem a přál bych ti vidět když jsem na jedný neznámý trase letěl za kámošem co to tam zná kolo na kole (byla to uzavřená trasa, rekonstrukce mostu ) kolem dokola stromy jak krávy, silnice široká tak 5-6m a nahoru dolu doprava doleva, to byl mazec a rval jsem jí co to dá a čet z jeho pohybů protože to tam znal ale mohli jsme využívat celou silnici. Kdyby to tenkrát někdo viděl tak by se to minimálně srovnalo TT, to garantuju.

ale jinak souhlas.

Fároš

22.1.2010 v 10:59 | Nahoru | #176
Taky jsem jednou letěl za kamošem a protože to tam znal (já vůbec), trocha mi na rovinkách poodjížděl (já měl 220 a už jsem byl tak tak a von to vždycky držel tak 250), takže jsem ho musel paradoxně dohánět na brzdy a to až do chvíle kdy jsem byl fest dlouhej a krasně jsem si obrkoužil svodidla tak 30-40cm od pravýho kolena..Je to sice největší adroš letět za někým kdo to tam zná, má najeto a ty tam jedeš po prvý, ale zároveň je to asi nejvíc o hubu..Je dobrý si to zažít a přežít

1 reakcí na tento příspěvek Fároš

22.1.2010 v 11:03 | Nahoru | #177
Z TT, koukal si na to Isle of man? znám plno klučinů co pindaly řadím až v červeným,bavím se o mladích a hlopích R1čkářích,tak sem se optal prosím tě a můšeš my povědět kdy to bylo,jestly po nebo před probuzením krátkodobě to rozmotat de to je jasan ale držet jí a potrápit a přitom se nerozlepit kurva ani omylem,tak ještě držet šestku pod krkem ale litr nesmysl,chodím nohama po zemy,ale jako takoví ryndy pindy před sezonou na rozehřátí to beru

2 reakcí na tento příspěvek Fároš

22.1.2010 v 11:05 | Nahoru | #178
(nevím jakým příkazem se vkládaj odkazy). Jsem ten druhej a klidně si stopni 9tou sekundu..Je vidět tak 60% zatáčky a vesměs ta část ,když už to bylo v pohodě, kdybych jel tak o 20km/h víc tak asi bum.

Fároš

22.1.2010 v 11:19 | Nahoru | #179
Pěkný,skoro jako TT To je v Jesenikách,tam je dost dobrá trasa na Rýmařov přes Skřítek

(reakce na) Fároš

22.1.2010 v 11:21 | Nahoru | #180

Redbois>Z TT, koukal si na to Isle of man? znám plno klučinů co pindaly řadím až v červeným,bavím se o mladích a hlopích R1čkářích,tak sem se optal prosím tě a můšeš my povědět kdy to bylo,jestly po nebo před probuzením krátkodobě to rozmotat de to je jasan ale držet jí a potrápit a přitom se nerozlepit kurva ani omylem,tak ještě držet šestku pod krkem ale litr nesmysl,chodím nohama po zemy,ale jako takoví ryndy pindy před sezonou na rozehřátí to beru



hele já vím o čem mluvíš, každej si myslí jakej je hroznej střelec ale mě už to nezajímá. Slyšel jsem tady na netu na tolik lidí jaký jsou kudlaři atd. bla bla bla a pak jsem zjistil že jedou jen svižně.
ale já ti tady nehodlám kecat, věř si čemu chceš to je jasný kdo jel se mnou tak ví o čem mluvím na okreskách samozřejmě šestku dám jen zřídka, jinak je to 1.2.3.4
Ale pamatuj si jedno, to že to nezvládáš ty tak neznamená že někdo jinej taky tím to nemyslím špatně
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Hesd tlumič řízení cbr 1000rr Honda CBR 1000RR Fireblade octy 0 19.5.2024 v 20:20 octy
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 599 24.4.2024 v 23:12 Ariete
Dynojet Honda CBR 1000RR Fireblade Chmelda1 6 19.4.2024 v 18:54 Chmelda1
Zvýšené volnoběžné otáčky Honda CBR 1000RR Fireblade AlbiAlbi 24 8.4.2024 v 11:28 AlbiAlbi
Cbr nebo big bang Honda CBR 1000RR Fireblade karloss200 1 4.1.2024 v 18:55 RTSbike


TOPlist