globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Fároš
19.1.2010 v 19:38
je nějaký zásadní rozdíl mezi r.v. 04 - 05 - 06 - 07 ??

(reakce na) Fároš

20.1.2010 v 12:30 | Nahoru | #31
RIKORR> není nesmrtelná, je jen na stejný úrovni jako jiný značky když nebudu myslet na ten regulátor. Dřív to tak bylo že Honda třeba fároš 900 rr byl spolehlivější než ostatní (jenže kvůli tomu že měl menší výkon oproti konkurenci stejně jako třeba kawa zx7r která byla taky držák)

nemůžete soudit značku ale vždycky jen jednotlivou motorku. A od 929 dodnes jsou ty značky úplně na stejný úrovni.

(reakce na) Fároš

20.1.2010 v 12:32 | Nahoru | #32
RIKORR> měl bys vidět v praxi u mechanika jak je to s nesmrtelností hondy je tam úplně stejně jako jiná značka když nepočítám problém s regulátorem.

1 reakcí na tento příspěvek Fároš

20.1.2010 v 13:21 | Nahoru | #33
06 má podvozek stavitelnej ?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fároš

20.1.2010 v 13:23 | Nahoru | #34

cvrkcvrk>06 má podvozek stavitelnej ?



vole to má i to tvoje
to jsem mluvil o 1100xx že ho nemá stavitelnej

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fároš

20.1.2010 v 13:26 | Nahoru | #35
GRASSEL> To nema cenu resit a ze na moji masine je podvozek na hovno? tomu se opravdu smeju... Tak jak tovarna nastavila predni tlumice... pecka proste a zadni? nejni treba nastavovat... Vyrobce ví jak to nejlip nastavit sam... Na ty kg a velikost hodne obratna masina co dodat... Nema to chybu... az na reg coz bych rekl je opravdu malickost...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fároš

20.1.2010 v 13:26 | Nahoru | #36
GRASSEL> no pokud se tim myslí štelování centrálního tlumiče tak jo, to má i ta moje

2 reakcí na tento příspěvek Fároš

20.1.2010 v 13:27 | Nahoru | #37
Diskuze,ta je lepší a ta zas né,je víc než lichá,proti gustu není dišputát,měl sem Yamahu a byly nejlepší,pak Suzuki a zase byly nej,teď mám Hondu a opět good,když my někdo poví ta Honda je hujda,nejede,nedobíjí a vůbec jeto stroj na hovno,mám se alespoň čemu pousmát a to je, si myslím dobré co mě ale sere je cena papáníčka pro naše mazlíky,ještě není sezona a ti parchanti si už teď účtují 3pětky,pak si kokoti z Dubaje staví za naše penízky obludný monstra,a náš stát škoda mluvit,ještě že máme všude krásně opravený silnice,jako třebas D1

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fároš

20.1.2010 v 13:29 | Nahoru | #38
Redbois> no jo tak když jezdíš s RRkem po polní cestě jeko je D1 se neni čemu divit

(reakce na) Fároš

20.1.2010 v 13:29 | Nahoru | #39

cvrkcvrk>GRASSEL> no pokud se tim myslí štelování centrálního tlumiče tak jo, to má i ta moje



nejen centrál ale i přední vidlice fároš má samozřejmě kompletně stavitelnej ale už v základu ho má nastavenej dobře, sice měkčí ale pokud nejezdíš fakt palici tak nemá smysl to měnit, záleží na tom jakej z toho má pocit jezdec

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fároš

20.1.2010 v 13:30 | Nahoru | #40
Redbois> přesně tak, každá ta značka je stejná jako druhá ačkoliv je úplně jiná každá si jde svojí cestou ale co se týče spolehlivosti jsou na tom stejně.

1 reakcí na tento příspěvek Fároš

20.1.2010 v 13:39 | Nahoru | #41
Esli se da na necem jezdit daleko tak je to ZX10R, nikoliv Faros. Tam nic extra privetivejsiho neni, to je zas jen kec.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fároš

20.1.2010 v 13:41 | Nahoru | #42
GRASSEL>
JJ, to souhlasím,jde spíš o to kdo jí má ve spárech a jak se o ní stará,každá z nich v poho udělá 150 - 200tis/km,no málokteré se to poštěstí aby teho dočkala pohromadě

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fároš

20.1.2010 v 13:50 | Nahoru | #43
Bubrak ZX10R> di se s tou kawou už nekam zahrabat.. jak je senza black posraty z hondy tak ty si až moc do kawy... Máš jednu objektivni poznamku z 10..

(reakce na) Fároš

20.1.2010 v 13:54 | Nahoru | #44

Redbois>GRASSEL>
JJ, to souhlasím,jde spíš o to kdo jí má ve spárech a jak se o ní stará,každá z nich v poho udělá 150 - 200tis/km,no málokteré se to poštěstí aby teho dočkala pohromadě



BINGO
mě jen prostě serou tyhle kecy o pseudospolehlivosti když vím že je to stejný jako u jiných mašin.

(reakce na) Fároš

20.1.2010 v 14:03 | Nahoru | #45

Ghost.33>Bubrak ZX10R> di se s tou kawou už nekam zahrabat.. jak je senza black posraty z hondy tak ty si až moc do kawy... Máš jednu objektivni poznamku z 10..



To neni pravda, rozdil je, ze ja vim, co ma ZX10R slaby (treba brzdy a podvozek). A mel sem R1, jel sem na GSXR K5, CBR1000 04 a neni to jen muj nazor, ze je ZX10 nejpohodlnejsi.

1 reakcí na tento příspěvek Fároš

20.1.2010 v 14:16 | Nahoru | #46
Dobře ,tak ja mužu řict že kawa je mrdka pač da litrove motorce jen skvely motor myslim vykonově ( se spolehlivosti to tak super nebude viz ventil aji když řikáš ,že je to vyjimečné prostě se stalo..) co dal? Brzdy životně duležitá část motorky =napiču.. Musi koupit jiné třmeny atd.. a co je to proti nejakemu regulatoru jak do nekonečna připomináš.. nic maximalni ti odejde baterka ale s blbyma brzdama je to horši.. Podvozek? Jo ty máš argument že tě to bavi ,ale ta motorka je krátká a na to co byla sestrojena a to je zavodni okruh je to nahovno.. A ted mi to vyvrat a nebo se zamysli a přestan tu vyznavat jen zelenou..

(reakce na) Fároš

20.1.2010 v 14:23 | Nahoru | #47

Ghost.33>Dobře ,tak ja mužu řict že kawa je mrdka pač da litrove motorce jen skvely motor myslim vykonově ( se spolehlivosti to tak super nebude viz ventil aji když řikáš ,že je to vyjimečné prostě se stalo..) co dal? Brzdy životně duležitá část motorky =napiču.. Musi koupit jiné třmeny atd.. a co je to proti nejakemu regulatoru jak do nekonečna připomináš.. nic maximalni ti odejde baterka ale s blbyma brzdama je to horši.. Podvozek? Jo ty máš argument že tě to bavi ,ale ta motorka je krátká a na to co byla sestrojena a to je zavodni okruh je to nahovno.. A ted mi to vyvrat a nebo se zamysli a přestan tu vyznavat jen zelenou..



Spolehlivost je 100%, ten ventil se rozklepal, ale motorka porad jezdila a to dost dlouho. Je to dost podstatny rozdil, nez kdyz te Honda nekde necha a muze to byt 1000km daleko. S regulatorem ti neodejde jen baterka, ale i alternator (stalo se brachovi). Na okruh sou lepsi motorky nez ZX v te dobe, to tu pisu porad dokola. Mas asi nejakej zelenej zakal.

2 reakcí na tento příspěvek Fároš

20.1.2010 v 14:23 | Nahoru | #48
uplne seriove motorky z roku 2004 vyjedou v Brně na okruhu jedná se o Hondu CBR 1000rr a Kawasaki ZX10r.. První 2 kola vede kawasaki protože její motor má víc síly.. Po dalších 2 kolech už kawa ztrácí svojí vedoucí pozici a jezdec bourá protože páčku brzdy zastavilo řídítko.. Honda pokračuje a závod dokončí.. A ted mi řekni od kerého výrobce by si měl motorku rači? Výrobce který nedá motorce brzdy a podvozek odbyde a je to ještě k tomu vlajková lod kawasaki.. Rači si koupim Hondu+regulator a nebo Suzuki..

Fároš

20.1.2010 v 14:26 | Nahoru | #49
Me odešel regulator a nic sebou nevzal takže to neni pravidlo.. mám Vape a pohodu..
Ale jde o to že to co sem napsal je pravda a aji přez ty hrozné chyby co jsou na zx10r ji vychvaluješ do nebe...

Fároš

20.1.2010 v 14:28 | Nahoru | #50
Jo,jo,ten má to a ten zas ono,sem zvědavej kdy a kdo konečně vyrobí tu nej,nej motku na světě,proslýchá se že Rusové něco chystaj,konec konců je to země neomezených možností

(reakce na) Fároš

20.1.2010 v 14:31 | Nahoru | #51
cvrkcvrk> Protože ceny sou dole tak bych koupil 06-07 novější rok, rozdíl v ceně 20.000kč.Měl jsem asi 10 Fárošů tak dám svůj názor. 1996-99 karbec a jelikož jich i dnes jezdí hodně tak držák. 2000-2003 stříkačka,nižší hmotnost a lepší ovladatelnost 02+03 zvýšený výkon asi 2kw a obsah 30m3 ale při normálním provozu není rozdíl. 2004-2007 měl sem 04,05,06 a žádný rozdíl všechny litry jedou jak prase.Jinak neřeším jízdní rozdíly na okruhu,protože mám zkušenosti jen ze silnice .

(reakce na) Fároš

20.1.2010 v 14:41 | Nahoru | #52

Ghost.33>uplne seriove motorky z roku 2004 vyjedou v Brně na okruhu jedná se o Hondu CBR 1000rr a Kawasaki ZX10r.. První 2 kola vede kawasaki protože její motor má víc síly.. Po dalších 2 kolech už kawa ztrácí svojí vedoucí pozici a jezdec bourá protože páčku brzdy zastavilo řídítko.. Honda pokračuje a závod dokončí.. A ted mi řekni od kerého výrobce by si měl motorku rači? Výrobce který nedá motorce brzdy a podvozek odbyde a je to ještě k tomu vlajková lod kawasaki.. Rači si koupim Hondu+regulator a nebo Suzuki..



Honda zavod nedokonci, protoze prestane jet kvuli regulatoru, kdyz to chces mit kompletni. Suzuki praskne ram, takze nakonec vyhraje Yamaha ac pilotovi upece stehna.

Na okruh bych si klidne koupil Hondu nebo spis Yamahu. Do provozu, po zadnim, na sprinty, na dovolenou a obcas i ten okruh, na to je ideal ZX10. Ani s tema brzdama sem nemel nikdy problem. A hlavne ja dycky rikam o konkretni vlastnosti, kterou ma ktera motorka nejlepsi. Pro me je ZX nejlepsi protoze mam rad akceleraci a divocinu. I to pohodli mi prijde nejlepsi, proto sem reagoval na to, ze nejpohodlnejsi je Honda. To je cely.

2 reakcí na tento příspěvek Fároš

20.1.2010 v 14:54 | Nahoru | #53
a proč si teda ty brzdy vyměnil? Ano máš rád akceleraci a to všechno ale pořád do kola tu vštěpuješ že je honda nahovno že nejede že ma blby regulator.. do te doby než tohle přesteneš řikat budu řikat že kawasaki pořad neumi udělat motorku a je kratka mrdka co nebrzdi a sypou se ji z vyfuku ventily.. ne sranda ale jen sem chtěl řict že posledni dobou je to to samy a čim dál vic se podobáš tomu senza blackovi..

(reakce na) Fároš

20.1.2010 v 15:40 | Nahoru | #54

Ghost.33>a proč si teda ty brzdy vyměnil? Ano máš rád akceleraci a to všechno ale pořád do kola tu vštěpuješ že je honda nahovno že nejede že ma blby regulator.. do te doby než tohle přesteneš řikat budu řikat že kawasaki pořad neumi udělat motorku a je kratka mrdka co nebrzdi a sypou se ji z vyfuku ventily.. ne sranda ale jen sem chtěl řict že posledni dobou je to to samy a čim dál vic se podobáš tomu senza blackovi..



brzdy sem vymenil aby byly lepsi, protoze to stoji par kacek, ale nemusel sem. navic ty orig mam dost ozrany od soli ze zimy, tak se to tak hodilo. ted je muzu menit, na zimu dam ty stary a na sezonu ty novy.

a ze je zx10 kratka, to me dost vyhovuje a na cesty taky, blby je to na sprinty treba, to taky bez uzardeni priznam

Fároš

20.1.2010 v 15:47 | Nahoru | #55
Rozdíly: ,otor - točivější a s vyšším výkonem, podvozek - jinej rozvor a brzdy - no jen větší přední kotouče s podložkou pod třmeny, kapoty.
Jinak ani u 1000 RR Honda ještě nevychytala elektriku. Vím o jedný 05 s třetím altíkem.

Naposledy editováno 20.01.2010 15:47:42

Fároš

20.1.2010 v 17:05 | Nahoru | #56
By mě zajímalo kolikrát využijete těch 170 koní v provozu. Ale jak tady už někteří psali někdo má tu a někdo zase tamtu mašinu. Každej si koupí stejně co se mu líbí nebo na čem se mu dobře jezdí. Většina lidí co tady píše tak ani ten podvozek nevyužije na 70%. Většina pádů je z jezdecké chyby nebo bordelu na silnici. Todle je můj názor.

(reakce na) Fároš

20.1.2010 v 17:18 | Nahoru | #57
Ghost.33> No vidis to ze tu mam aspon nejaky bratry a sestry ne?

Fároš

20.1.2010 v 17:31 | Nahoru | #58

Fároš

20.1.2010 v 17:31 | Nahoru | #59
[url=

1 reakcí na tento příspěvek Fároš

20.1.2010 v 17:36 | Nahoru | #60
nelze říci že 04 nejede, osobně sedlám 954 a velká spokojenost, myslím, že je to jeden z nejpovedenějších fárošů - né výkonově, ale celkově a hlavně vzhledově[url= tady 04 a můj 954[/url]
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Hesd tlumič řízení cbr 1000rr Honda CBR 1000RR Fireblade octy 0 19.5.2024 v 20:20 octy
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 599 24.4.2024 v 23:12 Ariete
Dynojet Honda CBR 1000RR Fireblade Chmelda1 6 19.4.2024 v 18:54 Chmelda1
Zvýšené volnoběžné otáčky Honda CBR 1000RR Fireblade AlbiAlbi 24 8.4.2024 v 11:28 AlbiAlbi
Cbr nebo big bang Honda CBR 1000RR Fireblade karloss200 1 4.1.2024 v 18:55 RTSbike


TOPlist