globalmoto_kveten





Téma: ° Enduro fotky °
 
17.1.2010 v 15:28
Nahodte fotky co pro vas znazornuji v nejake forme slovo "enduro" nemusi byt vase (v mem pripade), urcite budete vedet co myslim
ps: prosil bych zadne fotky mimo tema ci vohrane... nevhodne.. takove budu mazat



E: Kazdy endurar co toto vlakno otevre "musi" (mohl by) sem dat 1-2 fotky (svoje nebo cizi) co pro neho enduro znamena.
Inspirace popriklad tato KTMka


Naposledy editováno 17.01.2010 16:24:47

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ° Enduro fotky °

15.9.2015 v 10:27 | Nahoru | #24871
WoxmenRX> bát se jí určitě nebojím, ale výjezd jde vyjet, tak jak je na tvém videjku a jde vyjet pomaleji, tišeji a nenápadněji. A to mě právě baví. Ta motorka má dostatečný spodek + hrátky se spojkou na to aby jsi to šplhal krokem nahoru a v tom je kouzlo 2T. Alespoň teda pro mě jistě, že když přijde fakt krpál, tak se musí otevřít naplno, ale takové tu jsou snad jen dva a jeden z toho fakt nejde vyjet. Navíc, když ji otevřeš naplno, tak musíš mít před sebou rovný výjezd nahoru. Pokud tam je zatáčka, tak ji nezvládneš. I na tvém videjku jde vidět, že tvůj první pokus tě překvapila (nadbytek výkonu) musel jsi neustále kontrolovat spojkou a nebyl jsi schopný držet stopu a proto kdyby jsi ju držel v takových otáčkách, že by jela pod přívěrou, tak by to byla lehká, hodná a hravá motorka... Jen můj názor

Naposledy editováno 15.09.2015 10:33:45

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ° Enduro fotky °

15.9.2015 v 11:39 | Nahoru | #24872
Sally06> Nemáš pravdu... Nepřekvapila mě,ale jak jí povolíš tak už jí neroztočíš a musíš ukrutně spojkovat a neuspojkuješ ji, proto jsem ji na druhý pokus musel držet aby nepovolila I jeden z Dr.K Racing teamu co ji má tak tohle říká, že se musí držet aby jela (o víkendu jsme u nich byli) jenže on je tak dobrej že výjezd vyjede na roztočenou dvojku a i na méně roztočenou trojku a je jedno jestli to klikatej nebo rovnej výjezd... Je to otom co kdo umí, říkám to pořád

(reakce na) ° Enduro fotky °

15.9.2015 v 16:32 | Nahoru | #24873

WoxmenRX píše: Sally06> ... Je to otom co kdo umí, říkám to pořád



tak tak, je to v rukách ale jestli se někdo výjezedem prokouše pod přívěrou nebo nad, je v podstatě jeho věc. V horším případě trpí motorka, v tom lepším on

Naposledy editováno 15.09.2015 16:32:32

1 reakcí na tento příspěvek ° Enduro fotky °

15.9.2015 v 20:03 | Nahoru | #24874
Napsal to teďka asi přesněji. Je to spíše o tom jaký je kdo jezdec, jaký kdo má cíle. Jezdec z nějakého enduro týmu, který jezdí každý víkend závody atd. jezdí trošičku jinak než já, kterej odjede za rok 30 MTH Takže se shodnem, že je to o tom jak moc se jezdí. To, ale neznamená, že kdybych jezdil více, tak že začnu jezdit s otevřenou přívěrou. To fakt ne. Nemám rád rychlost a proto jezdim, jak šnek a rád

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ° Enduro fotky °

16.9.2015 v 06:48 | Nahoru | #24875
Sally06> Tak to asi budeme na Mordu ve stejné skupině

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ° Enduro fotky °

16.9.2015 v 08:49 | Nahoru | #24876
Klasika> Uvidíme, jak se to tam vyvrbí

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ° Enduro fotky °

16.9.2015 v 08:56 | Nahoru | #24877
Sally06> kampak jedete? viděl jsem něco letmo na offmotu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ° Enduro fotky °

16.9.2015 v 12:44 | Nahoru | #24878

(reakce na) ° Enduro fotky °

16.9.2015 v 20:43 | Nahoru | #24879

assassin píše: Jo tohle myslis ... To jo to je takovej traktor ten husar :) me se to na nem prave hrozne libilo - ale to co jsem v te dobe zkousel jezdit nemelo s endurem moc spolecneho :) to asi i ta te410 se snadneji "rozhrabe" (nez 2t, ikdyz ta 300 dole uplne mrtva neni)


Žádnej traktor to není, měl jsem 450 předělanou na 380 - vložka za 400 ... _ origo přestavba motoru v promotu ... . Měl jsem potom plnokrevnou 450 08. Oba motory jedou nahoře shodně, dole je 450 krapet silnější. Oba motory maj rádi otáčky, žádný podtáčení, o kterým pořád žvatlá podtáčovník podpřívěrový .
380 byla po doladění karbce moc moc příjemná.
450 je v pohodě do jakýhokoliv terénu od hard po rally přejezdy. Žádná dramatická ouhrabka, co rve ruce od volnoběhu, jak se píše.
Zkušenost taková, že tu máme krom jinýho pěkný kořenový výjezdy v lese. Jízda na 450, potom přesednutí na 3002T = vyjel jsem +/- úplně stejně. Než na limit motorky narážím na limit rovnováhy, práce s těžištěm a hlavně MÁLO PLYNU!
Mám to jako Klasika, když jedu, myslím, že mám skoro plnej, ale když sebou plácnu, tak mi všichni říkaj, jdi o kvalt dolů a přidej trochu plyn
Pokud je opravdu něco, co se nazývá výjezd a vyjede se to celý pod přívěrou, není to zas takový výjezd, protože pořádný výjezd se pod přívěrou vyjet nedá!!! - uhrabeš se, zastavíš se. To je tak nějak pro mě z toho, co jsem si vyzkoušel a viděl v reálu.
Něco jinýho jsou technický pasáže, ale je tu řeč o výkonu ve výjezdech. Osobně potřebuju výkon/krouták 450. Na nějaký 250 4T bych byl ještě marnější.
Zkusil jsem si v RO jeden den EXC 350 4T, moc příjemný, fakt mě bavila jak sviňa - víc jak můj berg, hlavně mi sedla erfgonomie rámu, až se mi tomu nechtělo věřit, ale poznáš každý špatný odřazení + odstupňování kvaltů mi nesedlo - motor daleko hůř pobírá než 450. Ale myslím, že bych si zvyk a naučil se s tím.
450 není problém . Nepoznal jsem žádný rozdíl když jsem vážil v loni suchých 65 nebo předloni 90 kg. Je to hodná holka, co má vodpich








1 reakcí na tento příspěvek ° Enduro fotky °

16.9.2015 v 21:01 | Nahoru | #24880
Janek: ja zkousel 550 a ta jela uz od volnobehu - co jsem slysel tak 450 je podobna - vychazel jsem z toho.
Me to je tak nejak fuk, vyjedu to same na 2013 300 2t jako na 2000 410 4t :) jak rikas, mam spis problem s tim ze nic neumim, nez ze by nezvladala technika...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ° Enduro fotky °

16.9.2015 v 21:30 | Nahoru | #24881
assassin> Ono to jede od volnoběhu, vrkneš a jde na zadní jak nic nebo hrábne ....
Když jsem jezdil Kawu KLX 650 polocesťák a četl jsem podobný diskuze, měl jsem doslova strach si vyzkoušet sednout na ostrou 450. Když k tomu poprvý došlo, tak jsem byl najednou překvapený, že je to jinak, než se o tom krafe na fórech.
Jezdím občas s partou hobíků a pokud to čtou, jen se smějí, jim ty 2T a 4T pěkně bzíkaj , prostě jak je potřeba. Až teda na jednoho, ten má nenapodobitelnej styl, se kterým vybublá kam potřebuje .
Ta původní Králíkovo 400 je možná k mání. Motor udělaný s pěknýma úpravama, zapalko ze 450, ...
Kdyby měl někdo zájem, zjistím víc Viděl jsem ten motor, když ho prodal - dost zbídačený stav, údržba zanedbaná, vylítaný kuličky z ložisek vačky, ... tak nějak před smrtí. O nějakým plným výkonu nemůže být řeč.
Aby bylo jasno, Králík za to nemůže, měl to opravdu jen krátce, jak píše, bylo to na něj moc. Píšu to jen proto, že až po opravě ten jeho motor opravdu jede jak má

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ° Enduro fotky °

16.9.2015 v 22:30 | Nahoru | #24882
Janek> Jojo, já to měl cca 2 měsíce, s tím člověkem jsem se ještě pak finančně dorovnával, aby jsme měli oba klid... já byl rád, že už se na tom nedá jezdit. Zlatej 2T kterej se posbírá i z otáček pod volnoběhem a hlavně NECHCÍPÁ kde si usmyslí. Ale neřekl bych ,že jsem nějakej podtáčovník nebo jak jsi to nazval. Kde to znám jezdím často na hraně. Ostatně loni se mi to nevyplatilo.

(reakce na) ° Enduro fotky °

17.9.2015 v 03:14 | Nahoru | #24883
Králík.> Vím, že to bylo z tvý strany fér
Podtáčovní podpřívěrový jsem jen hodil a patří to ke všem, co pořád dokola píšou, jak je 4T úžasný v tom, že se nechá podtočit hlavně woe ty kladiva od 450 nahoru, jak to na kadláka vyjede úplně všude ... táákovýýýhle krpály ... a u podpřívěráků to samý. Ty to netvrdíš
Ať si každej jezdí na čem chce, jak chce , jen mě to nedalo, když tu čtu nějaký ty bludy.
Je dost faktorů, co ovlivňujou, jak můžeš nebo naopak musíš jet, abys někam vyjel ...

1 reakcí na tento příspěvek ° Enduro fotky °

17.9.2015 v 08:42 | Nahoru | #24884
Janek: jo diskuze a realita jsou od sebe dost vzdaleny ... Ja taky cekal od 300 vic, ale je fakt ze chvili jsem se ji bal :) docela bych si vyzkousel tu cr500 kdyz se o ni rika, ze na tom jezdit proste nejde :)
Me nejak nedela problemy to vytocit, ale spis jet rychle - teda v terenu - tzn kdyz jsou ve vyjezdu koreny, kameny, neco na cem to skoci - tak to proste nerozmotam protoze se bojim ze me to kopne do stromu atd - proste nemam skills na to jet rychle v bordelu ....
Nevim jestli se to da rict obecne - ale ta 2t pod priverou tim ze nema tolik kroutaku tak ji mozna exot jako ja nezahrabe, ale regulace vykonu je na ni proti 4t horsi... Kdyz clovek ten vykon potrebuje, je to hodne zavisly na otackach .... Na tom 4t chces zvednout kolo tak jen vrknes, chces projet zatacku driftem, jak pridas hned jede kolo stranou .... Na 2t si musis na zadni zaspojcit, nebo mit motor v otackach, to same v driftu - kdyz jedes jen plynem a nemas uplne ok otacky tak se zadni kolo zacne trhat, zacne otvirat privera, nastoupi vykon a kolo ulitne ze to pretocis....
Proste na kaskadersky kousky mi sedi vic 4t a je pro me jednodussi na nem takhle jezdit. 2t mi prijde lepsi na pomaly pasaze, ze se fakt vede jako kolo...

° Enduro fotky °

17.9.2015 v 08:57 | Nahoru | #24885
Ono o záleží jak je ten 2T starej. Novější už nějaké spodek mají nebo se dá přívěrou naladit.
Ty starý prostě fungují stylem ON/OFF a to moc na technický ježdění není, i když většina je o rukách a hlavě.
Já si nedokážu při svým začátečníckým přístupu představit jet s 250 2T nějaké hodně kamenité potok nebo nějaký hopsance přes klády.Tam mám problémy s 4T kde se tolik nespojkuje a dá se to tahat plynem.
Já sem takovej víkendové mrdal, kdy mě vyhovuje čtyřtakt.Když to přeženu v zatáčce a zadek už nemám moc pod kontrolou, stačí zaklapnout a srovná se to, což u 2T moc nefunguje.Na 4T si člověk může dovolit na výjezdu lehce ubrat, kouknout na stopu či změnit směr,za těch pár desetin vteřiny se zase sebere, kdežto když se někdo drží na hraně přívěry, může se uspojkovat,aby udržel točky
Na druhou stranu mě nebaví nějakéj kopec jen tak vykadlat nad volnoběhem, ale vylítnout pod plynem ať je aspoň nějaká zábava. Na což bude ten roztočené M2T žrout lepší

Edit: popravdě sem na zánovním 2T nejel a je mi jasný z videí závodů, že se s tím dá jet nemožný až nesmysl, ale to je pro mě sci-fi představa

Naposledy editováno 17.09.2015 09:07:42

° Enduro fotky °

17.9.2015 v 09:16 | Nahoru | #24886
Comatik: asi budu muset vyzkouset nejakej starej 2t .... Abych mel srovnani. Ale za sebe muzu rict ze pro nove 300 to co pises plati fakt jen u volnobehu ... Uz lehce nad to jede az dost... Proto jsem sel i jako zacatecnik do 300. Jasne ze to trapim v nizkejch a neni to stylovy ... Ale 200,250 by zas trapila me a ja jsem proste chtel vyzkouset 2takt :) 4takt bych stejne urcite potreboval tu novou 501 :)

(reakce na) ° Enduro fotky °

17.9.2015 v 12:16 | Nahoru | #24887
assassin> Jestli jsi čekal od 300 2T větší divočinu, tak se podívej, co máš za pružinu v přívěře. Já to kupoval s červenou a byla to fakt divočina to udržet na obou kolech. Normálně jezdím střední a na Drapák Rodeo jsem dával nejtvrdší a to se pak chová jako trialka, ale na rovných úsecích a mx trati a závody CC to pak chce hodně spojkovat a dobře řadit.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ° Enduro fotky °

17.9.2015 v 22:16 | Nahoru | #24888
Sally06> A kolikátého?

° Enduro fotky °

17.9.2015 v 22:19 | Nahoru | #24889

Btw dnes jsem poprvé zkusil novou zadní Mitasku C-18 Super Light, zelený pruh 120/90/18 a jsem zatím mile překvapen Drží směr, pěkně bere, neodskakuje... uvidíme jak se projeví na závodech a na měkčím terénu na který je určena, zatím je OK

Naposledy editováno 17.09.2015 22:27:24

° Enduro fotky °

17.9.2015 v 22:23 | Nahoru | #24890
Kralik: mam tam tu prostredni (zlutou) cervenou a zelenou jsem dostal k moto... Ale jeste jsem to nezkousel prohodit....

(reakce na) ° Enduro fotky °

17.9.2015 v 22:42 | Nahoru | #24891
WoxmenRX> druhého

1 reakcí na tento příspěvek ° Enduro fotky °

20.9.2015 v 10:12 | Nahoru | #24892
Zkuste někdy Bridgestone X30. K mitaskám se už nevracím, nejsou o moc dražší, ale co se jízdních vlastností týče, je to trošku jinde, sám jsem nejdříve nevěřil.

(reakce na) ° Enduro fotky °

20.9.2015 v 14:28 | Nahoru | #24893
Joraell> vypadá zajímavě...




° Enduro fotky °

20.9.2015 v 20:14 | Nahoru | #24894












Naposledy editováno 20.09.2015 20:16:03

1 reakcí na tento příspěvek ° Enduro fotky °

21.9.2015 v 10:43 | Nahoru | #24895
AJP do kopce nejede






(Je to jen narážka na předchozí debatu o výkonu, nemám nic proti ajp)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ° Enduro fotky °

21.9.2015 v 11:13 | Nahoru | #24896
EnduristaGG> kdo by v kopci čekal takovou ďouru

(reakce na) ° Enduro fotky °

21.9.2015 v 11:46 | Nahoru | #24897
COMATIK> To jsi byl ty?

1 reakcí na tento příspěvek ° Enduro fotky °

21.9.2015 v 11:50 | Nahoru | #24898
Vůbec, nesnesl bych takový veřejný zesměšnění, já jezdím jen lesy inkognito
Ale AJP i jede...




(reakce na) ° Enduro fotky °

21.9.2015 v 11:59 | Nahoru | #24899
COMATIK> Aha aha, to byl právě offroad maraton Drnovice.... Jo na tu fotku jsem těď koukal na fb Když je jezdec jde asi všechno

° Enduro fotky °

21.9.2015 v 19:56 | Nahoru | #24900
Zábřeh- Račice MX 1 obě jízdy, super trať.
Krásně vyšlo počasí.
První jízda start nahovno, ale jízda ušla a druhá zase start super a jízda samej pád a nebyly už na rozbité trati síly.


Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist