ps: prosil bych zadne fotky mimo tema ci vohrane... nevhodne.. takove budu mazat
E: Kazdy endurar co toto vlakno otevre "musi" (mohl by) sem dat 1-2 fotky (svoje nebo cizi) co pro neho enduro znamena.
Inspirace popriklad tato KTMka
Naposledy editováno 17.01.2010 16:24:47
1 reakcí na tento příspěvek ° Enduro fotky °
(joke)
1 reakcí na tento příspěvek ° Enduro fotky °
2 reakcí na tento příspěvek ° Enduro fotky °
450 byl vděčnej spolehlivej pracant a neúnavnej tahoun, ale často měla nade mnou navrch.
250 je čistá radost z jízdy
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ° Enduro fotky °
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ° Enduro fotky °
když porovnáš výšku sedla s tvojí 450 exc je to stejný?
volodaj píše: Vespa> Gratulácia, tiež som si začal jazdu po kúpe 250 užívať trochu viacej. Menej sa snažím krotiť motorku a viac sa môžem s ňou hrať. Len teraz som zase začal špekulovať nad 2T . Človek nikdy nie je spokojný s tým čo momentálne má.
je třeba koupit obě 2T i 4T, jinak to asi nepůjde ...já taky pořád špekuluju
1 reakcí na tento příspěvek ° Enduro fotky °
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ° Enduro fotky °
Kopec píše: ALE 2T je lepší.
Hravější-ovladatelnější.
Nevadí mu utopení.
Občas se hodí,že se rychlej "odpíchne".
NEZŮSTÁVÁ v kolejích!
Není tolik slyšet v lese.
Má hydraulickou spojku.
...
Kopec- ahoj prosimte mohl by jsi mi vysvetlit jak rikas ze ten 2T proti 4T nezustava v kolejich jak je to mysleny?? Vse ostatni jsem pochopil ale tohle ne...
Uvazuju o prestupu na 2T tak me to celkem zaujalo. Nebo kdyby to vysvetlil nekdo jiny vuebc nevadi diky moc
Kopec píše: Najel jsem na ni 8 mth a teprve po šesti jsem si na ni trochu zvykl. Do té doby to byla hrůza(nemohl jsem nic vyjet),vyžaduje úplně jiný styl jízdy. Teď bych na ni zvládl už to samé co na 2T.
Ta druhá moto byla GG 300.
TM stojí kvůli banalitě (je to italka,ne?) čekám na prachovky do šavlí. Atyp.
co ti trvalo tak dlouho na to si zvyknout? Jenom kvuli motoru? Je to nějak těžší jak 300? Já sem si na WR 250F zvykl okamžitě, ale asi je to tim že sem šel z těžší do o hodně lehčí.
_JJ_ píše: Vespa> je takový hravější a zábavnější co?
když porovnáš výšku sedla s tvojí 450 exc je to stejný?
Rozhodně, a hned jsem porychlil.. a snad ještě porychlím, ještě musím vymýtit zbytky zlozvyků z 450 :)
Řekl bych že nová je vyšší a širší, oproti Yamaze WR250F určitě
Johnny469 píše: Kopec- ahoj prosimte mohl by jsi mi vysvetlit jak rikas ze ten 2T proti 4T nezustava v kolejich jak je to mysleny?? Vse ostatni jsem pochopil ale tohle ne...
Uvazuju o prestupu na 2T tak me to celkem zaujalo. Nebo kdyby to vysvetlil nekdo jiny vuebc nevadi diky moc
já měl problém ve vyjetejch kolejích právě s 2T - vyhrabe se drážka, 4T se protáhne a 2T tam zůstane seklej kolenem vejfuku.
1 reakcí na tento příspěvek ° Enduro fotky °
Vespa> Ja nad 2T špekulujem hlavne kvôli váhe a nižšie položenému ťažisku. Skúsil som si teraz nedávno kamarátovu KTM 250 EXC a je to super, skoro ako bicykel. Po pádoch sa to ľahšie zdvíha, v zjazdoch je úplne super, len výjazdy mi na tom moc nešli. Ale to je asi len vec tréningu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ° Enduro fotky °
Johnny469 píše: Kopec- ahoj prosimte mohl by jsi mi vysvetlit jak rikas ze ten 2T proti 4T nezustava v kolejich jak je to mysleny?? Vse ostatni jsem pochopil ale tohle ne...
Uvazuju o prestupu na 2T tak me to celkem zaujalo. Nebo kdyby to vysvetlil nekdo jiny vuebc nevadi diky moc
Staci se kouknout na nejakej prirodni enduro zavod do vyjezdu jak jede 2t a jak 4t zatimco jezdec na 2t krasne tu brazdu do kopce lemuje ve stupackach a je nahore cobydub, tak skoro kazdej 4taktista hobluje tu vyjetou drazku s konstatnim plynem a slape nahoru dokopce. A neni to tim ze by tan na 2t umel a ten na 4t ne, ale tim ze 4t ma stalou trakci a jakmile se jednou utrhne tak jenom hrabe a hrabe a je celkove stavbou tezkej takze pokud ztrati rychlost tak se jenom hrne, at uz pomalu do kopce nebo rychle z kopce ale pokazde se nejprve zhrne spatky do te vyjete drazky plne sutru a ohlezlejch korenu, takze pekne nahovno . 2t je takovej spise trial ten proste poskakuje po vrchu jak koza a kdyz se utrhne tak se zase lehce chytne. Peknej priklad by bylo asi video z letosnich Janovic tam byl jeden takovej krasnej korytko vyjezd, ale video nevim kde bylo.
Naposledy editováno 22.11.2010 22:51:04
3 reakcí na tento příspěvek ° Enduro fotky °
Tohle je myslim ono.
KTM 200 exc/2005 byla vysoká akorát na mě, to se mě moc páčilo jinak všechno ostatní bylo "vysoký" Ve sjezdech byl dvoutakt nepřekonatelnej - vůbec jsem nebál z kopce ani na bahně a letěl jsem o kvalt rychlejc než na 4t, do tý doby než jsem si pořádně nabil hubu
Joraell píše: Staci se kouknout na nejakej prirodni enduro zavod do vyjezdu jak jede 2t a jak 4t zatimco jezdec na 2t krasne tu brazdu do kopce lemuje ve stupackach a je nahore cobydub, tak skoro kazdej 4taktista hobluje tu vyjetou drazku s konstatnim plynem a slape nahoru dokopce. A neni to tim ze by tan na 2t umel a ten na 4t ne, ale tim ze 4t ma stalou trakci a jakmile se jednou utrhne tak jenom hrabe a hrabe a je celkove stavbou tezkej takze pokud ztrati rychlost tak se jenom hrne, at uz pomalu do kopce nebo rychle z kopce ale pokazde se nejprve zhrne spatky do te vyjete drazky plne sutru a ohlezlejch korenu, takze pekne nahovno . 2t je takovej spise trial ten proste poskakuje po vrchu jak koza a kdyz se utrhne tak se zase lehce chytne. Peknej priklad by bylo asi video z letosnich Janovic tam byl jeden takovej krasnej korytko vyjezd, ale video nevim kde bylo.
Joraell- diky moc za vysvetleni, nikdy me nenapadlo si to spojovat s tim jestli jede na 4T nebo na 2T.
Poprvé jsem ho jel se 450 když byl ucpanej, na dvou místech jsem musel zastavit, ale rozjel jsem to vždycky v pohodě. A v druhým kole (a to byl ještě rozmrdanější) jedním "tahem".
Dlužno ale říct že nahoře jsem byl tak vyflusanej že jsem spadl na bok a nemohl se zvednout