bmw_r1300gs_cartec

Téma: ° Enduro fotky °

17.1.2010 v 15:28
Nahodte fotky co pro vas znazornuji v nejake forme slovo "enduro" nemusi byt vase (v mem pripade), urcite budete vedet co myslim
ps: prosil bych zadne fotky mimo tema ci vohrane... nevhodne.. takove budu mazat

E: Kazdy endurar co toto vlakno otevre "musi" (mohl by) sem dat 1-2 fotky (svoje nebo cizi) co pro neho enduro znamena.
Inspirace popriklad tato KTMka

Naposledy editováno 17.01.2010 16:24:47

2.1.2015 v 09:09 | Nahoru | #24241
nevite někdo jak sestrihat video gopro3 .stahnulsem s gopro stranek ten jejich program a ani hovno bychto rošlapal slavny gopro k hovnu us me to zacina srat .furt stahuju ruzny hovna co ktomu doporucujou a nic jediny ceho sem docilil ze mi uvidea v pravim rohu ukazuje ikonka gopro ale do toho skurvenyho programu nejsem schopnej to video nahrat

2.1.2015 v 09:28 | Nahoru | #24242
luboš25> stáhni si Pinnacle Studio 17 já na tom dělám všechny videa je to jednoduchý a docela užitečný program Já to stahuju přez cztorrent.cz ale pšt

2.1.2015 v 10:12 | Nahoru | #24243
Já si stáhl převeděč z MP4 do AVI Pazzera ze slunečnice, a pak to dělám ve windows movie makeru, cokoliv jiného je pro mě těžší

3.1.2015 v 09:33 | Nahoru | #24244
řeznik jo toby slo toje muj programmouvi maker

3.1.2015 v 09:37 | Nahoru | #24245
něco ze silvestr mače

něco z minulého roku

3.1.2015 v 10:25 | Nahoru | #24246
první dva pokusy na gumě

3.1.2015 v 20:05 | Nahoru | #24247
dnešek

3.1.2015 v 21:26 | Nahoru | #24248

5.1.2015 v 13:20 | Nahoru | #24249

5.1.2015 v 13:48 | Nahoru | #24250
PROFI

5.1.2015 v 17:19 | Nahoru | #24251
Chtělo by to jezdit trochu víc ve stupačkách a hned by šly výjezdy líp, bez zbytečnýho zahazování.

5.1.2015 v 17:48 | Nahoru | #24252
Tak jsem dumal co k tomu napsat, nejprve mě napadlo PAT a MAT, no, ale neodolám. Spíš se hodí DVA ČURÁ-CI . A neberte to ve zlém

5.1.2015 v 18:29 | Nahoru | #24253
trochu nerozumím posledním třem komentářům, ty se vztahují k Woxmenovu videu?

5.1.2015 v 19:53 | Nahoru | #24254

5.1.2015 v 20:00 | Nahoru | #24255

Králík. píše: --tomas--> Můj ano. No a to že se vyválel na asfaltu... to se stalo snad každýmu, mě třeba když jsem vyjel z pangejtu s mokrýma pneumatikama a přesně jako on jsem se klouzal až k protějšímu.

ten tvůj ještě beru,máš pravdu... ale ti dva, kdy jeden tu háže videa z nudného loukokrosu, a druhý tady nepředvedl nic a už má keců až na půdu

5.1.2015 v 20:22 | Nahoru | #24256
ta tlama na tom asfaltě luxus. Akorát mě nejde do hlavy, že ani nehlesl. Stát se to mě, tak kurvuju,jak pohan.

3 reakcí na tento příspěvek ° Enduro fotky °

5.1.2015 v 20:34 | Nahoru | #24257

5.1.2015 v 20:36 | Nahoru | #24258
WoxmenRX> jsou kopce/výjezdy, kde je lepší stát ve stupačkách,ale jsou i takové, kde je lepší sedět. Podle mne je třeba se naučit pořádně spojkovat a ovládat trakci kol. Předek misí jet v drážce a zadek nesmí hrabat. Když se toto naučíš, vyjedeš každej kopec...

5.1.2015 v 20:37 | Nahoru | #24259
WoxmenRX>
Kašli na kyselé prdele. Jezdíš to pro sebe a svoji radost, ne ?

Naposledy editováno 05.01.2015 20:38:33

5.1.2015 v 20:38 | Nahoru | #24260
prackarr> To bylo pro mě tak trošku překvapení, když jsem najednou ležel takže jsem to ani nestihl katalizátor ale toho byl ten, že hned jak jsme vyjeli z lesa tak nás málem sejmul nějakej nasranej lesák autem... vyjeli jsme z lesa hned za horizontem a on jel zrovna okolo! takže známému předemnou se pokusil zablokovat cestu a ten ho objel, já jel za ním a mě už cestu částečně zablokoval když mě vytlačil do pangejtu... objel jsem ho a ujel pak ale jsem známému ukazoval ať jede rovně a on myslel že má zahnout no a to já nečekal ale je to i naše blbost protože v lese měli hon a o tom jsme nevěděli... jednou jsme vjeli mezi ně Takže trošku adrenalin a nebýt tohodle incidentu tak jsme jeli ještě hlouběji a na hezčí místa kdy by to ten den byl luxus

Naposledy editováno 05.01.2015 20:45:12

5.1.2015 v 20:44 | Nahoru | #24261
WoxmenRX> Ukaž to video s tím lesákem. To mne zajímá.
Každopádně jsme minulý týden jeli se synem, já na asfaltu najel na led,a šel jsem oběma kolama do skluzu, ještě jsem to ustál, upadl jsem až na poslední chvilku v nulový rychlosti po strašných brejcích,ale kluk jel za mnou a jak viděl, jak to se mnou cvičí, přebrzdil předek a šel k zemi taky. Dvě motorky na zemi a starej kokot s mladým kokotem se válí, za asi desetihlavého publika, co šlo se sáňkami a boby na procházku. Kroucení hlav a co si asi mysleli o mě, starým volovi,si domyslíš...

5.1.2015 v 20:50 | Nahoru | #24262
Tank> Jak říkám mě to nevytrhne
prackarr> Video nemám zrovna jsem to nenatáčel a to mě sere nejvíc ! a děkuju ve stupačkách se snažím jezdit co nejvíc pak mě ale nakopne zadek, sednu si a už se mi těžko zvedá to plně chápu Když napadl první sníh a začlo mrznout tak jsem byl taky a přesně jak píšeš jsem si ustlal na zmrzlý louži a zmrzlých šutrech (polňačka...) akorát já to nesrovnal a lehl hned jak mi přední kolo odpantovalo doprava no rozbil jsem asi tak 3cm tlustej led ramenem a natloukl si stehno, praštil do hlavy a ulomil kameru

Naposledy editováno 05.01.2015 20:51:31

5.1.2015 v 22:40 | Nahoru | #24263
Šmarja co tu řešíte ? Ten závěr videa byl jak když se potká na cestě Pat a Mat na nic jinýho jsem nereagoval.

Tome někdo má loukokros jiněj zase jen ty kecy

Prackine> no jo zmrzlá voda to je prevít, já se posledně málem uškrtil na tkaničce od bruslí když jsem si to takto štrádoval s bruslema hokejkou a baglem na kole :D Taky byla kaluž v zatáčce navíc už tma, no byl jsem na zemi opravdu fofrem. Naštěstí bez publika, bych vypadal jak narvanej.

Naposledy editováno 05.01.2015 22:40:39

6.1.2015 v 08:54 | Nahoru | #24264
jo tet je to zradny byl sem v sobotu jezdit ,dase rict sloto sračky ale sloto,cestou domu v mirnějšim kopci takova cesta přes louku takze všude trava jen lechce naznačeny rejjhy po autech co opčas projedou tak si to valim 3-4 vestupačkach kapku sem naset na zadní kolo at drži v kolei chital sem trakci kapku to proračelo zadni kolo a najednou tlama jak prasejeto vedle lesa a celej den ve stínu biloto celí zmrzli jen ta trava vipadala ze povolilo.zniceho nic zadni kolo vedle mne ubiračka zas plin chvilisem to lovil no par vteřin a dyš to vipadalo žeměto vihodí tak sem rači přidal at hodim hodiny nes abych se sek na štorc a letěl ,aš natu jebu do hlavi dobry dostal sem lechčí ko.ale chraniče vše pobrali

6.1.2015 v 13:52 | Nahoru | #24265

WoxmenRX píše: Tady se tak nějak potvrzuje to co se mezi klukama říká a to že na motorkářích už nemá cenu cokoli řešit protože stejně nikdo neporadí, nepochválí, neukáže a nepomůže! (ne všichni! ty ale bohužel někam utekli a neukazují se tu a je to škoda) každej jen koukne, zhejtuje a odejde... proto taky každej chodí na Offmoto.cz Nikdy jsem proti nikomu z fóra nic neměl a mít nebudu a tohle mě nevytrhne Králík.> Vím o tom a děkuju za radu, já s tím mám totiž trošku problém ve stupačkách ve výjezdu, potřebuju vyvýšení na řídítka jsem u toho hrozně ohlej Tímhle se nechci nějak ospravedlnit ale napíšu to... Na motorce jsem začal jezdit v 15ti na 50cc s tou se jezdit enduro nedá takže rok seznamovačka s provozem na silnici a seznámení co motorka umí a neumí, pak 125cc, která mi vydržela dva roky a z toho rok jsem se plácal po louce a silnici protože jsem se do lesa bál a druhý rok něco jako jěždění... pak přislo 300cc protože jsem si myslel že to bude dobrej kompromis ale zdálo se mi, že ne tak jsem si koupil toto a tohle je motorka, která mi asi opravdu sedí a jsem rád za to, že jezdím tak jak jezdím... Než jsem začal jezdit tak jsem neměl ani 1% zkušeností takže jsem v podstatě samouk nikdo mi nikdy neříkal co a jak dělat jinak a líp na všechno jsem přicházel a přicházím sám to je taky o něco těžší než když jezdíte pravidelně s partou Neříkám že jezdím dobře, nejezdím a vím to a snažím se zlepšovat a myslím že jsem už trochu dál než jsem byl, ale stále mám strach zkoušet nové věci nebo přidat a to je špatně... takže tvůj komentář pane cidermane chápu, když vidíš mě jako totálního amatéra a sebe jako totálního mistra Je mi to ale jedno, vyjadřuj se k mému videu jak chceš, já jsem rád za to že jezdím a že jsem zdravej a jezdím si pro sebe a pro radost ne pro někoho jiného

Nikde jsem nepsal, že sebe vidím jako totálního mistra a Tebe jako totálního amatéra. Trochu nadhled pane .

3 reakcí na tento příspěvek ° Enduro fotky °

6.1.2015 v 17:53 | Nahoru | #24266
sem dám taky naše video at je prdel

Naposledy editováno 06.01.2015 17:54:30

6.1.2015 v 18:23 | Nahoru | #24267
WoxmenRX> Ono je to těžký udržet se, když to tahá jako sviňa, já si užil na Husaru FE400 svý a stačilo mi to. Za sebe řikám zlatej 2T, teď mám 250, 300 jsem nikdy nezkoušel ale tohle mi bohatě stačí, se středně tvrdou pružinou je to dobře ovladatelný.
Taky pak záleží na nastavení podvozku, jestli se ti hodně nakopává zadek. Pokud nevymetáš často tratě, tak to zkus povolit a uvidíš, jestli to bude změna k lepšímu.

6.1.2015 v 20:27 | Nahoru | #24268

Tomaster píše: sem dám taky naše video at je prdel

Šlágr

6.1.2015 v 21:43 | Nahoru | #24269
xfany> Jak do něj jebne tím kamenem

6.1.2015 v 22:00 | Nahoru | #24270

Tomaster píše: sem dám taky naše video at je prdel

Máte všichni 2T a všichni se na nich trápíte. Minimálně ten na tý červený motorce,tomu to vůbec nesedí...