vybírám nové pneu na Horneta. Na výběr jsem si dal:
Michelin Pilot Road 2
nebo
Continental Road Attack 2
Nemám zkušenost ani s jednema. Ty Micheliny budou asi dobrý co lidi psali, ale jsou dražší než Continentaly. Attack 2 je sice novinka, ale tak asi budou lepší než Attack.
Tak jestli k tomu máte třeba nějaký postřehy, budu rád.
Díky
1 reakcí na tento příspěvek výběr pneu Honda Hornet 600
1 reakcí na tento příspěvek výběr pneu Honda Hornet 600
BTW jak jste na tom s pneu v dešti?! Zatím co jsem měl tyhle pneu tak jsem si připadal jak když jedu na ledu... V dešti nebo na mokru asi nejvíc seděly ty dunlopy..
1 reakcí na tento příspěvek výběr pneu Honda Hornet 600
Dáky za příspěvky
JiříII.>Road Attacky mám.Slušný nájezd km,nemáš-li to na nějakou divočinu,určitě budeš spokojen.Těť chci větší lepidlo,vybírám z Bridge 016,Conti Sport Attack a Miche.Power Plot 2CT a taky se meumím rozhodnout.
Co treba jeste pridat Dunlop Sportmax Qualifier II Dost si to lidi chvali. Tento rok se skoro neprodavaji zadne BT 016.vacek>No nic jsem se rozhodl, že koupim Conti Road Attack 2. Jsou za zaváděcí ceny a snad budou dobrý
Dáky za příspěvky
CONTI ROAD ATTACK 2
Je nová špičková sportovně cestovní pneumatika, která vzorkem zapadá do rodiny Conti Attack, ale zároveň vylepšuje jízdní vlastnosti staršího modelu ve všech směrech, tj. ve výdrži, v záběru, přilnavosti za sucha i mokra a v komfortu. Conti Road Attack 2 je vlajkovou lodí firmy Continental ve sport-touringu a okamžitě se zařazuje na špici tohoto segmentu mezi konkurencí.
Technologie:
1. Continuous Compound- za použití jedné směsi speciální technologií ohřevu ve výrobě dociluje homogenního odstupňování přilnavosti ( kraje pneu jsou měkčí než prostředek). Naprosto srovnatelná s pneu s vícesměnovou technologií, plusem je pozvolný přechod na jinou tvrdost. Tuto technologii využívají pneumatiky Sport Attack, Road Attack 2, Race Attack, Trail Attack Radial .
2. ASC, Activated Silica Compound Technology- speciální směs, která zaručuje velmi dobrou přilnavost za každého počasí a v každé jízdní situaci.
3. Traction Skin- revoluční povrchová úprava pneu. Díky technologii výroby, za použití minimálního množství separátorů pro nástřik formy, je pneumatika připravena přenášet maximální výkon za rekordně krátký čas potřebný k zajetí pneumatiky.
4. Geometrie drážek- nová proměnná geometrie drážek vylepšuje jízdní vlastnosti v extrémních situacích kde dochází k výrazně menší deformaci drážek. Vylepšuje zrychlení a zkracuje brzdnou dráhu při zachování optimálního opotřebení.
5. DRT, Dynamic Ride Technology – sportovnější profil pneu vylepšuje ovládání motocyklu ve všech režimech jízdy.
6. Design – do detailu dotažený vzhled pneu napomáhá při prodeji ( název na pneu, sportovní vzorek, propracované boky ). Vzorkově patří do rodiny Conti Attack, proto není problém při kombinaci pneu mezi sebou( Sport, Road, Road2 ).