globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Rez - jak na ni? + drobnosti
10.1.2010 v 16:10
přikládám foto - nejvíce mne znepokojují svody..
máte nějaký tip?


Rez - jak na ni? + drobnosti

11.1.2010 v 08:14 | Nahoru | #31
to je jen na ten hnusnej vysokej rez na ty zazloutly nebo zmodraly vejfuky staci jen lehce třít (tim blue jobem)

(reakce na) Rez - jak na ni? + drobnosti

11.1.2010 v 08:42 | Nahoru | #32
Molex>
"jedná se o chemickou reakci kdy měd prosakuje přes chrom... jediný co jsem vyčet že opravdu funguje je přípravek Blue Job - dá se koupit na ebay dej hledat neco jako "Blue job chrome""

Tak ti nevim ale na zabarvenej chrom at uz do modra nebo do zlata me vzdy pomohla obycejna brusna pasta jako silichrom a podobne.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rez - jak na ni? + drobnosti

11.1.2010 v 09:12 | Nahoru | #33

Skobik>Par vas tady uvadi prebrousit hodne jemnym smirglem. Co si pod pojmem hodne jemny predstavujete? Kazdy ma totiz jinou predstavu co je to jemny smirgl. Pro nektere lidi je dokonce i 220 jemnej smirgl. Takze to upresnete kdyz uz radite.
Ja osobne bych na to zadnej ani sebejemnejsi smirgl nebral (ted mam na mysli treba 2000 samozrejme pod vodou)a ani ocelak nebo drateny kotouc i ten to totiz poskrabe (strati to lesk) a potom uz to s brusnou pastou (silichrom, autosol, Blue Job) nezachranis. Takze pro bodovou rez jak je na obrazku v prispevku #3 a pro zbarveny chrom bych pouzil jen brusnou pastu. V pripade bodove koroze bych to po vylesteni necim odmastil treba acetonem a napatlal odrezovacem nechal to zapusobit a pak jeste jednou prelestit pastou. Na rez jaka je na uvodnim obrazku ti samozrejme zadna brusna pasta nepomuze. To jsou moje zkusenosti.

Krouta>
"Standa_> Na ty svody doporučuji jednoznačně Blue Job . Mám s ním velice dobrou zkušenost. Neobsahuje žádné brusné částice, tudíž nepoškrábe chrom. Zkus a za pás minut budeš mít i ty zabarvené svody jako nové."

"Neobsahuje žádné brusné částice"
Never vsemu co ti kdo nakeca i pokud to je vyrobce. Brusne castice tam jsou i kdyz hodne jemne ale jsou. Kdyby to fungovalo nejakou chemickou cestou tak by jsi to mohl jenom potrit nebo posplichat a pockat az to zapusobi a nemusel by jsi to sudlat jak pako s drivkem a hadrikem.



Já měl na mysli smirek o hrubosti kolem 2000 až 2500. Teď jsem leštil hodně poškrabané plexi na SV, přebrousil jsem to, pak to doleštil xerapolem a nemůžu si stěžovat na nějaké škrábance. Myslím, že ty kousky rzi by se hodně těžko odstraňovaly jen leštící pastou. Nevím, je to můj názor

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rez - jak na ni? + drobnosti

11.1.2010 v 09:41 | Nahoru | #34
Koudelovic>
Plexi a chrom je uplne neco jineho. U plexi mas materialu na brouseni "kolik" chces a dalece lepe se to brousi a lesti. U chromu mas jen hodne tenkou a tvrdou vrstvu a jak to jednou poskrabes smirglem i tou 2500kou tak uz to nikdy nevylestis tou pastou tak aby to vypadalo jak original. Bude to sice ciste stribrne bez zerzi ale uz to nebude met ten lesk. Porad tam pujdou videt ty mikroskrabance.

Rez - jak na ni? + drobnosti

11.1.2010 v 10:11 | Nahoru | #35
Na zmodralý kolena blue job... ale pokud máš špatně seřízenou bohatost, tak ti to zmodrá znova... Rezaté tečky v chromu se dají v menší míře odstranit pastou na chrom, já používám silichrom. Ale chce to udržovat, po čase se objeví znova. Ty zrezatělé svody od válců ke svodům doporučím leda nechat opískovat a znova stříknout barvou na výfuky (hádám, že tam chrom stejně nikdy nebyl)... Nejlepší řešení je samozřejmě nový chrom, ale to je tady problém, protože chromovny nechtějí výfuky brát - nejde to dokonale dočistit a velice pravděpodobně jim to zničí lázeň.

Rez - jak na ni? + drobnosti

11.1.2010 v 10:14 | Nahoru | #36
Jo a mimochodem, blue job se v ČR dá koupit u pro perform. Nevím, co stojí na Ebay, já za to dal něco kolem 500 právě u pro perform.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rez - jak na ni? + drobnosti

11.1.2010 v 11:42 | Nahoru | #37

Skobik>
Never vsemu co ti kdo nakeca i pokud to je vyrobce. Brusne castice tam jsou i kdyz hodne jemne ale jsou. Kdyby to fungovalo nejakou chemickou cestou tak by jsi to mohl jenom potrit nebo posplichat a pockat az to zapusobi a nemusel by jsi to sudlat jak pako s drivkem a hadrikem.



Blue Job jsem na doporučení vyzkoušel na svém stroji, takže žádné "jedna paní povídala". Nejsem typ, co by hltal reklamy z nějakého TV Shopu nebo skákal na špek kdejakému pouličnímu prodejci. Jisté je, že pokud na zabarvené svody aplikuješ tento přípravek, zaručeně ti to chrom nepoškrábe - na rozdíl od silichromu třeba... Takže je mi šuma fuk na jakém principu ta věc funguje (i kdyby to navzdory tvrzení výrobce obsahovalo brusné částice), pro mne je důležitý výsledek.
Silichromem jsem šudlal někdy před 20 lety chromové nárazníky na své staré "stodváce", Introšovi bych takové zvěrstvo neudělal (ale pro šťouraly - na schovaném kousku svodu jsem ho zkusil a po aplikaci jsou vidět opravdu jemné "mikroškrábance". Někomu to možná neva ale na chopperu nežádoucí).
Blue Job samozřejmě neřeší příčinu zabarvování svodů, pouze efektivně a bez nežádoucích následků odstraní důsledek.

Je na rozhodnutí každého, jakou variantu použije. Nikomu to nenutím, pouze popisuji osobní zkušenost.

2 reakcí na tento příspěvek Rez - jak na ni? + drobnosti

11.1.2010 v 11:52 | Nahoru | #38
Místo neustálého leštění a čištění raději jezdím. Je to zábavnější. Motorku mám aby mi složila a ne abych jí sloužil já.

(reakce na) Rez - jak na ni? + drobnosti

11.1.2010 v 11:55 | Nahoru | #39
Skobik> Aháááá, už je mi jasný, kde jsi vzal to dřívko, já na to video nekoukal.
No je fakt, že takhle zezvěřené, jako je to na tom videu jsem to neměl ani zdaleka. Stejně tak netvrdím, že by Blue Job zvládnul třeba tu rezavou přírubu na fotce tazatele. Třeba jo, ale nemám to na čem vyzkoušet (díky Bohu). Ty jeho zabarvené svody ale zvládne určitě.
Mimochodem - tahle zanedbanýho Dráčka jsem snad ještě neviděl, chudák malej...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rez - jak na ni? + drobnosti

11.1.2010 v 11:58 | Nahoru | #40
satori> No vidíš, já byl leštit naposled včera večer - zima je dlouhá...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rez - jak na ni? + drobnosti

11.1.2010 v 12:04 | Nahoru | #41

Krouta>satori> No vidíš, já byl leštit naposled včera večer - zima je dlouhá...



Já jsem si včera večer nechal vyleštit.

(reakce na) Rez - jak na ni? + drobnosti

11.1.2010 v 12:15 | Nahoru | #42

ŘízekGSF>Spíš bych řek, že ten bavorák má svody z nerezu, ne chrom..aspoň podle barvy..
Jinak silichrom, a černou vypalovací barvu. Znova chromovat se ti to nevyplati..

Pokud neznáš někoho, kdo ti to udělá pod rukou v práci

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rez - jak na ni? + drobnosti

11.1.2010 v 13:09 | Nahoru | #43

satori>Já jsem si včera večer nechal vyleštit.


Já si radši dělám všechno sám

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rez - jak na ni? + drobnosti

11.1.2010 v 13:38 | Nahoru | #44

Krouta>Já si radši dělám všechno sám



Každý večer leštíš svod?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rez - jak na ni? + drobnosti

11.1.2010 v 14:39 | Nahoru | #45

satori>Každý večer leštíš svod?


No tak uplně každej už neee, jsem už starší člověk

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rez - jak na ni? + drobnosti

11.1.2010 v 14:58 | Nahoru | #46

Krouta>No tak uplně každej už neee, jsem už starší člověk



Taky upřednostnuju lednyčku a ovladač. Sex je pro decka.
A svody na motorce mam rezave jak liška ale se mi to hrozně libi.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rez - jak na ni? + drobnosti

11.1.2010 v 15:11 | Nahoru | #47
satori> Máš recht, kolega v práci taky říkal, že se mu moje VS1400 líbí ale on že si koupí enduro, aby to mohl vždyky jen opláchnout vapkou a neztrácel čas leštěním.

No joooo, teď jsem kouknul na tvou galerii a už je mi jasný, proč nemáš náladu ani čas řešit trochu rzi na svodech....

Naposledy editováno 11.01.2010 15:13:35

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rez - jak na ni? + drobnosti

11.1.2010 v 16:27 | Nahoru | #48

Krouta>Blue Job jsem na doporučení vyzkoušel na svém stroji, takže žádné "jedna paní povídala". Nejsem typ, co by hltal reklamy z nějakého TV Shopu nebo skákal na špek kdejakému pouličnímu prodejci. Jisté je, že pokud na zabarvené svody aplikuješ tento přípravek, zaručeně ti to chrom nepoškrábe - na rozdíl od silichromu třeba... Takže je mi šuma fuk na jakém principu ta věc funguje (i kdyby to navzdory tvrzení výrobce obsahovalo brusné částice), pro mne je důležitý výsledek.
Silichromem jsem šudlal někdy před 20 lety chromové nárazníky na své staré "stodváce", Introšovi bych takové zvěrstvo neudělal (ale pro šťouraly - na schovaném kousku svodu jsem ho zkusil a po aplikaci jsou vidět opravdu jemné "mikroškrábance". Někomu to možná neva ale na chopperu nežádoucí).
Blue Job samozřejmě neřeší příčinu zabarvování svodů, pouze efektivně a bez nežádoucích následků odstraní důsledek.

Je na rozhodnutí každého, jakou variantu použije. Nikomu to nenutím, pouze popisuji osobní zkušenost.



Ja jsem ale nerikal ze je ten Blue Job spatny. Ja uz jsem chrom nelestil nejakej ten patek ale kdyz jsem to lestival tak v tu dobu jsem pouzival silichrom. Samozrejme netvrdim ze je nejlepsi nebo neco na ten zpusob. Na lesteni hliniku a plexi momentalne pouzivam jine pasty ale nazvy si nepamatuji. V tom Blue Jobu budou taky ty brusne castice ale urcite mnohem jemnejsi nez v tom silichromu.

(reakce na) Rez - jak na ni? + drobnosti

11.1.2010 v 16:31 | Nahoru | #49

satori>Místo neustálého leštění a čištění raději jezdím. Je to zábavnější. Motorku mám aby mi složila a ne abych jí sloužil já.



Moje slova.
Tak to taky praktikuji. U aut to neresim vubec. Ty umivam tak mozna jednou do roka.
To ty motky alespon obcas umyju.
Na nejake lesteni neni cas a nalada.

Rez - jak na ni? + drobnosti

11.1.2010 v 16:35 | Nahoru | #50
dávám tomu déšť, maximálně dva

(reakce na) Rez - jak na ni? + drobnosti

11.1.2010 v 16:45 | Nahoru | #51
Skobik> Jasně, jak už jsem psal - pro mě je podstatné, že mi ten bílej prášek (potažmo "kašička") neudělá na chromu škrábance a poradí si i tam, kde "silichromy" selhávají. Jen tak pro zajímavost jsem nejdřív na zažloutlé místo na tlumiči výfuku vyzkoušel silichrom a ani ťuk. Teda když nepočítám právě ty skoro neznatelné škrábance.
Oproti tomu, po chvilce práce s Blue Job skvrna zmizela beze stopy. Jestli tam jsou, navzdory tvrzení výrobce, brusné částice, fakt neřeším.
Vyzkoušel jsem Blue Job taky na připečené kalhoty na svodu - po několikaminutovém šudlání přibaleným hadříkem ani ťuk. Myslím, že sebemenší brusné částečky by aspoň na okrajích nějaké stopy zanechaly...

Rez - jak na ni? + drobnosti

11.1.2010 v 18:09 | Nahoru | #52
Zkušenost z K1400

Metal polish

Naposledy editováno 11.01.2010 18:21:44

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rez - jak na ni? + drobnosti

11.1.2010 v 20:43 | Nahoru | #53

Krouta>satori> Máš recht, kolega v práci taky říkal, že se mu moje VS1400 líbí ale on že si koupí enduro, aby to mohl vždyky jen opláchnout vapkou a neztrácel čas leštěním.

No joooo, teď jsem kouknul na tvou galerii a už je mi jasný, proč nemáš náladu ani čas řešit trochu rzi na svodech....



Se kukni tudyk

A tudyk

To se ty mošna b ude libit vice.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rez - jak na ni? + drobnosti

11.1.2010 v 21:15 | Nahoru | #54
satori> Oceňuju, že jsi se přemohl a vyleštil tu mašinu aspoň na focení. Je hezká. Ta motorka myslím...
Pro tu slečnu je to slabé slovo. Se nedivím, že jsi na ní vyplácal skoro celej film...
100_4984 je obzvlášť povedená

(reakce na) Rez - jak na ni? + drobnosti

11.1.2010 v 21:20 | Nahoru | #55
Skobik> No, možná se bojíš, že bych to měl pošrábaný, ale já bych se bál, abys tím leštěním brusnou pastou neodleštil všechen chrom dopryč

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rez - jak na ni? + drobnosti

11.1.2010 v 23:20 | Nahoru | #56

Krouta>satori> Oceňuju, že jsi se přemohl a vyleštil tu mašinu aspoň na focení. Je hezká. Ta motorka myslím...
Pro tu slečnu je to slabé slovo. Se nedivím, že jsi na ní vyplácal skoro celej film...
100_4984 je obzvlášť povedená



Zda se mi to a nebo to tu leštičum zasirame vjecama co tu nepatři.
Se omluvam a vracam na sfoju nyt.

(reakce na) Rez - jak na ni? + drobnosti

11.1.2010 v 23:41 | Nahoru | #57
satori> Jedno je jisté - na ty tvé fotky je o dost příjemnější pohled než na toho rezavýho "dragstára" a v tomto případě asi nikdo, snad krom naší čtyřprocentní menšiny (no někdy mám pocit že je jich nezdravě víc nebo že je to snad i moderní záležitost) nebude nic namítat.

1 reakcí na tento příspěvek Rez - jak na ni? + drobnosti

12.1.2010 v 09:58 | Nahoru | #58
satori>
Pekne fotecky.

Koudelovic>
"Skobik> No, možná se bojíš, že bych to měl pošrábaný, ale já bych se bál, abys tím leštěním brusnou pastou neodleštil všechen chrom dopryč"

Tak toho se rozhodne bat nemusis. To bys musel opravdu hoooodne dlooooooho lestit tou brusnou pastou.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rez - jak na ni? + drobnosti

12.1.2010 v 10:12 | Nahoru | #59
Skobik> Mě to jen tak napadlo, když si říkal, že šmirgl to poškrábe, tak co potom udělá pasta, která funguje prakticky na stejném principu jak šmirgl, taky obsahuje brusné částice.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rez - jak na ni? + drobnosti

12.1.2010 v 10:43 | Nahoru | #60

Koudelovic>Skobik> Mě to jen tak napadlo, když si říkal, že šmirgl to poškrábe, tak co potom udělá pasta, která funguje prakticky na stejném principu jak šmirgl, taky obsahuje brusné částice.



Marjapano. Ale brusna pasta na lesteni byva vetsinou daleko jemnejsi nez nejjemnejsi smirgl. To je to tak tezke pochopit?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Brzdění cruisera v dešti [1, 2] Yamaha XVS 650 DragStar, Yamaha XVS 1100 DragStar, Y... HrnčířKraus 32 3.4.2024 v 16:54 Dosky-CZ
xvs 650 karburátor Yamaha XVS 650 DragStar, Yamaha XVS 650 Dragstar Classic mlukes 8 6.3.2024 v 19:22 Kropikkk
akú VRLA nabíjačku Yamaha XVS 650 DragStar ian2112 3 5.3.2024 v 03:21 kokoška.
diagonálna vs bias belted pneu Yamaha XVS 650 DragStar ian2112 8 13.7.2023 v 16:37 Krautkopf
Yamaha XVS 650 DragStar - jaké pneu? Yamaha XVS 650 DragStar davidsedivy 18 6.7.2023 v 15:24 ian2112


TOPlist