globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Karburátor Kawasaki ZZR 1100 potlaky
 
28.8.2007 v 16:26
Zdrávím, neporadí mě někdo ohledně karburátoru na ZZR 1100 s podtlakama?
Motor (písty) se mi na volnoběh hádají a jde napravidelně. Mám nové svíčky cca 1500km i když ta 1 mě oděšla a dal jsem novou, tak motor pořád jde nepravidelně. Jak ale přidám plyn tak to jede, a někdy jde motor pěkně i na volnobeh. Může to být synchronizací? že se mi třeba 1 válec moc topí benzínem a proto i ta svíčka odchází? A kolik tak asi stojí seřízení potlaků? Nebo si to mohu seřidit sám? Pokud seženu budíky? A ještě mi to celkem dlouho trvá než to chytne za tepla. :( Tak pokud budete někdo něco tušit, tak budu rád když písnete. Dík

1 reakcí na tento příspěvek Karburátor Kawasaki ZZR 1100 potlaky

28.8.2007 v 16:35 | Nahoru | #1
ciman>Seřizování je stejný jako u každýho jinýho čtyřválce: seřídíš vždycky dva krajní mezi sebou a pak seřídíš ty dvojice mezi sebou. Je tam akorát na houby přístup: musí dolu nádrž, ale i celý sání, což v podstatě vychází na to, že musíš shodit kapotáž.
Ty karburátory jsou na krátkejch hrdlech, takže i přístup k připojení hadiček nic moc.
Ne že to je úplně na houby, ale znám prostě motorky s lepším přístupem.
Zkus nejdřív seřídit ty podtlaky a uvidíš.

Ta svíčka odešla proč?

(reakce na) Karburátor Kawasaki ZZR 1100 potlaky

28.8.2007 v 17:01 | Nahoru | #2
Ricard>Je to urcite rozhozenou synchronizaci! Klasickej jev na volnobeh, pri plnym plynu to jede normalne.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist