paolo_novy Přidat reklamu

Téma: R1 07 a ZX10 08
5.1.2010 v 22:54
nechci rikat ze to ma nejakou vypovidajici hodnotu, ale prislo mi to zajimavy...

Anketa: tak jak je to s tim co vic jede?
R1 jede vic
37%
18
ZX10 jede vic
16%
8
R1 ma sikovnejsiho ridice
4%
2
ZX10 ridic je lempl
43%
21

2 reakcí na tento příspěvek R1 07 a ZX10 08

6.1.2010 v 12:51 | Nahoru | #1
casto bejva problem hlavne k obsluze.. treba to divadlo co se s nim objizdi srazy.. vybere se 200 za projeti motorky a vytiskne se grav s nakou krivkou a konema.. to je opravdu odbrna cinnost jak se patri...

brzd je kupa, ztraty se daji resit dosazenim nejakych korekcnich soucinitelu, merit pri dobehu .. merit se da dynamicky/staticky ...

to ze se merilo na 8mi brzdach a vsude jinej vysledek je jasny.. aby se neco dalo posuzovat bylo by treba vedet jak a na cem se merilo atd...

se slusnym vybavenim a znalostmi se ten vykon da zmerit pomerne presne...

jo a murkin co ja vim umi merit a meri i staticky ....

dawe: at retarder... hele kdyz bude treba elektrickej tak myslis ze je presnejsi merit moment z naky elektricky veliciny z toho retarderu.. nemo merit primo moment? tzn silomer kotvici moment retarderu jako to ma treba Jaros?

Naposledy editováno 06.01.2010 12:53:39

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1 07 a ZX10 08

6.1.2010 v 14:33 | Nahoru | #2
assassin> Je to tak jak pises,retarder je ukotvenej k ramu brzdy prez tenzomete,kterej snima pri statickem mereni silu,kterou je motorka v danem bode zastavena a graf se sklada jen z techto presnych bodu,ale co se deje mezi body nevis,proto je potreba kombinovat treba dynamiku se zatezi se statikou. Treba urcite zmeny v predstihove mape se v dynamice vubec neprojevi,protoze se prejede rpprez to misto relativne rychle,tak se to musi resit staticky,nebo dynamikou,kde si prez retarder zvysis zatez. Ale to vsechno je na docela dlouhe povidani. Tqk zdar,jdu BRZDIT

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1 07 a ZX10 08

6.1.2010 v 14:40 | Nahoru | #3
assassin> vsechny principy jsou funkcni, kdyz jsou spravne implementovane. Zalezi co se lepe realizuje. Kdzy budu chtit jednorazove merit hrubou momentovou cha-ku maleho motorku a nechci se s tim moc zdrzovat, pouziju elektromotor a digitalni (treba kuchynskou vahu), palit vykon na statoru tak abych udrzel +- konstantni otacky je snadno dosazitelne rucni regulaci(na libovolnem silovem prvku). Levne, rychle, pomerne presne.
Kdyz budu merit kW denne, pouziju automatizovane zarizeni(LabView, DSpace, CANalyzer apod....) a to co nejprimeji, cili merenim proudu (na el.retarderu) generovaneho pri rovnovaznem stavu dosazenem automatickou regulaci(PID, lepe LQR apod.)

GRASSEL> jo, mas pravdu, ctu rychle a delam chyby.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1199, 1200] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35997 Včera v 17:36 Kamikadze-Ace
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 20, 21] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 627 10.6.2024 v 14:51 Kubik19
Yamaha R1 teče voda z chladiče Yamaha YZF-R1 Blacky94 1 8.6.2024 v 19:47 Blacky94
Big Bang Devil Eyes Yamaha YZF-R1 StillFlyingMust 6 30.5.2024 v 15:21 StillFlyingMust
ZX10R je masakr nejvetsi! [1 ... 544, 545] Kawasaki ZX-10R Ninja Bubrak-ZX10R 16340 22.5.2024 v 15:18 Ozzy_


TOPlist