globalmoto_kveten





Téma: převody Yamaha YZF R6R
 
4.1.2010 v 22:26
Zdarec, stavím motorku na okruh. Konkrétně Yamaha YZF R6R. Poraďte pls...jaký dát převody? Kolik zubů do předu a kolik do zadu. Jezdím hlavně Brno, ale tenhle rok se snad hnu i někam jinam. Díky za rady.

převody Yamaha YZF R6R

4.1.2010 v 22:57 | Nahoru | #1
Bylo by dobré napsat Rok !!!

převody Yamaha YZF R6R

4.1.2010 v 23:05 | Nahoru | #2
Tam šoupni origo a uvidíš .

Naposledy editováno 04.01.2010 23:07:06

1 reakcí na tento příspěvek převody Yamaha YZF R6R

4.1.2010 v 23:11 | Nahoru | #3
Jinak R6 06-09.... 15--47-48 záleží taky na stylu jízdy

1 reakcí na tento příspěvek převody Yamaha YZF R6R

5.1.2010 v 00:31 | Nahoru | #4
jak někdo kdo si staví motorku na okruh není schopen vědět takovou věc?? jestli akorát necheš mít svůj avatárek na očích

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) převody Yamaha YZF R6R

5.1.2010 v 08:36 | Nahoru | #5
gorkin> jj sorry, je to rok 2006. Co jsem se tak vyptával, tak to někdo jezdi 14/42, ale hodně se říká 15/45-47. Tak vyzkouším 15/46 a uvidím a popř. pozměním.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) převody Yamaha YZF R6R

5.1.2010 v 12:32 | Nahoru | #6

lukass>gorkin> jj sorry, je to rok 2006. Co jsem se tak vyptával, tak to někdo jezdi 14/42, ale hodně se říká 15/45-47. Tak vyzkouším 15/46 a uvidím a popř. pozměním.


R6 06 točí oproti konkurenci o u stropu o 500 ot-za min vic je vyzkoušeno myslim DavR1(freemoťák)jezdí 15-48 BRNO

Naposledy editováno 05.01.2010 12:57:27

(reakce na) převody Yamaha YZF R6R

5.1.2010 v 15:49 | Nahoru | #7
Mirek12> a proc by to mel vedet kdyz pred tim treba jezdil na litru. kazda motorka je jina a toto forum je od toho aby si lidi takovyhle informace vymenovali ty lojzo

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) převody Yamaha YZF R6R

5.1.2010 v 19:38 | Nahoru | #8

gorkin>R6 06 točí oproti konkurenci o u stropu o 500 ot-za min vic je vyzkoušeno myslim DavR1(freemoťák)jezdí 15-48 BRNO


No to mas asi pravdu, ale Dav ma jinou r6 nez je v serii si myslim ;)

1 reakcí na tento příspěvek převody Yamaha YZF R6R

5.1.2010 v 19:44 | Nahoru | #9
DavaR6: už máš lauf ?

2 reakcí na tento příspěvek převody Yamaha YZF R6R

5.1.2010 v 21:02 | Nahoru | #10
sorry že se sem trošku přifařím.. Předělávám taky R6 na okruh, ale 03 (model 03-05) a budu řešit na jaře i převody. Většinou se říká -1/+2, to by znamenalo převod 15/50. Někdo doporučoval i míň 15/49 nebo i 15/51. Myslím že to bude podobný i s modelem 99-02, tak kdyby dokázal někdo poradit, kdo už s něčím takovým jezdil, abych si to ujasnil. Díky

(reakce na) převody Yamaha YZF R6R

5.1.2010 v 21:49 | Nahoru | #11

bezik>No to mas asi pravdu, ale Dav ma jinou r6 nez je v serii si myslim ;)


Tak si myslim že právě pro tohle by tam měl dát 48z
pač se 46 by nemusel vytočit a v Brně zařadit za 6

(reakce na) převody Yamaha YZF R6R

6.1.2010 v 09:08 | Nahoru | #12
Palec68> do Vanoc to nestihl, takze by se mel montovat ted nekdy. jsem zvedav jak to dopadne

převody Yamaha YZF R6R

6.1.2010 v 09:11 | Nahoru | #13
kdyz uz jsme u tech prevodu. jakej zavodnici jezdite na R6 2008 pro Brno/Most/Pannonii? uz mam teda objednanej 15-46 zatim jako universalni nez si na novou moto zvyknu, ale budu vdecnej za info co jezdi ti rychli..

(reakce na) převody Yamaha YZF R6R

6.1.2010 v 09:14 | Nahoru | #14
Shorty1> 15/50 by melo byt na zacatek OK.

(reakce na) převody Yamaha YZF R6R

6.1.2010 v 14:58 | Nahoru | #15
Shorty1> Já měl model jak 99-02, tak i 03-05. A tak nějak střed byl 15-51 na obou modekech. Teď mám 08 a tam je to tak o 3-4 zuby míň.

1 reakcí na tento příspěvek převody Yamaha YZF R6R

6.1.2010 v 15:54 | Nahoru | #16
Ja se teda taky přidám. Co mám nastudováno tak Brno se na starých modelech (99 atd) jezdilo 15-51 nebo dokonce 52 (originál je 16-48). No a pan přeborník Oňas říkal že u nových je třeba počítat 3zuby dolů z čehož mi vyplívá Brno 15-48. Sám tam mám teď 15-50 (99) a vím že je to málo, a o to víc že jezdím pomalu.
Takže v podstatě potvrzuji slova Stoupy a Gorkina.

Dotaz: A co do Mostu? Nikdy jsem tam nebyl (ale asi budu). Pannonie je převodama myslím to co Brno.

DavidR6> No prostě Davide na Brno rozeta 46 není nic moc. Aspoň ti to tolik nepojede

Shorty> Pokud je to stejný jako R6-99atd tak tam dej určitě 51 né-li 52. Blbý je ale že pak máš moc dlouhej řetěz (při 52).

Naposledy editováno 06.01.2010 16:05:54

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) převody Yamaha YZF R6R

6.1.2010 v 15:56 | Nahoru | #17

bezik>No to mas asi pravdu, ale Dav ma jinou r6 nez je v serii si myslim ;)



No pokud ale má silnější motor než v serii dal by tam menší rozetu ne?

převody Yamaha YZF R6R

6.1.2010 v 18:27 | Nahoru | #18
Shorty1> Nazdarek, ja mam R6 02 a jezdim Brno 15-51 a Most 15-52

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) převody Yamaha YZF R6R

7.1.2010 v 14:01 | Nahoru | #19
Le Corbusier> jenze ja budu mit raketu ktera tech 46 zubu v poho utahne no uvidime, dat o zub, nebo 2 min neni problem.
stejne je to ve finale vsechno o rukach a hlave..

kockaVTR> to je docela zajimavy. ja mel za to, ze v Brne se jezdi lehci prevod nez v Moste a ty to mas naopak

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) převody Yamaha YZF R6R

7.1.2010 v 14:10 | Nahoru | #20
DavaR6> Právě že na technických tratích potřebujěš převody jakoby do krátka !!

(reakce na) převody Yamaha YZF R6R

7.1.2010 v 14:30 | Nahoru | #21
gorkin> to je mi jasny. ale kdosi mi tvrdil, i kdyz se mi tomu nechtelo moc verit, ze Most je rychlejsi nez Brno, nebo se minimalne vic vytaci 6 na cilovce..
byl jsem v Moste jednou a mel jsem dost starosti si zapamatovat kudy to vede, takze spis prodavam, jak jsem koupil..(a neni vylouceny, ze jsem koupil blbe

převody Yamaha YZF R6R

7.1.2010 v 14:40 | Nahoru | #22
Rychlejší je v tom že se v Mostě míň projeví vykonový rozdíl mezi 6kou a litrem a 2 zatáčky jedeš pod plným plynem Brno má všechny zatáčky skoro stejný

převody Yamaha YZF R6R

7.1.2010 v 14:55 | Nahoru | #23
Hoďte sem prosím ještě někdo ten převod na most, taky by mě to zajímalo. Ať to rozsoudíme.

DavidR6> Dát větší rozetu problém může být - možná budeš mít krátkej řetěz. Jo a o rukách a hlavě se tu nebavíme.

Naposledy editováno 07.01.2010 15:00:10

1 reakcí na tento příspěvek převody Yamaha YZF R6R

8.1.2010 v 12:36 | Nahoru | #24
Mám pocit , že když s tím nebudeš jezdit závody a nebo trhat rekordy okruhu , tak bych tam nechal origo počty . Přeci jenom to je z továrny nastavený na optimální využití výkonu .

(reakce na) převody Yamaha YZF R6R

8.1.2010 v 13:52 | Nahoru | #25
Jirkaa> z TOVÁRNY to vyjede přizpůsobeno pro siniční provoz NIKOLIV Závodní okruh

převody Yamaha YZF R6R

8.1.2010 v 14:22 | Nahoru | #26
To je sice pravda , že je to pro silniční provoz , ale to neznamená že to nepojede rychle . Dva a nebo tři zuby na rozetě udělají hodně , ale u profíka kterej
nejezdí už na vteřiny , ale už stahuje po desetinách . Takže si myslím , že jezdec kterej
si zaplatí volný ježdění nebude mít ze začátku potřebu měnit rozety .
Mrkni na časy WSBK z Brna a nebál bych se tvrdit , že prvních deset jezdců bude seřažených v jedné vteřině . Tak je to vyrovnaný a všichni jedou nadoraz , ale to je jiná liga .

převody Yamaha YZF R6R

8.1.2010 v 16:53 | Nahoru | #27
Jirkaa-Hele on se ptal kolik zubu na okruh !! Pár odpovědí dostal A je jen na něm jakým poměrem převodů pojede
Pleteš Jablka s hruškama agentůrní ježdění s WSBK

Naposledy editováno 08.01.2010 16:58:02

1 reakcí na tento příspěvek převody Yamaha YZF R6R

8.1.2010 v 17:24 | Nahoru | #28
Já si nic nepletu ! Jen se ti snažím vysvětlit , že pro zacínajícího okruháře bude asi celkem jedno jestli pojede vzadu 49 a nebo 53 zubů . Nevím za kolik jezdíš Brno a Most, ale 2-3 vteřiny na kolo tam rozdíl stejně nebude mít ! ( u začátečníka ).

Mě je to vlastně celkem jedno co si tam nakonec dá .

(reakce na) převody Yamaha YZF R6R

9.1.2010 v 00:09 | Nahoru | #29

Le Corbusier>No pokud ale má silnější motor než v serii dal by tam menší rozetu ne?


Nerek sem ani tam ani tam ... Ale mas tam vetsinou jinej prevod nez na surovy motorce na zavody - mas sice vyssi vykon,ale vetsinou posunutej omezovac o par set otacek vejs = uplne jina motorka

(reakce na) převody Yamaha YZF R6R

10.1.2010 v 14:26 | Nahoru | #30
Jirkaa> mam pocit, ze celkem placas nesmysly. kdyz uz nekdo prestavuje motorku na okruh a cpe do ni destitisice, ne-li vic a kupuje novou retezovou sadu tak mu asi neni uplne jedno jakej tam bude mit prevod a chce mit na danej okruh pokud mozno ten nejrychlejsi protoze chce zajet v ramci svejch moznosti co nejlepsi cas. i s agenturama se jezdi zavody a je o nicem, kdyz ti na rovinkach nekdo se stejnou motorkou mizi v dali..
a rozdil v tome je. pro me osobne byla na R6 00 zmena prevodu ze serie na 15-50 takova, ze mi hned pri prvni jizde ulitlo zadni kolo a rozbil jsem se. zabira to uplne jinak..
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist