globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Otáčky motoru...
 
25.8.2007 v 21:45
kucí na suzuki gsx 750 mi zustávají viset otáčky když pustím heft, v lankách to není to už jsem zkoušel co by to mohlo být? sundám ruku z heftu a trvá to chcvíli než mi spadnou na volnoběh nebo vubec ne.

Otáčky motoru...

26.8.2007 v 02:07 | Nahoru | #1
smes nebo ti to nekde saje vzduch ;)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Otáčky motoru...

26.8.2007 v 09:08 | Nahoru | #2
mazo2>nezapomeň že vše řídí tvůj palubní počítač :lol: :lol: :lol:

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Otáčky motoru...

26.8.2007 v 09:13 | Nahoru | #3
pepek2>hele Tobě asi vypověděl v uterý službu co?!!! :lol: :lol: :lol:

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Otáčky motoru...

26.8.2007 v 10:12 | Nahoru | #4
mazo2> /Pojmenování příručky/
N á v o d k o b s l u z e m o t o c y k l u G S X 7 5 0


Tento návod k obsluze pokládejte za nedílnou součást motocyklu, která se musí u motocyklu i v okamžiku jeho prodeje dalšímu majiteli nebo uživateli. Návod obsahuje takové důležité pokyny z hlediska bezpečnosti a provozu, které si musí uživatel motocyklu před jeho prvním použitím pečlivě prostudovat.

DŮLEŽITÉ

INFORMACE O ZÁBĚHU (ZAJÍŽDĚNÍ) VAŠEHO MOTOCYKLU
Prvních 1600 kilometrů je pro životnost Vašeho motocyklu nejdůležitějších. Správný záběh motoru v průběhu této doby Vám pomůže v dosažení maximální životnosti a výkonu Vašeho motocyklu. Součásti Suzuki jsou vyráběny z vysoce kvalitních materiálů a následným opracováním jsou dosaženy malé tolerance. Při správném záběhu dochází k jemnému zalapování vzájemně se pohybujících součástek.

Spolehlivost a výkon motocyklu závisí na zvláštní péči a ochraně, která je mu věnována v průběhu zajíždění. Je obzvláště důležité, abyste se vyvarovali provozu motoru za takových podmínek, které mohou mít za následek přehřátí některých součástí motoru.

Další informace získáte v části „ZÁBĚH (ZAJÍŽDĚNÍ)“, kde najdete konkrétní doporučení pro zajíždění motocyklu.
VAROVÁNÍ/UPOZORNĚNÍ/POZNÁMKA
Přečtěte si prosím tento „Návod k obsluze“ a pečlivě dodržujte pokyny, které jsou v něm uvedeny. Pro zdůraznění určitých speciálních informací jsou používána slova VAROVÁNÍ, UPOZORNĚNÍ a PO-ZNÁMKA. Tyto pasáže je třeba pročíst obzvlášť pečlivě.

VAROVÁNÍ
Může být ohrožena osobní bezpečnost jezdce. Přehlížení této informace může mít za následek zranění jezdce.

UPOZORNĚNÍ
Tyto pokyny vyzdvihují určité speciální servisní postupy nebo předběžná opatření, která je třeba dodržovat, abyste předešli poškození stroje.

POZNÁMKA: Ta poskytuje speciální informace o tom, jak zjednodušit údržbu nebo objasňuje důležité pokyny.

ÚVODEM
Jízda na motocyklu představuje jeden
z nejzábavnějších sportů a pro zajištění Vašeho potěšení z jízdy byste se měli důvěrně obeznámit
s informacemi obsaženými v tomto „Návodu k obsluze“, a to ještě před prvním usednutím na motocykl.

V tomto „Návodu k obsluze“ je popsána správná péče a údržba, kterou vyžaduje Váš motocykl. Přesným dodržováním těchto pokynů zajistíte dlouhou a bezproblémovou provozní životnost svého motocyklu.
Váš autorizovaný prodejce Suzuki má k dispozici zkušené techniky, kteří jsou vyškoleni tak, aby byli schopni poskytnout Vašemu stroji nejlepší možný servis prostřednictvím správných nástrojů a vybavení.

Veškeré informace, vyobrazení, fotografie a technické údaje, uvedené v tomto „Návodu k obsluze“, jsou založeny na nejnovějších informacích o výrobku, které jsou dostupné v době tisku. V důsledku zlepšování nebo díky dalším změnám se mohou v tomto „Návodu k obsluze“ vyskytnout určité odchylky. Firma Suzuki si vyhrazuje právo kdykoli provádět jakékoli změny.


Povšimněte si prosím, že tento „Návod k obsluze“ se vztahuje k veškerým technickým údajům a popisuje veškeré vybavení. Z tohoto důvodu se může stát, že Váš model může mít odlišné standardní vybavení než to, které je popsáno v tomto „Návodu k obsluze“.



SUZUKI MOTOR CORPORATION

OBSAH

INFORMACE PRO SPOTŘEBITELE 3
ROZMÍSTĚNÍ JEDNOTLIVÝCH SOUČÁSTÍ 8
OVLÁDACÍ PRVKY 11
KLÍČEK 11
SPÍNACÍ SKŘÍŇKA ZAPALOVÁNÍ 11
PŘÍSTROJOVÁ DESKA 13
LEVÁ RUKOJEŤ 14
PÁČKA SYTIČE 15
PRAVÁ RUKOJEŤ 15
UZÁVĚR PALIVOVÉ NÁDRŽE 17
ŘADICÍ PÁKA 18
PEDÁL ZADNÍ BRZDY 18
DRŽÁKY PŘILEB A ZÁMEK
SEDLA 19
STOJÁNKY 20
SEŘÍZENÍ ODPRUŽENÍ 21
DOPORUČENÉ PALIVO
A MOTOROVÝ OLEJ 21
ZÁBĚH (ZAJÍŽDĚNÍ) 22
PROHLÍDKA PŘED JÍZDOU 23
POKYNY PRO JÍZDU 24
NASTARTOVÁNÍ MOTORU 24
ROZJEZD 25
POUŽÍVÁNÍ PŘEVODOVKY 26
JÍZDA DO STOUPÁNÍ 26
ZASTAVENÍ A PARKOVÁNÍ 27
PROHLÍDKA A ÚDRŽBA 28
PLÁN ÚDRŽBY 28
NÁŘADÍ 30
MAZACÍ BODY 31
AKUMULÁTOR 32
ČISTIČ VZDUCHU 33
ZAPALOVACÍ SVÍČKY 35
PALIVOVÉ VEDENÍ 36
MOTOROVÝ OLEJ 37
KARBURÁTOR 40
SPOJKA 42
SEKUNDÁRNÍ ŘETĚZ 43
BRZDY 45
PNEUMATIKY 49
BLOKOVACÍ VYPÍNAČ ZAPALOVÁNÍ
NA BOČNÍM (POHOTOVOSTNÍM) STOJÁNKU
BEZPEČNOSTNÍ VYPÍNAČ ZAPALOVÁNÍ 51
DEMONTÁŽ PŘEDNÍHO KOLA 52
DEMONTÁŽ ZADNÍHO KOLA 54
VÝMĚNA ŽÁROVEK 56
POJISTKY 59
ODSTRAŇOVÁNÍ ZÁVAD 60
ČIŠTĚNÍ MOTOCYKLU 62
POSTUP PŘI ULOŽENÍ 63
TECHNICKÉ ÚDAJE 65


INFORMACE PRO SPOTŘEBITELE

INSTALACE PŘÍSLUŠENSTVÍ
A BEZPEČNOSTNÍ INFORMACE
A POKYNY
Majitelům motocyklů Suzuki je k dispozici široká škála doplňkového příslušenství. Firma Suzuki nemůže mít celkový přímý přehled o kvalitě nebo vhodnosti nabízeného příslušenství, které si budete chtít zakoupit. Dodatečná montáž nevhodného příslušenství může vést ke snížení bezpečnosti provozu. Pro firmu Suzuki není možné, aby otestovala jednotlivé součásti příslušenství, které se vyskytují na trhu nebo kombinace všeho dostupného příslušenství. Váš autorizovaný prodejce Suzuki Vám však může poradit při volbě kvalitního příslušenství a při jeho správné instalaci.


Při výběru a instalaci příslušenství pro Váš motocykl Suzuki dbejte mimořádné opatrnosti. Navrhli jsme pro Vás několik všeobecných postupů a pravidel, která Vám pomohou při rozhodování, zda a jakým způsobem vybavit Váš motocykl.
VAROVÁNÍ
Nevhodné příslušenství může učinit Váš motocykl nebezpečným, což může vést až k nehodě.

Nikdy neprovádějte žádné úpravy motocyklu za pomoci nesprávného nebo chybně instalovaného příslušenství. Postupujte podle veškerých pokynů, uvedených v tomto „Návodu k obsluze“ v odpovídající části týkající se příslušenství a úprav. Používejte originální náhradní díly Suzuki nebo jejich ekvivalenty, které jsou otestovány pro použití na Vašem motocyklu. V případě dotazů se obraťte na svého autorizovaného prodejce Suzuki.

• Nikdy nepřekračujte maximální celkovou hmotnost tohoto motocyklu. Maximální celková hmotnost představuje kombinaci hmotnosti stroje, příslušenství, nákladu a jezdce. Při výběru příslušenství pro Váš motocykl mějte na paměti hmotnost jezdce a rovněž tak hmotnost příslušenství. Další přidaná hmotnost příslušenství nemusí mít vliv pouze na snížení celkové bezpečnosti provozu stroje, ale může také ovlivnit stabilitu při jízdě.

Maximální celková hmotnost
435 kg při tlaku ve studených pneumatikách
Přední: 2,5 kg/cm2
Zadní: 2,5 kg/cm2

• Pokud je na motocykl instalována jakákoli další přidaná hmotnost nebo příslušenství ovlivňující aerodynamiku stroje, měla by být namontováno co nejníže, a co nejblíže těžišti, což je nejvhodnější. Upevňovací příchytky a další body pro uchycení by se měly pečlivě zkontrolovat, zda poskytují dostatečně pevné a nepohyblivé uchycení. Slabé příchytky mohou umožňovat posunutí hmotnosti, a tak by mohly vzniknout podmínky ovlivňující stabilitu při jízdě.

• Zkontrolujte, zda není snížena světlá výška nad zemí a zda není omezen úhel náklonu stroje. Nesprávně upevněný náklad může kriticky omezit tyto dva bezpečnostní faktory. Dále prověřte, zda „náklad“ nijak neomezuje činnost odpružení, řízení a dalších funkcí nutných pro ovládání stroje.

• Příslušenství upevněné na rukojetích řídítek nebo v oblasti vidlice předního kola může způsobovat vážné potíže se stabilitou stroje. Tato přidaná hmotnost způsobí zpomalení reakce motocyklu na Vaše zásahy do řízení. Tato hmotnost může rovněž způsobovat kmitání předku motocyklu a vést k problémům se stabilitou stroje. Příslušenství upevněné na rukojetích řídítek nebo v oblasti vidlice předního kola musí být co nejlehčí a musí být udržováno na minimu.

• Nesprávně namontované příslušenství může způsobit nestabilitu motocyklu v důsledku bočního větru nebo při průjezdu kolem velkých vozidel (jste-li předjížděni nebo předjíždíte-li sami). Nesprávně namontované nebo špatně zkonstruované příslušenství může mít za následek vznik podmínek, které nejsou bezpečné pro jízdu. Z tohoto důvodu je třeba volbě a instalaci veškerého příslušenství věnovat patřičnou pozornost.

• Určité typy příslušenství si vynucují změnu normální pozice jezdce na motocyklu. To omezuje volnost pohybu jezdce a může také omezit schopnost ovládání stroje.

• Přídavná elektrická zařízení mohou přetěžovat existující elektrický systém motocyklu. Vážné přetížení může poškodit svazky vodičů nebo vytvořit nebezpečnou situaci díky ztrátě elektrického výkonu v průběhu provozu motocyklu.

Při přepravě nákladu na motocyklu jej umístěte jak nejníže je to možné a co nejblíže těžišti motocyklu. Nesprávně upevněný náklad může posunout těžiště stroje výš, což je velmi nebezpečné, neboť ovládání stroje je ztíženo. Velikost „nákladu“ může rovněž ovlivňovat aerodynamiku a ovládání stroje. Umístěte náklad tak, aby byl vyvážen mezi levou a pravou stranou motocyklu a pevně ho připevněte.

ÚPRAVY
Jakékoli úpravy motocyklu nebo demontáž originálního vybavení může učinit stroj nebezpečným pro provoz, nebo dokonce znemožnit jeho používání v silničním provozu.

DOPORUČENÍ PRO BEZPEČNÝ PROVOZ PRO JEZDCE NA MOTOCYKLU
Jízda na motocyklu představuje velkou zábavu a vzrušující sport. Jízda na motocyklu však rovněž vyžaduje, abyste vzali v úvahu některá zvláštní upozornění pro zajištění bezpečnosti jezdce a spolujezdce. Mezi tato upozornění patří:

JEZDĚTE S OCHRANNOU PŘILBOU
Bezpečnostní vybavení pro jízdu na motocyklu začíná u kvalitní ochranné přilby. Jedno z nejtěžších zranění, které se může stát, je zranění hlavy. VŽDY jezděte se správně nasazenou ochrannou přilbou. Měli byste rovněž mít vhodnou ochranu očí.

VHODNÉ OBLEČENÍ
Volné a módní ošacení není pro jízdu na motocyklu vhodné, neboť může být nepohodlné a málo bezpečné. Pro jízdu na motocyklu zvolte vhodné a kvalitní motocyklové oblečení.

PROHLÍDKA PŘED JÍZDOU
Projděte si důkladně všechny pokyny uvedené v tomto „Návodu k obsluze“ v části „PROHLÍDKA PŘED JÍZDOU“. Nezapomeňte provést celkovou bezpečnostní prohlídku, aby byla zajištěna bezpečnost jezdce a spolujezdce.

SEZNAMTE SE DŮVĚRNĚ SE SVÝM MOTOCYKLEM
Vaše řidičské dovednosti a Vaše technické znalosti tvoří základ zkušeností pro bezpečnou jízdu. Doporučujeme Vám, abyste nejprve se svým motocyklem jezdili mimo hustý provoz dokud se důvěrně neobeznámíte se svým strojem a jeho ovládacími prvky. Pamatujte na to, že praxe vede k dokonalosti.

POZNEJTE HRANICE SVÝCH MOŽNOSTÍ
Vždy jezděte pod hranicemi svých vlastních dovedností. Znalost těchto hranic a jejich dodržování Vám pomůže vyhnout se nehodám.

BUĎTE MIMOŘÁDNĚ OPATRNÍ PŘI JÍZDĚ VE ŠPATNÉM POČASÍ
Jízda na motocyklu ve špatném počasí, zejména v dešti vyžaduje zvláštní pozornost. Brzdné dráhy se v dešti prodlužují dvojnásobně. Povrch vodorovných dopravních značek (pruhy, šipky a podobně), poklopy kanálů a oblasti, které vypadají jako mastné, mohou být mimořádně kluzké. Buďte opatrní zejména na železničních přejezdech a kovových mřížích a mostech. Kdykoli budete mít pochybnosti o stavu vozovky - snižte rychlost jízdy.

JEZDĚTE DEFENZIVNĚ
Nejčastějším druhem nehod na motocyklu bývají situace, kdy automobil, jedoucí proti motocyklu před motocyklistou náhle odbočí. Jezděte defenzivně. Rozumný motocyklista používá strategii, která předpokládá, že je pro ostatní řidiče špatně viditelný, a to i za denního světla. Používejte pestré, reflexní oblečení. Vždy před jízdou rozsviťte hlavní světlomet a koncové světlo, abyste na sebe upozornili ostatní řidiče. Nejezděte ve „slepém úhlu“ výhledu jiných řidičů.

(reakce na) Otáčky motoru...

26.8.2007 v 20:04 | Nahoru | #5
pepek2>kde si to vyhrabal ty ptáku :lol: :lol: :lol:
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist