bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Startér Husaberg
2.1.2010 v 20:46
Zdravím, a zároveň prosím o radu. Mám Husaberg fe 501,r.v. 02, a nejde mi startér. Když ho zapnu tak to jenom hvízdá a nechytne se, zřejmě je špatná volnoběžka. Nemá te s tím někdo nějakou zkušenost, případně žádám o radu s výmněnou volnoběžky.Díky.

Naposledy editováno 02.01.2010 20:57:07
Předchozí
1 2
Následující

Startér Husaberg

2.1.2010 v 21:04 | Nahoru | #1
a jak je na tom pastorek ? takže když to chceš nastartovat tak v tom tak hniká a motorem to nehne ?

Startér Husaberg

2.1.2010 v 21:13 | Nahoru | #2
mě nešel startér, taky to mělo jenom zajmavy zvuky, ale byl to blbej kontakt na baterce,ale tohle asi nebude ten pripad co?

1 reakcí na tento příspěvek Startér Husaberg

2.1.2010 v 21:15 | Nahoru | #3
jo přesně tak motor to neroztočí, jen to hvízdá (aku mám novou, teda jako vlastně celé zapalování , ),na šlápnutí, chytá dobře.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Startér Husaberg

2.1.2010 v 21:36 | Nahoru | #4
Husaberg501> a jak je na tom pastorek spouštěče ? není třeba omletý nebo tak něco ? u nějakých motorek docela šly do háje

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Startér Husaberg

2.1.2010 v 21:43 | Nahoru | #5
Jo je to docela možný s tím pastorkem.Ještě jsem to nerozebral, jen jsem chtěl vědet, jestli už to někdo neměnil, ale díky za typ.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Startér Husaberg

2.1.2010 v 21:47 | Nahoru | #6
Husaberg501> jj hele rozdělej to a když budou nějaký zuby chybět tak to bude nejspíš tím a co když zkusíš s tím když máš chcíplej motorem protočit na rychlost a pak nasrartovat dělá to pořád to samí ? nebo to začne točit motorem ?

Naposledy editováno 02.01.2010 21:54:20

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Startér Husaberg

2.1.2010 v 22:17 | Nahoru | #7
Johnyx91> Tak to jsem nezkoušel. Starter se někdy chytne když je to hodně, ale vážně hodně ohřátý a to jen tak na jedno otočení a pak to zase jen hvízdá a točí na prázdno.

(reakce na) Startér Husaberg

2.1.2010 v 22:24 | Nahoru | #8
Husaberg501> hele zkus to a jestly to chytne tak je to sto pro pastorek, ale i tak myslím že to dělá

1 reakcí na tento příspěvek Startér Husaberg

2.1.2010 v 22:33 | Nahoru | #9
No dle popisu to vypadá opravdu na pastorek. Rozdělat a uvidíš co se na tebe vysype.

(reakce na) Startér Husaberg

2.1.2010 v 22:42 | Nahoru | #10
Lukas560> v celku to je dost jasný tak nějak sem pár aut dělal co dělaly stejný příznaky a bylo to tak

1 reakcí na tento příspěvek Startér Husaberg

2.1.2010 v 23:15 | Nahoru | #11
Je to volnoběžka, pastorku nic nebude. Pokud to je už ten novej motor tak sundat vodní pumpu, víko spojky, spojkový koš a pak můžeš vyndat volnoběžku. Tot vsjo... Postupuj dle manuálu protože tam je pár dalších věcí - tohle bylo ve zkratce.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Startér Husaberg

3.1.2010 v 01:04 | Nahoru | #12
MikiberG> Teoreticky může být problém jak pastorek tak volnoběžka. Ale asi máš pravdu, je pravděpodobnější, že přestala vysouvat volnoběžka než že se ohlodal pastorek. Pokud tedy problém nevznikal dlouhodobě.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Startér Husaberg

3.1.2010 v 10:30 | Nahoru | #13
Lukas560> Koukám že nejsi zdleka - skorosoused /22km/ :) Kde jezdíš koukám že máš novou 570 - zřejmě dobrej oddíl .

Jinak u husara a většiny motorek není startér jako u auta - nic se nevysouvá. Je stále "zařazený" v převodech a v klidu se protáčí právě přes volnoběžku - je na to konstruovaná. Kvůli zdechnutí a zpětnému /rázu/ chodu bývá /tady je/ ještě momentová spojka která proklouzne při přetížení. Někdy klouže když nemá , ale tady jak psal ty příznaky tak je to jednoznačný.

Startér Husaberg

3.1.2010 v 10:32 | Nahoru | #14
Díky moc všem za rady . Rozeberu to a pak uvidím co dál.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Startér Husaberg

3.1.2010 v 10:54 | Nahoru | #15
MikiberG> Tak o vysouvání volnoběžky jsem nebyl přesvědčenej a proto jsem ji prvně nezmiňoval. Radši už nic psát nebudu, mám velké mezery. Jinak jezdím kde se dá, ale terén neberu nijak vážně, je to jen přečkání do doby kdy zase budou fungovat slicky pro opravdový tréning. S 570tkou jsem spokojenej, naplnila mé očekávání.

(reakce na) Startér Husaberg

3.1.2010 v 12:03 | Nahoru | #16
Lukas560> tak to jsem co se týče motostarterů na tom stejně

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Startér Husaberg

3.1.2010 v 15:16 | Nahoru | #17
Lukas560> JJ všim jsem si že si motardista,,, Jak je ta 570 výkonově oproti 650..... s životností a spolehlivostí se asi ptát teď nebudu

(reakce na) Startér Husaberg

3.1.2010 v 15:58 | Nahoru | #18
MikiberG> 570 je slabší oproti 650, což ale není úplně na škodu. 650 byla dost hrubá i na okruhy a když se 570 lehce poladí, nebudu si rozhodně na výkonovej deficit stěžovat. Taky je mnohem příjemnější a jemnost s jakou se s ní dá pracovat při zachování výbušnosti je parádní. Co se jízdních vlastnosí týká, opravdu je to někde jinde než předchozí model. Konstrukční řešení dělá hodně. Životnost a spolehlivost nemůžu hodnotit, ale ze všech stran poslouchám samou chválu, tak snad to vydrží.

1 reakcí na tento příspěvek Startér Husaberg

3.1.2010 v 20:41 | Nahoru | #19
Nikdy bych neřek že tyhle úpravy budou vhodné i pro motard. Tipoval bych že je na silnici lepší váha trochu na předku. Hlavně kvůli akceleraci.....

Pro mě je novej model out hlavně kvůli složitosti a teoretické možnosti poruchy mnoha věcí které končí nepojízdnosti při tvrdém zacházní a terénu. A to jezdím husabergy už 8 roků

(reakce na) Startér Husaberg

3.1.2010 v 21:03 | Nahoru | #20
MikiberG> Samozřejmě i na asfaltu je potřeba maximální ovladatelnost a v terénu na slickách dvojnásob. Mě novej Husaberg nadchnul a učaroval. Je pravda, že jak byl tamten jednoduchej, tak tenhle je zase složitej a chápu tvojí nedůvěru. Ovšem určitě bych se ho nebál a sám bych s ním rád zkusil začátkem sézóny 2011 Rumunsko na velkejch kolech. Jak obstojí se teprve ukáže. Nicméně zatím dle všeho vydržel všude a všechno bez problémů.

1 reakcí na tento příspěvek Startér Husaberg

4.1.2010 v 18:01 | Nahoru | #21
Jestli to tak bude tak jedině dobře. To víš mám rád jednoduchost, na svý 05 koupený napodzim mám 650 hodin i s pauzama. Jezdím klasický enduro mimo cesty a kolikrát tam není ani pěšinka, prostě klacky, bláto, voda, písek - mám ošoupaný i železo a sposty dílů co by člověk neřek. Motorka zatím neměla závadu že by neodjela, takže laťka je hooodně vysoko. Obávám se že ty nový plastový italky už nebudou to pravý švédský železo .

(reakce na) Startér Husaberg

6.1.2010 v 18:49 | Nahoru | #22
MikiberG> Uvidíme no. Nezbývá nám než se nechat překvapit. V mém případě nezbejvá než doufat. Ovšem jsem přesvedčenej o tom, že to bude chodit tak jak očekávám.

Startér Husaberg

6.1.2010 v 18:55 | Nahoru | #23
Na ten motard to bude OK do terénu OK ale hard terén asi ne....
http://www.motorkari.cz/forum-detail/?ft=43799&fid=28&pgr=12
Ale to sem nepíšu abych ti to znechutil, samotnýho mě to mrzí - HsB je srdcovka...

Startér Husaberg

4.2.2010 v 21:39 | Nahoru | #24
Ahoj.
mam ten samej problem se starterem u Husara 400/02, starter točí a občas se volnoběžka chytne, ale většinou vylítne do otáček naprázdno, mezi ozubením starteru a volnoběžkou je mezikolo - spojka proti zpětnému kopnutí - ta drží, sundal jsem víko a zkusil ťuknout starterem a dělá to ta mecha volnoběžná, zkoužel to někdu opravovat ??? Moc dík za radu.

1 reakcí na tento příspěvek Startér Husaberg

11.2.2010 v 20:35 | Nahoru | #25
tak voloběžku už mám objednanou, stojí cca 1900,-Kč, což je dobrý.Až to budu mít hotový tak dám vědět jak to šlo vymněnit

(reakce na) Startér Husaberg

13.2.2010 v 15:06 | Nahoru | #26
HSB> Vyměnit to jde dobře, píst do horní úvratě, na ozubených kolech jsou tečky nastavení rozvodů, až vyndáš spojkový koš tak se rozvody rozjedou o 1-2 zuby, vyměnit vonoběžku, vyndej ze spojkovýho koše 2x jehlové ložisko, klíčem 30 nastavit rozvody, nasadit koš na hřídel a zuby okolních koleček, vtlačit jihlová ložiska do spojkovýho koše a je skoro hotovo.
Pak dej vědět jestli výměna volnoběžky pomohla.

1 reakcí na tento příspěvek Startér Husaberg

13.2.2010 v 15:12 | Nahoru | #27
Filku ty se nesvezeš co?

(reakce na) Startér Husaberg

13.2.2010 v 21:52 | Nahoru | #28
Hele hele,jen co to vyměním tak to bude jízda. Teda možná, jestli se zas něco nepose...

Startér Husaberg

26.2.2010 v 15:04 | Nahoru | #29
Tak vonoběžka vyměněná a motor točí . Jinak výmněna bez větších problémů.

1 reakcí na tento příspěvek Startér Husaberg

3.3.2010 v 21:49 | Nahoru | #30
když sou ta takoví odborníci tak snad poradíte i mě ja mám husaberga fe 650 r.v 2001 a neháže mi jiskru přijel sem z vyjížďky a druhej dem sem už nenastartoval! čím to? je v prdeli zapalko nebo ta SEM zapalovací cívka?de to nejak v domácích podmínkách změřit? díky za odpovědi
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Dotaz ohledně přečerpávání paliva z... Husaberg FE 501 Jirka010 0 7.4.2024 v 15:08 Jirka010
Husaberg fe 501 homologační štítek Husaberg FE 501 tomf12 9 16.2.2021 v 15:07 Folby
Prosba o radu:Husaberg dekompres Husaberg FE 650, Husaberg FE 501, Husaberg FE 570 Anti 9 14.6.2020 v 19:36 Anti
Poškozený Nikasil Husaberg FE 501 Anti 29 5.4.2020 v 22:58 Mirek12
Husaberg fe501 2003 servisní manuál Husaberg FE 501 Benjos 1 15.12.2019 v 16:02 Kohlstein


TOPlist