globalmoto_kveten





Téma: Dakar 2010 Martin Motor KO
 
2.1.2010 v 20:12
tak jestlipak martina pustej s tim druhym motorem na trat? Jenze s 80ti denni penalizaci uz stejne tezko zajede nejakej vysledek..

tak po dvakrate mel stesti byt se mu smula uplne nevyhybala... ale tohle je asi hotovo.. :( 2010 pro nase barvy bude asi rokem sedivym...

Takschvalne, jestli se to Macikovi zase nekde rozpadne nebo tu lýzu znici... ci nakonec jeste nekoho konecne zle potrapi a uvidime jak si povede de Azavedo...


Naposledy editováno 05.01.2010 20:44:34

(reakce na) Dakar 2010 Martin Motor KO

2.1.2010 v 22:08 | Nahoru | #31

babuka>no hlavně, aby mu to nadšení vydrželo - v minulosti si vzpomínám na Chevrolet Pro Truck a ten moc velkou díru do světa neudělal



to jo.. ale robby tam byl uz loni a nebyla to takova katastrofa trapacka jako protrucky

(reakce na) Dakar 2010 Martin Motor KO

2.1.2010 v 22:15 | Nahoru | #32

Tomikcross>to tam musí jet určitou rychlostí?? :\



jj je povolem rychlostní limit, nevim přesně kolik ale mluvil sem otom s Kalinou, oni mohou jet ještě rychlejc ale zato je penalizace, dal sem sem již odkaz přímo na stránky dakaru

Dakar 2010 Martin Motor KO

2.1.2010 v 22:17 | Nahoru | #33
a tady je ta divna francouzka herka co je na prvnim miste...

libi se mi motorky, ktery nejsou obvykly... ale francouzska technika mi nejak uplne nejvic nevoni... takze doufam, ze nakonec vyhraje nekdo jinej nez naduty frantici na francouzsky motorce...

[img]

Dakar 2010 Martin Motor KO

2.1.2010 v 22:19 | Nahoru | #34
14P2 GOING THROUGH SPEED CONTROL ZONES
1) In areas defined as speed control zones, the speed of competitors both on Selective
Sections and Road Sections is limited to 30 or 50 kph. In the case where the local speed limit
is lower, it applies. Additionally it is the competitor’s responsibility to adapt their speed to
local population and traffic conditions.

6) All speed excess recorded in the GPS will be penalised as follows:
 between 1 and 15 kph :
1’ x the number of impulsions
 between 16 and 40 kph :
2’ x the number of impulsions
 more than 40 kph :
1st impulsion: 20’ + a fixed amount of 150 €
2nd successive impulsion: 1 hour + a fixed amount of 300 €
3rd successive impulsion: disqualification

In the case of repeated infractions during the rally, the 3rd infraction may result in penalties
up to and including disqualification from the race, as a function of the offence.

kdyby nekoho napadly dalsi zajimave dotazy na pravidla.. tak tady:

Pravidla pro Dakar 2010

2) For information, the maximum speed allowed in both Argentina and Chile is 90 kph for
trucks, 110 kph for cars.

Naposledy editováno 02.01.2010 22:25:32

Dakar 2010 Martin Motor KO

2.1.2010 v 22:26 | Nahoru | #35
čt sport nyní

Dakar 2010 Martin Motor KO

2.1.2010 v 22:33 | Nahoru | #36
tak to jsem nejak nenasel.. :(

ale nejaky videa uz jsou na eurosportu... spis jeste takovy ty uviodni upoutavky a rozhovory atd.. ale lepsi nez nic

primo z Dakar.com



Naposledy editováno 02.01.2010 22:35:17

2 reakcí na tento příspěvek Dakar 2010 Martin Motor KO

2.1.2010 v 22:39 | Nahoru | #37


(reakce na) Dakar 2010 Martin Motor KO

2.1.2010 v 22:49 | Nahoru | #38
Spijker> hmm tak s tim tágem bych teda nejel

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dakar 2010 Martin Motor KO

2.1.2010 v 22:50 | Nahoru | #39

Spijker>



1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dakar 2010 Martin Motor KO

2.1.2010 v 22:55 | Nahoru | #40

dj_hroch>



jj... starej Peugeot 504 a co umi vid...

(reakce na) Dakar 2010 Martin Motor KO

2.1.2010 v 22:58 | Nahoru | #41
Spijker> To hej! A stzl videa, pak asociace na frantíky, Taxi Taxi, a vše kolem. Se pak musím hned smát

2 reakcí na tento příspěvek Dakar 2010 Martin Motor KO

2.1.2010 v 23:14 | Nahoru | #42
ten taxik, to je oficialni reklama sponzora dakaru..

ale tohle jsou taky bomba videa - nezapomenzuteůne stroje:



ten komentar je proste bomba...



Paris Alger Dakar 92



Naposledy editováno 02.01.2010 23:20:24

(reakce na) Dakar 2010 Martin Motor KO

2.1.2010 v 23:54 | Nahoru | #43
Spijker> jj kde jsou ty časy

Dakar 2010 Martin Motor KO

3.1.2010 v 00:18 | Nahoru | #44

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dakar 2010 Martin Motor KO

3.1.2010 v 00:24 | Nahoru | #45
Spijker> no jo no. Dnes uz to nikdo nevi, tenhle DAF co mel 1200 koni a jel pres 220 km/h si podaval na pousti vsechny. Vcetne aut. Az se jednou koleckou utrhlo a byli 4 mrtvi. Pak tyhle specialy zakazali a od te doby jezdi "seriovky"

(reakce na) Dakar 2010 Martin Motor KO

3.1.2010 v 00:25 | Nahoru | #46

Seikos>Spijker> no jo no. Dnes uz to nikdo nevi, tenhle DAF co mel 1200 koni a jel pres 220 km/h si podaval na pousti vsechny. Vcetne aut. Az se jednou koleckou utrhlo a byli 4 mrtvi. Pak tyhle specialy zakazali a od te doby jezdi "seriovky"



a zacla nuda... ty kluci zavodnicky moc dobre vedi v cem sedi.... viz roadracing, horice atd... ale to je darmo mluvit...

(reakce na) Dakar 2010 Martin Motor KO

3.1.2010 v 00:28 | Nahoru | #47

Seikos>Spijker> no jo no. Dnes uz to nikdo nevi, tenhle DAF co mel 1200 koni a jel pres 220 km/h si podaval na pousti vsechny. Vcetne aut. Az se jednou koleckou utrhlo a byli 4 mrtvi. Pak tyhle specialy zakazali a od te doby jezdi "seriovky"



oni jsou zakázaný i proměný lopatky na turbech kvuli černému dýmu z výfuku

1 reakcí na tento příspěvek Dakar 2010 Martin Motor KO

3.1.2010 v 00:37 | Nahoru | #48


V 1:40 predjizdi v rychlosti 210 km/h Ariho Vatanena na 600 konovym Peugeotu 405 T16. A pak uz konec

3 reakcí na tento příspěvek Dakar 2010 Martin Motor KO

3.1.2010 v 00:47 | Nahoru | #49
loni vyšli dvd ohledně výročí dakaru, bylo to víc dvd, nevíte kde je sehnat?

(reakce na) Dakar 2010 Martin Motor KO

3.1.2010 v 02:23 | Nahoru | #50
Radekxrv750> Jestli se dostaneš do HK tak ve videopůjčovně IVO maj všechny.

(reakce na) Dakar 2010 Martin Motor KO

3.1.2010 v 02:25 | Nahoru | #51
Radekxrv750> Sorry,teď koukám že jsi z JČ,tak to nevím.U nás jsou taky Čestice.

(reakce na) Dakar 2010 Martin Motor KO

3.1.2010 v 11:00 | Nahoru | #52

Seikos>

V 1:40 predjizdi v rychlosti 210 km/h Ariho Vatanena na 600 konovym Peugeotu 405 T16. A pak uz konec



no jo voni tam tenkrat meli dva dafy Starej Jan van de Kampionen se lehce drzel pri zdi, ale ten mladak na druhym aute mu daval jako krava... Neco jako rusaci na kamazich, ty taky jezdili kudlu hned vod zacatku a pak neco utrhli, cimz dostala tatra dycky sanci... Ale nakonec i ti rusaci se tonaucili a tatra pak uz nebyla schopna postavit vedle nich dustojnej nakladak a jedou jen na spolehlivost a pravidelnost. Vim, rikat u Dakaru "JEN" kdyz pak jedou na bednu.... neni to moc hezky... ale me proste mrzdi ze Tatra pote co se zbavila ruskyho trhu...... a udelala spoustu moudrych mazerskych kroku... sla do totalni riti az ji pak ani malem nikdo uz nekoupil a ted jhsou pod nejakyma majitelama... No ale ono kdyby skodu tenkrat VW nelkoupil hnedd v 91 tak je z ni stejnej rápel a dneska by montovala Renaulty Thalia...

Kazdopadne... podle me tady zauradovali lidske ruce a ne sila kamionu. Myslim ze starej de Rooy mel ten silnejsi a ten mladej jel neco jako lonskou speciofikaci.. mozna trochu placam... uz nevim zda to nebylo naopak a nejel de Rooy na jistotu ten spolehlivej, slabsi kamion. Kazdopadne posadky vsech vozidel moc dobre vedi do ceho jdou a je to to samy jako jet kudlu kdekoliv po lese... Horice, TT atd atd...

Dakar 2010 Martin Motor KO

3.1.2010 v 17:22 | Nahoru | #53


29. Martin Macek
26. Pabiška

13. Machacek.. WTF?

1 reakcí na tento příspěvek Dakar 2010 Martin Motor KO

3.1.2010 v 17:31 | Nahoru | #54
tak machacek uz je 15... copak se mu stalo.. :(

(reakce na) Dakar 2010 Martin Motor KO

3.1.2010 v 18:12 | Nahoru | #55
Spijker> a hlavně první obět dakaru zde

Naposledy editováno 03.01.2010 18:12:50

1 reakcí na tento příspěvek Dakar 2010 Martin Motor KO

3.1.2010 v 18:25 | Nahoru | #56
no jo.. ale to se uz stalo vcera ne? Al Fatách řikal ze jsou tam divaci dost neukazneny, ze tim zikou a ze nekteri se chteji toho auta dotknout.. a ze proste nejde vsechny lidi kontrolovat... Je to sice arabáš, ale tohle mi prijde jako zdravej nazor...

pravdou je, ze nevim, zda vyjel z trati a trefil nekoho tam, kde byt smel... (to je pak nestesti)

ale pokud lidi lezou tam kde nemaj co delat (takhle zkoncila GROUP B) tak z toho nebrecim. Nastesti to neni nikdo z mych pribuznych... Kdyby byl, tak bych asi takhle prostorekej neni, ale jsou to cizi lidi za morem. A kdyz umrou jeste tri divaci, budou to clkemem 4 a celkem 63 obeti dakaru od zacatku.

Proste pokud se neco z auta utrhne, nebo auto vyleti na misto urceny pro sledovani divakum... je to hrozny.... ale pokud stojej lidi kde nemaj, tak ty auta za to nemuzou, ale je dorba sance, ze se to cely zakaze pro diletanstvi a nezvaldnuti ze strany poradatelu a my vsichni budeme mit po pyci....

Dakar 2010 Martin Motor KO

3.1.2010 v 18:32 | Nahoru | #57
Marc Coma penále plus 20 min. Verhoeven problémy s palivem pravděpodobně motor BMW K.O. Sledujte blog T.Kocandy.
M.Macek

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dakar 2010 Martin Motor KO

3.1.2010 v 18:36 | Nahoru | #58

Radekxrv750>loni vyšli dvd ohledně výročí dakaru, bylo to víc dvd, nevíte kde je sehnat?


mám je doma,jestli myslíš ty z těch časáků

(reakce na) Dakar 2010 Martin Motor KO

3.1.2010 v 18:39 | Nahoru | #59
Spijker> stojí to za houby, znam Kalinu(navigátor K.Loprajse a tet Macíka na Liazu) a Zlocha co jel moto jen jednou a když se otom s nima bavíš tak je to masakr, oni už nemůžou ke konci a všichni se na ně lepí a něco chtějí takže neni divu ese něco takového stane

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dakar 2010 Martin Motor KO

3.1.2010 v 18:40 | Nahoru | #60

Dědóch>mám je doma,jestli myslíš ty z těch časáků



asi jo bylo jich víc, jaké je tam vydavatelství?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist