globalmoto_kveten





Téma: Nordcap 2010 - hledá se kolega/ové na cestu
 
1.1.2010 v 00:58
Na letošní prázdniny plánuju okružní cestu na Nordcap, tam přes pobaltí a zpět přes Norsko, Švédsko a Dánský mosty. Tzn. něco kolem 8-9tis km a to buď v červenci, ale spíš srpnu. Jenže je tu jeden znepokojivý problém, není parťák. Buď neni čas, nebo nebudou peníze, nebo zaměstnavatel nedá delší dovolenou někomu z mojich kamarádů a teď co s tim. Ne že by se člověk bál jet sám, ale co v případě nesnází s motorkou(který se můžou při jejím věku vyskytnout i při dobrým technickym stavu a běžný bezporuchovosti), nebo nedejbože při nehodě a to vůbec nemluvim o utrpení ukecaného člověka samotinkého na cestě Vyvstává tedy otázka, najde se někdo nebo malá dvou či tří člená skupinka se společným cílem cesty? Spaní kde hlava spočine, rozhodně ne v hotelech a penzionech. Výsledný datum a trasu rád přizpůsobim kolegovi/ům.

7.3.2010 - Ozvali se mi asi 4 lidi, ale jen jeden je opravdu rozhodnuty jet, klidne uvitam jeste 3tiho do party. Základní fakta jsou tedy tyto: 100% spaní "na divoko", jidlo vlastnimi silami, nejlépe 3 týdny dovolené, rozpočet odhadem 30tis CZK.

12.6.2010 - stale plan jet ve dvou, odjezd podle mojeho prijezdu domu 9. nebo 10. srpna, cilem dobyt Nordkapp i kdyby padaly trakare, navstivit Lofoty a dalsi pekny mista, naspodu Norska trasa volnejsi, podle dohody s ucastnikem/ky

Uzavřeno 24.09.2010 v 23:00 uživatelem Jindra650


Naposledy editováno 12.07.2010 11:05:10

1 reakcí na tento příspěvek Nordcap 2010 - hledá se kolega/ové na cestu

21.6.2010 v 09:36 | Nahoru | #181
Tak nám zbývá týden do odjezdu, nakonec jedeme 4 motorky a to Litva, Lotyšsko, Estonsko, Finsko, přes přechod Raja u Ivala do Ruska do Murmansku, Norsko, Nordkapp, Lofoty, Trondheim a přes Geiranger domů. Návrat cca 24.7.. Původně to tady vypadalo co pojede skupin, ale jak mi píšou na email ti, kterým to některé slibotechny na poslední chvíli odřekli a zůstali sami, tak je to opět klasika v podobě hodně řečí ale skutek utek.Bohužel pro ty, co zůstali sami odjíždíme za týden a na poslední chvíli jsme se po dohodě v partě dohodli už nikoho nepřibírat. Doufám, že po návratu sem každý, kdo tedy nevyměkne a dá si letos Nordkapp, sdělí své dojmy abychom vše mohli vzájemně prodiskutovat.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nordcap 2010 - hledá se kolega/ové na cestu

21.6.2010 v 10:40 | Nahoru | #182
edit: To nemá cenu řešit. To je házení hrachu proti zdi.

Naposledy editováno 21.06.2010 12:19:03

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nordcap 2010 - hledá se kolega/ové na cestu

21.6.2010 v 11:29 | Nahoru | #183
Fidži.V-Strom> To ať si každý přebere sám, kdo se slibotechnou cítí být. Jen upřímně nechápu někoho, kdo se s někým domluví na několikatýdením výletu, který se neplánuje na poslední chvíli a zruší to týden před odjezdem z důvodu že na to nemá prachy. Pochopí asi každý že se to může zrušit kvůli vážným osobním problémům ( úmrtí, nemoc atd), ale zjistit po měsíčních přípravách týden před odjezdem že na to nemám peníze a nebo mám, ale chci je investovat do něčeho jiného a nechat někoho na holičkách mi nepřijde jako normální chování slušných lidí. I já mám s cestou nečekané výdaje, ale ani mne nenapadlo, že bych se na ostatní vykašlal. Ale jak jsem psal, ať si to každý přebere sám. Nemluvím jen o tobe, vyjadřuji se k tomu že těchto případů je jak to tu čtu a co mi chodí za zprávy dost a to mi fakt hlava nebere..

(reakce na) Nordcap 2010 - hledá se kolega/ové na cestu

21.6.2010 v 11:50 | Nahoru | #184
...

Naposledy editováno 21.06.2010 12:18:01

Nordcap 2010 - hledá se kolega/ové na cestu

25.6.2010 v 21:55 | Nahoru | #185
No my už jsme týden doma...
Abych teda řekl něco k zážitkům... Pobaltí už bych znovu nejel, Finsko vidět jednou a dost (chce to hodně dobrej repelent), Švédsko a Norsko - tam se musím vrátit. Prostě krásný země. Sice trošku draho, ale ještě to šlo. Jinak embosovaná karta není záruka úspěchu zejména ve Finsku
Rozhodně super výlet, Nordkapp jsme sice vzhledem k počasí nedobyly (potkaly jsme vracející se Němce a podle nich teploty kolem nuly a déšť se sněhem) ale kousek severně jsme byly...

[img]

Nordcap 2010 - hledá se kolega/ové na cestu

7.7.2010 v 21:41 | Nahoru | #186
Uz se tesim, sice jsem tady dlouho nic nenapsal, ale nastesti clovek co se mnou ma v planu jet vypada hodne spolehlive, sice bych asi jel klidne sam, kdyz by mi to ruplo, nicmene, vyhlidka, ze nekde uprostred Norska budu resit problem by me asi pronasledovala cely 3-4 tydny. Muj odjezd je 9. nebo 10.srpna, zalezi jak rychle se budu moct dostat z Hockenheimu z Nemecka. Pokud by tady byl clovek, co by chtel jet a pochazi z tech zkraqchovalych expedic, tak klidne muze jet, jsme zatim dva, maximalne 3, pokud se jeden clovek uraci taky jet. Byla by skoda, kdyz by ti co jim to ruplo po vsech pripravach sedeli doma na zadku...

Nordcap 2010 - hledá se kolega/ové na cestu

29.7.2010 v 20:08 | Nahoru | #187
Naší partě tedy ta "expedice" vyšla.Za tři týdny najeto něco přes 10 tisíc kilometrů
[URL=

1 reakcí na tento příspěvek Nordcap 2010 - hledá se kolega/ové na cestu

30.7.2010 v 19:18 | Nahoru | #188
Kedaros: gratuluju koukám že jste na Nordkappu byli taky někdy k ránu /nebo večeru, tam nezapadá / . Já tam byl v 5 ráno abych nemusel platit u kasy /otvírali v 6h/. jak jste tam pojezdili? šlo se i trochu vyřádit v zatáčkách nebo pěkně dusačka 80 podle předpisů /to by mě na motorce asi sralo../

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nordcap 2010 - hledá se kolega/ové na cestu

30.7.2010 v 20:36 | Nahoru | #189
Jack82> Je to foceno před druhou hodinou ranní, světlo je na severu pořád.Většinou se přizpůsobila rychlost místním domorodcům,jelo se tedy podle předpisů protože pokuty jsou v Norsku opravdu závratné...
Tady ještě pár postřehů z cesty:
Dávejte si třeba pozor při najíždění při placení mostu Oresund spojující Dánsko se Švédskem.Najíždějte do pravé pokladny kde je placení s obsluhou,já jako první najel k pokladně kde se platí kartou bez obsluhy a zaplatil jsem plnou částku za auto místo jen za moto V Norsku je spousta tunelů,většinou jsou obousměrné.Některé jsou nebezpečně klikaté a mizerně osvětlené a ještě k tomu plné záplat, jiné jsou pořádně vychlazené tak na 6°C. Za projetí většiny mostů nebo tunelů a vjezd do centra třeba Osla motorka nic neplatí. Ovšem za ty nově postavené a tím ještě nezaplacené nebo delší platí i motorka, nejsou to ale žádné závratné sumy.Třeba ten nejdelší tunel 24,5km je pro všechny zdarma.Když uvidíte značku pozor soby, tak ji zvláště na severu berte vážně a buďte ve střehu,taky ovce a krávy u cest jsou na volno, tak bacha na ně.Asfalt je na severu hrubozrnný,drážkovaný a zvláště v Norsku je dost příčných propadlin.Norské objížďky při práci na silnici jsou často pojaty jako malé terénní vložky. Celkově jsou ale silnice určitě v mnohem lepším stavu jako u nás. Ve Švédsku dost často používají k oddělení protisměrného pruhu nepříjemná lanová svodidla.Řidiči v celé Skandinávii jsou naprosto v pohodě.Zvláště v Norsku nikam nespěchají a vůbec neradi předjíždí.Pokorně se zařadí do kolony a jedou si svou osmdesátkou. Zvláště na jihu předepsanou rychlost poctivě dodržují a to i třicítku. Na severu už na rychlost trochu kašlou a jezdí o poznání svižněji, stále ale bezpečně.To přejezd Polska je návrat do tvrdé reality.Na cestách vyjeté koleje, řidiči naprosto bezohlední, neustále předjíždí za každou cenu, vůbec nedodržují rychlost.Čím větší auťák, tím větší blázen. Na tamních cestách jsem se prostě vůbec necítil bezpečně.Jinak v celé Skandinávii se nekrade,není problém nechat věci včetně přilby na motorce bez dozoru.V Norsku se dá dobrý chleba koupit za 16 NOK, v neděli jsou všechny markety zavřené a tak nám nezbylo než koupit chleba na benzince za 40 NOK.Ve Skandinávii jsou zálohované všechny PET lahve a také třeba i plechovky od piva. V praxi to znamená, že je třeba přičíst k ceně třeba CocaColy za nějaké 2 E ještě 0.45 E PANT za 2 litrovou PET láhev.Ty se pak prázdné dají vrátit v marketech.Doporučuji motorku při cestě na sever vybavit o vyhřívané hefty a nezapomenout ještě vzít zimní rukavice. Na severu je opravdu zima,dost fouká a často prší.Já třeba měl Saita II půl Norska zapnuté v poloze start a bylo to tak akorát.Za nezbytnou součást výbavy ještě považuji repelent nejlépe značky OFF.Ještě lepší a účinější by byla obličejová moskytiéra.Štípající komáři jsou opravdu všude včetně samotného Nordkappu,ještě snad horší jsou otravné kousající malé mušky které neustále lezou do očí.Ty mračna krvelačných komárů které jsou večer ve finských lesích, tak to je opravdu maso. U nás tomu říkáme komáří kalamita, tam to vypadá že je to naprosto běžná věc.Od Finska přes pobaltské státy a Polsko byla pro mě cesta celkem dost nezáživná, pořád rovně mezi lesy, žádné zatáčky a kopce, prostě jedna velká placka.Kdybych to snad ještě někdy jel příště, tak bych to asi vzal přes Švédsko nebo ještě lépe zpět přes Norsko, kde klikaté objíždění fjordů má své kouzlo.Platit na benzinkách nebo v obchodech jde všude v pohodě platební kartou, někde berou jen embosované.Jedinou vyjímkou bylo Finsko, kde se nikomu z nás nepodařilo zaplatit za benzín v automatě. Automat odmítal brát embosované karty Visa nebo MasterCard vydané u ČS, ČSOB nebo Poštovní spořitelny.Jediná cesta pak byla najít benzinku s obsluhou a zaplatit kartou na pokladně kde už nebyl problém, nebo platit v automatě pomocí papírových eur.Po kontrole účtu mě vychází náklady za benzín v pohodě do 20K a dalších 10K za zbytek tj.asi osm trajektů kde cena byla vždy 42, 45 a jednou 49 NOK za jeden,dva velké trajekty z Bodo na Lofoty-258 NOK, Helsinky-Talin- 49 E, podmořský tunel na Nordkapp 2X 70 NOK, vstup na Nordkapp 235 NOK,dále za mosty a tunely,nějaké vstupné, jídlo,pití a pár suvenýrů.Jeden kemp v Německu a poslední noc v penzionu v Polsku.
Všechny ostatní noclehy na divoko pod stanem ve volné přírodě nebo na odpočívadlech.

Nordcap 2010 - hledá se kolega/ové na cestu

31.7.2010 v 01:19 | Nahoru | #190
Kedaros: krásně napsaný My teda za vstup na Nordkapp v noci neplatili, závory normálně zvedlý. Akorát jsme si dávali bacha at nás nenačapou z toho baráku. Ale to bylo 5let zpátky. Tehdá nás to stálo 4 lidi i s pronájmem karavanu na 14 dní a kempama asi 120tisíc, takže 30 na osobu. Jenže jsme měli 7,3m dlouhej a všechny tunely a trajekty byly pomalu jak za autobus, do 6m maj zvýhodnění a pak je to už mastný. Taky ta mrcha žrala min. 13l kurevsky drahý nafty /tehdy na přepočet 40kč za litr/. Na motorce to musí bejt super, i když na stan už jsem asi moc zhejčkanej. Dá se spát i po kempech v chatičkách, ale chatka pro 4 lidi vyjde na noc nejmíň na 250-300 NOK. Za stání karavanu v kempu /vč.sprchy elektriky atd./ to bylo mezi 60-180 NOK, někde tedy docela paleta. Norsko je drahej špás, ale stojí za to. My jeli dokonce zpět stejnou cestou, jen přes Lofoty a to co jsme nestihli cestou tam. Pecka. Švédsko je taky dobrý, ale Norsko je jednoznačně lepší. Pokud se jede koncem srpna-začátek září, tak tam žádný komáři nejsou a stále ještě nad severním polárním kruhem slunce nezapadá /jen zaleze těsně k obzoru a je takový pološero, ale spát se dá/, teploty ale k ránu klesnou i k nule

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nordcap 2010 - hledá se kolega/ové na cestu

31.7.2010 v 23:33 | Nahoru | #191
Kedaros> Diky za postrehy o aktualni situaci! To o Pobalti a Finsku me trochu dela vrasky, jestli to teda opravdu neni zbytecna cesta a nemel jsem si to naplanovat pred Svedsko. Jinak jak mizely gumy? Obuli jste pro sichr nejaky cestovni?

Jinak zatim vsechno jde podle planu, jidlo az na netrvanlivy veci nakoupeno, cajky na hromade, uz jen naladovat do zavazadel a vyjet, motorka snad taky pripravena.... 10.8. to prijde, uz to ve me teda docela vre nedockavosti

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nordcap 2010 - hledá se kolega/ové na cestu

1.8.2010 v 17:30 | Nahoru | #192
Jindra650> Já měl obutou novou sadu Metzeler Tourance EXP a sjetý jsou tedy celkem dost, letos ji ještě dojedu.Předloni jsem jel Portugalsko také z novou sadou Tourance EXP, bylo to něco přes 9 tisíc km a po dojetí vypadala sada podstatně lépe než teď.Asi má opravdu na opotřebení gum vliv ten severský drsný drážkovaný asfalt, gumy na něm ale sedí perfektně a nijak nekloužou.Nezapomeň si vzít Jindro dostatečnou zásobu Tangů nebo podobného rozpustného pití, pitnou vodu na vaření a pití můžeš v Norsku nabrat skoro u každé pumpy, ceny v obchodech jsou dost kruté.Cena benzínu se pohybuje kolem 13 NOK, jednou jsem viděl dokonce pod 12 NOK.Hlavně naber plnou před podmořským tunelem na Nordkapp,za ním je cena nejvyšší co jsem viděl a to 13,73 NOK. Ten návrat přes Finsko, Pobaltské státy a Polsko si klidně jednou zkus.Mě to stačilo, viděl jsem a vím že tam už nepojedu, příroda je tam podle mého o ničem a na poláky už nemám nervy... Když jsem pak po dlouhé době konečně viděl u Českého Těšína tu krásnou beskydskou mírně zvlněnou krajinu, tak to byla radost násobená tím že jsem doma

(reakce na) Nordcap 2010 - hledá se kolega/ové na cestu

1.8.2010 v 19:26 | Nahoru | #193
Kedaros> no, my bohuzel jedeme opacnym smerem takze aspon budem tlacit na pilu, abychom to honem prejeli a zustane cas na zevlovani v Norsku ...jinak ja tedka obul specialne kvuli Norsku betonovy Mitasky, tak doufam ze nezklamou a 10tis zvladnou ...dik za ten tip na benal, jinak tanga beru jsem predevcirem jsem byl delat nakupy tolik konzerv jsem jeste jakziv doma nevidel

(reakce na) Nordcap 2010 - hledá se kolega/ové na cestu

1.8.2010 v 20:28 | Nahoru | #194
Kedaros> Ahoj Radku !!
Čtu tady, že máš další pokořený cíl - gratuluji. Taky jsem zvažoval letos Nordcap, ale nakonec jsem to tak překombinoval, až jsem zůstal doma. Snad stihnu letos ještě "na otočku" Ukrajinu.
Moc pěkně napsaná reportáž, díky za cenné rady a postřehy z cesty!!
Tak moc hezkých a pohodových kilometrů.

1 reakcí na tento příspěvek Nordcap 2010 - hledá se kolega/ové na cestu

1.8.2010 v 21:08 | Nahoru | #195
Tak jak psal Kedaros,
Finsko a Pobaltí asi jenom jednou,dnes už bych ten čas radši věnoval Norsku
Jinak Nordkapp akorát pokořený cíl,celkově v Norsku je toho k vidění mraky a ještě bych to jednou zkusil
Jinak Kedaros podal vyčerpávající info je to cestovatel
Jinak na sever potřebuješ dvě nejdůležitější věci a to:
dostatek času a štěstí na počasí,nám vyšlo oboje

Naposledy editováno 01.08.2010 21:09:58

(reakce na) Nordcap 2010 - hledá se kolega/ové na cestu

1.8.2010 v 22:42 | Nahoru | #196

Jinak na sever potřebuješ dvě nejdůležitější věci a to:
dostatek času a štěstí na počasí,nám vyšlo oboje



No toho pocasi se taky trochu bojim, utesuju se tim, ze prece nemuze byt 10tis km hnusne ...snad to vyjde

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nordcap 2010 - hledá se kolega/ové na cestu

5.8.2010 v 12:29 | Nahoru | #197
Kedaros> Nazdar Radku. (a všeci exFaraci ) Přidávám se ke gratulantům. Kurnik taky bych se asi na ten sever měl mrknout. Letos jsem dal akorát GaPa a Dolomity. Jinak co letos Motoroute? A taky se blíží 30tý výroční ve Faru rád bych se zůčastnil. Hlavně Ta cesta zpátky..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nordcap 2010 - hledá se kolega/ové na cestu

9.8.2010 v 11:52 | Nahoru | #198
Maho>

Čau Maho,

tak proč jses nepřidal
Jinak Faro 2011 se blíží,plánuješ tam dorazit,já asi ano,ale
ještě je to celkem dost daleko

Nordcap 2010 - hledá se kolega/ové na cestu

16.8.2010 v 20:54 | Nahoru | #199
Ahoj tak jsme se před pár dny vrátili z Norska. Takovouhle dovolenou jsem dlouho nezažil, super a velký nadšení. Mohu vřele doporučit.

1 reakcí na tento příspěvek Nordcap 2010 - hledá se kolega/ové na cestu

18.8.2010 v 09:24 | Nahoru | #200
Zprávy od Jindry: Na Nordkappu zima jak v psírně, technika zatím šlape, paměťovky i celuloid se úspěšně zaplňují

Nordcap 2010 - hledá se kolega/ové na cestu

20.8.2010 v 17:21 | Nahoru | #201
A ted zive z Norska

Panove, tak jsme prave v Narviku, zatim mame cca 4,5tis km za sebou a cesta jde slusne. Az za polarni kruh bylo dost teplo, resp. do konce zivota asi budu vzpominat na 3hodinovou zacpu ve Varsave v 28-30C, kterou jsme neprozirave penetrovali rovnou za nosem a ne objeli. Asi tak 200km pred Nordkappem nas prepadlo psi pocasi a dobyti toho mista probihalo v hroznych podminkach, 3C, dest a narazovy vitr z leva a prava tak 40kmh urcite, no proste se stavalo, ze jsem pravou zatacku jel naklonenej doleva(pozdeji jsme se dozvedeli, ze je letosni srpen jeden z nejchladnejsich za poslednich 50 let a od italskyho motorkare co jel stejny den jako my to, ze policie v tomhle pocasi vubec nedoporucovala jet pro motorkare ...aaaha ) ...a aby toho nebylo malo, tak nam to nejak nevyslo a dojeli jsme tam kolem pulnoci, to uz byla tma a prave kvuli pocasi neslo jen tak nekde zakempovat. Jak prijizdime k trniketum, vidim cenu 235NOK a jakmile projedu kolem zhasnutych budek na placeni, uz rozsvecuje a vybiha babka nas zkasirovat, takze jsme se otocili na podpadku a tahli do rite, uz jsem utratil prachy lip, nez 900 za tmu(jaksi nejde ani fotit), nalepku a kurev**** mraz. Cestou dolu uz bylo fajn, ale tech 750km v jednom dni co jsme dobyvali Nordkapp, na to budu dlouho vzpominat, min jsem zmrznul i pri zimnim srazu na snehu. Dneska jeste dojedem na Lofoty a pocasi je fajn ....jsem zase zpocenej, diky za to

...jo a jak tu nekdo psal, ze Pobalti uz nikdy? Finsko taky? Ja nevim, krom Polska se mi libilo, jen Litva s Lotysskem byla trochu ubijejici tou rovinou a pak nektery casti Finska, jinak dobry...takze zatim suma sumarum jsme krom par dni skaredyho pocasi uplne bez ztraty kyticky. Vsechno funguje, tankovani bez problemu, jen jednou jsem na takovy pidi benzine nenatankoval na muj mastercard, tak jsem tam prevrhnul kanistr 6L a jelo se dal, benzinek je tu dostatek.

(reakce na) Nordcap 2010 - hledá se kolega/ové na cestu

20.8.2010 v 17:25 | Nahoru | #202

Nebzyk>Zprávy od Jindry: Na Nordkappu zima jak v psírně, technika zatím šlape, paměťovky i celuloid se úspěšně zaplňují



No, mozna budu muset jeden celuloid za nekrestansky peniz koupit, uvidim, jeste se uvidi co z toho vlastne nakonec vyleze. Na digital fotim mozna az malo, kdo ma furt stavet, to se pak nikam nedojede. Uz takhle se hlemejzdime jak prase ale potkali jsme kupu zajimavych lidi, treba Japonce jedouciho na Nordkapp na kole, nebo parek Svycaru, co po asi 15tis km po Evrope jedou lodi do Argentiny a pak na Alijasku.... tak zatim cus, do 5.9. jsme doma

Nordcap 2010 - hledá se kolega/ové na cestu

30.8.2010 v 08:09 | Nahoru | #203
...tak jsem doma ...nevim co to je za napady, posledni den jet vzdy nonstop domu, cet jsem to mnohokrat a kroutil hlavou ....no a ted sam jsem jel 1600km z hranice N-S az domu, 1000km v desti a v noci ....sam sebe nechapu, proc si to delam

Nordcap 2010 - hledá se kolega/ové na cestu

30.8.2010 v 22:09 | Nahoru | #204
Jindra650: magooooor ale jinak klobouk dolů, já mám rekord 800km a měl jsem toho plný brejle. Ale ještě horší bylo jednou 600km, z toho 500 po kroucenkách 2 třídy v rakousku, masakr, sem se pak nemoh tejden hejbat

Nordcap 2010 - hledá se kolega/ové na cestu

31.8.2010 v 20:41 | Nahoru | #205
..

[img]

1 reakcí na tento příspěvek Nordcap 2010 - hledá se kolega/ové na cestu

3.9.2010 v 00:16 | Nahoru | #206
Ahoj duval, ahoj Laďo1, ahoj Maho, ahoj Kedaros po třech cestách na jih k africe zvažujeme si trošku schladit hlavu cestou do Norska a po přečtení tohoto fóra je rozhodnuto naplánovat si cestu...

zdravíme všechny paul&emily

(reakce na) Nordcap 2010 - hledá se kolega/ové na cestu

4.9.2010 v 10:31 | Nahoru | #207
bmwk1200gt>

Čau,

sever je ideální na cestování na moto,žádné vedro a když už je,tak Tě ochladí déšť

1 reakcí na tento příspěvek Nordcap 2010 - hledá se kolega/ové na cestu

4.9.2010 v 11:03 | Nahoru | #208
...resp. treba 2 tydny denodenniho deste no doufam, ze na dalsi expedici, tentokrate jen na Lofoty, kam bych rad bude teda skutecne krasne

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nordcap 2010 - hledá se kolega/ové na cestu

6.9.2010 v 19:11 | Nahoru | #209
Jindra650> Tak gratuluju ke šťastnému návratu Jo Norsko to je krásné když svítí oskar, jak ale do té zimy a větru ještě začne pršet, tak dokáže být pro motorkáře dosti drsný

(reakce na) Nordcap 2010 - hledá se kolega/ové na cestu

9.9.2010 v 21:01 | Nahoru | #210
Kedaros> diky ...par dni peknych bylo, pak to byla parada, ale kdyz se nepodarilo pocasi, tak nic moc

[img]
Téma je zamknuto


TOPlist