Libin.St@seznam.cz
1 reakcí na tento příspěvek Gs 500e
Je mi jasné, že jako majitel GS to nechceš připustit. Vodník má stabilnější pracovní podmínky, navíc ten kawa motor má pověst neuvěřitelného držáku (kladiva co nejde zničit). Již dost lidí si stěžovalo, že GS chutná olej, o kawa500 jsem to ještě neslyšel.
Ale je to jen obecné tvrzení (neznamená to, že slušný majitel GS nenajede do GO víc).
U kawy zase hrozí závady na vodním chlazení.
Každopádně uznej že je lepší koupit novější moto (a za určitý obnos se většinou sežene novější er5)
Najdi mi test GS, kde se píše něco o super výdrži, nezničitelnosti apod. (najdeš tam spíše o jednoduchosti konstrukce). Zato o er5 a GPZ je to skoro v každym testu. A dokud si tvuj názor, že jsou na tom tyto motory s výdrží podobně, nepřečtu alespoň v 5 odborných testech, nemůžu s tebou souhlasit.
2 reakcí na tento příspěvek Gs 500e
Mimochodem s těma srovnávačkama: překvapují mě třeba anglické motočasopisy, kde dají do srovnávaček klidně 6stovku proti litru. To už je celkem odvaha.
PS: každá 5stovka je super (já jsem asi jinej, ale větší objem nechci :cool: )
GS není držák? a proč? protože někdo jedí na starším GSu a má v prdeli gufera na ventilech? ty se prý dají vyměnit :D
do naháče patří vzducháč, ten vodník zas o tolik větší výkon nemá , i když má na víc - GPZ
co se týče podvozku a brzd , tak GS je na tom o dost líp
1 reakcí na tento příspěvek Gs 500e
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gs 500e
...znám to i ze své zkušenosti,taky jsem vybíral mezi 500,svezení na GS bylo parádní (po jawě),ER5 a GPZ se mi taky líbí,Honda mi není sympatická...nakonec jsem kvůli velikosti ze všech pětistovek vybral XJ 600 :P a zatím spokojenost...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gs 500e
Jak říkam, pošlete mi test ojetiny GS nějaké motoredakce, kde bude něco o nezničitelnosti motoru.
to JirkaGS: Já v žádném případě GS nezatracuju. Má podle mě lepší podvozek a brzdy a bezúdržbové chlazení že. Jediné co tu spustilo tuto dlouhou diskuzi, je muj "vyčtený" názor že er5 má motor větší "držák" oproti GS. Zatim si stále trvám na svém :) .
Mimochodem stejná pověst jako o GPZ motoru koluje o CB (100 000 km bez závažné závady žádný problem). Taky si myslíte, že je na tom s výdrží motoru GS a CB stejně?
...u těch testů z časopisů jsou občas zarážející právě ty protichůdné výsledky...
...ve finále si každej stejně vybere to,co je mu nejsympatičtější (třeba podle značky) a z testů si k tomu přičte to kladné hodnocení - u mě to tak nějak bylo,měl jsem vybranou GS,pak jsem se na ní svezl a i když jsem se 173 cm prcek,tak mi přišla malá na jízdu ve dvou...čau
takže ještě jednou pro méně chápavé, ty motorky namaj nijak závratnej výkon tudíž jsou na tom se spolehlivostí na stejno a určitě najedou mnohem víc než 100tisíc, dyť ke 100tisícům má kdejaká sportovní motorka, teda ta u které se majitel aspoň jednou koukl do návodu k obsluze a nechal jí seřídit aspoň ventily
GS500 po 35 tisících měla 3 ze 4 podložek co vymezujou ventilové vůle o rozměrech jakýma byla osazená při výrobě , podle stavu to GS má tak kolem těch 35litrů
a nevypadá , že by měla udělat pápá