globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Gs 500e
 
11.2.2007 v 13:56
zdarec potreboval bych poradit a informace o gs chci si koupit motorku do skole nemam moc penez a tak by me zajimalo jestli to je poruchova motorka nebo jestli se jen tankuje a meni olej chtel bych ji koupit tak do 40 000kc tak me informujte na mejl dik
Libin.St@seznam.cz

Gs 500e

11.2.2007 v 14:32 | Nahoru | #1
Na mail psát neumim :| . Za 40t to bude rok tak 1992 (a u takhle starých motorek to chce většinou už víc než měnit olej).
Takže doporučuju našetřit 49000 a za to seženeš er5 z roku 1999 (to je mimochodem větší držák)

1 reakcí na tento příspěvek Gs 500e

11.2.2007 v 15:50 | Nahoru | #2
Co je na ní větší držák prosímtě???GSo má stejnej motor už od roku 89 a to asi něco znamená...Záleží jak se k tomu chová majitel!A nechápu proč pořád srovnávate vzduchem chlazený 4 ventilový GSo s 8mi ventilovym vodnikem ER 5...

(reakce na) Gs 500e

11.2.2007 v 17:06 | Nahoru | #3
JirkaGS> Tak si přečti spoustu testů a osobních zkušeností o obou strojích a uvidíš.
Je mi jasné, že jako majitel GS to nechceš připustit. Vodník má stabilnější pracovní podmínky, navíc ten kawa motor má pověst neuvěřitelného držáku (kladiva co nejde zničit). Již dost lidí si stěžovalo, že GS chutná olej, o kawa500 jsem to ještě neslyšel.
Ale je to jen obecné tvrzení (neznamená to, že slušný majitel GS nenajede do GO víc).
U kawy zase hrozí závady na vodním chlazení.
Každopádně uznej že je lepší koupit novější moto (a za určitý obnos se většinou sežene novější er5)

Gs 500e

11.2.2007 v 19:45 | Nahoru | #4
Už jsem to tu psal,nemůžeš moc srovnávat tyhle motory...Vzducháče mají větší vůle ve válci,tak je docela logicky,že si pápnou víc oleje...A spotřeba oleje mi pojem držák teda moc nevyvrací nebo nepotvrzuje...

Gs 500e

11.2.2007 v 20:06 | Nahoru | #5
Srovnávam to proto, že se začátečníci mezi těmito motorkami často rozhodují (oboje 500ccm a podobný ceny a výkon).
Najdi mi test GS, kde se píše něco o super výdrži, nezničitelnosti apod. (najdeš tam spíše o jednoduchosti konstrukce). Zato o er5 a GPZ je to skoro v každym testu. A dokud si tvuj názor, že jsou na tom tyto motory s výdrží podobně, nepřečtu alespoň v 5 odborných testech, nemůžu s tebou souhlasit.

Gs 500e

11.2.2007 v 20:13 | Nahoru | #6
Každej motor jde zničit...Je to individuálni!Jo jediný co tyhle motory spojuje je objem a to i ten ma GS o neco mensi...No a nakonec v jednoduchosti je síla...Já se nechci hádat,každej má prostě to svoje co si obhajuje,za čím sis tojí...Až budu mít něco jinýho,tak budu psát o GS,že to bylá dobrá mašina,že mě hodně naučila a že jsem s ní byl spokojenej...

2 reakcí na tento příspěvek Gs 500e

11.2.2007 v 20:20 | Nahoru | #7
Se nehádáme ne. GS byla odjakživa má vysněná motorka. Ale jak koukam na ceny er5, tak se možná necham přesvědčit. Zatím jsem ve stadiu silné teorie (už jsem o 500ccm stahnul co se dá). Osobní zkušenosti chybí. Ale každá motka co se prodává mnoho let a má jí spousta lidí, si časem vytvoří nějakou pověst (proto nemam důvod tomu co se vícekrát napíše nevěřit).
Mimochodem s těma srovnávačkama: překvapují mě třeba anglické motočasopisy, kde dají do srovnávaček klidně 6stovku proti litru. To už je celkem odvaha.
PS: každá 5stovka je super (já jsem asi jinej, ale větší objem nechci :cool: )

(reakce na) Gs 500e

12.2.2007 v 07:17 | Nahoru | #8
bledemon>
GS není držák? a proč? protože někdo jedí na starším GSu a má v prdeli gufera na ventilech? ty se prý dají vyměnit :D

do naháče patří vzducháč, ten vodník zas o tolik větší výkon nemá , i když má na víc - GPZ

co se týče podvozku a brzd , tak GS je na tom o dost líp

1 reakcí na tento příspěvek Gs 500e

12.2.2007 v 08:10 | Nahoru | #9
Mě třeba štve že každej při srovnávání těhle motorek GSo zatracuje...přitom je to pohodová nenáročná motorka!Je to prostě taková klasika,je sice menší,ale japonskej národ je taky malej...

(reakce na) Gs 500e

12.2.2007 v 09:04 | Nahoru | #10
JirkaGS>>
Nemohu než souhlasit *yes*

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gs 500e

12.2.2007 v 11:08 | Nahoru | #11
bledemon>...já myslím,že zkušenosti máš jen z Jawy,ostatní jen vyčtené z časopisů,to pak není objektivní...
...znám to i ze své zkušenosti,taky jsem vybíral mezi 500,svezení na GS bylo parádní (po jawě),ER5 a GPZ se mi taky líbí,Honda mi není sympatická...nakonec jsem kvůli velikosti ze všech pětistovek vybral XJ 600 :P a zatím spokojenost...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gs 500e

12.2.2007 v 12:35 | Nahoru | #12
xy> Já to tu taky veřejně přiznávam. Za prvé jsem tím pádem nezaujatý a za druhé si myslim, že 10tky redaktorů a zkušeností 10tky majitelů dá nakonec pravdivější obraz než názor jednoho člověka, který by třeba dlohodobě vlastnil oba motocykly.

Jak říkam, pošlete mi test ojetiny GS nějaké motoredakce, kde bude něco o nezničitelnosti motoru.

to JirkaGS: Já v žádném případě GS nezatracuju. Má podle mě lepší podvozek a brzdy a bezúdržbové chlazení že. Jediné co tu spustilo tuto dlouhou diskuzi, je muj "vyčtený" názor že er5 má motor větší "držák" oproti GS. Zatim si stále trvám na svém :) .
Mimochodem stejná pověst jako o GPZ motoru koluje o CB (100 000 km bez závažné závady žádný problem). Taky si myslíte, že je na tom s výdrží motoru GS a CB stejně?

(reakce na) Gs 500e

13.2.2007 v 01:19 | Nahoru | #13
bledemon>...tak se nečerti,já jen,že tvůj nick znám z jawamanie... :thmubup:
...u těch testů z časopisů jsou občas zarážející právě ty protichůdné výsledky...
...ve finále si každej stejně vybere to,co je mu nejsympatičtější (třeba podle značky) a z testů si k tomu přičte to kladné hodnocení - u mě to tak nějak bylo,měl jsem vybranou GS,pak jsem se na ní svezl a i když jsem se 173 cm prcek,tak mi přišla malá na jízdu ve dvou...čau

(reakce na) Gs 500e

13.2.2007 v 09:59 | Nahoru | #14
bledemon>
takže ještě jednou pro méně chápavé, ty motorky namaj nijak závratnej výkon tudíž jsou na tom se spolehlivostí na stejno a určitě najedou mnohem víc než 100tisíc, dyť ke 100tisícům má kdejaká sportovní motorka, teda ta u které se majitel aspoň jednou koukl do návodu k obsluze a nechal jí seřídit aspoň ventily

GS500 po 35 tisících měla 3 ze 4 podložek co vymezujou ventilové vůle o rozměrech jakýma byla osazená při výrobě , podle stavu to GS má tak kolem těch 35litrů
a nevypadá , že by měla udělat pápá
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist