1 reakcí na tento příspěvek Duc duc 749
Olej Castrol Power 1 Racing: 850kč/4l (1l ještě zbyl pro příště)
Olejový filtr Hiflo Filtro: 200kč
Brzdové destičky (předek) AP Racing: 1500kč
Brzdová kapalina Motul RBF 600: 280kč
Mazání na řetěz Castrol Chain Lube OR: 300kč
Tohle jsem letošní sezónu (cca 7500km) kupoval, výsledek: 3130kč A nemyslím si, že bych kupoval nejaký co nejlevnější sr.čky
Pneumatiky ty co mám se prodávají kolem 6tis. kč + přezutí a vyvážení 550kč.
Měly se teda měnit svíčky, ale motorka nemá žádný problém jak při jízdě, tak při startech, tak jsem je jen vyndal, zkontroloval, očistil, nastavil mezeru a vrátil zpět.
Pak se měl ještě měnit vzduchový filtr, ten jsem také jen očistil, ale přemýšlím o pořízení K&N filtru, tak řekněme + dalších 1500kč.
Servis ve 12tis. km kde je jen nějaká kontrola těsností, poutahování šroubků, kontrola hadiček atd. jsem zvládl sám s pomocí manuálu.
Takže s pneumatikama a se vším, co motorka měla dostat, bych na 10tis. kč byl, bez pneumatik jsem na půlce
Jestli kvůli každý blbosti dává někdo motorku do servisu, tak tý ceně i věřím. Já po zkušenostech a potom co jsem viděl v některých servisech, bych jim tam motorku nedal ani náhodou. Až bude třeba seřídit ventily a jiný věci, kterým nerozumím a nevím jak to udělat, tak ji do servisu dám, ale do prověřeného.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Duc duc 749
Zdeny88>10tis ročně za servis bez pneumatik? Kde se taková cifra bere?
Olej Castrol Power 1 Racing: 850kč/4l (1l ještě zbyl pro příště)
Olejový filtr Hiflo Filtro: 200kč
Brzdové destičky (předek) AP Racing: 1500kč
Brzdová kapalina Motul RBF 600: 280kč
Mazání na řetěz Castrol Chain Lube OR: 300kč
Tohle jsem letošní sezónu (cca 7500km) kupoval, výsledek: 3130kč A nemyslím si, že bych kupoval nejaký co nejlevnější sr.čky
Pneumatiky ty co mám se prodávají kolem 6tis. kč + přezutí a vyvážení 550kč.
Měly se teda měnit svíčky, ale motorka nemá žádný problém jak při jízdě, tak při startech, tak jsem je jen vyndal, zkontroloval, očistil, nastavil mezeru a vrátil zpět.
Pak se měl ještě měnit vzduchový filtr, ten jsem také jen očistil, ale přemýšlím o pořízení K&N filtru, tak řekněme + dalších 1500kč.
Servis ve 12tis. km kde je jen nějaká kontrola těsností, poutahování šroubků, kontrola hadiček atd. jsem zvládl sám s pomocí manuálu.
Takže s pneumatikama a se vším, co motorka měla dostat, bych na 10tis. kč byl, bez pneumatik jsem na půlce
Jestli kvůli každý blbosti dává někdo motorku do servisu, tak tý ceně i věřím. Já po zkušenostech a potom co jsem viděl v některých servisech, bych jim tam motorku nedal ani náhodou. Až bude třeba seřídit ventily a jiný věci, kterým nerozumím a nevím jak to udělat, tak ji do servisu dám, ale do prověřeného.
+ ventily, podtlaky, rozvody a práce.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Ducati a servis. Ducati 749 | Dobyče | 9 | 5.10.2021 v 17:23 P.e.p.u.l.e. |
Spojka Ducati 749 Ducati 749 | fukeless | 7 | 10.3.2021 v 09:36 fukeless |
Tuning Vašich Ducatek [1 ... 27, 28] Ducati 848, Ducati Monster S4R, Ducati 998, Ducati 9... | ducatista | 838 | 19.2.2018 v 08:34 Londoner |
Zvýšení volnoběžných otáček Ducati 749 | Beda46 | 1 | 9.11.2015 v 14:41 t_freedom |
Rozeta pro Duc 999 - 520 Ducati 999, Ducati 749 | honzabiker | 4 | 10.5.2015 v 15:05 Ivan-K |